![]() |
|
![]() |
Mensen, dankjulliewel voor jullie opkomst!
![]() Jaja, het was echt enorm druk hier in Utrecht.. Het aantal mensen dat de moeite heeft genomen om langs te komen was PRECIES 0,0. ER WAS DUS HELEMAAL NIEMAND!!! ![]() Maar dat geeft niet hoor. Soullar en ik hebben het prima naar ons zin gehad. De stad in geweest, lekker wat gedronken, naar de piercingshop om te kijken of ze nog bolletjes hadden voor mn tongpiercing, vervolgens te horen gekregen dat ze nog een tattoo ontwerper zochten (cat bood zich vrijwillig aan ![]() Nja, we hebben geen foto's genomen, sorry mensen ![]() Jaja, dat was weer een omvangrijke, gezellige, inspirerende en vooral verfrissende seksualiteits meeting.. ![]() Cat
|
![]() |
Mensen ik wil jullie vriendelijk bedanken voor jullie moeite om aanwezig te zijn.. dit is dus de eerste en de laatste keer dat ik zoiets organiseer ofzow vanaf s.com *is teleurgesteld* en meer woorden ga ik er niet aan vuil maken...
|
er wazz geen animo voor!!
![]() ------------------ My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!! [Dit bericht is aangepast door Lord of Mystique (12-01-2002).]
||
Citaat:
|
![]() |
|
hmmmm...zonde...ik had nog willen komen maar mijn vriend vierde zijn verjaardag ...
maar inderdaad zo werkte het niet echt, jammer dat er verder niemand was ![]() Over een tijdje zullen we het nog wel een keer proberen en dan zorg ik er wel voor dat de topic ook echt "up" blijft ![]() ik hoop dat er dan meer animo voor is ... *helaas* |
![]() |
|
![]() |
was ik dan de enige die geïneterreseerde in die meeting?
man jullie hadden het ook kunnen uppen... maarjaw helaas het liep weer eens uit op een teleurstelling ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Leuk en aardig >>> maar school is belangrijker voor mij dan Seksuele Meeting ![]() Verder zou ik zeggen >>> begin nu al met organiseren. Nu is deze topic nog up >> hoef je hem niet te uppen ![]() Verder spijt het mij dat ik niet geweest ben ![]() Maja >>> tentamens gingen goed dus was niet voor niks. Ik wil eventueel nog wel helpen met organisatie (als nodig) en verder.. tja... Organiseer hem in de vakantie ofsow ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik 'plan' dingen meestal een week van te voren. Ik had drie dingen waar ik er twee van kon kiezen. Vriendin, Tentamen, Meeting. Welke zou jij droppen? |
![]() |
|
Mijn oprechte excuses!!!
Ik wou wel komen, maar ik wist de datum niet meer precies en ik heb al een ruime maand een internet verbod ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Kom naar een EU-meeting inzake drugslegalisatie! Isa | 1 | 17-02-2003 17:53 | |
Seksualiteit |
Het officiele Sexualiteit-Meeting topic Koen | 137 | 20-09-2002 22:55 | |
Drugs & Alcohol |