Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2006, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Megadeth schreef op 05-06-2006 @ 23:29 :
Maar hij heeft wel last van de penetrante zweetgeur die je om je heen hebt na een aantal dagen niet douchen.

Het moet gewoon routine worden: Elke ochtend opstaan & douchen, ook al heb je geen zin... of 1x in de 2 dagen.

Echt, er is niks lastiger dan een stinkende broer, zus, klasgenoot, vriend, vriendin, neef, nicht, etc.. die naast je komt zitten.
Penetrante zweetgeur? Dan zou ik eerst maar eens deodorant gaan gebruiken en verder eindelijk eens begrijpen dat je je oksels prima kunt wassen zonder helemaal onder de douche te gaan staan.
Oud 05-06-2006, 22:50
Mephisto
Mephisto is offline
ik douche me minimaal 1x dagelijks ('s ochtends), 's zomers vaker (zeker na een inspannende neukpartij waarbij je beiden in het zweet baddert)
Oud 06-06-2006, 00:40
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 05-06-2006 @ 23:50 :
(zeker na een inspannende neukpartij waarbij je beiden in het zweet baddert)
Hoe krijgen mannen dat toch voor elkaar.
Oud 06-06-2006, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Megadeth schreef op 05-06-2006 @ 23:29 :
Maar hij heeft wel last van de penetrante zweetgeur die je om je heen hebt na een aantal dagen niet douchen.

Het moet gewoon routine worden: Elke ochtend opstaan & douchen, ook al heb je geen zin... of 1x in de 2 dagen.

Echt, er is niks lastiger dan een stinkende broer, zus, klasgenoot, vriend, vriendin, neef, nicht, etc.. die naast je komt zitten.
haha, daar hoef mij niet van te overtuigen . . . ik does 2x p/dag, ik zou het gewoon niet van m'n vriend aan willen nemen uit princiepe, snappie?

Ik moet m'n mening nog geven over dit douche gebeuren: Douche a.u.b. tenminste 1x per dag, je gaat een nieuwe dag toch niet rondlopen met zweet van gister? en Nee afvegen onder je oksels is niet genoeg want je zweet niet alleen daar. . .
Oud 06-06-2006, 08:35
Verwijderd
Citaat:
beesje schreef op 06-06-2006 @ 02:16 :
Ik moet m'n mening nog geven over dit douche gebeuren: Douche a.u.b. tenminste 1x per dag, je gaat een nieuwe dag toch niet rondlopen met zweet van gister? en Nee afvegen onder je oksels is niet genoeg want je zweet niet alleen daar. . .
Zoals al gezegd is: wassen?
Oud 06-06-2006, 08:38
Verwijderd
Ik douche bijna nooit.

Ik ga wel heel regelmatig in bad, telt dat ook?
Oud 06-06-2006, 11:20
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Vice schreef op 06-06-2006 @ 01:40 :
Hoe krijgen mannen dat toch voor elkaar.
bedpartner met nymphomane trekjes, dat helpt
Oud 06-06-2006, 19:19
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-06-2006 @ 09:38 :
Ik douche bijna nooit.

Ik vind van wel, maar ga je elke dag in bad?
Oud 06-06-2006, 19:51
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-06-2006 @ 09:38 :
Ik douche bijna nooit.

Jalourst.
Oud 06-06-2006, 22:03
Verwijderd
ik wil ook n bad
Oud 06-06-2006, 22:43
Verwijderd
ik douche/ga in bad gemiddeld denk ik ongeveer 4/5 x per week. Ik voel me daar niet vies bij en ik vind het ook raar dat mensen je dan meteen bestempelen als vies. Vroeger was 1x p week douchen normaal (ok dat vind ik ook niet al te fris, maar tis maar als voorbeeld). Verder word je huid ook droog als het vaak nat wordt en wordt m'n haar vet als ik het elke dag was.
Wat ik maar wil zeggen vindt het goed dat mensen elke dag douchen, maar ik vind niet dat je mensen vies kunt noemen die dat 'maar'4x per week doen. En mensen die 2x per dag douchen hebben in mijn ogen wel een beetje smetvrees. Dat wil niet zeggen dat ik 1 of 2x per week wel vies vindt
Oud 06-06-2006, 22:45
Verwijderd
ik heb me dit weekend ook liggen ergeren op pinkpop want mensen stonken daar dus wel echt teringhard
Oud 06-06-2006, 22:52
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 06-06-2006 @ 23:45 :
ik heb me dit weekend ook liggen ergeren op pinkpop want mensen stonken daar dus wel echt teringhard
Ik vermoed dat die noch douchten, noch wasten, de hele tijd dezelfde kleren aanhadden, daar vaak ook in sliepen en de hele dag op een vies terrein rondsjouwden en onder de drank, modder en andere troep kwamen te zitten. Niet echt te vergelijken, dus.
Oud 07-06-2006, 01:50
Vice
Vice is offline
Citaat:
Tja, dat heb je met festivals.
Oud 07-06-2006, 07:58
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Heheh, op festivals mag dat vind ik . Houd me daar zelf wel schoon, maar het zal me een worst wezen wat anderen doen. Feestje!
Oud 07-06-2006, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Zwoek schreef op 06-06-2006 @ 20:19 :
Ik vind van wel, maar ga je elke dag in bad?
Over het algemeen niet elke dag (had ik maar zoveel tijd (plus dat mijn haar dat ook niet wil...als het vochtig wordt (en dat wordt het ook als ik in bad zit met m'n hoofd boven water) moet ik het eigenlijk ook wassen...).

Laatst gewijzigd op 07-06-2006 om 08:11.
Oud 07-06-2006, 15:41
_;JS
_;JS is offline
elke dag meestal.
Oud 07-06-2006, 16:01
Verwijderd
4 of 5x per week.
Oud 07-06-2006, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 08-05-2006 @ 16:40 :
Ja, tuurlijk. Ik vind 3x per week toch wel minimaal. Maar ik vind het zo stom dat mijn schoonmoeder zoiets zegt over mij, terwijl ik me echt wel goed verzorg, alleen wat minder vaak douche dan hen, omdat ik elke dag douchen overdreven vind. En dan zegt ze ook nog niet eens direct tegen mij, maar via m'n vriend, die het volgens mij nog met haar eens is ook. Hij houdt ook gewoon van mij bij hoevaak ik douche: "Je hebt gister ook al niet gedoucht, je moet nu echt douchen hoor."
Als jij het vriendinnetje van mijn broer was en je zou zeggen dat je 3 keer per week doucht dan zou mijn moeder daar ook wat van zeggen. Wel direct.
Oud 08-06-2006, 00:42
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 07-06-2006 @ 23:27 :
Als jij het vriendinnetje van mijn broer was en je zou zeggen dat je 3 keer per week doucht dan zou mijn moeder daar ook wat van zeggen. Wel direct.
mijn mama had je dan persoonlijk t huis uit gekickt of gewoon je onder de douche gesmeten
Oud 08-06-2006, 07:33
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 08-06-2006 @ 01:42 :
mijn mama had je dan persoonlijk t huis uit gekickt of gewoon je onder de douche gesmeten
Je mama heeft in elke maat twee paar pantoffeltjes in de gang staan, zodat élke bezoeker zijn schoenen kan uitdoen voor ie binnenkomt?? Je mama kuist de wc elke dag drie keer? Je mama wast haar handen elke keer ze een deurklink heeft aangeraakt? Je mama geeft zelden iemand een hand als begroeting? Als je ergens een kruimeltje van een koekje morst gaat ze gelijk de hele living ontsmetten?
Oud 08-06-2006, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Wat een bemoeizuchtige doos, die moeder van jou. Ik durf te wedden dat ze het niet eens zou merken.
Oud 08-06-2006, 09:23
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
7 tot 12 keer per week...
Soms douche ik 2 keer op een dag in het weekend...
Oud 08-06-2006, 12:24
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 08-06-2006 @ 08:33 :
Je mama heeft in elke maat twee paar pantoffeltjes in de gang staan, zodat élke bezoeker zijn schoenen kan uitdoen voor ie binnenkomt?? Je mama kuist de wc elke dag drie keer? Je mama wast haar handen elke keer ze een deurklink heeft aangeraakt? Je mama geeft zelden iemand een hand als begroeting? Als je ergens een kruimeltje van een koekje morst gaat ze gelijk de hele living ontsmetten?
sinds wanneer staat een afkeer jegens mensen die weinig douchen gelijk aan smetvrees?

doe niet zo dom doos -_-
Oud 08-06-2006, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Waar bemoeit ze zich mee zeg?
Ben ik even blij met mijn lieve schoonmoeder
Oud 08-06-2006, 13:12
Verwijderd
Wat een tolerante moeders!
Oud 08-06-2006, 13:31
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 08-06-2006 @ 13:24 :
sinds wanneer staat een afkeer jegens mensen die weinig douchen gelijk aan smetvrees?

doe niet zo dom doos -_-
"een afkeer van mensen die weinig douchen", omg grow zelf een brain zeg

Als je mama iemand buitengooit als de persoon in kwestie vertélt dat die 'maar' drie keer in de week douchet is ze wel heel belachelijk bezig. Precies of ze zou het gemerkt hebben als die persoon dat niet had gezegd.

Oud 08-06-2006, 13:37
Verwijderd
Afkeer jegens mensen die weinig douchen is zóveel erger dan smetvrees Dat eerste is een keuze, de tweede is een ziekte...
Oud 08-06-2006, 13:46
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 08-06-2006 @ 14:31 :
"een afkeer van mensen die weinig douchen", omg grow zelf een brain zeg

Als je mama iemand buitengooit als de persoon in kwestie vertélt dat die 'maar' drie keer in de week douchet is ze wel heel belachelijk bezig. Precies of ze zou het gemerkt hebben als die persoon dat niet had gezegd.

het was ook meer sarcastisch bedoelt, het gooien, maar er iets over zeggen zal ze zeker doen. maar ze moet, net als ik, niet veel hebben van mensen die weinig douchen, al is dat meer vanwege opvoeding enzo en surinaamse normen, aangezien iedereen daar minimaal 2x per dag doucht.

maar volgens mij is het gewoon een culturele kloof, dat douche gedoe
Oud 08-06-2006, 14:23
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 08-06-2006 @ 14:46 :
het was ook meer sarcastisch bedoelt, het gooien, maar er iets over zeggen zal ze zeker doen. maar ze moet, net als ik, niet veel hebben van mensen die weinig douchen, al is dat meer vanwege opvoeding enzo en surinaamse normen, aangezien iedereen daar minimaal 2x per dag doucht.

maar volgens mij is het gewoon een culturele kloof, dat douche gedoe
ja buhuh zeg, Suriname ligt praktisch op de evenaar, natuurlijk douchen ze zich daar veel vaker, ik neem aan dat het daar pokkeheet is en iedereen zich constant te pletter zweet!!

in deze contreien is het écht niet nodig van je twee keer per dag te douchen, tenzij je een lijfgeur van hier tot in Suriname hebt!

drie keer per week, da's een dagje wel en een dagje niet: ik zie écht het probleem niet, tenzij het putteke zomer is en 40° ...
Oud 08-06-2006, 16:28
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-06-2006 @ 09:55 :
Wat een bemoeizuchtige doos, die moeder van jou. Ik durf te wedden dat ze het niet eens zou merken.
Idd, het gaat haar puur om het idee. Wat een domme muts.

Ik hoop dat moeder heel vet is, dan kun je daar ook wat moois over zeggen.
Oud 08-06-2006, 16:28
Iduna
Iduna is offline
Als je ouders jouw vriendin/vriendin af gaan keuren op weinig douchen. Ok, als diegene stinkt, kan ik wel begrijpen dat het niet prettig is om zo iemand in de buurt te hebben, maar kom op zeg.

Het is overigens héérlijk weer, dus geniet er van.
Oud 08-06-2006, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 08-06-2006 @ 17:28 :
Idd, het gaat haar puur om het idee. Wat een domme muts.

Ik hoop dat moeder heel vet is, dan kun je daar ook wat moois over zeggen.
Yo mama!
Oud 08-06-2006, 16:41
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-06-2006 @ 17:39 :
Yo mama!
NASA has a satellite orbiting around her.
Oud 08-06-2006, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 08-06-2006 @ 17:41 :
NASA has a satellite orbiting around her.
You have to roll over twice to get off of her
Oud 08-06-2006, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 08-06-2006 @ 17:43 :
You have to roll over twice to get off of her
folk exercise by jogging around her!

she was measured at 38-26-36 and that was just the left arm...

the only thing that's attracted to her is gravity.

her Uni graduation photo was an aerial

...

I love those jokes
Oud 08-06-2006, 22:14
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 08-06-2006 @ 22:19 :
folk exercise by jogging around her!

she was measured at 38-26-36 and that was just the left arm...

the only thing that's attracted to her is gravity.

her Uni graduation photo was an aerial

...

I love those jokes
Die zijn er čcht heel veel Zoek maar eens op Google als je dat nog niet had gedaan
Oud 08-06-2006, 22:46
Verwijderd
verschild maar wel elke dag een keer minimaal
Oud 08-06-2006, 23:03
Verwijderd
Om even terug te komen op mijn post. Ik vind het trouwens raar dat het vriendje van dat meisje die moeder up-to-date houdt over haar doucheperikelen. Ik zou nog eerder mijn seksleven tot in detail beschrijven dan haar melden hoevaak mijn vriendin zich wast. En mijn moeder kan geen doos zijn want ze heeft mij gebaard dus praat geen onzin please.
Oud 08-06-2006, 23:32
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
White Trash schreef op 09-06-2006 @ 00:03 :
En mijn moeder kan geen doos zijn want ze heeft mij gebaard dus praat geen onzin please.
Daarom juist.
Oud 09-06-2006, 09:49
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 08-06-2006 @ 01:42 :
En dat laat jij dan toe...? Dat vind ik misschien nog wel erger.
Oud 09-06-2006, 12:33
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Haha, wat een onzinnige discussies.

Douchen is voor sukkels. Echte mannen blijven vies.
(en worden dus, logischerwijs, steeds viezer )
Oud 09-06-2006, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 09-06-2006 @ 00:32 :
Daarom juist.
Nou nou erg gevat hoor, vermijden mensen jou niet vanwege je scherpe opmerkingen?
Oud 09-06-2006, 15:02
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik zou niet eens elke dag 2 keer willen douchen (behalve bij 30 graden, dan heb ik juist zin in een korte, verfrissende douche). M'n huid wordt altijd droog en vooral mijn gezicht gaat erg trekken na douchen. Irritant en ik snap het nut van veel douchen niet. Ik stik helemaal niet, ik ruik zelfs nooit naar zweet. Wow, en ik douche niet eens elke dag. Ik was me natuurlijk wel elke dag.
Oud 09-06-2006, 15:30
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-06-2006 @ 14:37 :
Afkeer jegens mensen die weinig douchen is zóveel erger dan smetvrees Dat eerste is een keuze, de tweede is een ziekte...
dusse..... in dit topic wordt meerdere malen gezegd dat mensen die 2x per dag douchen smetvrees hebben. Dus die hebben een ziekte? Ik heb een ziekte? Mooi is dat, dat mensen dat voor me bepalen.

En over dat Suriname-gedoe whahaha ik lig echt dubbel hier. Ik ben een Surinaamse en er zit wel wat in, in wat jullie zeggen. IN de Surinaamse cultuur is het wel gebruikelijk om minimaal 1x per dag te douchen. Maar ik heb mn overgrootmoeder nog gekend. En haar oma weer, was nog een slavin. En mn overgrootmoeder heeft ooit verteld dat de Nederlanders die daar toen de baas waren ook niet frequent baden (wist ze dus van haar oma) En die zaten wel daar. Of moet ik het dan zoeken in het feit dat we over 18 zoveel spreken en ze toen minder frequent baden? OK, dat is wel logisch

Maar dan nog, we zijn allemaal verschillende personen met een verschillende achtergrond en elkaar beledigen is niet leuk. In Suriname bijvoorbeeld staan Nederlanders erom bekend dat ze zich weinig douchen en dat wordt daar geassocieerd met: ze houden zich gwn niet schoon, althans niet zoals wij. Dat is toch ook niet leuk om te horen?

Culturen verschillen nou eenmaal, ach wat Ieder zn ding
Oud 09-06-2006, 15:31
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
White Trash schreef op 09-06-2006 @ 15:20 :
Nou nou erg gevat hoor, vermijden mensen jou niet vanwege je scherpe opmerkingen?
ik wel in ieder geval

Toevoeging: Toch vind ik wel dat je mensen geen dingen kunt opleggen. Of moet dwingen. Je kunt een mening hebben, maar iemand sommeren om te douchen vind ik veel te ver gaan. Wat de TS betreft, ik blijf toch bij mijn standpunt. Ik kan me de houding van je schoonmoeder wel voorstellen (haar mening althans) omdat ik het daarmee wel eens ben.... dat moet gewoon gerespecteerd worden, dat mensen er anders over denken. Maar dat ze jou dingen gaat zeggen van: je MOET vaker in de douche, nee, dat vind ik toch wel wat ver gaan.

Ik accepteer het ook niet als mensen ooit tegen mij zouden zeggen: ga minder douchen, je hebt smetvrees. (bijvoorbeeld)

Laatst gewijzigd op 09-06-2006 om 15:37.
Oud 09-06-2006, 16:14
Verwijderd
Citaat:
***ailá*** schreef op 09-06-2006 @ 16:30 :
Mooi is dat, dat mensen dat voor me bepalen.
Is dat niet meestal zo met ziektes dat een ander dat voor je bepaald? (Meestal een arts, maar dat is ook een ander...)

Ik vind dat ieder gewoon moet doen wat ie zelf wil (tenzij het ziekelijk wordt, maar dat is het vind ik bij twee keer per dag douchen nog lang niet, tenzij het twee keer 12 uur is en iemand zich met schoonmaakmiddelen ipv zeep die voor mensen bedoeld is wast ofzo, dan weer wel).

Als je vindt dat iemand stinkt of er vies uitziet, dan is dat wat anders, dat hangt niet alleen maar af van hoe vaak iemand doucht: de één stinkt na vijf dagen niet gedoucht te hebben nog niet en de ander stinkt al een uur na het douchen weer.
Oud 09-06-2006, 19:46
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
k douche meestal 1x per dag, soms sla ik een dagje over soms ga ik 2x per dag... ligt aan de activiteiten van die dag
Oud 09-06-2006, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 09-06-2006 @ 10:49 :
En dat laat jij dan toe...? Dat vind ik misschien nog wel erger.
ik moet ook niks van mensen hebben die weinig douchen, sorry hoor. alleen al t feit dat ik bedenk hoe t er daaronder uit moet zien als je t al 3 dagen niet gewassen hebt maakt me misselijk...

maar ik ga douchen en slapen, doei
Oud 09-06-2006, 23:49
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-06-2006 @ 17:14 :
Is dat niet meestal zo met ziektes dat een ander dat voor je bepaald? (Meestal een arts, maar dat is ook een ander...)

ja, maar die doet dat wel na een onderzoek en heeft dan dus een reden

Zijn jullie hier allemaal arts ofzo dan? Ik vind het belachelijk dat dit wordt gezegd, daarom zeg ik: wie zijn jullie om dat te bepalen?

eerlijk gezegd vind ik t ook onbeschoft om te zeggen dat mensen ziektes hebben terwijl je ze niet eens kent
Topic gesloten

Regels voor berichten