![]() |
||
Citaat:
![]() De afgelopen dagen heel erg veel confronterende gesprekken gehad met mensen die om mij geven. Veel gehuild, voornamelijk omdat ik weet dat ze gelijk hebben maar dat het zo moeilijk is om te veranderen..
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben zelf ook wel iemand die niet graag alleen is en heel graag dingen met een ander wil delen. En als ik dat eenmaal bij iemand gevonden heb, duurt het bij mij ook heel lang om weer los te kunnen laten als ik me realiseer dat die persoon me niet kan geven waar ik behoefte aan heb. En wat er andersom ook toe leidt dat ik bereid ben heel ver te gaan voor iemand waar ik van hou en heel veel van die persoon kan pikken. Zowel in liefdesrelaties als in vriendschappelijke relaties. Ik heb vaak 1 of 2 personen die heel belangrijk voor mij zijn en waar ik me ook volledig op stort, omdat ik daar alles bij kan vinden. Wat contacten uiteindelijk zo intens maakt, dat het op gegeven moment verkeerd gaat lopen op bepaalde vlakken. En ik dus uiteindelijk heel veel afstand ga nemen en dus mensen opeens helemaal los laat of kwijtraak. Is me de laatste paar jaar een aantal keer gebeurd met mensen die heel belangrijk voor mij waren, wat me best veel pijn heeft gedaan. Daarom was dat in de relatie met mijn huidige vriend ook best even zoeken om een goede balans te vinden tussen afstand en nabijheid. Maar dat lukt tot nu toe heel goed, door deze relatie ben ik daar wel veel in veranderd eigenlijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En daarbij is dat waarschijnlijk heel erg duur.
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Eh ja heb 'm vandaag niet gesproken. Goh ik praat ook echt over 'm of we wat hebben, wat echt niet waar is. Maar ja. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hmmm zo fijn als je vriendje de zelfde series leuk vindt, kun je samen heerlijk bankhangen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ot: Potverdorie, die jongen van de FRS is wel errug leuk, en steeds ga ik maar weer CD's bij hem kopen en dan ga ik onzin lopen praten omdat ik eigenlijk niks weet om te zeggen en dan voel ik me stom, maar hij is wel cute en lijkt een beetje op een knuffelaapje hihihi. ![]() ![]() En qua ex ben ik nu op het punt dat ik hem ontzettend zielig en kinderachtig vind en ik zou hem met liefde voor z'n lelijke bakkes willen slaan en hem in willen prenten dat hij een 'pretentious fucking wanker' is. Alles wat hij doet en zegt is om stoer over te komen, hij geeft vaak als argument 'ja maar iedereen doet 't' en dan nog durven zeggen dat hij een 'individual' is ook. En dat gaat dan studeren. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het meisje gaat een jaar lang vrijwilligerswerk in Thailand doen en haar vriend gaat een jaar lang rondtrekken in New Zeeland. Ik denk dat het wel best slim is dat ze tegelijk weg gaan. Ieder heeft zo zijn eigen dingen waar ze zich op kunnen storten en er is niet een die thuis zit en de ander mist. Misschien moet je ook iets bedenken wat je in dat jaar kun doen zodat je even wat andere/nieuwe dingen aan je hoofd hebt? (heb niet heel je post gelezen.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een andere vriendin van me is 6 maanden gaan reizen door Thailand en omstreken toen ze een relatie had. Het is nu uit, maar dat had met veel meer dan alleen de reis te maken. Vervolgens kreeg ze een vriend die zelf 6 maanden ging reizen, die relatie is daaraan kapot gegaan. Maar zij hadden dan ook nog maar heel kort met elkaar toen hij weg ging. Het valt niet te voorspellen hoe het zal gaan, denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ot: Hij belde gisteravond, en is niet zo hoopvol als ik verwacht had. Daar ben ik welblij mee. We hebben twintig minuten gebeld, en het was net alsof er niks aan de hand was. Er werd in ieder geval niet moeilijk over gedaan, gewoon praten kan dus toch. Ben blij dat ik hem toch wel heb laten zien dat het wel goed kan gaan met exen, want dat geloofde hij niet. Het komt goed met ons, want wij kunnen dat. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb me nooit echt aanhankelijk en afhankelijk naar andere mensen opgesteld. Kon het allemaal wel alleen en had niemand nodig waar ik mijn gevoelens kwijt kon. Totdat ik merkte dat ik dat wel nodig had, en eindelijk eens wilde voelen dat iemand van me hield. Dat voelde ik altijd ook wel bij mijn ouders, familie en vrienden maar ik ben eigenlijk nooit close met mensen dus de laatste echte knuffel was alweer zo lang geleden. En ja.. toen heb ik iemand gevonden die mijn leven wat dat betreft nogal veranderd heeft. Al heel snel waren we close met elkaar.. misschien wel te snel. Ik vond/vind dit echt fijn en stortte me dus ook helemaal op hem. Werd verliefd en was bang hem kwijt te raken. En dat nog steeds.. We hadden nogal een rare band met elkaar. We hadden geen relatie maar voor mijn gevoel was dat wel zo. Totdat ik daar niet meer tegen kon. Ik wilde duidelijkheid, en hij was ook duidelijk. Hij wilde geen relatie. Ik heb het daar echt moeilijk mee gehad maar probeerde en wilde het wel accepteren. Dat is toen ook wel goed gelukt en ik wilde het niet eens meer.. We hebben toen een tijd veel contact gehouden maar elkaar niet gezien. Na een tijd gingen we weer af en toe afspreken wat goed ging. Totdat weer dat moment kwam dat ik merke dat ik echt om hem gaf. Ik miste hem en wilde hem (terug). Dit hem ik hem (nogal duidelijk) laten merken. Er zijn toen weer wat dingen gebeurt waardoor ik nogal verward raakte.. Wat wil hij nou wel/niet.. en wat moet ik er mee? Er volgde weer een lang gesprek en het was weer erg duidelijk dat hij geen relatie wilde. En nu komt echt het besef.. Jeej, wat heb ik me kut gedragen ![]() Al die maanden was het niet echt makkelijk, maar ik heb het hem ook echt niet makkelijk gemaakt. Telkens kwam ik weer met een verhaal over dat ik een relatie wilde en hoeveel in van hem hield (want dat doe ik ook echt). Ik bleef maar zeuren, probeerde hem over te halen en ik blijf hoop houden.. en toch weet ik diep van binnen dat het nooit iets zal worden. IK had echt nooit verwacht dat ik me zo zou gedragen ![]() Maar ik heb ook nooit eerder meegemaakt dat ik zoveel om iemand geef en zo bang ben om iemand kwijt te raken. Achteraf gezien heb ik er (gelukkig) toch wel wat van geleerd. IK weet nu wel zeker dat ik me nooit meer zo snel en zo veel op een persoon zal richten. Maanden lang draaide alles om hem en ons waardoor het heel moeilijk is om het los te laten. Tegelijk ben ik er wel achter gekomen wat een goede vriend ik er bij heb gekregen. Na al die tijd en dat gezeur is hij toch altijd geduldig gebleven en nooit (zover ik weet) boos geworden. Ik ben daar echt blij mee en probeer nu eindelijk te snappen dat ik hem echt niet helemaal kwijt ga raken.. ook al laat ik hem los. |
![]() |
||
Citaat:
![]() M'n vriend en ik zijn nu 3,5 jaar samen en in die 4 jaar dat ik m ken heeft ie t veel over reizen gehad. We hebben altijd gezegd dat ik met m mee zou gaan, maar laatst hadden we t erover en toen zei ie dat ie graag alleen zou gaan (juist omdat als je samen reist het heel anders is, hij wil op zichzelf aangewezen zijn en met niemand rekening houden). Ik snap echt wel dat ie het heel erg graag wil, maar ik word er toch heel verdrietig van dat hij ervoor kiest om vrijwillig zo lang bij me weg te gaan (en hij wil naar Nieuw Zeeland dus ook niet echt naast de deur). Hij wilde een halfjaar tot een jaar en ik vind t zo lang... ![]() Ik denk wel dat onze relatie het overleeft (hoewel je dat absoluut niet kunt zeggen, natuurlijk) omdat we heel veel hebben meegemaakt samen en (tegen die tijd) al minstens 7 jaar samen zijn. Ach, de tijd zal het leren, wie weet gaat ie helemaal niet weg en maak ik me zorgen om niks, maar ik wilde je even laten weten dat je niet de enige bent ![]() Oh ja...en om je vraag te beantwoorden: m'n beste vriendin is een halfjaar naar Toronto geweest, toen ze wegging was ze meer dan een jaar samen met haar vriend en ze zijn nu nog samen (3 jaar). Oh en iets meer ontopic: het gaat goed. Gisteren weer een lekker avondje gehad en... tsja. Ik zei gisteren tegen hem: 'ik blijf voor altijd bij je, tenzij jij bij mij weggaat dan ga ik ook bij jou weg'. t Kwam er een beetje raar uit, maar ik wilde gewoon zeggen: ik ga niet bij je weg! ![]()
Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 11:08. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #36 Methuselah | 498 | 16-06-2006 19:55 | |
Liefde & Relatie |
Kippenvel puur | 7 | 27-10-2005 19:28 |