Oud 29-05-2006, 22:09
Yos
Avatar van Yos
Yos is offline
Agh, ik heb een aardige woordenschat, dat weet ik wel van me zelf. Dat is al jaren zo. Echter had ik gewoon nog nooit van dat woord gehoord.

Zo weten we allemaal iets wat een ander niet weet. Jij kan mij weer niet uitleggen hoe de DNS van een server werkt. Om maar wat te noemen. (Ik heb niet alle reacties gelezen, dus wellicht dat ik nu wat overbodige dingen zeg )
__________________
Boven wiskunde maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2006, 22:46
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 29-05-2006 @ 17:41 :
Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 8.6 en 9.6.

hoppa, 47 punten gezien de gemiddelde normering van 0.7 zie ik die 9.2 (en dus een 9 op mn eindlijst) nog best gebeuren en daar ben ik BEST content mee.
ik was overigens na iets van een uur en 3 kwartier klaar, dus qua tijd ook goed te doen. al met al een LEKKER EXAMENTJE.
We hebben alweer hetzelfde aantal punten.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 22:47
Brack
Brack is offline
31 punten waarschijnlijk voor me engels (wist niet alle antw. mere zeker en had ze niet op een blaadje geschreven), viel me mee, had hem dacht ik slechter gemaakt
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 23:55
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Van Tango schreef op 29-05-2006 @ 22:46 :
We hebben alweer hetzelfde aantal punten.
haha wtf. dit begint echt ziekelijk te worden.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 00:14
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
ik kom uit op een 7,9 maar had een paar vet domme fouten in de laatste 6 vragen.. toen begon ik beetje af te raffelen omdat ik gewoon niet meer goed kon concentreren...

ik had een vraag in het nederlands beantwoord terwijl je eens tuk moest citeren, en ik had bij de 1-na laatste tekst de laatste alinea niet eens gelezen.. ging er al gelijk van uit dat het alinea 4 moest zijn
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 01:10
5803
5803 is offline
woah ik heb ong 42 punten terwijl ik normaal niet zo goed in Engels ben, dus ik ben wel blij. En ik vond alle teksten best interessant om te lezen, dus dat was wel fijn! Ik vond de tekst over Jesse Owens en die andere sporter het leukst.
__________________
in the sky with diamonds.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 01:23
bijnageslaagd
bijnageslaagd is offline
ik dacht dat we tijd hadden tot half 5 omdat al mijn examens zolang duren... een kwartier van tot het einde zei de supervisor zo dat we nog maar een kwartier hadden dus ik ging ineens van een super relaxte pace (omdat we niet voor het einde wegmogen) naar een super snelle, maar uiteindelijk heb ik het toch nog net gered
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 15:11
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ik heb de volgende klacht ingestuurd:

Het gaat om vraag 35 van het examen, en dan specifiek om stelling 4: He denies the effectiveness of prevailing policies on environmental issues.

In de tekst staat deze zin: "We should do something that actually does goed and not sounds good," he says OF THE EXPENSE OF COMPLYING WITH KOYOTO.

Oftewel: hij zegt dit over (de kosten van) Koyoto, NIET over de bestaande maatregelen in het algemeen. Nergens in de tekst zegt hij dus de bestaande maatregelen niet efficient zijn, hij zegt dit alleen over Kyoto, wat maar een enkel onderdeel van alle bestaande maatregelen is.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 15:59
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Hulk schreef op 30-05-2006 @ 00:14 :
ik had een vraag in het nederlands beantwoord terwijl je eens tuk moest citeren, en ik had bij de 1-na laatste tekst de laatste alinea niet eens gelezen.. ging er al gelijk van uit dat het alinea 4 moest zijn
Ja ik had alinea 5 ook niet meer gelezen. Maar uiteindelijk is ie heel logisch
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 17:17
blubblubblub
Avatar van blubblubblub
blubblubblub is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 30-05-2006 @ 15:11 :
Ik heb de volgende klacht ingestuurd:

Het gaat om vraag 35 van het examen, en dan specifiek om stelling 4: He denies the effectiveness of prevailing policies on environmental issues.

In de tekst staat deze zin: "We should do something that actually does goed and not sounds good," he says OF THE EXPENSE OF COMPLYING WITH KOYOTO.

Oftewel: hij zegt dit over (de kosten van) Koyoto, NIET over de bestaande maatregelen in het algemeen. Nergens in de tekst zegt hij dus de bestaande maatregelen niet efficient zijn, hij zegt dit alleen over Kyoto, wat maar een enkel onderdeel van alle bestaande maatregelen is.
Betekent dit niet: hij zegt dit 'ten koste van' Kyoto? (Dat heb ik ervan gemaakt, want ik meen me te herinneren dat 'at the expense of' 'op kosten van' betekent. En hier staat geen 'at', maar 'of'.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 17:28
scrooping~paper
Avatar van scrooping~paper
scrooping~paper is offline
heb minimaal 35 punten (had alleen snel de meerkeuzevragen op n blaadje geschreven en wat korte vragen met wel/niet) ben echt superblij ermee... ik ging namelijk met zo'n tegenzin dat examen in omdat ik alle oefenteksten/examens meer dan de helft van de vragen fout had
__________________
~Cordi es~
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 17:32
bijnageslaagd
bijnageslaagd is offline
oke stond daar nou 'of the expense' in? beetje vaag om daar 'of' voor te zetten

wat betekent of the expense?

Laatst gewijzigd op 30-05-2006 om 17:35.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 17:32
woytek
woytek is offline
Citaat:
blubblubblub schreef op 30-05-2006 @ 17:17 :
Betekent dit niet: hij zegt dit 'ten koste van' Kyoto? (Dat heb ik ervan gemaakt, want ik meen me te herinneren dat 'at the expense of' 'op kosten van' betekent. En hier staat geen 'at', maar 'of'.
klopt, is niet fout, en dus geen klacht waard hoor..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 18:29
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Er staat '[citaat],he says of the expense of Kyoto' oftewel '[citaat] zegt hij over de kosten van Kyoto'.

Heeft dus niks met de uitdrukking 'at the expense of' te maken.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:14
FLechdrop
Avatar van FLechdrop
FLechdrop is offline
Ik was er overigens wel over te spreken dat mijn held Edward O. Wilson er in voor kwam.
__________________
met een 4 als A
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 21:22
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Phyl schreef op 29-05-2006 @ 17:55 :
Je bent de enige. BUMMER !!!
(a)(a)(a)
krijg in nou een prijs ofzo...
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 21:48
bijnageslaagd
bijnageslaagd is offline
Citaat:
ohw trouwens...die rare vragen over dat onderwijs...even denken...waar in het correctiemodel staat: goed onderwijs veranderd niet principieel van karakter

ik heb daar iets heeeel anders, geloof ik...
nl: de karaktereigenschappen die een leraar tot een goede onderwijzer maken zijn niet tijdsgebonden

dat is zeker iets heeeeeel anders hm... [/B]
ja dat had ik ook, mijn antwoord was inhoudelijk pcies hetzelfde!!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 14:45
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
ik had een 3,6
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 15:52
FLechdrop
Avatar van FLechdrop
FLechdrop is offline
Ik had een fout.
__________________
met een 4 als A
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 23:09
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
met 4 fouten verdorie maar een 8,5 (moest 8,9 voor loting, dus niet dat ik 8,5 laag vind hoor)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Vertaler Engels - welke studierichting???
VincentFernande
12 27-03-2012 20:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Master opleidingen volgend jaar in Engels
Verwijderd
65 06-04-2004 17:56
Verhalen & Gedichten Engels (jeweetwel, met vleugeltjes)
tacidvs
16 04-11-2002 10:39
Verhalen & Gedichten Engel met geduld (deel 1 & 2) en "Engel van me"
star9
3 03-02-2002 20:47
Verhalen & Gedichten Engel met geduld..
star9
7 17-01-2002 22:08
ARTistiek de engel brak in de hemel binnen
murwari
11 12-07-2001 23:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.