Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
en is die videokaart ook niet warm na een poosje gamen ? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
of als je een asusje op de kop kan tikken nog ( al een poosje end of life ) beter want die dingen 0wnen echt voor de 40,- die ze kosten... |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb dit zelf ook wel een paar keer gehad met mijn 9700 NP in mijn ouwe systeem, dat draaide op een Zalman-voeding. Ik heb er ook nog steeds geen oplossing voor. |
![]() |
|
http://www.omegadrivers.net/
Probeer de omega drivers eens. Misschien dat dat wat oplost, anders zou ik toch gaan denken dat je videokaart neit helemaal lekker meer is. Heb je toevallig een 2e systeem waarin je die video kaart zou kunnen zetten om hem eens te testen? Als je dan t zelfde probleem hebt weet je dat t de videokaart is. (een passief gekoelde 9600Pro vind ik ook wel apart eigenlijk). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zal die drivers es proberen, misschien helpt het ![]() PS ik vond een passief gekoelde 9600Pro ook wat raar toen ik erachter kwam dat er bijna aleen maar plaatjes van 9600Pro's zijn met actieve koeling ![]()
||
Citaat:
Ik heb nu de Omega drivers geinstalleerd, maar helaas: ![]() Ik heb btw iemand gevonden die misschien een videokaart voor mij heeft, die kan ik dan in mijn pc doen. Dat geeft hopelijk uitslag over de videokaart..
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Hoe 'snel' krijg je artifacts in windows trouens? Al direct als je opstart? Of als je een spel opstart enzo?
|||
Citaat:
![]() Die artifacts zijn lang niet altijd aanwezig. Het maakt dan niet uit bij wat ik doe. Zo was ik laatst bestanden aan het overzetten naar mijn externe harde schijf toen ik het kreeg. Een dag later was ik een spel aan het proberen waarbij ik het na ongeveer 20 minuten kreeg. Dat is ook een vaag ding aan het probleem, ik heb geen idee wat het nou veroorzaakt ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|