Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2006, 00:05
Joki-chan
Joki-chan is offline
Hmm ja, ik heb teveel verschillende dingen om een duidelijke naam voor dit topic te verzinnen. Zoals "Joki's tekeneingen" of "Joki's glaswerk" dus naja, dan doen we het hier maar mee.

Ik weet het, ik weet het. De verhoudingen kloppen voor geen meter, maar dat merkte ik pas toen ik al klaar was met het hele ding... v_v"

Crappy webcamkwaliteit, maargoed. Het is dus een klein stukje van een tekening van een engel.

Soort van "fanart" voor een meisje dat ik ken omdat het de (zeer aardige... Ja serieus.) ex is van m'n vriend.

Gezandstraalde pauw in glas. Gemaakt op m'n stage.

Wat dichterbij.

Jeuj, dat was het einde van dit onzinnige topic alweer. xD

Laatst gewijzigd op 05-06-2006 om 09:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2006, 07:50
Verwijderd
Waarom je eigen werk betitelen als 'zooi' en 'onzinnig' (het topic in het laatste geval dan)? Dat zorgt er bij mij niet voor dat ik meer zin krijg om zinnig te reageren op je werk...

Maar goed: de pauw vind ik mooi, de rest vind ik te standaard.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 07:53
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
de pauw is wel mooi ja, die tekeningen niet.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 08:20
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Bij de eerste is de kont niet groot genoeg en haar hoofd zit een beetje raar vast op het lijf. En het lijkt net of haar borst erg groot is zo.
Bij de tweede vind ik het erg jammer dat ze geen schaduw heeft. En haar arm heeft een beetje te weinig vorm.
Bij de derde vind ik het haar niet mooi gedaan, te veel gekras, te weinig schaduw en glans. Haar neus en mond lijken me een beetje te klein en ik vind die halsband die ze om heeft ook niet mooi. De hals van het shirt ziet er ook erg kinderlijk uit.
Die pauw vind ik wel heel mooi gedaan!

En wat leonoor zegt, je moet je eigen werk geen zooi of onzin. Maak er dan 'joki's werkjes' van, dan lijkt het ten minste of je het zelf nog een beetje leuk vindt.
Oud 05-06-2006, 09:34
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
meisje met vleugels is mooi.
Oud 05-06-2006, 09:58
Joki-chan
Joki-chan is offline
Thanks voor de reacties, de laatste tekening is idd een beetje snel afgeraffelt gedaan, maar het was ook 3.46 in de nacht en het was ff een snel krabbeldingetje voor iemand.

Die engel is nogal oud, toen was m'n tekenstijl sowieso nog een stuk "primitiever" en van schaduwing had ik ook nog nooit gehoord. Ik moet toch weer eens echt recente dingen opzoeken want de nieuwste tekening die er staat is toch ook alweer ruim anderhalf jaar oud.

En de eerste is idd verschrikkelijk uit verhouding, maar daar ga ik me ook steeds erger aan storen. Het is ook niet bepaald het beste werk dat hier staat. Maar ik moet nog ff foto's maken van de nieuwere dingen.

Toch allemaal bedankt voor jullie commentaar ^__^"
Oud 05-06-2006, 10:44
dafzzz
dafzzz is offline
de eerste twee vind ik wel stoer..
de derde vind ik een beetje saai, te standaard en lijkt gewoon ff tussendoor gemaakt te zijn
de vierde weet ik niet echt wat ik daarvan moet vinden...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 11:44
Ieke
Ieke is offline
Die pauw vind ik erg gaaf. Doet me denken aan een glaswerk wat ik zelf op mijn kamer heb hangen (alleen een totaal andere techniek) Hoe heb je dat precies gedaan? Eerst op de glasplaat zelf getekent en daarna dat zandstralen? Of met een sjabloon ofzo?

De tekeningen vind ik wat minder. Enorm standaard en het zou denk ik leuker zijn als je het eens wat meer uitwerkt met kleur ofzo.
Oud 05-06-2006, 11:45
Verwijderd
tja, je naam zei t al.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 12:37
Joki-chan
Joki-chan is offline
De pauw heb ik gemaakt door de tekening op plakplastic te maken en dat op het glas te leggen. Vervolgens dan steeds stukken plastic wegsnijden en zandstralen. In totaal heb ik dat denk ik een keer of 6 gedaan. De stukken die je als eerste wegsnijd worden dan 6 keer gezandstraald, de stukken die je als 2e wegsnijd 5 keer, etc. Daardoor krijg je verschil in licht en donker.
Oud 11-06-2006, 13:41
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
Citaat:
Fishy schreef op 05-06-2006 @ 12:45 :
tja, je naam zei t al.
tsjongggggg,, wat een oerdomme reactie
Oud 11-06-2006, 14:24
XIII
XIII is offline
Citaat:
Silver_Rose schreef op 11-06-2006 @ 14:41 :
tsjongggggg,, wat een oerdomme reactie
Leer spellen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 00:46
Verwijderd
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 05-06-2006 @ 08:53 :
de pauw is wel mooi ja, die tekeningen niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten