Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2002, 13:34
HJ
HJ is offline
Ik kom wel es op chatplaza.nl maar veel mensen daar zijn fake, (ik soms ook) of kunnen het niet. Ik bedoel daarmee dat ze niet genoeg subtiele details typen.
Voorbeeldje van een lompe zin: ik wil je lekker in je kontje neuken! (als ik meisje speel)
Waarom niet: Met mijn mond zuig ik zachtjes op je tepels. Je spreidt je benen. Langzaam dwalen mijn handen verder af naar beneden.

enz. enz.

Nu is mijn vraag: wie herkent dit? of weet een goede site? of wie lijkt het leuk om een keer met mij te chatten?

Dat waren trouwens drie vragen.

Oud 18-01-2002, 13:45
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik deed het wel eens met m'n ex omdat we ver uit elkaar woonden. Maar dan is het denk ik vooral spannend omdat je elkaar kent (we hadden toen al sex gehad enz) en je fantasie wat heeft om op voort te borduren.

Met een vreemde zou ik het niet doen, denk ik. Bovendien zijn maar weinig mensen taalkundig goed genoeg om het voor mij spannend te maken
Oud 18-01-2002, 15:45
Kennedy
Kennedy is offline
ik vind het 3x niks hoor dat cybersexen. het lukt me echt niet om klaar te komen als iemand wat spannende zinnetjes aan mij zegt of laat staan typt. zelfde als sexlijnen...zonde van me geld want klaar krijgen ze me niet.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 16:10
ReiN
ReiN is offline
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar vond het inderdaad niks, je vindt nooit iemand die net wat dark angel zegt taalkundig genoeg is om het leuk te maken.
Oud 18-01-2002, 23:05
Lastige gast
Lastige gast is offline
Het ligt er denk ik meer aan hoe het met je fantasie gesteld is. Kan dus leuk zijn
Oud 18-01-2002, 23:59
1337
1337 is offline
Ach, t is leuk voor een keer maar ja, idd veel fakers denk ik dan ja, met telefoon is t dan wat spannender maar ook maar voor een keertje..
Oud 19-01-2002, 16:29
Rosalin_18
Rosalin_18 is offline

Zelf ben ik wel altijd in detail. Ik doe het bijna nooit, omdat er niet in detail gepraat wordt. En dan kan ik niet komen hoor. Een keer onwijs lekkere gehad, toen was ik zelfs nog gekomen ook, super in detail en onwijs geil.
Oud 19-01-2002, 17:45
the exploding boy
the exploding boy is offline
niet met vreemden ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 22:43
Verwijderd
ik vind dat je wel gelijk heb met dat fake want tis echt meteen zo van ik heb je uitgekleed en ik kom in je, kan het wat subtieler?maar ik hou er ook niet van, doe mij maar gewoon REAL SEX!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 12:20
ik ben er
ik ben er is offline
ophouden met je domme opmerkingen

[Dit bericht is aangepast door the exploding boy (20-01-2002).]
Oud 20-01-2002, 12:24
!KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
kvinnut nix
Oud 20-01-2002, 23:22
vampire_esje
vampire_esje is offline
in het begin dat ik internet had (een jaar geleden ongeveer) deed ik het weleens... ik vertelde ze wat ze wilde horen, en als het echt spannend werd..... gasuw uitklikken (talkin'about anticlimax!)

hihi
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 18:40
Winner
Winner is offline
Ik heb welles gedaan met een meisje maar dat ging ook vrij lomp. Ik vind het ook allemaal zo moeilijk gaan tegelijk, dan ben je met je ene hand aan het typen en met je andere je weet wel, das nog bes wel lastig!

Regels voor berichten