![]() |
||
Citaat:
![]() BZR hehe, ik ken daar volgens mij wel wat mensen ( Tankton, zit nu bij ons in de guild, verder ken ik trollords ook een beetje ) Jullie hebben een alliantie met Passerend Wild toch? BTW stijnspoortniet zit ook bij ons op de server, die zit in Beyond Controls dacht ik. Owja ingame is mijn naam: Chiepzor ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() vraag me niet waarom, wss dat 90% ervan alles wiped met domme pet acties en zonder niks kan ik: kite drakki k hunter2: what is kiting ik: ~ergeren~
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() (en door een gebrek aan ImpCC en ImpWC had ik nooit een stun of kans op stun dus als mijn pet eens doodging moest ik kiten met slechts mijn skills en niet met talents ![]() En het is de ultieme huntergrindspec. Niet snel maar wel donders veilig. (en geen DPS? Bestial Wrath + aimed shot + Multishot is samen toch best wel een bult DPS op je dak ![]() ![]() Citaat:
En niemand die een 55hunter meeneemt naar BRD voor wat dan ook als er TIG 60 rogues/hunters/mages/warlocks/feraldruids te krijgen zijn ![]() Dus ben ik gebonden aan grinden en is BM heer en meester ![]()
||
Citaat:
En daarnaast, zelfs zonder pet outdamage je makkelijk 65% van de raid, mist je een beetje moeite doet -_-
||||||
Citaat:
![]() Daarnaast, als je de legendary staff uit Naxx wil, zul je toch echt C'thun moeten killen ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
UIteindelijk had ik ruim 25% van alle damage voor mijn rekening genomen (wat grofweg neerkwam op dat ik ruim 100000 damage boven hem stond in de dps meter) De mage ruim 33% en hij slechts 21% en daarmee net boven de tank met 20% En ik denk wel dat dat te maken heeft met de crits die ik deed die op mijn autoshot wel opliepen tot ruim 600 en op mijn aimed shot dik tegen de 1600 aanknalden. (en ik critte nog vrij regelmatig met mijn 21/25 MM/surv build terwijl hij toch een 5/31/10 build had op dat moment) Nou wil ik niet zeggen dat ik goed ben maar of hij heeft zitten slapen de hele tijd of die 1.5 is toch wel een stuk baggerder dan verwacht want na die blamage in het begin heeft hij de hele tijd naast me gestaan. En buiten het feit dat ik waarschijnlijk lang niet zoveel ammo heb verpest door mijn langzamere boog in vergelijking tot hem. PS: We hebben het hier over een 5man instance (ST) en niet over een raid. In raid kan ik me indenken dat hij een deel AFK zou zijn (pispauze enzo) maar hij heeft hier gewoon de volledige instance (ruim anderhalfuur) meegedaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de meeste classes, behalve voor paladins, zijn de spells nu genormaliseerd, zodat een snel wapen ook nog enigszins een optie is, ook al doet een wapen met gelijke DPS en lagere speed meer damage. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pets niet toestaan is 60dps per non BM specced hunter verliezen... alleen maar zonde
|
http://www.wow-europe.com/en/info/ba...10250010300000
![]() ![]() Ik vind het er wel hip uit zien, mis ik zo iets heel belangrijks?
||
Citaat:
![]() Verder is je survival tree een beetje apart, 1% parry? 7 punten in melee attacks (raptor en wingclip)? Bedenk goed waarvoor je build is, wil je raiden concentreer dan op damage, pvp surviability. Wil je hybrid weeg dan goed af waar je sterk en zwak in wil zijn.
|
http://www.wow-europe.com/en/info/ba...20250510200000
maak er dan zoiets van of http://www.wow-europe.com/en/info/ba...20050500000000 waarbij de laatste de standaard coockie cutter PvE raidbuild is. en btw: pets+Molten Core=Dode Pet
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb naast m'n main (level 60 priest) ook een level 60 Hunter, en ik weet echt wel hoe een Hunter speelt ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Zeker met auto-shots doen de langzamere bogen het nog altijd beter dankzij de monsterlijk veel hogere crits. Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je je pet correct spec (met resistance/stamina/armor) en je kent je targets dan weet je precies wanneer je moet aanvallen of terugtrekken. En idd die 60 dps is niks, maar een BM pet doet gelukkig een stuk meer -_- En pathing, tja ik heb er zelden last van, en als ik er last van heb heeft dat geen consequenties...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit werkt dus wel en scheelt weer tijd omdat je een paar trashmobs kunt skippen ![]()
||
Citaat:
Laatst ook zo'n trail member die meende ook ff dat hij de spauldrons of might kreeg toen sulfuron ze dropte, naja kreeg ze dus niet, hij meteen de raid group leaven "I'm dissapionted that I didn't get the shoulders" ... lol ik bedoel wat verwacht je ook als trail member? ![]() Naja anyway hij is gister sowieso uit de guild gekicked door onze class rep, hij was "ietwat" irritant zo nu en dan.
||
Citaat:
( http://ctprofiles.net/1295438 )
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarschijnlijk omdat onze totems een stealth nref hebben ontvangen waardoor iedereen en z'n zwager opeens als een gek op die totems afrent om ze te mollen. En dan valt 't hele kaartenhuis in elkaar. ps mocht 't iemand interesseren bij ons hebben de hunters zo'n wolf uit LBRS en dat is het wel zo'n beetje. Laatst gewijzigd op 01-06-2006 om 15:19. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
discussie, discussie, discussie, discussie, weer allebei rollen en ik win die kerel hearthstoned terwijl de discussie door gaat willen ze dat ding alsnog aan hem geven..
|
![]() |
|
|