Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2006, 01:14
Verwijderd
Ja ehm hallo wat wil je nou
Advertentie
Oud 08-06-2006, 03:06
Mephisto
Mephisto is offline
Monogaam proberen te zijn blijkt fucking lastig
Oud 08-06-2006, 07:11
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 08-06-2006 @ 04:06 :
Monogaam proberen te zijn blijkt fucking lastig
Euhm, wat wil je daarmee zeggen?
Oud 08-06-2006, 09:18
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 07-06-2006 @ 22:57 :
als ik in spanje was had ik wel wat beters te doen dan forummen
En in Nederland niet? Wat een kromme gedachte.
Oud 08-06-2006, 09:50
woezel
woezel is offline
hehe in belgië bedoel je , maar ik bedoelde, ze is op reis. en dan nog meende ik het niet echt, eigenlijk wel, maar uiteindelijk boeit het me zeer weinig.
Oud 08-06-2006, 09:57
stout!
stout! is offline
Volgens mij zijn we ermee opgehouden.
Oud 08-06-2006, 10:05
Qimm
Qimm is offline
OMG Romantisch diner bij kaarslicht (in de slaapkamer waar we verduisteringsgordijnen hebben), romantische muziek en rozen... zomaar! 'k hou van hem!
Oud 08-06-2006, 10:09
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Ze is wel erg leuk, maar ik heb geen idee hoe ik het moet/ga aanpakken.
Oud 08-06-2006, 10:22
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Bob de Beer schreef op 08-06-2006 @ 11:09 :
Ze is wel erg leuk, maar ik heb geen idee hoe ik het moet/ga aanpakken.
Advies nodig? (=>PM? )

OT: Goed! Ik merk wel dat ik in vergelijking met vriendinnen (die helemaal opgaan in relaties) wat meer down to earth ben, en mijn vriendinnen blijven belangrijk. Daarbij móet ik nu in de tijd met hem snijden om te studeren en te blijven trainen. Kut, maar het is niet anders. Als je hem dan ziet is het heel leuk, lief en gezellig (echt.. <33333 ), diezelfde vriendinnen echter snappen er niets van waarna ik dan ga nadenken of ik wel een goede vriendin ben.. Aan de andere kant wil ik gewoon blijven doen wat ik doe (want: mijn vrijheid <3333 ) en is de tijd die we hebben heel leuk samen. *zucht*
Oud 08-06-2006, 10:25
farai
farai is offline
Citaat:
fractuur schreef op 08-06-2006 @ 11:22 :
Advies nodig? (=>PM? )

OT: Goed! Ik merk wel dat ik in vergelijking met vriendinnen (die helemaal opgaan in relaties) wat meer down to earth ben, en mijn vriendinnen blijven belangrijk. Daarbij móet ik nu in de tijd met hem snijden om te studeren en te blijven trainen. Kut, maar het is niet anders. Als je hem dan ziet is het heel leuk, lief en gezellig (echt.. <33333 ), diezelfde vriendinnen echter snappen er niets van waarna ik dan ga nadenken of ik wel een goede vriendin ben.. Aan de andere kant wil ik gewoon blijven doen wat ik doe (want: mijn vrijheid <3333 ) en is de tijd die we hebben heel leuk samen. *zucht*
ik zou zeggen trek je ni al te veel aan van die vriendinnen. Het is voor sommige mensen moeilijk om een evenwicht tussen die twee te vinden maar volgens mij ben jij goed bezig.
Oud 08-06-2006, 10:28
Verwijderd
Het voelt fijn. Al hebben we af en toe een botsing maar verder <3333
Oud 08-06-2006, 11:09
langejongen
langejongen is offline
Heerlijk vrijgezel
Oud 08-06-2006, 12:31
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
sinds een week een vriend die op een uur afstand woont, zolang kan ik hem niet missen!
Oud 08-06-2006, 12:35
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 08-06-2006 @ 08:11 :
Euhm, wat wil je daarmee zeggen?
dat als je uit gaat hier je dan gewoon tussen de mooie meiden ingeklemd staat te dansen
Oud 08-06-2006, 13:25
woezel
woezel is offline
ik mis hem terwijl ik niet eens wat met hem heb.huhu.
Oud 08-06-2006, 13:32
Roosje
Roosje is offline
Foei, ik had echt ongelooflijk sjans daarnet. (a)

En ik wil dat het zaterdag is, want een week duurt best wel lang zo.
Oud 08-06-2006, 14:56
T!ne
T!ne is offline
Hij mag dit weekend tot thuis komen Zonder het te vragen.. Allez mama zei dat zo plots. Dit is leuk!! Nu nog hopen dat het van zijn ouders gaat mogen hé, want het zijn natuurlijk examens.
Hij was vandaag wel wat afwezig heb ik het gevoel.. Oké heb hem maar 5 minuutjes gezien, maar morgen <3 Dan zal hij wss stressen, want dan heeft hij mondeling
Oud 08-06-2006, 14:57
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
ik vind hem echt een sukkel
Oud 08-06-2006, 16:17
Verwijderd
Híj vindt zich een sukkel Goed, dus. Oei.
Oud 08-06-2006, 16:36
Iduna
Iduna is offline
Morgan weer bij ex?

Ik denk dat ik 'm nu echt losgelaten heb en hij mij.
Oud 08-06-2006, 16:47
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 08-06-2006 @ 17:36 :
Morgan weer bij ex?

Ik denk dat ik 'm nu echt losgelaten heb en hij mij.
Hm, ja, laten we zeggen dat ik een ex-ex heb.
Oud 08-06-2006, 16:48
Methuselah
Methuselah is offline
Ze houdt van me. En ik van haar.
Oud 08-06-2006, 17:16
Verwijderd
Kut
Oud 08-06-2006, 17:18
.:zonnetje:.
.:zonnetje:. is offline
Ik voel me op dit moment, heel kut, en machteloos. En ik wil hem met alle gweld terug!
Oud 08-06-2006, 17:23
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 08-06-2006 @ 17:48 :
Ze houdt van me. En ik van haar.
heb je t gezegd dan?
edit: oh... ik lees t al...
Oud 08-06-2006, 17:30
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
snoopy schreef op 08-06-2006 @ 18:23 :
heb je t gezegd dan?
edit: oh... ik lees t al...
Juh.
Oud 08-06-2006, 17:40
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Mja wel mijn sukkel.
Oud 08-06-2006, 17:46
Silvie
Silvie is offline
Goed, we hebben nu ongeveer 3,5 maand.
Ben nog steeds super verliefd. Dadelijk zie ik hem weer!
Oud 08-06-2006, 17:47
Verwijderd
Pfff. Nou ja, we zien wel.
Oud 08-06-2006, 18:29
Verwijderd
hahahaha. Hij was wel heel stil in ene toen ik zei dat hij last heeft van narcissistische trekjes. Meteen een stoornis aanpraten, hup. Ik zal hem nog wel laten weten dat het best meevalt

Ach ja. Hij is nog niet helemaal exit, maar hij staat ervoor en kan ieder moment de deurknop aanraken.

De aandacht is gewoon zo leuk. (en helemaal toen die ene collega waar ik een date mee heb gehad langs kwam om even aan mijn haar te zitten/het door de war te doen en de ander 'wegdook') Ze vinden me allemaal wel leuk
Oud 08-06-2006, 18:35
snoopy
snoopy is offline
*mist de yeah smiley van hyves*
Hij is echt leuk, lief, lekker en geweldig.
Ik ben echt verbaasd dat ik zo gelukkig kan zijn met iemand.
Oud 08-06-2006, 19:53
groovy
groovy is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 08-06-2006 @ 18:16 :
Kut
Hoezo?! Je hebt hem toch zo gemist en keek zo uit naar de maandag dat je hem weer zag? Hoop dat er niets is mis gegaan
Oud 08-06-2006, 20:23
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Ruby schreef op 06-06-2006 @ 11:46 :
jeetje... wat erg *knufje*

hoop dat ze nog een goede resterende tijd heeft zonder al te veel pijn, ook voor je vader =/ *nog een knuf*

OT:

Hm, lief.
Ze is inmiddels alweer thuis, dus het gaat al een stuk beter.

En volgende week een hele week weg met mijn vriend. <3
Oud 08-06-2006, 20:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 08-06-2006 @ 18:40 :
Mja wel mijn sukkel.
Ik heb echt precies hetzelfde gezegd. Maar nu is het weer gewoon een sukkel. Maar ik mis hem nog wel. Nou ja, niet zozeer hem, maar gewoon wat we samen hadden. Ik mis knuffelen en verliefd hand in hand door de stad lopen, dat soort dingen.
Als ik terugdenk naar een jaar geleden, doet het nog steeds wel pijn omdat die mooie tijd gewoon nooit meer terugkomt.
Sukkel.
Oud 08-06-2006, 21:18
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hij is ziek. Denk ik. Zijn hoofd en wangen voelen heel warm aan en hij voelt zich niet lekker en heeft het koud (terwijl het echt warm is buiten, en in huis). Arme schat.
Oud 08-06-2006, 21:24
Bruna
Bruna is offline
Ik voel me zo misselijk. Het is alsof mijn maag omdraait... Keer op keer.
Oud 08-06-2006, 22:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Moeizaam... Eigenlijk wil ik een break maar ik denk niet dat dat ten goede komt van de relatie... Dus ik durf het niet
Oud 08-06-2006, 23:28
Verwijderd
Hij heeft een nieuw speeltje, zn ipod. Helemaal trots en o wee als het dingetje niet werkt. Dan krijg ik geen aandacht
Oud 08-06-2006, 23:46
Verwijderd
Vandaag lekker bij mijn zus geweest in Groningen. De hele dag door stad gewandeld, anderhalf uur samen bezig geweest in de kralenwinkel en heel veel gekletst. Was heerlijk om haar weer even voor mezelf te hebben. Het is stom dat ze zo ver weg woont stiekem...

En het blijft heerlijk om thuis te komen bij hem. Niet dat ik thuis kwam omdat hij toevallig in het huis is waar ik woon, maar hij ís mijn thuis. Het blijft gewoon onzettend goed voelen tussen ons. Hij maakt me gelukkig!
Oud 08-06-2006, 23:56
M'ne
M'ne is offline
Wat fijn wat fijn. Op dit moment voelt het echt alsof we allebei niets liever dan elkaar hebben... wat een moppie is het toch
Oud 09-06-2006, 07:29
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Woei .
Goed!
Oud 09-06-2006, 08:44
fractuur
fractuur is offline
@oceangirl: Misschien heb je wel gelijk..

Verder: ik zie hem de komende week 2x een uur. Jeuh.
Oud 09-06-2006, 08:47
Flip!
Flip! is offline
Gisteren heb ik hem uitgelegd waarom ik me soms zo raar gedraag (lees, heel afwezig zijn, nauwelijks iets zeggen, afstandelijk doen), en ik hem laten weten hoe dat komt.
Gisteren gaf ik hem wat van mijn gedichten mee die ik 2 jaar geleden schreef. En die gedichten zijn nou niet bepaald vrolijk etc.

Toen kwam hij gisteren na drummen mij ophalen, ik denk omdat hij erover wilde praten. Hebben we niet echt gedaan want er fietste een ander meisje mee en hij werd opgebeld dat hij naar huis moest komen.

Wat ie wel zei was het volgende ;'T. zei vanmiddag tegen mij dat R. hem had verteld dat het niet goed gaat tussen ons..?'

Ik wist niet hoe ik daarop moest reageren. Ik snap echt níet hoe R. daar bij komt. Naar mijn weten heb ik dit ook nooit tegen haar gezegd. En als ik zoiets al zou vertellen, dan al helemaal niet aan haar. Misschien heeft ze bepaalde dingen verkeerd opgevat.

Maar ik probeerde mn vriend dus duidelijk te maken dat dit echt niet de oorzak was van mijn gedrag de laatste tijd, maar hij vond het er niet echt overtuigend uit komen.

Hij ging naar huis, ik bleef staan. Ben toen aangefietst en heb ergens zitten huilen. (Stom onderdeel van dat stupide gedrag van me).

Vandaag zie ik hem weer, maar dan kunnen we er ook niet over praten aangezien er meer mensen bij zijn. Ik vind dit echt heel kut want hij en ik.. We moeten gewoon praten. Ik moet hem gewoon duidelijk maken dat hij mijn alles is, dat ik zoveel van hem hou... We moeten praten over wat ik de laatste tijd aan het doen ben, en hoe dat kan ophouden.

Maar hoe?
Oud 09-06-2006, 09:36
Qimm
Qimm is offline
Gisteren samen naar een concert geweest (Metallica, whoohoo!) Was echt gaaf, hij is dan helemaal in zijn element, het is zijn muziek en het is gewoon zo tof om te zien hoe hij daar helemaal in op gaat!
*zucht* en hij is zo mooi... *zwijmel*
Oud 09-06-2006, 09:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Qimm schreef op 09-06-2006 @ 10:36 :
Gisteren samen naar een concert geweest (Metallica, whoohoo!) Was echt gaaf, hij is dan helemaal in zijn element, het is zijn muziek en het is gewoon zo tof om te zien hoe hij daar helemaal in op gaat!
*zucht* en hij is zo mooi... *zwijmel*
Liepen jullie ook door het centrum van Arnhem in Metallica shirts?
Oud 09-06-2006, 09:55
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 09-06-2006 @ 09:46 :
Liepen jullie ook door het centrum van Arnhem in Metallica shirts?
Nee, wij zaten in een bus terug naar de auto (die te hard reed en iedereen viel om ) Maar mijn vriend (en zijn kameraad) hadden wel een Metallica shirt en ik een petje, ik wou er ook bij horen
Oud 09-06-2006, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 09-06-2006 @ 00:28 :
Hij heeft een nieuw speeltje, zn ipod. Helemaal trots en o wee als het dingetje niet werkt. Dan krijg ik geen aandacht
Oh! Ik gaf je wel aandacht, maar hij deed een beetje vaag en dat wilde ik eerst ff oplossen

*aandacht geeft <3*
Oud 09-06-2006, 12:20
Verwijderd
@ Flip! : Als je geen tijd samen alleen hebt om te praten, moet je die tijd máken! Spreek wat eerder af, blijf langer achter met z'n twee of vraag aan die andere mensen of ze een andere keer willen komen/later willen komen.

Zoiets wil je niet in de lucht laten hangen, alleen maar omdat je telkens met anderen afspreekt.
Oud 09-06-2006, 12:22
farai
farai is offline
confused
Oud 09-06-2006, 12:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Aww, mijn vriend is echt ziek. En nu komt hij niet vanavond op de verjaardag van mijn moeder

Regels voor berichten