![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
1 iem. die daden van terrorisme pleegt ter·ro·ris·me (het ~) 1 het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk Amerikanen hebben de Iraakse samenleving ontwricht. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is gewoon lulkoek om te beweren dat de Amerikanen (opzettelijk, dat moet ook nog eens voor elk geval bewezen worden) meer doden op hun geweten hebben dan de gecombineerden terroristen en opstandelingen. Mocht iemand dat niet met me eens zijn: breng die statistieken zou ik zeggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hitler is net zoveel een verzetsheld als dat Al Zarqawi is. In mijn ogen zijn ze het beide niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Besides, het is niet zo dat het voornamelijk onschuldige burgers zijn. Tenzij de amerikanen zelf al die bomaanslagen pleegden... Hey wacht eens! Tis een burgeroorlog!!! De soennieten vs de sjiieten vs de koerden. Ze zijn ZELF verantwoordelijk voor de hoge dodentallen. Veruit het overgrote omgekomen gedeelte van de bevolking in de oorlog en de nasleep hiervan zijn omgekomen door aanslagen uitgevoerd door soennieten of sjiieten dus. NIET door de amerikanen. En tegen hen zeg ik daarom; steek je hand in eigen boezem. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof van wel.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En die tweede opmerking slaat helemaal nergens op. Je reageert daarmee helemaal niet op mijn voorbeeld, waarbij ik gewoon duidelijk probeer te maken dat er enig verschil is tussen een verzetstrijder van de 2de W en Al Zarqawi. Bovendien betoogde ik paar posts hiervoor dat Amerika waarschijnlijk idd ook terroristisch heeft gehandeld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En kom dan niet met Amerika wou Irak helpen, want dat gelooft niemand. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen die de Amerikanen steunen in alles wat ze doen en ze daarbij zoveel mogelijk helpen (wat betekent dat jij, als verzetter een vijand van ze bent) is evengoed een doelwit voor verzetstrijders. Wat is daar niet logisch aan? Immers, zij zien jou ook liever dood dan levend. ![]() Citaat:
Dat heb ik toch nergens tegengesproken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik had de term ergens september 2005 uitgevonden meende ik.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zie hierboven: IK ZOU NEERKIJKEN OP ANDERSDENKENDEN. ![]() Stel je niet aan, T_ID. Waaruit maak je dat nou weer op? Ohja, ik hang een andere mening aan. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed jij ziet dat blijkbaar anders, jammer... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Rohit | 501 | 26-12-2005 19:40 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 18-07-2005 00:38 | |
Mogelijke genocide in Irak (niks genocide, maar het klinkt wel stoer) tosyali | 122 | 19-09-2004 00:04 | |
Ramp in Jordanië voorkomen na verijdelde aanslag Gatara | 11 | 02-05-2004 21:25 |