Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2006, 09:41
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Bruut schreef op 29-05-2006 @ 10:34 :
In welke guild op bloodscalp zit je?

ik zit in BZR
DarkPact .

BZR hehe, ik ken daar volgens mij wel wat mensen
( Tankton, zit nu bij ons in de guild, verder ken ik trollords ook een beetje )

Jullie hebben een alliantie met Passerend Wild toch?

BTW stijnspoortniet zit ook bij ons op de server, die zit in Beyond Controls dacht ik.

Owja ingame is mijn naam: Chiepzor .
Oud 29-05-2006, 10:49
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
skeleton schreef op 29-05-2006 @ 10:41 :
DarkPact .

BZR hehe, ik ken daar volgens mij wel wat mensen
( Tankton, zit nu bij ons in de guild, verder ken ik trollords ook een beetje )

Jullie hebben een alliantie met Passerend Wild toch?

BTW stijnspoortniet zit ook bij ons op de server, die zit in Beyond Controls dacht ik.

Owja ingame is mijn naam: Chiepzor .
nee geen ally meer met passerend wild
Oud 29-05-2006, 12:46
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 29-05-2006 @ 10:35 :
Gisteren maar weer even naar grindspec terug gegaan. BM is teh ownage in hunter grinding IMO
FF die laatste 5 levels ophalen
sterf . ik haat bm hunters.
vraag me niet waarom, wss dat 90% ervan alles wiped met domme pet acties en zonder niks kan

ik: kite drakki k
hunter2: what is kiting
ik: ~ergeren~
Oud 29-05-2006, 13:04
Verwijderd
Sowieso, een DPS class die niet spect voor DPS: .
Oud 29-05-2006, 13:21
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
dat bedoel ik

eindelijk een raid guild gevonden btw
Oud 29-05-2006, 13:25
Verwijderd
Onze is uit elkaar aan het vallen.

Nou ja, in ieder geval heb ik al uber gear dus daar kan het niet aan liggen bij het zoeken naar een nieuwe groep, als dat nodig is.
Oud 29-05-2006, 13:30
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik bne nu reserveve team1 en lid team2, in de versie van team2 is nog niet compleet...

nu moeten ze me acc eens activeren wil me iig inschijven voor vant weekend... als reserve maar kank mss toch mee
Oud 29-05-2006, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-05-2006 @ 14:25 :
Onze is uit elkaar aan het vallen.

Nou ja, in ieder geval heb ik al uber gear dus daar kan het niet aan liggen bij het zoeken naar een nieuwe groep, als dat nodig is.
Meh, blowed wel als zo'n leuke club uit elkar valt. De onze heeft het vertrek van de GM gelukkig overleeft(althans, ze is er no steeds, maar niet als GM).
Oud 29-05-2006, 23:43
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 29-05-2006 @ 13:46 :
sterf . ik haat bm hunters.
vraag me niet waarom, wss dat 90% ervan alles wiped met domme pet acties en zonder niks kan

ik: kite drakki k
hunter2: what is kiting
ik: ~ergeren~
Ik heb juist door BM spec altijd enorm veel met mijn pet gewerkt en weet precies wat er wel en niet fout kan gaan
(en door een gebrek aan ImpCC en ImpWC had ik nooit een stun of kans op stun dus als mijn pet eens doodging moest ik kiten met slechts mijn skills en niet met talents )

En het is de ultieme huntergrindspec. Niet snel maar wel donders veilig. (en geen DPS? Bestial Wrath + aimed shot + Multishot is samen toch best wel een bult DPS op je dak ) Heerlijk, eindelijk weer een pet die WEL aggro houd als ik slechts auto-shot gebruik. Met mijn vorige 21/25 spec ging het ALTIJD mis. Grinden was echt mega-kut omdat je door al dat kiten meer tijd verloor dan dat "al die extra dps" me aan tijd won

Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-05-2006 @ 14:04 :
Ach, lvl55... Nooit meer ST want dat heb ik wel gehad...
En niemand die een 55hunter meeneemt naar BRD voor wat dan ook als er TIG 60 rogues/hunters/mages/warlocks/feraldruids te krijgen zijn
Dus ben ik gebonden aan grinden en is BM heer en meester
Oud 30-05-2006, 13:12
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-05-2006 @ 14:04 :
Hmmm mijn pet doet gemiddeld 200 damage per 1.4 seconde, crit tussen de 300-400 (zonder BW)... dat compenseert voor een groot deel met MM/surv hunters... (daarnaast is het verschil in damage met een full tier 2 survival hunter en mij nihil).

En daarnaast, zelfs zonder pet outdamage je makkelijk 65% van de raid, mist je een beetje moeite doet -_-
Oud 30-05-2006, 16:43
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
<*)_>< schreef op 24-05-2006 @ 19:07 :
Wij waren tot Chromaggus in BWL, maar ik ben uit de guild gestapt. AQ40 schijnt niet heel erg boeiend te zijn.
Als ik jullie was zou ik gewoon bwl/mc farmen tot naxx
AQ40 is na Skeram wel leuk. We hadden voordat we bosses na Skeram gingen killen problemen met attendance, maar nu we verder zijn valt het erg mee. Is nu wel een leuke instance. Hebben Huhuran tot 12% gekregen, die laatste 30% is echt hectisch

Daarnaast, als je de legendary staff uit Naxx wil, zul je toch echt C'thun moeten killen

Citaat:
MazeMouse schreef op 24-05-2006 @ 19:48 :
Hunter in all blues met enkele BoE Epics tegen mijn all-green huntertje met enkele blauwe items
Was zeker de helft vna de tijd AFK. Raid damage heeft niks met skill te maken.

Citaat:
MazeMouse schreef op 25-05-2006 @ 00:28 :
Hunter met Hurricane.... can you say "crappy crits"
Als je denkt dat weaponspeed ook maar iets te maken heeft met je sustained DPS zou ik even een stukje papier pakken en uitrekeken wat het verschil tussen een 1.5 speed en 3.0 speed weapon is over 1 minuut.

Citaat:
Paperz schreef op 27-05-2006 @ 13:29 :
Wij hebben zelfs bij onze eerste Razor kill al gene hunterkiters meer gehad... het is gewoon zorg dat je een goeie dps balans heb bij alle poortjes en dat druids/locks de draakjes bezig houden idd...
Spawnrate van de orcs is enorm generfed, 'vroeger' was het killen gewoon niet mogelijk omdat ze sneller spawnded dan je kon killen. Nu is het prima te doen. Wij kiten nog gewoon, simpelweg omdat dat perfect gaat.

Citaat:
Paperz schreef op 30-05-2006 @ 14:12 :
Hmmm mijn pet doet gemiddeld 200 damage per 1.4 seconde, crit tussen de 300-400 (zonder BW)... dat compenseert voor een groot deel met MM/surv hunters... (daarnaast is het verschil in damage met een full tier 2 survival hunter en mij nihil).

En daarnaast, zelfs zonder pet outdamage je makkelijk 65% van de raid, mist je een beetje moeite doet -_-
Beetje jammer alleen dat een pet over het algemeen bij een bossfight na ongeveer 2 seconden dood is. Daarnaast laten de meeste raidgroups geen pets toe. Onze Hunters zijn vrijwel allemaal zwaar Marks specced.
Oud 30-05-2006, 17:28
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-05-2006 @ 17:43 :
Als je denkt dat weaponspeed ook maar iets te maken heeft met je sustained DPS zou ik even een stukje papier pakken en uitrekeken wat het verschil tussen een 1.5 speed en 3.0 speed weapon is over 1 minuut.
Het ging ook niet over sustained DPS. Simpelweg, dat zou ik niet bijhouden zelfs met crits. Maar blijkbaar waren mijn aimedshot crits samen met gecontrolleerd multishotten en alles DoT'en genoeg om hem met zijn hurricane ver achter me te houden over langere tijd gezien. (want zelfs toen hij na de eerste 'damage call" nog onder de tank stond met damage had hij ineens ook zijn aimed shot gevonden)

UIteindelijk had ik ruim 25% van alle damage voor mijn rekening genomen (wat grofweg neerkwam op dat ik ruim 100000 damage boven hem stond in de dps meter) De mage ruim 33% en hij slechts 21% en daarmee net boven de tank met 20%

En ik denk wel dat dat te maken heeft met de crits die ik deed die op mijn autoshot wel opliepen tot ruim 600 en op mijn aimed shot dik tegen de 1600 aanknalden. (en ik critte nog vrij regelmatig met mijn 21/25 MM/surv build terwijl hij toch een 5/31/10 build had op dat moment)

Nou wil ik niet zeggen dat ik goed ben maar of hij heeft zitten slapen de hele tijd of die 1.5 is toch wel een stuk baggerder dan verwacht want na die blamage in het begin heeft hij de hele tijd naast me gestaan.

En buiten het feit dat ik waarschijnlijk lang niet zoveel ammo heb verpest door mijn langzamere boog in vergelijking tot hem.

PS: We hebben het hier over een 5man instance (ST) en niet over een raid. In raid kan ik me indenken dat hij een deel AFK zou zijn (pispauze enzo) maar hij heeft hier gewoon de volledige instance (ruim anderhalfuur) meegedaan.
Oud 30-05-2006, 19:18
Ymir
Ymir is offline
Eindelijk lvl 46! Heb er lang genoeg over gedaan zeg, damn.

Hinterlands ftw.
Aardig wat gold, 2 tassen vol met spul voor de AH, gaat lekker daar
Oud 30-05-2006, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Dat maakt zeker wel uit. Weliswaar minder dan voor 1.10, toen een langzame bow/gun echt een absolute noodzakelijkheid was voor fatsoenlijke DPS, maar het maakt nog steeds uit. Multishot, Aimed Shot etc. doen meer damage met een langzamer wapen.

Voor de meeste classes, behalve voor paladins, zijn de spells nu genormaliseerd, zodat een snel wapen ook nog enigszins een optie is, ook al doet een wapen met gelijke DPS en lagere speed meer damage.
Oud 30-05-2006, 21:48
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Dat ligt aan de max damage van de ranged weapons, en sinds die van hurricane beroerd is... is het over algemeen waar dat hurricane zuigt... ook op lvl 48

Citaat:
Spawnrate van de orcs is enorm generfed, 'vroeger' was het killen gewoon niet mogelijk omdat ze sneller spawnded dan je kon killen. Nu is het prima te doen. Wij kiten nog gewoon, simpelweg omdat dat perfect gaat.
Als je de event onder de knie hebt kan er moeilijk iets mis gaan, dpsen is voor onze 'normale' raid setup gewoon makkelijker.

Citaat:
Beetje jammer alleen dat een pet over het algemeen bij een bossfight na ongeveer 2 seconden dood is. Daarnaast laten de meeste raidgroups geen pets toe. Onze Hunters zijn vrijwel allemaal zwaar Marks specced.
Daar ben ik het niet mee eens, er zijn idd een paar gevechten waar een pet niks kan... Geddon, shazzrah, firemaw, flamegor, chromm, prophet en princess... dat laat een flink aantal bazen + bijna alle trash beschikbaar waar de pet (mits goed gespecced) makkelijk kan overleven.

Pets niet toestaan is 60dps per non BM specced hunter verliezen...
alleen maar zonde
Oud 30-05-2006, 22:24
Ymir
Ymir is offline
http://www.wow-europe.com/en/info/ba...10250010300000

/ ?

Ik vind het er wel hip uit zien, mis ik zo iets heel belangrijks?
Oud 30-05-2006, 23:13
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Ymir schreef op 30-05-2006 @ 23:24 :
http://www.wow-europe.com/en/info/ba...10250010300000

/ ?

Ik vind het er wel hip uit zien, mis ik zo iets heel belangrijks?
Reken eens na wat efficiency werkelijk doet

Verder is je survival tree een beetje apart, 1% parry?
7 punten in melee attacks (raptor en wingclip)?

Bedenk goed waarvoor je build is, wil je raiden concentreer dan op damage, pvp surviability. Wil je hybrid weeg dan goed af waar je sterk en zwak in wil zijn.
Oud 30-05-2006, 23:42
Ymir
Ymir is offline
Ik leg eigenlijk nooit traps, vind ze niet leuk

Parry was om maar aan genoeg punten te komen om door te kunnen gaan, zodat ik surefooted kon pakken.

Savage strikes kan ik uiteindelijk toch beter swappen voor efficiency, werd afgeleid door 20% crit

Ik wil leuk spelen Zit toch pas op 46, dus raiden zit er nog lang niet in. De slaying is gewoon voor die extra damage/crit, en leuk voor pvp.

Maar zoals ik zei, het gaat me er nu alleen om of ik nu iets heel belangrijks mis, iets waardoor ik gigantisch veel schade misloop oid. Zolang dat niet het geval is, is dit mijn build (met de vervanging van efficiency<strikes).
Oud 31-05-2006, 07:42
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
http://www.wow-europe.com/en/info/ba...20250510200000

maak er dan zoiets van of

http://www.wow-europe.com/en/info/ba...20050500000000

waarbij de laatste de standaard coockie cutter PvE raidbuild is.

en btw: pets+Molten Core=Dode Pet
Oud 31-05-2006, 09:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 30-05-2006 @ 18:28 :
Het ging ook niet over sustained DPS. Simpelweg, dat zou ik niet bijhouden zelfs met crits. Maar blijkbaar waren mijn aimedshot crits samen met gecontrolleerd multishotten en alles DoT'en genoeg om hem met zijn hurricane ver achter me te houden over langere tijd gezien. (want zelfs toen hij na de eerste 'damage call" nog onder de tank stond met damage had hij ineens ook zijn aimed shot gevonden)
Sustained = over langere tijd. Met de genormaliseerde weapon speeds maakt het eigenlijk niks meer uit. Daarvoor was het verschil ook miniem.

Citaat:
MazeMouse schreef op 30-05-2006 @ 18:28 :

UIteindelijk had ik ruim 25% van alle damage voor mijn rekening genomen (wat grofweg neerkwam op dat ik ruim 100000 damage boven hem stond in de dps meter) De mage ruim 33% en hij slechts 21% en daarmee net boven de tank met 20%
Dan stond hij echt enorm te slacken. Als je als DPSer net boven de tank staat moet je je schamen.

Citaat:
Paperz schreef op 30-05-2006 @ 22:48 :
Dat ligt aan de max damage van de ranged weapons, en sinds die van hurricane beroerd is... is het over algemeen waar dat hurricane zuigt... ook op lvl 48
Ik zeg niet dat een Hurricane een goed wapen is, waarschijnlijk heeft hij er belachelijk veel geld voor neergelegd terwijl je zonder problemen aan betere en gratis wapens kunt komen. Maar het verschil tussen een snelle en een trage boog is tegenwoordig niet iets waar je een dergelijk damage verschil door kunt verklaren.

Ik heb naast m'n main (level 60 priest) ook een level 60 Hunter, en ik weet echt wel hoe een Hunter speelt

Citaat:

Als je de event onder de knie hebt kan er moeilijk iets mis gaan, dpsen is voor onze 'normale' raid setup gewoon makkelijker.
In de oude situatie, voor de nerf, werd je onder de voet gelopen door die orcs, ze spawnden te snel. De raidgroups die nu kiten zijn de raidgroups die begonnen zijn voor de nerf. Wij kunnen ook prima de orcs killen, maar de fight gaat perfect, waarom zouden we? Je schiet er niks mee op.

Citaat:

Daar ben ik het niet mee eens, er zijn idd een paar gevechten waar een pet niks kan... Geddon, shazzrah, firemaw, flamegor, chromm, prophet en princess... dat laat een flink aantal bazen + bijna alle trash beschikbaar waar de pet (mits goed gespecced) makkelijk kan overleven.

Pets niet toestaan is 60dps per non BM specced hunter verliezen...
alleen maar zonde
Molten Giants, Destroyers, Flamepacks, ongeveer alle trash in BWL, etc. Die 60dps ofzo ga je niet missen. Daarnaast is de pet-pathing nog steeds crap. Als je met je pet over de brug boven Golemagg loopt bijvoorbeeld kan 'ie naar beneden vallen.
Oud 31-05-2006, 11:04
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Chimera schreef op 31-05-2006 @ 10:50 :
Sustained = over langere tijd. Met de genormaliseerde weapon speeds maakt het eigenlijk niks meer uit. Daarvoor was het verschil ook miniem.
Blijkbaar is het verschil nog genoeg om nog altijd met een langzamere boog beter af te zijn.
Zeker met auto-shots doen de langzamere bogen het nog altijd beter dankzij de monsterlijk veel hogere crits.

Citaat:

Dan stond hij echt enorm te slacken. Als je als DPSer net boven de tank staat moet je je schamen.

In zijn verdediging hadden we een lvl60 epic geared tank bij ons
Oud 31-05-2006, 11:26
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
hurricane is geen slechte boog op zich

er zijn er alleen veel betere, en dat dign verdient het plakkertje "epic"niet

een hunter in ubrs par example:

rogue's zullen je meestal uitdamagen, maar hoe verder je komt hoe groter/harder de packs>hunter wint terrein.
je zult vooral met mages en rogue(tenzij fury warriors ) om de dps meters vechten

en het verschil tussen een lvl 59 blue boog en xbow of smiting is wel iets van 60 damage bij een crit

je AP is de sleutel dus de boog boeit niet erg.
de voordelen van een slome boog zijn wel:
PvP burstdamage
hoge crist
minder ammo nodig

de voordelen van snelle bogen zijn:
PvP meer intterupten casters
als je geen instant gebruikt kan je sneller shieten aka ietsje simpeler kiten
Oud 31-05-2006, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 31-05-2006 @ 12:26 :
rogue's zullen je meestal uitdamagen, maar hoe verder je komt hoe groter/harder de packs>hunter wint terrein.
je zult vooral met mages en rogue(tenzij fury warriors ) om de dps meters vechten
Nah, voor Rend outdamage ik als (holy!) paladin met gemak een epic rogue. Dat komt omdat je daarvoor alles gewoon kunt consecraten omdat CC niet nodig is. En dat is 50 DPS per mob. Plus de burst dmg van JoComm en Holy Shock. Maar na Rend heb je CC nodig en dat is niet zo goed voor de damage meters.
Oud 31-05-2006, 12:09
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-05-2006 @ 12:56 :
Nah, voor Rend outdamage ik als (holy!) paladin met gemak een epic rogue. Dat komt omdat je daarvoor alles gewoon kunt consecraten omdat CC niet nodig is. En dat is 50 DPS per mob. Plus de burst dmg van JoComm en Holy Shock. Maar na Rend heb je CC nodig en dat is niet zo goed voor de damage meters.
Iets met een goede AoE outdamaged alles in de betere AoE gedeeltes. Een keer met 2 cleavende warriors door Maraudon gesjeesd samen met nog een priest en een paladin (die beiden full-time healing deden) en dan ikzelf... Ik heb mezelf helemaal de pleuris gespammed met mijn abilities en meerdere keren OOM gegaan nog voor een gevecht halverwege was maar ik kon de DPS gewoon niet bijbenen dankzij mijn geweldige AoE *kuch*
Oud 31-05-2006, 12:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 31-05-2006 @ 13:09 :
Iets met een goede AoE outdamaged alles in de betere AoE gedeeltes. Een keer met 2 cleavende warriors door Maraudon gesjeesd samen met nog een priest en een paladin (die beiden full-time healing deden) en dan ikzelf... Ik heb mezelf helemaal de pleuris gespammed met mijn abilities en meerdere keren OOM gegaan nog voor een gevecht halverwege was maar ik kon de DPS gewoon niet bijbenen dankzij mijn geweldige AoE *kuch*
Onze Thunderfury equipped MT is een tijdje terug naar fury gespecced, die gast doet ziek veel damage. Van 't weekend een UBRS run gedaan voor een Ony/BWL attunement (fun run, van het type "de eerste die 20 welps pulled en het overleefd krijgt 5 gold" "deal!"), en die warrior, die lekker met 2 1-handers aan 't tanken was, stond echt enorm bovenaan.
Oud 31-05-2006, 12:35
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Molten Giants, Destroyers, Flamepacks, ongeveer alle trash in BWL, etc. Die 60dps ofzo ga je niet missen. Daarnaast is de pet-pathing nog steeds crap. Als je met je pet over de brug boven Golemagg loopt bijvoorbeeld kan 'ie naar beneden vallen.
Ik raid nu al 3 maanden als BM en ze gaan elke dood op trash door pure pech of slechte tank/healing combo (aka geen aggro nemen of tank niet healen of allebei )

Als je je pet correct spec (met resistance/stamina/armor) en je kent je targets dan weet je precies wanneer je moet aanvallen of terugtrekken. En idd die 60 dps is niks, maar een BM pet doet gelukkig een stuk meer -_-

En pathing, tja ik heb er zelden last van, en als ik er last van heb heeft dat geen consequenties...
Oud 31-05-2006, 14:09
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik prefereer waarom ik de hunter gerolled heb: burizon uit diablo2 aka pijlen jakken
Oud 31-05-2006, 15:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Paperz schreef op 31-05-2006 @ 13:35 :
Ik raid nu al 3 maanden als BM en ze gaan elke dood op trash door pure pech of slechte tank/healing combo (aka geen aggro nemen of tank niet healen of allebei )
Over welke intance heb je het?
Oud 31-05-2006, 15:53
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
hoogstes MC wss

aangezien er op eu huntard forums in de "hoe te raiden met pets" bwl al wordt afgeraden
en dat was een bm fanboy
Oud 31-05-2006, 16:01
skeleton
skeleton is offline
Citaat:

Doen jullie btw ook dat trucje dat je golomagg vanaf de bridge pulled en dus niet tegen de trashmobs die ervoor staan hoeft te vechten?
Oud 31-05-2006, 16:26
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
en dat ie alles in zijn pad meestal meeneemt
Oud 31-05-2006, 17:02
beeble
beeble is offline
erg leuk als dat gebeurd^^
Oud 31-05-2006, 17:19
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
skeleton schreef op 31-05-2006 @ 17:01 :
Doen jullie btw ook dat trucje dat je golomagg vanaf de bridge pulled en dus niet tegen de trashmobs die ervoor staan hoeft te vechten?
Als het 'goed' is neemt Golemagg de lange route en heb je dus meteen een zooi flamepacks en dogs die vriendjes willen worden, dus dat is niet aan te raden. Dat Golemagg naar de brug 'springt' is een bug

Citaat:
Alpha_Omega schreef op 31-05-2006 @ 17:26 :
en dat ie alles in zijn pad meestal meeneemt
Het kan gebeuren dat Golemagg niet de normale route neemt maar door de grond naar boven bugged zegmaar, scheelt je een paar packs clearen. Niet aan te raden overigens
Oud 31-05-2006, 19:07
Verwijderd
De eerste keer dat onze guild richting Golgemagg gingen waren we aan het vechten op die brug.
We waren toen best dichtbij...
Iemand deed AoE...
Dat vond Gollie niet leuk...

Hebben goed gelachen op TS dat ie er opeens aan kwam XD
Oud 31-05-2006, 19:10
Verwijderd
Kost 5 minuten om die packs te clearen, dus om het via die brug te doen is wel een beetje overdreven. Bovendien, die packs droppen relatief veel lava/fiery cores.
Oud 31-05-2006, 22:56
<*)_><
<*)_>< is offline
Vandaag ZG gedaan met mn nieuwe guild. Hakkari offhand dropte en ik won hem eerst door rollen, en daarna ook omdat de andere rogue hearthstonede... en ik geloof dat ik al trialist nu een interne rel veroorzaakt heb.

best vet
Oud 01-06-2006, 08:21
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Chimera schreef op 31-05-2006 @ 18:19 :
Als het 'goed' is neemt Golemagg de lange route en heb je dus meteen een zooi flamepacks en dogs die vriendjes willen worden, dus dat is niet aan te raden. Dat Golemagg naar de brug 'springt' is een bug
Nee Golemagg springt niet naar de brug, maar komt gewoon je toe "gerent" ( naja zover je dat rennen kunt noemen ), samen met zijn 2 adds en in je "worst case cenario" neemt ie in zijn run volgens mij hoogstens een van die stenen gevalletjes mee, maarja die houd je dan gewoon banished tot het gevecht over is.

Dit werkt dus wel en scheelt weer tijd omdat je een paar trashmobs kunt skippen .
Oud 01-06-2006, 08:24
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
<*)_>< schreef op 31-05-2006 @ 23:56 :
Vandaag ZG gedaan met mn nieuwe guild. Hakkari offhand dropte en ik won hem eerst door rollen, en daarna ook omdat de andere rogue hearthstonede... en ik geloof dat ik al trialist nu een interne rel veroorzaakt heb.
best vet
Pffff dat vind ik nou ECHT zoiets kneuzerigs he, van die mensen die afkappen omdat ze een bepaald item niet krijgen. F-cking emo gedoe ook.

Laatst ook zo'n trail member die meende ook ff dat hij de spauldrons of might kreeg toen sulfuron ze dropte, naja kreeg ze dus niet, hij meteen de raid group leaven "I'm dissapionted that I didn't get the shoulders" ... lol ik bedoel wat verwacht je ook als trail member?

Naja anyway hij is gister sowieso uit de guild gekicked door onze class rep, hij was "ietwat" irritant zo nu en dan.
Oud 01-06-2006, 09:36
Verwijderd
Pah, dat soort figuren dulden wij ook niet bepaald nee.
Oud 01-06-2006, 11:32
Verwijderd
Spel begint een beetje saai te worden. Ik heb nog een maand speltijd, dus ik game nog even door. Daarna ga ik eens Guild Wars proberen. Geen abbo kosten. <3
Oud 01-06-2006, 11:44
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
dilemme ik kan dit kiezen

een raid guild die nu wat members kwijt is door migration
een raid guild van me ingame vriend en resten avn 2 dode raidguilds
me huidige guild die ik ontzettend mag maar gewoon maggy niet down krijgt

als ik de beginnende guild kies en het gaat fout dan ben ik genaaid omdat hunters echt overplayed zijn. kies ik optie 1 dan veraad ik me ingame maat wel een beetje.
blijf ik in me huidige mis ik de kans om te raiden maar blijf ik wel gerust....

wat te doen
Oud 01-06-2006, 13:39
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Chimera schreef op 31-05-2006 @ 16:48 :
Over welke intance heb je het?
Alles tot aan twin emps
( http://ctprofiles.net/1295438 )
Oud 01-06-2006, 13:42
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik=blij

Posted: Thu Jun 01, 2006 11:50 am Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

I am willing to accept your application, a lot of time has been spent on this one, and your willingness to join our little family is to be commended.

I will contact you in game

We are looking for certain classes over others but after recent events, it's the type of people we need more than anything, i believe you would make a great addition to Liberation

Dem

excuses voor de spam
Oud 01-06-2006, 14:04
Verwijderd
Welke van de 2 is dit nu dan?
Oud 01-06-2006, 15:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
skeleton schreef op 01-06-2006 @ 09:24 :
Pffff dat vind ik nou ECHT zoiets kneuzerigs he, van die mensen die afkappen omdat ze een bepaald item niet krijgen. F-cking emo gedoe ook.

Laatst ook zo'n trail member die meende ook ff dat hij de spauldrons of might kreeg toen sulfuron ze dropte, naja kreeg ze dus niet, hij meteen de raid group leaven "I'm dissapionted that I didn't get the shoulders" ... lol ik bedoel wat verwacht je ook als trail member?
Euh, Vis daarboven IS een trial member en kreeg dus kennelijk een item waar 'ie geen 'recht' op had.
Oud 01-06-2006, 15:17
Verwijderd
Citaat:

In de oude situatie, voor de nerf, werd je onder de voet gelopen door die orcs, ze spawnden te snel. De raidgroups die nu kiten zijn de raidgroups die begonnen zijn voor de nerf. Wij kunnen ook prima de orcs killen, maar de fight gaat perfect, waarom zouden we? Je schiet er niks mee op.
Juh ik ook, probleem alleen is dat 't op één of andere manier niet meer zo lekker werkte de afgelopen paar weken.

Waarschijnlijk omdat onze totems een stealth nref hebben ontvangen waardoor iedereen en z'n zwager opeens als een gek op die totems afrent om ze te mollen. En dan valt 't hele kaartenhuis in elkaar.

ps mocht 't iemand interesseren bij ons hebben de hunters zo'n wolf uit LBRS en dat is het wel zo'n beetje.

Laatst gewijzigd op 01-06-2006 om 15:19.
Oud 01-06-2006, 15:25
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
de "hele goede maar altijd volle guild"
Oud 01-06-2006, 16:02
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-06-2006 @ 16:17 :
ps mocht 't iemand interesseren bij ons hebben de hunters zo'n wolf uit LBRS en dat is het wel zo'n beetje.
Ideaal voor hunter group setup, 2 of meer wolfs met verschillende casting time... perma added damage -_-
Oud 01-06-2006, 16:04
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
TSA hunter+Furious howl+4rogue's in group=dps a mucho!
Oud 01-06-2006, 16:05
<*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-06-2006 @ 16:13 :
Euh, Vis daarboven IS een trial member en kreeg dus kennelijk een item waar 'ie geen 'recht' op had.
Het ging wel maf hoor, eerst allebei rollen (ik en andere rogue)... rollen we allebei 51.
discussie,
discussie,
discussie,
discussie,

weer allebei rollen en ik win
die kerel hearthstoned terwijl de discussie door gaat
willen ze dat ding alsnog aan hem geven..
Topic gesloten

Regels voor berichten