Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2006, 22:04
Verwijderd
Rust. Nog 2 dagen en dan is het jaar voorbij. (als ik geen herkansing heb natuurlijk). Wat een heerlijk gevoel. Ik moet gewoon even breeduit lachen
Advertentie
Oud 07-06-2006, 22:22
Verwijderd
Binnenkort komt de nieuwe vriendin van mn vader hier een paar daagjes logeren (ze komt uit het buitenland).. en ik heb er totaal geen behoefte aan Ik zal het mn pa maar niet al te moeilijk maken, ik ga heus wel een keertje met ze mee uiteten dan.. maar meer gezelligheid kunnen ze van mij niet verwachten
Oud 07-06-2006, 22:48
kroot
kroot is offline
KUT Ik ben mijn paspoort echt kwijt! Ik loop al meer dan een week te zoeken. En ik moet het 29 juni hebben.
Stress
Oud 07-06-2006, 22:53
Verwijderd
*is gewoon zo zo blij met de wereld nou* *lacht breeduit*
Oud 08-06-2006, 07:54
kroot
kroot is offline
Ik ga dalijk eerst de AH bellen, misschien heb ik hem daar laten liggen toen ik ging kopieren
Oud 08-06-2006, 09:20
rare kwast
rare kwast is offline
werd vroeg wakker maar dacht dat t minstens middag moest zijn ben nog zoooo moe..

mn moeder kwam met vacatures aan zetten en meteen begon t onrustig te worden in me..
mijn hoofd sloeg op hol, alles werd meteen weer raar en onzeker..
wat is dat toch
Oud 08-06-2006, 12:36
Nona
Nona is offline
Citaat:
kroot schreef op 08-06-2006 @ 08:54 :
Ik ga dalijk eerst de AH bellen, misschien heb ik hem daar laten liggen toen ik ging kopieren
Als je het niet gevonden hebt, heb je nu nog genoeg tijd om een nieuwe aan te vragen. Is even jammer van het geld, maar het is ook niet anders. *knuf*

Pfff, vakanties zijn maar lastig, zeker als 4 verschillende bronnen 4 verschillende dingen roepen. Maar even een topicje openen.
Oud 08-06-2006, 12:47
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Het liefst zou ik hier voor altijd blijven en mijn ouders gewoon laten stikken zoals ze mij altijd hebben laten stikken. Ik ga iig morgen niet terug naar Arnhem, want mijn loon is nog niet binnen
Overmorgen ook niet, misschien volgende week.
Oud 08-06-2006, 13:48
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Hmm, lekker onrustig .
Oud 08-06-2006, 14:15
darkfairy
darkfairy is offline
pff wat een gedoe
Oud 08-06-2006, 14:23
kroot
kroot is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-06-2006 @ 13:36 :
Als je het niet gevonden hebt, heb je nu nog genoeg tijd om een nieuwe aan te vragen. Is even jammer van het geld, maar het is ook niet anders. *knuf*
Ja, bij de AH hadden ze hem niet gevonden. Dus toen de politie gebeld, die hadden hem ook niet. Ze zeiden dat voordat ik een nieuwe kon aanvragen, ik eerst aangifte moest doen. Dus dat heb ik gedaan.
Vanavond weer orkest. Ik hoop dat ik niet zo gefrustreerd raak als vorige week.........
Oud 08-06-2006, 14:24
Stefanie
Stefanie is offline
Vanavond gaan we samen uiteten
Oud 08-06-2006, 14:33
Yana
Yana is offline
Ik wil koekjes, bergen vol met chocola en zakken vol met chips. Lekkere ijsjes met slagroom, nootjes, discodip, chocola... Ik wil friet, en kroketten en frikandellen en alle soorten vlees, ik wil barbequen, alle sauzen op mijn bord en veel te veel stokbrood eten. Ik wil snoepen, drop, winegums, suikerspin, popcorn en allemaal tegelijk.

Maar in plaats daarvan vecht ik iedere dag tegen honger en futloosheid. Ik vecht iedere dag tegen calorieën en die gruwelijke angst om dik te worden. Regeltjes, altijd maar regeltjes. Eisen stellen aan mezelf, een vreselijke angst om te eten. Compenseren, alles altijd maar weer compenseren... Eet ik vandaag iets lekkers, eet ik morgen helemaal niets.

Wanneer durf ik weer te leven? Wanneer laat die verschrikkelijke angst om aan te komen mij los? Wanneer ben ik niet meer gefixeerd op alle dunne meisjes die ik zie?

Voorlopig ben ik er nog heel ver vandaan .

@Nijn*, knuf. Hou vol meis.
Oud 08-06-2006, 15:01
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Yana schreef op 08-06-2006 @ 15:33 :

Maar in plaats daarvan vecht ik iedere dag tegen honger en futloosheid. Ik vecht iedere dag tegen calorieën en die gruwelijke angst om dik te worden. Regeltjes, altijd maar regeltjes. Eisen stellen aan mezelf, een vreselijke angst om te eten. Compenseren, alles altijd maar weer compenseren...

[/size]
veel herkenning
Oud 08-06-2006, 15:08
Nijn*
Nijn* is offline
@ Yana; thnx.. (helaas herken ik een hoop van de dingen die je opschrijft.. *knuffel*)

OT: Rotdag. Moest zoveel afhebben, maar kon het niet. Heb gisteren overal maar eens schijt aan gehad, jammer dan. Dus nu moet ik morgen alles inleveren, maar gelukkig ben ik nu wel iets rustiger, goh hoe zou dat nou komen.

Ik zie zó ontzettend op tegen morgen! Moet dan de kanaalloop doen (conditietest waarbij je 5 km moet rennen binnen een bepaalde tijd). Er zijn alleen een paar probleempjes: Ik heb géén conditie meer doordat ik rook en niet mijn dansseizoen al is afgelopen, ik heb totaal geen energie maar wil er ook niet voor eten, ik wil het héél graag binnen de jongenstijd voltooien (elk jaar zit ik er net twee of drie minuten boven).. Oké misschien ben ik een beetje streng voor mezelf, aangezien de besten uit mijn klas het niet eens halen, maar ik wil in ieder geval níet boven 34 komen! En dat ook nog eens in de brandende zon.. dus ik kan geen vestje aan.. Dus daar moet ik ook nog een oplossing voor vinden.
Oud 08-06-2006, 15:51
Verwijderd
Ik heb Koppijn.
Oud 08-06-2006, 16:09
Verwijderd
Straks ga ik weer leren. Echt waar. Ik voel me wel aardig. Soms barst ik opeens in hysterische tranen uit en weet ik nauwelijks waarom, soms bubbelt de vrolijkheid in mij op met al even weinig reden. Alsof het grensgebied tussen hyper/blij en depri verdwenen is en ik van het ene in het andere val. Ik wou dat ik in staat was om mijn geheimen met anderen te delen.
Oud 08-06-2006, 16:14
moon
moon is offline
Bah, ik moet nu gewoon ff zinloos mijn hart luchten omdat gister gewoon een rot dag was en dat moet ik gewoon ff ergens kwijt!

Het begon met een gesprek bij de psych. (svper eigenlijk).
"Jij hebt nu eenmaal borderline, dat zit gewoon in jou". nou dankjewel! mag ik jou ook ff een etiketje opplakken?
"Uit die test is gebeleken dat je geen borderline had omdat je te jong was bij die test, maar was je een paar jaar ouder geweest...dan hadden we absoluut de diagnose bordeline gesteld". En:
"Ja, dat is dus een voorbeeld van zwart-wit denken wat bij jou borderlineproblematiek hoort"
En tot slot: "Borderline zal je altijd blijven houden, dat is iets dat niet over gaat".
&*#$!%^*# Flikker toch op! IK HEB GEEN BORDERLINE! Ik word gewoon ziek gepraat terwijl ik niet ziek ben!
Ik ben vorig jaar zwaar depressief geweest en heb daardoor rare dingen gedaan en ik denk dat iedereen die zo depressief is en kwetsbaar, in staat is zulke dingen te doen. Dat maakt mij niet meteen bordeliner! Mijn leven is redelijk normaal momenteel en ik kan momenteel ook hooguit nog maar 1 kenmerk van de borderline stoornis bij mezelf ontdekken. En dan zegt ze ook nog: "Ja borderline is een beetje een modeziekte, iedereen heeft het tegenwoordig!". Ja als jij iedereen bij het minste of geringste al voor een borderliner aanziet....dan zijn er inderdaad erg veel borderliners ja....nog sterker....dan is iedereen borderliner! Flikker toch op stom mens...ow wat ben ik er nog boos om! Het zal me ook echt wel helpen...iemand die me een ziekte aan zit te praten die ik niet heb! Dat mens is sowiezo achterlijk. Ze benadrukt alles wat ik fout doe zodat ik daar van zou moeten gaan leren. Ik heb ook begeleiding van iemand anders en die benadrukt juist elke stap vooruit die ik maak, dat zorgt bij mij voor zelfvertrouwen en een beter gevoel en dat stimuleert mij weer om verder te werken aan mezelf, terwijl die stomme spver er juist voor zorgt dat ik denk dat ik een hopeloos geval ben.

's avonds kreeg mijn vriend enorme buikpijn. Hij hield het niet uit gewoon. Hij heeft de huisartsenpost gebeld en daar kon hij terecht. Hij bleek geen blindedarmontsteking te hebben, waar hij zo bang voor was. Wel moest hij in de gaten houden of zijn pijn zich niet naar rechtsonder uit ging breiden. We waren denk ik echt een kwartier bij hem thuis en toen had hij al pijn rechtsonder. Hij is altijd heel snel bang dat hij ernstige ziektes heeft, dus ik had al zoiets van dit heeft hij zichzelf aan zitten praten. Maar voor ik iets kon doen had hij de telefoon al gepakt en weer de huisartsenpost gebeld. Hij kon weer langs komen. Ik had toen ook zoiets van ach ja, ik kan ook niet beoordelen waar hij last van heeft, misschien is het wel echt ernstig. Wij weer naar de huisartsenpost....niks aan de hand. Toen werd ik plotseling wel zo kwaad op mijn vriend, ik kon het gewoon niet tegenhouden. Vooral omdat hij na deze 2e keer er nog steeds heilig van overtuigd was dat hij een blindedarmontsteking had.
Thuisgekomen had ik het gevoel dat al mijn energie door hem was weggezogen. Ik had geen zin meer om tegen hem te praten en hij niet tegen mij. We lagen net op bed toen hij ineens begon over te geven. Je wil niet geloven hoe schuldig ik me toen voelde! Pas toen besefte ik dat het dus niet alleen maar in zijn hoofd zat dat hij ziek was, want dat dacht ik. Ik heb meteen mijn exuces aangeboden en ben de rest van de nacht en vandaag heel lief en verzorgend voor hem geweest. (ik had ook zo'n schuld gevoel)
Hij heeft 's nachts nog 5 keer overgegeven en nauwelijks geslapen en vandaag niks gegeten...want dat hield hij niet binnen. Ik vond het echt zo zielig voor hem. Hij ligt nu op bed bij zijn moeder thuis, niet omdat ik hem niet meer wilde zien of verzorgen, maar meer omdat ik het gevoel had dat zijn moeder beter dan ik zou weten wat ze moest doen enz.
Gister en vandaag waren gewoon ! Morgen misschien een betere dag, dan ga ik naar de dokter toe om te kijken wat er aan mijn littekens gedaan kan worden!
Oud 08-06-2006, 16:16
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb alvast één werkstuk bijna af, nu die andere nog...

*trots op zichzelf is*

Oud 08-06-2006, 16:41
Roosje
Roosje is offline
Ja, inderdaad. Ook al!

En het helpt me er wel bij.

En oh, kut, ik besef nu pas dat ik in mijn vragenlijstje voor mijn opa en oma over de verzuiling heel onnadenkend een vraag heb gegooid van "Hoe dachten jouw ouders over de verzuiling?", terwijl de ouders van mijn opa op zijn tweede en vijfde overleden zijn. Jezus, waarom denk ik daar niet even bij na?
Oud 08-06-2006, 17:42
darkfairy
darkfairy is offline
wanneer houd et nou is op¿
Oud 08-06-2006, 18:19
darkfairy
darkfairy is offline
pff ik voel me steeds dikker
Oud 08-06-2006, 18:23
prof_lorbert
prof_lorbert is offline
aaaaaaaaaargh wat een k*tdag ook zou het liefs nu wegvliegen of in een cocon schuilen
Oud 08-06-2006, 18:25
Verwijderd
Ik heb gewoon zo'n tyfushoofdpijn, nu al 3 dagen en het gaat gewoon niet weg.
Maar ik laat het er niet bij zitten. Zo.
Ik red me. Ik wel.
En nou niet meer piekeren, muts. Nou is het over.
Simulatorren ging hartstikke goed, ondanks dat ik het prut vind. Dus.
En zielige liedjes kan ik niet verdragen.
Oh, wat is de wereld mooi soms, op een warme middag...

That must have been love
Oud 08-06-2006, 18:34
Redhair
Redhair is offline

Ik was net met mijn hond op het station, wilde even naar M. om nieuwe pep te halen. Ik wilde hem net bellen, zag ik hemopeens. Net als gister zag hij er geweldig uit. We kletsten wat. Ik moest de bus van 6 uur terug hebben, omdat mijn hond naar de dierenarts moest.
Hij vroeg of ik even tijd had om naar het park te gaan. Graag, dan mis ik de bus maar. In het park op een heel mooi plekje gezeten. De hond rende wat rond, hij en ik zaten tegen elkaar aan. Daar vertelde hij dat hij zich zorgen maakte. Dat hij zag dat ik veel speed gebruikte, ik mager aan het worden was. Hij legde zijn hand op mijn buik, zei dat hij nu plat was, dat was mooi, maar nog dunner mocht ik echt niet worden. Ik moest geen gratenbak worden, ik was al duidelijk vijf kilo lichter.
Bijna goed jongen, acht kilo.
Hij keek me zo lief aan, vertelde dat hij me prachtig vond, maar als ik nog dunner werd daar verandering in kwam. Ik zei dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. Ik al van plan was minder te gebruiken. Bullshit, maar ik wilde hem niet teleurstellen.
Hij was zo lief. Zei dat het hem speet dat hij zo weinig tijd voor me had, dat daar echt verandering in zou komen, dat ik hem morgen echt moest bellen om naar de ijssel te gaan. Hoe we zaten, ik tegen hem aan, zijn armen om mij heen, het voelde beter dan het ooit heeft gevoeld. Na een maand onzekerheid, teleurstelling, woede, verdriet, wat dan ook, is het weer goed. Is het geweldig.

Mijn telefoon ging, M. belde. Grappig, omdat ik hem wilde bellen.
Hij vroeg of ik zin had vanavond langs te komen. N. was er ook. Omg, omgomgomg, mijn dag kan echt niet beter. N. is er ook. Over een half uur zie ik N. weer! Na zo'n vijf maanden hem maar 1 keer gezien te hebben, zie ik hem vanavond weer. Ik voel me zo goed, zo fijn.
Oud 08-06-2006, 18:46
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 08-06-2006 @ 19:19 :
pff ik voel me steeds dikker
datte.

Tering, ik heb alleen maar avondeten gehad, kan dat dan ook niet meer ofzo?
Oud 08-06-2006, 18:53
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 08-06-2006 @ 19:46 :
datte.

Tering, ik heb alleen maar avondeten gehad, kan dat dan ook niet meer ofzo?
ik ook alleen avondeten
Oud 08-06-2006, 19:00
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 08-06-2006 @ 19:53 :
ik ook alleen avondeten
ja zou toch moeten kunnen zou je denken. normaal eten, doet iedereen.
Oud 08-06-2006, 19:04
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 08-06-2006 @ 20:00 :
aan de lijn¿
Oud 08-06-2006, 19:05
da leentjuh
da leentjuh is offline
En die kloteneurochirurg zou vandaag bellen. Doet ie dus niet
Niet dat ie me wat zinnigs te vertellen heeft waarschijnlijk.
Ja ga maar aan de antidepressiva en fysio ofzo. Nou nee dank je.
Oud 08-06-2006, 19:07
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 08-06-2006 @ 20:00 :
Normaal eten ja. Alleen avondeten is niet normaal, maar veel te weinig. Gaat je lichaam op spaarstand, waardoor je juist sneller aankomt. Jojo-effect.

He, waarom ben ik nog niet weg? Haha, ga nu echt. Ja, naar N.. Ik kan het bijna niet bevatten, zo goed voel ik me.
Oud 08-06-2006, 19:08
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 08-06-2006 @ 20:04 :
aan de lijn¿
ik wou dat ik dat kon, gewoon lijnen. Maar nee, normaal eten kan niet geloof ik, of te weinig of te veel.
Oud 08-06-2006, 19:09
rare kwast
rare kwast is offline
sorry moest ff regeren.. ^^

het is zooooo slecht alleen avond eten te eten en je schiet er helemaal niets mee op..
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 08-06-2006 @ 20:08 :
ik wou dat ik dat kon, gewoon lijnen. Maar nee, normaal eten kan niet geloof ik, of te weinig of te veel.
mja ik eet ook niet echt veel
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Redhair schreef op 08-06-2006 @ 20:07 :
Normaal eten ja. Alleen avondeten is niet normaal, maar veel te weinig. Gaat je lichaam op spaarstand, waardoor je juist sneller aankomt. Jojo-effect.
mijn lichaam is sowieso op spaarstand . Ik heb geprobeerd 1500 kcal op een dag te eten, kom ik fucking 5 kilo aan. Ja fijn is dat.
Oud 08-06-2006, 19:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag intake gehad bij het Riagg. Het viel mee al vond ik sommige vragen wel heel erg rottig. Soms wist ik het echt niet. Mensen waren wel allemaal heel vriendelijk enzo, dat was wel okee Ze twijfelde tussen kortdurende zorg of psychotherapie maar binnen twee weken hoor ik wat.

Ik ging net 'even' op bed liggen en werd ruim een uur later pas wakker. Wel heel lekker geslapen. Ik voel me heel raar, net alsof ik nog half slaap. Heb nauwelijks gegeten maar echt geen honger. Raar weer ook ineens.
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik eet trouwens wel wat (ja nog bitter weinig) overdag anders val ik constant flauw. Dan heb je de poppen helemaal aan het dansen hierzo.
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Redhair schreef op 08-06-2006 @ 20:07 :

He, waarom ben ik nog niet weg? Haha, ga nu echt. Ja, naar N.. Ik kan het bijna niet bevatten, zo goed voel ik me.
veel plezier bij N he
Oud 08-06-2006, 19:13
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 08-06-2006 @ 20:12 :
Ik eet trouwens wel wat (ja nog bitter weinig) overdag anders val ik constant flauw. Dan heb je de poppen helemaal aan het dansen hierzo.
zulle we anders op pm verder gaan¿ hoop gespam hier
Oud 08-06-2006, 19:21
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 08-06-2006 @ 20:13 :
zulle we anders op pm verder gaan¿ hoop gespam hier

ja ok
Oud 08-06-2006, 19:23
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 08-06-2006 @ 20:21 :
ja ok
Oud 08-06-2006, 20:58
Roosje
Roosje is offline
Next.
Oud 08-06-2006, 20:59
Verwijderd
Waarom?
Ik kende haar niet.
Maar waarom?
Ze was pas 14, leek zo gelukkig..

Een meisje van mijn school heeft vanochtend abrupt een einde aan haar leven gemaakt. Voor de trein gesprongen.
Al die huilende mensen op school. Leraren die huilden, of niet in staat waren lessen te geven.

Waarom?

Soms snap ik echt helemaal geen ene drol van deze aardkloot.
Oud 08-06-2006, 21:02
Meissiej
Meissiej is offline
Oud 08-06-2006, 21:06
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh fuck it. Twee doden door treinbotsing op het spoor waar ik elke dag overheen fiets. Ik hoorde het pas gisteravond en vanochtend zag ik pas de 'ravage' bij het spoor. Achterdrukken van waar de auto is geschept en hoeveel die is meegesleurd. Aaah! Welke idioot rijdt dan ook tussen de dichte spoorbomen door? Dat moet je toch ook gewoon nooit doen.

Shit, op slag dood.. Bij de andere overgang, 200 meter verderop, komen ook wel 2 à 3 keer per jaar mensen onder de trein. Kunnen ze er geen grote hekken omheen zetten? Blijkbaar is het dik gevaarlijk. Of hier wonen allemaal mensen die ongeduldig zijn en niet willen wachten totdat de trein voorbij is.. Tja, is vaak zo dat je lang moet wachten als je vlakbij het station bent. Maardannog.

Aaaah.
Oud 08-06-2006, 21:11
Nijn*
Nijn* is offline
Oké, het komt helemaal goed met mij. Mijn English Poetry Assignment is af, mijn leesdossier is af, mijn ckv is redelijk af maar de rest doe ik morgen. En dan maak ik ook meteen m'n tekening af en schijf ik Duits over.

En nu heb ik ineens veel meer energie voor het hardlopen van morgen. Heb net even nieuwe hardloopmuziek gedownload en daar word ik dan helemaal hyper van. Moet kunnen toch, om onder de 34 te blijven? We zien wel, ik ga in ieder geval goed eten!
Oud 08-06-2006, 21:13
Verwijderd
't Heet overleven en dat kan ik erg goed.
Ik lach en lieg mijn leven leuker,
Omdat ik weet dat iedereen dat doet.
Hoe is 't met jou, met mij is t goed.

Dus ik kom op als de acteur,
Als de acteur die het ijs wel even breken zal.
He hallo hoogmoed, hier de val.

De wereld zou een podium zijn en ieder speelt zijn rol.
Maar als ik thuis ben, ben ik nergens.
En kom ik buiten vind ik het podium zo vol.

U zegt onzeker: donder op, niet in 't geheel,
Ik vind mezelf erg goed soms.

Want voor iemand die niet rookt rook ik wat veel.
Oud 08-06-2006, 21:30
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 08-06-2006 @ 17:14 :
Bah, ik moet nu gewoon ff zinloos mijn hart luchten omdat gister gewoon een rot dag was en dat moet ik gewoon ff ergens kwijt!

Het begon met een gesprek bij de psych. (svper eigenlijk).
"Jij hebt nu eenmaal borderline, dat zit gewoon in jou". nou dankjewel! mag ik jou ook ff een etiketje opplakken?
"Uit die test is gebeleken dat je geen borderline had omdat je te jong was bij die test, maar was je een paar jaar ouder geweest...dan hadden we absoluut de diagnose bordeline gesteld". En:
"Ja, dat is dus een voorbeeld van zwart-wit denken wat bij jou borderlineproblematiek hoort"
En tot slot: "Borderline zal je altijd blijven houden, dat is iets dat niet over gaat".
&*#$!%^*# Flikker toch op! IK HEB GEEN BORDERLINE! Ik word gewoon ziek gepraat terwijl ik niet ziek ben!
Ik ben vorig jaar zwaar depressief geweest en heb daardoor rare dingen gedaan en ik denk dat iedereen die zo depressief is en kwetsbaar, in staat is zulke dingen te doen. Dat maakt mij niet meteen bordeliner! Mijn leven is redelijk normaal momenteel en ik kan momenteel ook hooguit nog maar 1 kenmerk van de borderline stoornis bij mezelf ontdekken. En dan zegt ze ook nog: "Ja borderline is een beetje een modeziekte, iedereen heeft het tegenwoordig!". Ja als jij iedereen bij het minste of geringste al voor een borderliner aanziet....dan zijn er inderdaad erg veel borderliners ja....nog sterker....dan is iedereen borderliner! Flikker toch op stom mens...ow wat ben ik er nog boos om! Het zal me ook echt wel helpen...iemand die me een ziekte aan zit te praten die ik niet heb! Dat mens is sowiezo achterlijk. Ze benadrukt alles wat ik fout doe zodat ik daar van zou moeten gaan leren. Ik heb ook begeleiding van iemand anders en die benadrukt juist elke stap vooruit die ik maak, dat zorgt bij mij voor zelfvertrouwen en een beter gevoel en dat stimuleert mij weer om verder te werken aan mezelf, terwijl die stomme spver er juist voor zorgt dat ik denk dat ik een hopeloos geval ben.

's avonds kreeg mijn vriend enorme buikpijn. Hij hield het niet uit gewoon. Hij heeft de huisartsenpost gebeld en daar kon hij terecht. Hij bleek geen blindedarmontsteking te hebben, waar hij zo bang voor was. Wel moest hij in de gaten houden of zijn pijn zich niet naar rechtsonder uit ging breiden. We waren denk ik echt een kwartier bij hem thuis en toen had hij al pijn rechtsonder. Hij is altijd heel snel bang dat hij ernstige ziektes heeft, dus ik had al zoiets van dit heeft hij zichzelf aan zitten praten. Maar voor ik iets kon doen had hij de telefoon al gepakt en weer de huisartsenpost gebeld. Hij kon weer langs komen. Ik had toen ook zoiets van ach ja, ik kan ook niet beoordelen waar hij last van heeft, misschien is het wel echt ernstig. Wij weer naar de huisartsenpost....niks aan de hand. Toen werd ik plotseling wel zo kwaad op mijn vriend, ik kon het gewoon niet tegenhouden. Vooral omdat hij na deze 2e keer er nog steeds heilig van overtuigd was dat hij een blindedarmontsteking had.
Thuisgekomen had ik het gevoel dat al mijn energie door hem was weggezogen. Ik had geen zin meer om tegen hem te praten en hij niet tegen mij. We lagen net op bed toen hij ineens begon over te geven. Je wil niet geloven hoe schuldig ik me toen voelde! Pas toen besefte ik dat het dus niet alleen maar in zijn hoofd zat dat hij ziek was, want dat dacht ik. Ik heb meteen mijn exuces aangeboden en ben de rest van de nacht en vandaag heel lief en verzorgend voor hem geweest. (ik had ook zo'n schuld gevoel)
Hij heeft 's nachts nog 5 keer overgegeven en nauwelijks geslapen en vandaag niks gegeten...want dat hield hij niet binnen. Ik vond het echt zo zielig voor hem. Hij ligt nu op bed bij zijn moeder thuis, niet omdat ik hem niet meer wilde zien of verzorgen, maar meer omdat ik het gevoel had dat zijn moeder beter dan ik zou weten wat ze moest doen enz.
Gister en vandaag waren gewoon ! Morgen misschien een betere dag, dan ga ik naar de dokter toe om te kijken wat er aan mijn littekens gedaan kan worden!

Je kan het hier alijd kwijt, sterkte
Oud 08-06-2006, 21:46
Meissiej
Meissiej is offline
*is woorden kwijt*
Oud 08-06-2006, 22:00
Verwijderd
hmmm ik hou van sommige mensen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten