Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder voel ik me eigenlijk prima ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het was niks, maar dat was te verwachten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder: goedgoedgoed!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij was er gister ook.. en ik heb hem genegeerd, ondanks de alcohol in mijn lichaam. Ik hoor en zie gewoon niet wat ik wil zien. Ik ontdek het liever zelf, kom er liever zelf achter hoe iemand in elkaar zit, maar nu... ik weet niet. Ik denk niet dat hij goed voor me zou zijn. Maar verder was het zo gezellig! Bijna alle meisjes mee en de mensen van school.. ik heb zo'n geweldige avond gehad. Jarig zijn is toch best wel heel leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Over dat andere probleem kan ik niets zeggen, want daar weet ik verder niet zoveel van af. Sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En ze ziet haar examens totaal niet meer zitten, heb haar daarnet ook al moeten opbellen om haar te troosten en moed in te spreken, en nu op msn weer... Ik wil haar gewoon kunnen knuffelen nu... ![]()
||
Citaat:
![]() Huisartsen hier in België zijn anders geregeld, dus da's geen probleem, er is sowieso wel 'n dokter van wacht in de buurt. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #36 Methuselah | 498 | 16-06-2006 19:55 | |
Liefde & Relatie |
Kippenvel puur | 7 | 27-10-2005 19:28 |