![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet m'n mening nog geven over dit douche gebeuren: Douche a.u.b. tenminste 1x per dag, je gaat een nieuwe dag toch niet rondlopen met zweet van gister? en Nee afvegen onder je oksels is niet genoeg want je zweet niet alleen daar. . . |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 07-06-2006 om 08:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
doe niet zo dom doos -_- |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ben ik even blij met mijn lieve schoonmoeder ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je mama iemand buitengooit als de persoon in kwestie vertélt dat die 'maar' drie keer in de week douchet is ze wel heel belachelijk bezig. Precies of ze zou het gemerkt hebben als die persoon dat niet had gezegd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar volgens mij is het gewoon een culturele kloof, dat douche gedoe |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
in deze contreien is het écht niet nodig van je twee keer per dag te douchen, tenzij je een lijfgeur van hier tot in Suriname hebt! drie keer per week, da's een dagje wel en een dagje niet: ik zie écht het probleem niet, tenzij het putteke zomer is en 40° ... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hoop dat moeder heel vet is, dan kun je daar ook wat moois over zeggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
she was measured at 38-26-36 and that was just the left arm... the only thing that's attracted to her is gravity. her Uni graduation photo was an aerial ... ![]() I love those jokes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En over dat Suriname-gedoe whahaha ik lig echt dubbel hier. Ik ben een Surinaamse en er zit wel wat in, in wat jullie zeggen. IN de Surinaamse cultuur is het wel gebruikelijk om minimaal 1x per dag te douchen. Maar ik heb mn overgrootmoeder nog gekend. En haar oma weer, was nog een slavin. En mn overgrootmoeder heeft ooit verteld dat de Nederlanders die daar toen de baas waren ook niet frequent baden (wist ze dus van haar oma) En die zaten wel daar. Of moet ik het dan zoeken in het feit dat we over 18 zoveel spreken en ze toen minder frequent baden? OK, dat is wel logisch Maar dan nog, we zijn allemaal verschillende personen met een verschillende achtergrond en elkaar beledigen is niet leuk. In Suriname bijvoorbeeld staan Nederlanders erom bekend dat ze zich weinig douchen en dat wordt daar geassocieerd met: ze houden zich gwn niet schoon, althans niet zoals wij. Dat is toch ook niet leuk om te horen? Culturen verschillen nou eenmaal, ach wat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toevoeging: Toch vind ik wel dat je mensen geen dingen kunt opleggen. Of moet dwingen. Je kunt een mening hebben, maar iemand sommeren om te douchen vind ik veel te ver gaan. Wat de TS betreft, ik blijf toch bij mijn standpunt. Ik kan me de houding van je schoonmoeder wel voorstellen (haar mening althans) omdat ik het daarmee wel eens ben.... dat moet gewoon gerespecteerd worden, dat mensen er anders over denken. Maar dat ze jou dingen gaat zeggen van: je MOET vaker in de douche, nee, dat vind ik toch wel wat ver gaan. Ik accepteer het ook niet als mensen ooit tegen mij zouden zeggen: ga minder douchen, je hebt smetvrees. ![]() Laatst gewijzigd op 09-06-2006 om 15:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat ieder gewoon moet doen wat ie zelf wil (tenzij het ziekelijk wordt, maar dat is het vind ik bij twee keer per dag douchen nog lang niet, tenzij het twee keer 12 uur is en iemand zich met schoonmaakmiddelen ipv zeep die voor mensen bedoeld is wast ofzo, dan weer wel). Als je vindt dat iemand stinkt of er vies uitziet, dan is dat wat anders, dat hangt niet alleen maar af van hoe vaak iemand doucht: de één stinkt na vijf dagen niet gedoucht te hebben nog niet en de ander stinkt al een uur na het douchen weer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik ga douchen en slapen, doei ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zijn jullie hier allemaal arts ofzo dan? Ik vind het belachelijk dat dit wordt gezegd, daarom zeg ik: wie zijn jullie om dat te bepalen? eerlijk gezegd vind ik t ook onbeschoft om te zeggen dat mensen ziektes hebben terwijl je ze niet eens kent |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaichael Palin #1943 Holland Oates | 500 | 30-11-2015 01:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
tattoo Verwijderd | 8 | 06-03-2007 23:53 | |
De Kantine |
Hoevaak douche je je per week? Kimmi3girl | 221 | 29-01-2004 17:42 |