Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou toch wel voor die jongen gaan, ook al is het wel sneu voor die andere vriend. ;aarja... je moet niet altijd eerst aan anderen denken.. maybe is het wel degene waar jij al zo lang naar zoekt!
De jongen in kwestie waarmee jij dan wilt.. moet voor zichzelf beslissen wat hij wil .... jou en maybe ie vriend kwijtraken.. of voor zijn vriend kiezen.. hopelijk is een keuze tussen deze twee niet een is nodig
|
heyzz Giz, Happy Birthday
![]() ![]() Ik zou in dat geval voor mezelf kiezen, waarom zou ik een leuke jongen laten schieten omdat zn beste vriend toevallig op mij verliefd zou zijn?? Tja natuurlijk is het lullig voor die jongen, dat zijn beste vriend ineens iets krijgt met het meisje waar JIJ eigenlijk verliefd op bent, maar hij wist sowieso wel dat de kans erin zat dat ik niet verliefd op hem zou zijn, zeg maar.. Dus ik zou voor mezelf kiezen en voor die jongen gaan.. Het is dan eigenlijk meer aan die jongen om een keuze te maken, voor hem is het eigenlijk moeilijker, want hij moet kiezen tussen zn beste vriend en een meisje waar hij heel erg verliefd op is... Als hij voor haar kiest is hij misschien zijn beste vriend kwijt.. Als hij voor hem kiest dan laat hij misschien wel een leuke meid schieten.. Maarja misschien dat die jongen het sportief opvat.. mjah dat weet je nooit natuurlijk..
|
![]() |
Ja het lijkt mij ook logisch hoor dat je voor jezelf kiest, ik bedoel je bent verliefd, wat wil je dan nog meer dan die jongen ''hebben'' die je kan krijgen. En die jongen die jou als 1e zeg maar leuk vond is het natuurlijk wel erg pijnlijk, als ik me dan in hem zou verplaatsen zou mijn hart toch wel HEEL erg gebroken zijn... maar ja zodra hij met een nuchter verstand ernaar kijkt moet hij eigenlijk ook wel in kunnen zien dat het zo misschien wel het beste is, 2 mensen die elkaar super leuk vinden hebben elkaar gevonden, en hij kan het ook leuk opvatten en gewoon zoiets hebben van super cool voor mijn beste vriend... Nou ja... topic klaar
![]()
|
Als t klikt met die vriend van......nou is toch hartstikke leuk, ik vind dat je 'aanbidder' maar moet accepteren dat je voor z'n vriend gevallen bent...
Kuzzje IK *het leven is hard*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
schoenen... Dennizz | 26 | 24-01-2016 15:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #88 Geel | 500 | 21-09-2011 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Lange relatie op jonge leeftijd nicklesswarior | 65 | 13-04-2005 14:52 | |
Films, TV & Radio |
Dunya en Desie Zozo | 58 | 23-05-2004 18:27 | |
Liefde & Relatie |
van verliefdheid naar liefde: iedereen gaat voor de bijl de abt van sion | 27 | 10-10-2003 12:01 | |
Liefde & Relatie |
Ik heb een probleem please lees dit.... devilcat | 17 | 18-02-2002 22:36 |