Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
overigens is juist voor mensen met faalangst het een slecht idee om ze te gaan vertellen wat er allemaal mis kan gaan.
||
Citaat:
![]() Ik vind het overigens altijd wel prettig om nog even te lezen hoe je dingen moet doen en zo, maar natuurlijk is wat de instructeur zegt het belangrijkste. Verder vind ik dat ze gewoon bij elk kruispunt stoplichten of rotondes zouden moeten maken, dan slaag ik geheid ![]()
||
Citaat:
![]() Je moet toch goed leren rijden?
||
Citaat:
![]() Toevallig weet ik sinds gisteren waarom ik hem niet gebruik, want ik moest ergens achteruit rijden en toen zei hij dat dat makkelijker zou gaan als ik zelf een auto had en dan de rechterspiegel zou kunnen gebruiken. Maar dat we het ook zonder moesten kunnen omdat niet alle auto's er een hebben. Dat vond ik wel een logisch iets eigenlijk ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Daarnaast vraag ik me af wat het CBR daar van vindt. Waarschijnlijk heeft jouw auto wel een rechterbuitenspiegel en ik vraag me af of ze accepteren dat je die niet gebruikt. Waarschijnlijk wel als je alles in die hoek goed kunt overzien, maar dat lijkt me niet in alle situaties het geval. Als je eenmaal je rijbewijs hebt, kun je altijd nog leren zo te rijden, als dat nodig is. Dus waarom zou je dat tijdens rijles moeten leren? Dat is imo nogal geldklopperij.
||
Citaat:
Tot slot zegt mijn moeder dat ze hem ook nooit gebruikt, dus zo nodig lijkt het me niet.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind m'n rechter buitenspiegel voornamelijk makkelijk voor bijzondere verichtingen, verder gebruik ik hem ook bij afslaan enzo omdat ik dat zo heb geleerd en dat moet van m'n instructeur.
||
Citaat:
sowieso moet je gewoon kunnen rijden zonder rechterbuitenspiegel. het CBR vindt het de normaalste zaak van de wereld dat de rechterspiegel niet voor de leerling bedoelt is. tenslotte is-tie niet verplicht. dat heeft echt helemaal niks met geldklopperij te maken. die opmerking snap ik sowieso niet; hoezo zou het meer geld kosten om gewoon te leren rijden ipv godmagwetenwat met de spiegel te leren ? ik vraag me serieus af of mensen die een bochtje achteruit op de rechterbuitenspiegel doen, dat nou echt goed leren. Volgens mij namelijk niet. De rechterspiegel mag namelijk nooit meer zijn dan een secundair hulpmiddel. En kom op zeg, welke randdebiel kan er nou niet gewoon achterom kijken en een bochtje nemen ?
||
Citaat:
Elke andere bijzondere verrichting lukt me zo af en toe nog wel, maar een bochtje achteruit ![]()
||
Citaat:
haha |
![]() |
||
Citaat:
Die spiegel was voor mijn instructrice en ik keek daar nooit in. Later, net voor mijn examen, kreeg zij een ander spiegeltje en was de buitenspiegel voor mij. Ik keek daar noooóit in, alleen maar als ik iemand had ingehaald en ik ging terug naar de rechterkant. Het CBR zei daar ook niets van, omdat je rechterbuitenspiegel een hulpmiddel is en dat daar voro de rest niets/weinig van afhangt. Je kan namelijk makkelijk zonder rechter buitenspiegel rijden, maar je linker + binnenkant kan je moeilijker missen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
je kijkt gewoon naar achter en stuurt met de stoeprand mee (zodat je de stoeprand op een vast punt houdt), en als je voorbij het midden van de bocht bent stuur je niet verder totdat je de stoep weer ziet, en dan stuur je netjes recht.
||
Citaat:
Ik gebruik de rechterbuitenspiegel nu nog steeds amper omdat ik deze tijdens het lessen hoegenaamd nooit heb kunnen gebruiken. (Ja, de laatste 5 lessen misschien).
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ja, dat had ik dus ook! Hij vond ineens dat ik kei erg op moest schieten met mijn theorie, als ik daar toen direct naar had geluisterd, had ik hem nu al over moeten doen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
vervelend
||
Citaat:
![]()
||
Citaat: