Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2006, 19:59
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
maxwell schreef op 01-06-2006 @ 20:56 :
ga je me nu commanderen?

ik denk juist dat het een goede discussie is omdat jij niet moet generaliseren
nououou! Bij alles wat ik zeg krijg ik weer iemand pissig geloof ik, of niet? Ik commandeer je niet, het is een verzoekje, maar dan in andere woorden. Kunnen we ophouden met die discussie? Ik ga me aa mezelf ergeren zo. En jullie ook aan mij, denk ik zo.

ok, laten we het dan zo doen: Ik ben dan maar lekker breezer, kunnen we weer ontopic doen?
Oud 01-06-2006, 20:01
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 01-06-2006 @ 20:59 :
ok, laten we het dan zo doen: Ik ben dan maar lekker breezer, kunnen we weer ontopic doen?
Ik wil graag reactie op m'n post. Ik vind dit wel een leuke discussie namelijk.
Oud 01-06-2006, 20:05
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 01-06-2006 @ 20:59 :
nououou! Bij alles wat ik zeg krijg ik weer iemand pissig geloof ik, of niet? Ik commandeer je niet, het is een verzoekje, maar dan in andere woorden. Kunnen we ophouden met die discussie? Ik ga me aa mezelf ergeren zo. En jullie ook aan mij, denk ik zo.

het komt niet over als een verzoekje

en verder.. waarom stoppen met de discussie als het juist zo goed gaat..

mij boeit het niet of je breezer bent of niet.. ik vind het erger dat je mensen zo erg in een hokje stopt.

Voor de 4e keer de vraag : Waarom zet je dan neer dat breezers meestal op vmbo zitten. en vooral die toon. vind jij vmbo minder onderwijs?
Oud 01-06-2006, 20:10
Verwijderd
Wil niet gemeen zijn, maar jullie vallen CS dus wel (bewust) aan, om achterlijke redenen, al dan niet gegrond.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 20:10
Cherry Springs
Citaat:
Hanneke schreef op 01-06-2006 @ 20:56 :
Wat je over je biologieleraar gepost hebt is mij even ontgaan. Ik denk dat je het halve forum op je nek krijgt omdat je bij hoog en bij laag blijft beweren dat je geen breezah bent. Of je nou wel of niet breezah bent boeit mij niet, maar dat je er zo op reageert vind ik een beetje dom.
Het gene dat ik nu wil zegeen is nogal tegenstrijdig met mijn huidige instelling.
Het is inderdaad niet heel slim, ik ben nu een wandelend doelwit voor plagerijtjes geloof ik Maar ik wordt wel eens geirriteerd als mensen zomaar van iets uitgaan over mensen die ze niet kennen.
Citaat:
Hanneke schreef op 01-06-2006 @ 20:56 :
Verder denk ik niet dat het nu nog aan je avater ligt, maar meer om het feit dat je zo graag wilt dat iedereen je geen Breezah vindt.
Dat zou kunnen ja, maar ik vind het wel onlogisch. 'Jij wilt geen breezer zijn, dus zeggen we dat je er wel een bent'
Oud 01-06-2006, 20:11
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
maxwell schreef op 01-06-2006 @ 21:05 :
Voor de 4e keer de vraag : Waarom zet je dan neer dat breezers meestal op vmbo zitten. en vooral die toon. vind jij vmbo minder onderwijs?
Ik wel. VMBO'ers gaan altijd met mensen naar bed voor een Big Mac en typen kut, daarbij kunnen ze niet gewoon Nederlands en zijn ze dom.
Oud 01-06-2006, 20:12
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 01-06-2006 @ 21:10 :
Wil niet gemeen zijn, maar jullie vallen CS dus wel (bewust) aan, om achterlijke redenen, al dan niet gegrond.
Ik val niemand aan, ik vraag uitleg.
Oud 01-06-2006, 20:13
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 01-06-2006 @ 21:11 :
Ik wel. VMBO'ers gaan altijd met mensen naar bed voor een Big Mac en typen kut, daarbij kunnen ze niet gewoon Nederlands en zijn ze dom.
waarom moet je mn privé leven nou op het forum zetten dat vind ik niet leuk
Oud 01-06-2006, 20:16
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 01-06-2006 @ 21:10 :
ik val ook niet aan.. ik vind alleen haar stellingen niet kloppen
Oud 01-06-2006, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 01-06-2006 @ 21:12 :
Ik val niemand aan, ik vraag uitleg.
(subtiel) aanvallende vragen

leedvermaak
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 20:18
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 01-06-2006 @ 21:10 :
Het gene dat ik nu wil zegeen is nogal tegenstrijdig met mijn huidige instelling.
Het is inderdaad niet heel slim, ik ben nu een wandelend doelwit voor plagerijtjes geloof ik Maar ik wordt wel eens geirriteerd als mensen zomaar van iets uitgaan over mensen die ze niet kennen.
Maar dat doe jij dus ook min of meer, door te zeggen dat breezah's/gangstah's op het VMBO zitten, bijvoorbeeld.
Citaat:
Dat zou kunnen ja, maar ik vind het wel onlogisch. 'Jij wilt geen breezer zijn, dus zeggen we dat je er wel een bent'
Valt wel mee. Ze vinden je reactie leuk, dus die proberen ze dan uit te lokken.
Oud 01-06-2006, 20:20
Verwijderd
Citaat:
maxwell schreef op 01-06-2006 @ 21:16 :
ik val ook niet aan.. ik vind alleen haar stellingen niet kloppen
Ze zegt alleen maar dat de meeste breezahs vmbo doen, ik wil niet onaardig zijn maar eigenlijk deel ik die stereotypemening .
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 20:21
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
maxwell schreef op 01-06-2006 @ 21:13 :
waarom moet je mn privé leven nou op het forum zetten dat vind ik niet leuk
Nou, lekker is dat. Het was de bedoeling dat alleen jij deze subtiele verwijzingen naar je privéleven door zou hebben. Maar natuurlijk moet jij het weer aan de grote klok hangen.
Oud 01-06-2006, 20:22
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 01-06-2006 @ 21:18 :
(subtiel) aanvallende vragen
Oke, een heel klein beetje misschien. Maar ik moet toch wat, nu DemoCrates het niet doet?
Oud 01-06-2006, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 01-06-2006 @ 21:20 :
Ze zegt alleen maar dat de meeste breezahs vmbo doen, ik wil niet onaardig zijn maar eigenlijk deel ik die stereotypemening .
het hoge woord is eruit
ik ging al twijfelen aan mijn eigen stereotyperingen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 01-06-2006 @ 21:18 :
Ze vinden je reactie leuk, dus die proberen ze dan uit te lokken.
Klopt, naïeve (dit woord lijkt me gepast in deze situatie), jonge forumers worden hier graag geplaagd
Met citaat reageren
Cherry Springs
Citaat:
maxwell schreef op 01-06-2006 @ 21:05 :
het komt niet over als een verzoekje
Sorry daarvoor dan, het was niet als bevel bedoelt.
en verder.. waarom stoppen met de discussie als het juist zo goed gaat..
Omdat ik hier moe van word.
mij boeit het niet of je breezer bent of niet.. ik vind het erger dat je mensen zo erg in een hokje stopt.
Ik stop geen mensen in een hokje, ik wijs een hokje aan en zeg dat daar onder andere mensen in zitten.

Voor de 4e keer de vraag : Waarom zet je dan neer dat breezers meestal op vmbo zitten. Er is voor mij persoonlijk een verschil tussen vooral en meestal. Met vooral denk ik aan een meerderheid van, let's say, 55 % en met meestal al eerder aan 80%. En verder: Ik weet het, het is niet politiek correct enzovoort, maar bij mij op school is er in elk geval wel een heel duidelijk verschil tussen de types mensen die op vmbo/tl/enzovoort zitten en die op het vwo zitten.
en vooral die toon. vind jij vmbo minder onderwijs? Nee. Ik vind het niet lager, het is me dus gewoon opgevallen dat bij de vmbo-klassen deze types meer voorkomen dan op het gymnasium.
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 01-06-2006 @ 21:20 :
en ik wil weten van haar waarom ze dat vind of neerzet
Oud 01-06-2006, 20:27
Verwijderd
Citaat:
ecnelis schreef op 01-06-2006 @ 21:22 :
het hoge woord is eruit
ik ging al twijfelen aan mijn eigen stereotyperingen
was niet zo moeilijk om het eruit te krijgen hoor
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 20:29
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 01-06-2006 @ 21:23 :
Het was moelijk lezen.. maar ik heb het kunnen lezen..

Iemand een hokje wijzen en iemand in een hokje zetten is hetzelfde.. alleen klinkt iemand een hokje wijzen wat liefdevoller..

en waarom doe jij alsof vmbo minder is terwijl je zegt dat het toch niet zo blijkt te zijn.

op een of andere manier hou ik niet van betweterige personen, daar val jij dan ook tussen.

om eerst neer te zetten breezers zitten op vmbo en daarna te zeggen, nee ze zitten overal. Waarom zet je dat dan eerst neer.. ik vind dat erg ondoordacht.
Oud 01-06-2006, 20:32
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 01-06-2006 @ 21:21 :
Nou, lekker is dat. Het was de bedoeling dat alleen jij deze subtiele verwijzingen naar je privéleven door zou hebben. Maar natuurlijk moet jij het weer aan de grote klok hangen.
waarom moet jij me nu weer belachelijk maken, dat vind ik niet leuk!!
Oud 01-06-2006, 20:35
Cherry Springs
Ik zeg niet dat het minder is man! Wie zegt sowieso nadrukklelijk dat breezers minder zijn? Ik vind ze zelf gewoon vreselijk irritant!
Ik wijs mensen geen hokje, ik wijs naar het vmbo en zeg Daar zitten veel breezers. Waarom weet ik niet, maar het is wel zo. Ik zeg niet 'jij bent een breezer en zit dus op het vmbo.'
Jongen, ik ben gymnasiaste en zit in de tweede. Dan wil ik altijd het laatste woord hebben, dat is ook gewoon zo, zonder reden.
En voor de zoveelste keer IK ZEG NIET DAT BREEZERS ALLEEN OP HET VMBO ZITTEN! er zitten er meer op het vmbo, maar er zitten ook breezers op het gymnasium!
HEt punt van discussieren is onder andere goed lezen wat iemand zegt.
Oud 01-06-2006, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Cherry Springs schreef op 21-05-2006 @ 11:14 :
Ze doen meestal vmbo maar ze zijn in elke bevolkingsgroep te vinden.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 20:44
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
maxwell schreef op 01-06-2006 @ 21:32 :
waarom moet jij me nu weer belachelijk maken, dat vind ik niet leuk!!
Zijn we nu geen vriendjes meer?
Oud 01-06-2006, 20:44
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 01-06-2006 @ 21:35 :
Ik zeg niet dat het minder is man! Wie zegt sowieso nadrukklelijk dat breezers minder zijn? Ik vind ze zelf gewoon vreselijk irritant!
Ik wijs mensen geen hokje, ik wijs naar het vmbo en zeg Daar zitten veel breezers. Waarom weet ik niet, maar het is wel zo. Ik zeg niet 'jij bent een breezer en zit dus op het vmbo.'
Jongen, ik ben gymnasiaste en zit in de tweede. Dan wil ik altijd het laatste woord hebben, dat is ook gewoon zo, zonder reden.
En voor de zoveelste keer IK ZEG NIET DAT BREEZERS ALLEEN OP HET VMBO ZITTEN! er zitten er meer op het vmbo, maar er zitten ook breezers op het gymnasium!
En om goed over te komen in een discussie moet je consequent zijn, en het doorhebben als iemand iets post wat niet serieus is.

Wat is het verschil tussen: "Jij zit in de tweede van het Gymnasium, jij bent een betweter." en "Je hebt een kleurige avater en bent 14 dus je bent breezah"
Oud 01-06-2006, 20:48
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 01-06-2006 @ 21:35 :
jij gaf ze het hokje vmbo en dus laat jij ook merken dat jij vmbo als minder ziet omdat je zelf niet met breezer vergeleken wilt worden

Hallo ik ben vmbo-er en wil graag het laatste woord hebben.
dus ik zou ook op het gymnasium moeten zitten?
Alstublieft niet zeg

En nog krijg ik geen antwoord op een vraag
doe je dat express gekkie

Dan nog een keer de vraag : Waarom zet je neer, zitten meestal op het vmbo. waarom skip je dat niet. vind ik niet leuk hoor

en nog even over het hokje wijzen, Je wijst de breezers naar het hokje VMBO. En hoe weet je nou zeker dat op elk vmbo veel breezers zitten .

Laatst gewijzigd op 01-06-2006 om 20:52.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 20:52
Verwijderd
Citaat:
maxwell schreef op 01-06-2006 @ 21:48 :
jij gaf ze het honkje vmbo en dus laat jij ook merken dat jij vmbo als minder ziet omdat je zelf niet met breezer vergeleken wilt worden

Alstublieft niet zeg

Dan nog een keer de vraag : Waarom zet je neer, zitten meestal op het vmbo. waarom skip je dat niet. vind ik niet leuk hoor

en nog even over het hokje wijzen, Je wijst de breezers naar het hokje VMBO. En hoe weet je nou zeker dat op elk vmbo veel breezers zitten .

breezah en vmbo zijn niet aan elkaar verbonden in de vorm van

'breezah is minderwaardig
dus
vmbo ook'
die conclusie is toch niet getrokken?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 20:53
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
ecnelis schreef op 01-06-2006 @ 21:52 :

dus
vmbo ook'
Zij vind van wel.. en zij koppelt het vmbo aan breeser zijnde.
Oud 01-06-2006, 20:54
Verwijderd
Citaat:
maxwell schreef op 01-06-2006 @ 21:53 :
Zij vind van wel.. en zij koppelt het vmbo aan breeser zijnde.

paas mij die schitterende quote maar nog eens dan
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 20:54
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
ecnelis schreef op 01-06-2006 @ 21:54 :
paas mij die schitterende quote maar nog eens dan
ik zal voor u een zoekje wagen
Oud 01-06-2006, 20:55
Verwijderd
Citaat:
maxwell schreef op 01-06-2006 @ 21:54 :
ik zal voor u een zoekje wagen
schitterend
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 20:55
Verwijderd
Citaat:
ecnelis schreef op 01-06-2006 @ 21:52 :

dus
vmbo ook'
Idd

Laten we erover ophouden

CS vind dat de meeste breezahs op het VMBO zitten, ik vind dat ook, ze weet niet waarom het zo is, niemand zegt iets slechts over het VMBO, en zowat iedereen hier moet breezahs niet hebben.

en oh ja, Cherry Springs is geen Breezah

Opgelost
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 21:01
Cherry Springs
Citaat:
maxwell schreef op 01-06-2006 @ 21:48 :Allemachtig dat zijn veel smilies.
jij gaf ze het honkje vmbo en dus laat jij ook merken dat jij vmbo als minder ziet omdat je zelf niet met breezer vergeleken wilt worden

Ik geef het hokje vmbo een hoop breezers. Niet alle breezers zitten op het vmbo en niet alle vmbo'ers zijn breezer.
Nee ik wil niet met breezers vergeleken worden omdat ik breezers kut-mensen vindt. En weetjewat ik vind het ook laag om breezer te zijn. Ten minste, als we ervanuitgaan dat ze zich gedragen als breezerSLET. Maagdelijke breezers zijn nog wel te verdragen.

Alstublieft niet zeg

Ik zeg niet dat iedereen die op het gymnasium zit een betweter is en ook niet dat iedere betweter op het gymnasium zit.
Allemachtig, heb jij dat nooit geleerd? elke kubus is een balk, maar niet elke balk is een kubus.

Ze zitten daar gewoon veel. Ik skip dat niet omdat ik daar geen zin in heb en omdat het gewoon zo is. Moet je maar eens goed opletten. Het is redelijk opvallend.
En het is inderdaad niet op elke school hetzelfde, maar op veel wel.

Dat weet ik dus niet. Niet op elk vmbo, maar op veel wel.
Moet ik nou echt per se politiek correct zijn?
Oud 01-06-2006, 21:02
Hanneke
Hanneke is offline
Maar ik vind het raar dat ze het wel erg vindt als ze breezah genoemd wordt. Dat is namelijk generaliserend, want we kennen haar helemaal niet. (Geef ik haar gelijk in). Maar ze vindt wel dat wij hadden kunnen bedenken dat ze graag het laatste woord wil, omdat ze immers Gymnasium doet en in de tweede zit.
Wie legt mij het verschil tussen deze twee uit?
Oud 01-06-2006, 21:05
Cherry Springs
Goed, goed, dat hadden jullie niet kunnen weten nee.

Argh, ik krijg koppijn van zoveel nadenken over replies.

Ik ga met mr. Soija mee en zeg: opgelost.

Voor uitleg over vragen, zie vorige posts want ik wil niet weer beginnen.
Oud 01-06-2006, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 01-06-2006 @ 22:02 :
Maar ik vind het raar dat ze het wel erg vindt als ze breezah genoemd wordt.
Dat ze breezahs stom vindt is generaliserend, maar ach zowat iedereen vindt ze stom , zijn ze ook .

Citaat:
Maar ze vindt wel dat wij hadden kunnen bedenken dat ze graag het laatste woord wil, omdat ze immers Gymnasium doet en in de tweede zit.
Wie legt mij het verschil tussen deze twee uit?
wanneer heeft ze dat gezegd? quote?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Cherry Springs schreef op 01-06-2006 @ 22:05 :
Goed, goed, dat hadden jullie niet kunnen weten nee.

Argh, ik krijg koppijn van zoveel nadenken over replies.

Ik ga met mr. Soija mee en zeg: opgelost.

Voor uitleg over vragen, zie vorige posts want ik wil niet weer beginnen.
goed idee
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 21:08
Verwijderd
Citaat:
@ Mr.Soija

ik vroeg me af:
kan je dit überhaupt een stereotypering noemen?
want het heeft meer betrekking op haarzelf dan op gymnasiumgedoe
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 21:08
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 01-06-2006 @ 22:06 :
Dat ze breezahs stom vindt is generaliserend, maar ach zowat iedereen vindt ze stom , zijn ze ook .

wanneer heeft ze dat gezegd? quote?
Het gaat mij er niet om dat ze breezah's stom vindt, dat vind ik ook. Maar het verschil tussen die twee. Het is precies hetzelfde.

Deze post heb ik het over:
Citaat:
Cherry Springs schreef op 01-06-2006 @ 21:35 :Jongen, ik ben gymnasiaste en zit in de tweede. Dan wil ik altijd het laatste woord hebben, dat is ook gewoon zo, zonder reden.
Oud 01-06-2006, 21:09
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 01-06-2006 @ 22:01 :
Moet ik nou echt per se politiek correct zijn?
ik doe hartstikke veel moeite om dit zonder fouten te typen :') en jij reageert alleen met dit.. daar neem ik geen genoegen mee
Oud 01-06-2006, 21:10
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
ecnelis schreef op 01-06-2006 @ 22:08 :
@ Mr.Soija

ik vroeg me af:
Ze zit op Gymnasium en in de tweede, dus ze wil het laatste woord.
Oud 01-06-2006, 21:11
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
@ Mr.Soija

ik vroeg me af:
ze zegt zelf ik zit op gymnasium en wil daarom het laatste woord hebben.
Hanneke
Hanneke is offline
Oke, het is misschien wel zo dat op VMBO meer breezah's zitten dan op het VWO. Maar volgens mij zitten op Havo de meesten.
ook hallo
ook hallo is offline
Goed topic
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 21:12
Cherry Springs
Ik wel. Goed lezen, dan kom je er wel uit, maxwell.

En nee, ok, dat was een domme opmerking, dat met die gymnasiaste enzovoorts.
Dat had inderdaad meer betrekking op mijzelf dan op alle gymnasiasten, maar uiit veel van mn posts op dit forum is wel op te maken dat ik graag het laatste woord heb.
Oud 01-06-2006, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 01-06-2006 @ 22:10 :
Ze zit op Gymnasium en in de tweede, dus ze wil het laatste woord.

ja, maar aangezien haar quote geen beaming is dat ze vind dat dat voor alle tweede gymnasiumers geld, of dat ze het louter alleen aan haar zelf koppelt.
Maar het is inderdaad verdacht om dan weinig relevante informatie te posten

ik ben manon, 16 jaar en heb blauwe ogen, dus wil graag even op de foto (misschien wil ik wel graag op de foto omdat ik manon ben, en niet omdat ik blauwe ogen heb)

maar, zo ben ik, ik probeer altijd een mogelijkheid meer te zien
dus als je het gewauwel vind, kan ik daar volledig vrede in vinden

edit: ah laat maar, twordt alweer opgeworpen
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
@ Mr.Soija

ik vroeg me af:
dacht ik ook, maar ze gebruikt eigenlijk wel als reden dat ze alles beter wil weten omdat ze op het gymnasium zit, dus dan impliceert ze eigenlijk dat je betweterig bent als je ene gymnast bent
Citaat:
Hanneke schreef op 01-06-2006 @ 22:08 :

Deze post heb ik het over:
Daar staat niet in dat we moesten weten dat ze betweterig is omdat ze gymnasium doet verworpen!

Ophouden nu, want het forum is teeeeeeeeeeeeeeee traag nu om te discussiëren
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 01-06-2006 @ 22:11 :
Oke, het is misschien wel zo dat op VMBO meer breezah's zitten dan op het VWO. Maar volgens mij zitten op Havo de meesten.
en nu heel de discussie opnieuw gaan voeren, maar dan ik in de rol van maxwell omdat ik op de havo zit
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 21:17
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 01-06-2006 @ 22:12 :
Ik wel. Goed lezen, dan kom je er wel uit, maxwell.

En nee, ok, dat was een domme opmerking, dat met die gymnasiaste enzovoorts.
Dat had inderdaad meer betrekking op mijzelf dan op alle gymnasiasten, maar uiit veel van mn posts op dit forum is wel op te maken dat ik graag het laatste woord heb.
Bij mij mischien niet uit m'n posts op dit forum, maar ik heb wel graag het laatste woord.
Als ik je een tip mag geven: om goed te discusieren (dan heb je eerder het laatste woord) moet je je zinnen ook goed kunnen formuleren.
Oud 01-06-2006, 21:17
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Breezers luisteren alleen liedjes over neuken, dansen of drank/drugs. Ze stoppen hun broek in hun laarsen en ze klinken altijd enorm zeikerig. Ze doen meestal vmbo maar zijn in elke groep te vinden. Ze hebben enorme oorebellen en het belangrijkste kenmerk: ze hebben een ongelofelijk ordinaire uitstraling.
Alstublieft ecnelis
Reageren

Regels voor berichten