Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen jammer dat hij direct zag dat ik pep op had. We zijn naar de ijssel gegaan. Aan de ene kant was de lucht roze en oranje, stralen van de zon. Aan de andere kant was de lucht donkerblauw, een grote maan spiegelde in de ijssel. Wij lagen in het gras. Genieten, kletsen, zoenen. We hadden het over seks. Hij dacht dat ik daar niet zo'n fan van was, met mijn gesloten houding. Dat hij wist dat er negatieve ervaringen waren geweest, maar dat hij graag wat meer wilde weten. Ik vertelde kort dat er dingen waren gebeurd toen ik te jong was en later weer een keer. Hij vroeg verder. Of ik naast mijn automutilatie andere dingen had gedaan. Heb hem over de eetstoornis verteld. Hij reageerde lief. Snapte beter waarom ik ook speed gebruikt. Later vroeg ik naar zijn verleden. Hij vertelde ook kort, maar genoeg om zijn gedrag te snappen. Hij vroeg wat ik voor hem voelde. Ik zei dat ik het niet precies wist. Hem heel leuk vond, het fijn bij hem vond, maar dat ik niet wist wat ik daarmee moest. Toen de zon helemaal onder was zijn we naar een dakterras aan de ijssel gegaan. We dronken wat wijn, rookten wat hasj, het was fantastisch. Daar vroeg ik wat hij dan voelde. Hij zei dat hij me heel leuk vond, maar problemen met binden en beslissingen nemen had. Hij vertelde dat hij bang was te kwetsen of gekwetst te worden. Dat hij de afgelopen tijd zo terughoudend was geweest door die paniekaanvallen, maar ook om niet te veel voor mij te gaan voelen. Wat later zei hij dat als hij bij me was, als hij me zag, hij dacht dat hij zijn gevoelens niet moest tegen houden. Dat hij over een tijdje misschien wel wat zou willen, als ik het dan wilde. Ik zei dat we het dan wel zagen, dat het goed was, zoals het nu is. Toen we naar huis gingen zei hij dat hij snel met me naar een meer wilde. Lekker zonnen, jointje roken, zwemmen. Maandag moest ik hem bellen, als ik wilde konden we dan naar het meer gaan. Oke, dat is wel een stap, qua littekens op mijn benen, maar het lijkt me leuk. Moet alleen even een bikini regelen, want ik heb er geen. ![]() Beetje lang verhaal, maar het was zo fijn. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() eerst om half 6 stonden ze voor mn deur te praten en toen ging om 7 uur de bouwplaats (tegen over t huis) open... aaaaaaahh
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #61 fractuur | 8 | 04-06-2006 20:35 |