Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2006, 20:40
Verwijderd
Alles is zo goed, nou. Werkelijk alles zit mee (en ik heb het door. Want in principe is alles nu precies zo als toen het allemaal kut was, ik had evenveel, dezelfde mensen om me heen, toen ging alles ook goed. En toch voelde het toen niet zo).
Ik weet niet waar ik het aan verdiend heb, maar bedankt.

La. Lalalalala. Ik ben zo blij met mijn vriendinnen en ik ben verliefd en hij ook en ik haal alleen maar achten en het is bijna vakantie en het is zomer en ik zie er goed uit en ik heb een perfect passende nieuwe spijkerbroek. Dat doet het 'm toch wel, die spijkerbroek.
Advertentie
Oud 10-06-2006, 20:51
rare kwast
rare kwast is offline
altijd leuk..
iemand zegt wat tegen je als je dr even niet bent..
je zegt later wat terug en wacht af tot de ander weer terug komt.. wacht, wacht, wacht, wacht
en dan kijk je is ze offline..
leuk
Oud 10-06-2006, 21:32
Gothic
Gothic is offline
lekker dagje buiten. Slecht gespeeld, maar kennelijk is mijn seizoen klaar. Genoeg is genoeg. Tis op.
Maar het moet wel terugkomen na de vakantie, want ik wil wel weer in 1. Heel graag. Maar ja. In de vakantie vast op het strand lekker rennen, ben benieuwd of ik het kan. Heb me voorgenomen om voor de vakantie, de laatste week ook wat conditie vast op te bouwen, maar ik zal vast te lui zijn dan ...
Het was raar dat ie niet meer van ons is. Hij is met zijn eigen vrienden, wij zijn niet meer zijn team. Hij kwam ook niet meer terug. Raar. Ook raar dat het me iets doet. Moet me niet zo snel meer aan mensen hechten, nergens voor nodig.
En nu, nu slapen, 2 dagen opsluiten en leren. Nog even doorzetten. Nog even die 3 tentamens halen en dit jaar goed afsluiten. Want het was een goed jaar. Toch? Best aardig iig.

En ik ben niet verbrand .
Oud 10-06-2006, 21:42
Verwijderd
Kennelijk moet het echt zo... Ach ja.
Oud 10-06-2006, 22:10
darkfairy
darkfairy is offline
bladiebladiebla
Oud 10-06-2006, 22:10
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Mirre schreef op 10-06-2006 @ 22:42 :
Kennelijk moet het echt zo... Ach ja.
Zó voel ik me ook .
Oud 11-06-2006, 00:21
Ruudje
Ruudje is offline
Ik heb nieuwe skates gekocht
Oud 11-06-2006, 00:31
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Redhair schreef op 10-06-2006 @ 20:49 :
Het was toch weer goed? Wat zeur ik dan.
Inderdaad, wat zeurde ik? Het was volmaakt, fucking volmaakt.
Alleen jammer dat hij direct zag dat ik pep op had.
We zijn naar de ijssel gegaan. Aan de ene kant was de lucht roze en oranje, stralen van de zon. Aan de andere kant was de lucht donkerblauw, een grote maan spiegelde in de ijssel.
Wij lagen in het gras. Genieten, kletsen, zoenen. We hadden het over seks. Hij dacht dat ik daar niet zo'n fan van was, met mijn gesloten houding. Dat hij wist dat er negatieve ervaringen waren geweest, maar dat hij graag wat meer wilde weten. Ik vertelde kort dat er dingen waren gebeurd toen ik te jong was en later weer een keer. Hij vroeg verder. Of ik naast mijn automutilatie andere dingen had gedaan. Heb hem over de eetstoornis verteld. Hij reageerde lief. Snapte beter waarom ik ook speed gebruikt.
Later vroeg ik naar zijn verleden. Hij vertelde ook kort, maar genoeg om zijn gedrag te snappen.
Hij vroeg wat ik voor hem voelde. Ik zei dat ik het niet precies wist. Hem heel leuk vond, het fijn bij hem vond, maar dat ik niet wist wat ik daarmee moest.
Toen de zon helemaal onder was zijn we naar een dakterras aan de ijssel gegaan. We dronken wat wijn, rookten wat hasj, het was fantastisch. Daar vroeg ik wat hij dan voelde. Hij zei dat hij me heel leuk vond, maar problemen met binden en beslissingen nemen had. Hij vertelde dat hij bang was te kwetsen of gekwetst te worden. Dat hij de afgelopen tijd zo terughoudend was geweest door die paniekaanvallen, maar ook om niet te veel voor mij te gaan voelen.
Wat later zei hij dat als hij bij me was, als hij me zag, hij dacht dat hij zijn gevoelens niet moest tegen houden. Dat hij over een tijdje misschien wel wat zou willen, als ik het dan wilde. Ik zei dat we het dan wel zagen, dat het goed was, zoals het nu is. Toen we naar huis gingen zei hij dat hij snel met me naar een meer wilde. Lekker zonnen, jointje roken, zwemmen. Maandag moest ik hem bellen, als ik wilde konden we dan naar het meer gaan. Oke, dat is wel een stap, qua littekens op mijn benen, maar het lijkt me leuk. Moet alleen even een bikini regelen, want ik heb er geen.

Beetje lang verhaal, maar het was zo fijn.
Oud 11-06-2006, 10:27
darkfairy
darkfairy is offline
barstende koppijn
Oud 11-06-2006, 10:40
duivelaartje
duivelaartje is offline
Uitgaan en dansen zonder een druppel alcohol is echt te grappig! Zie je iedereen om je heen helemaal gek en ongecontroleerd doen terwijl jij nog helemaal nuchter rond huppelt. Eindelijk valt het op hoe mensen naar je kijken. Je reactievermogen is 10 keer sneller, zo leuk!
Met alcohol is alles alleen wel nog leuker en grappiger, maar zo even een keertje zonder was best stoer.

M'n allereerste 'echte' vriendje van de basisschool tegen gekomen, en dat was best gezellig.
"Hey, jij bent Karin toch?"
"Jaa, jij Ferry toch?"
"Ja Kaar!"
"Fer "
Wat is die kerel veranderd.
Oud 11-06-2006, 10:49
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me . En ik wil naar hem toe.
Oud 11-06-2006, 11:33
Verwijderd
Ik haat mezelf zo verschrikkelijk op dit moment. Om alles en grrr #@$%&^$%.
Maar ik moet leren dus alle gedachten over hoe vreselijk ik wel niet ben moeten ff weg.
*Zucht* Ik doe moeilijk en ik ben ingewikkeld en het is niet fijn om mij te zijn.
Oud 11-06-2006, 12:13
Nijn*
Nijn* is offline
Ik zweet me dood. Ik hoop zo dat ik morgen de moed heb om iets met korte mouwen aan te doen, het moet er toch eens van komen. Ik schaam me kapot. Ik erger me aan mezelf. Ik heb het ontzettend warm, en moet heel veel leren.. KUTZOMER, ik HAAT zomer.
Oud 11-06-2006, 12:17
darkfairy
darkfairy is offline
pff
Oud 11-06-2006, 12:20
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Het is lekker warm, de zon schijnt, mijn tuintje groeit&bloeit, ik moet nog wat leren maar dat heeft geen haast, ik heb lekker drinken in de koelkast en ijsblokjes in de vriezer, ik heb een homeboy op visite die zichzelf vermaakt, mijn katten liggen voor pampus in het gras, ik luister naar mooie muziek van Yann Tiersen (die van Amelie ja), het gaat in mijn wijk zodirect nog rustiger worden dan het al is en als suiker op de taart ga ik zodirect een pizza bestellen om mijn maagje te vullen.

Zo, dat moest even van mijn hart
Oud 11-06-2006, 12:21
moon
moon is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 11-06-2006 @ 13:13 :
.. KUTZOMER, ik HAAT zomer.
ik ook! *knuff*
Oud 11-06-2006, 13:11
Hawahaai
Hawahaai is offline
Bah, nou is het zo'n mooi weer en moet ik op mijn hete zolderkamer aan mijn scriptie zitten werken achter de computer. Ik heb zelfs Vriendje naar huis gestuurd zodat ik hard kan werken.
Oud 11-06-2006, 13:55
rare kwast
rare kwast is offline
moe
Oud 11-06-2006, 16:27
Verwijderd
Morgen een kleine po inleveren voor geschiedenis, een presentatie houden voor filosofie, een toets frans, maar leren, ho maar.
Zou ik ooit nog discipline krijgen?
Oud 11-06-2006, 17:34
Redhair
Redhair is offline
Morgen met hem naar het meer? Ik in bikini? Ik durf niet meer. Veel te bloot bij hem, veel te kwetsbaar. Mijn dikke bovenbenen onder de littekens, mijn dikke reet, ik durf het niet. Heb geprobeerd een bikini te regelen, maar dat is niet gelukt. Gelukkig.
Ja, ik ben veel afgevallen, ook op mijn benen en kont, maar daar zit nog teveel vet. Vooral mijn buik is dunner. Bijna te dun, volgens hem. Tja, misschien wel. Mijn heupbotten steken flink uit, mijn ribben zijn duidelijk zichtbaar. Ik kijk vanavond nog even verder, probeer anders alleen een bovenstukje te regelen. Doe ik wel een rokje of kortgeknipte spijkerbroek aan. Jammer, dan kunnen we niet zwemmen, maar in bikini bij hem durf ik echt niet. Kankerzooi.

Daarnaast voel ik me wel goed. Denk met fijne gevoelens terug aan donderdag avond. Aan N., P. en M.
Denk met fijne gevoelens terug aan gisteravond, wat romantisch was. Zo dichtbij zijn hij en ik nog nooit geweest. De gesprekken die we hadden, dat ik nu weet hoe het tussen ons zit, dat is fijn.

Maar hoe doe ik het morgen? Fuck.
Oud 11-06-2006, 17:49
Eend
Eend is offline
Damn, I'm Good

Dat moest ik gewoon kwijt!
Oud 11-06-2006, 18:02
Roosje
Roosje is offline
Ja, Jezus, doe dat nou niet. Hoe kan ik er ooit mee stoppen als jij het ook doet?
Oud 11-06-2006, 18:05
marrel
marrel is offline
verbrand!!!!!!! maar wel ff lekker in de zon zitten leren.
Morgen 2 tentamens, achter elkaar, eerste uur meteen beginnen... Ik heb besloten dat ik ze ga halen eigenlijk... mja dat ga ik gewoon doen!
Oud 11-06-2006, 18:16
Moustache
Moustache is offline
Leuk dagje gehad, lekker vakantie, lekker weer, vet prima allemaal.
Oud 11-06-2006, 19:38
da leentjuh
da leentjuh is offline
Gisteren best leuke avond gehad (alleen al door drank + niet heel veel eten ) Maar goed, HIJ was er.. Pff na al die tijd raak ik nog steeds van slag. Hele tijd kijken, maar hij keek ook wel terug En aan het eind buiten met hem gepraat. Hij begon zowaar tegen mij te praten Best leuk, had denk ik ook wel met m kunnen zoenen, maar ja toen kwam het. Komt er zo'n dom kind die mij altijd vuil aankijkt (waarom is me een raadsel ) die hem gewoon wegsleurt. En toen moest ik naar huis. Kut.
Nu ben ik dus weer helemaal verliefd enzo geloof ik. En ik weet dat ik weer gekwetst ga worden zoals gewoonlijk. Ik moet eens leren om m'n gevoelens onder controle te houden.. Maar hij is zo leuk
Zucht.
Oud 11-06-2006, 19:40
da leentjuh
da leentjuh is offline
Argh waarom ga ik nou weer zo dom onderuitgezakt op de foto. Lijk ik helemaal een varken

fijn hele avond naar de klote vanwege 1 kutfoto. Bah.

Laatst gewijzigd op 11-06-2006 om 19:47.
Oud 11-06-2006, 19:42
Damiet
Damiet is offline
deze week twee tentamens, het is een sauna op mijn zolderkamertje en ik heb een huisgenoot boos gemaakt samen met een paar andere husigenoten door instemmend te reageren op hun ongezoute mening over hem, terwijl hij dit hoorde... ik ben naar soms... heb dus mijn schuldgevoel verdient en dat stoort mijn leerproces...
Oud 11-06-2006, 19:47
Yana
Yana is offline
Ik weet het nu even echt niet meer. Ik was zo goed bezig weer, ik was afgevallen en hij vroeg er niet naar. Ik kon doen wat ik wilde en het voelde zo goed! Nog een paar kilo's, nog een paar kilo's en ik zou weer mooi zijn. Het ging zo fucking goed ineens weer na die terugval van vrijdag, waarom heb ik dat niet volgehouden? Waarom ben ik weer gaan luisteren naar dat stomme stemmetje dat me vertelde dat het goed is om te genieten van eten, dat ik niet dik ben en dat ik goed ben zoals ik ben??

Ik heb zo hard gehuild en ik wist niet wat ik moest doen, het deed zo'n pijn toen hij zei dat ik het echt zelf zou moeten doen, dat hij het eten niet voor me kon opeten. Hij gaf me de keuze om met hem mee te gaan en te eten, of om thuis te blijven en dat niet te doen en ik wist niet wat ik moest doen. Ik wilde niet, ik wilde het niet en tegelijkertijd heb ik hem beloofd dat ik zal vechten tegen al deze pijn en angst.

Ik ben met hem meegegaan en ik heb friet gegeten, en ijs. En even voelde het zo sterk om mijn gevoel gewoon maar even te laten voor wat het was. Ik voelde me op een gekke manier "bevrijd". Ik zag wat hoop tussen alle calorieën door, ondanks de angst die er ook nog zo duidelijk was. Maar nu... nu ben ik weer zo bang, ik durf mezelf niet te wegen, ik durf niet uit te rekenen hoeveel calorieën ik gegeten heb en ik weet niet wat ik verder moet doen. Als ik doe wat ik hem beloof, als ik me overgeef aan al dat eten.. hoe kan ik dan ooit nog afvallen?! Ik was juist zo goed op weg, en nu verpest ik het allemaal weer. Ik wil zo graag die paar kilo nog eraf, dun zijn, de moeite waard zijn, het leven waardig zijn. Hem waard zijn. Was er maar iemand die me kon zeggen wat ik moest doen, wie ik moet zijn, wanneer het leven ooit eens makkelijk gaat zijn.

Was er maar iemand die me leerde wat acceptatie nu eigenlijk is ...
Oud 11-06-2006, 19:57
darkfairy
darkfairy is offline
pff herinneringe die niet weggaan
Oud 11-06-2006, 20:10
Roosje
Roosje is offline
En elke avond rust en kalmering en acceptatie.

Waarom was ik ooit bang voor avonden? Misschien omdat het toen donker was. Nu zijn avonden lichter en fijner dan dagen.
Oud 11-06-2006, 20:16
da leentjuh
da leentjuh is offline
Oh ik moet mijn verhaal echt kwijt. Maar niemand zal me begrijpen en ze zullen zeggen dat het wel meevalt of me naar een psych sturen of whatever. Ik trek het echt niet langer zo. Maar zal wel moeten
Oud 11-06-2006, 21:00
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik lach me dood.
Oud 11-06-2006, 21:01
Tink*
Tink* is offline
Hè, ik kan er gewoon niet tegen. Dinsdag moet ik naar de tandarts en ik ben heel bang dus het voelt zo ongeveer als het eind van de wereld. En nou ja, ik voel me ook erg rot daardoor, ik leef er helemaal naartoe. Misschien dat ik daardoor ook wel sneller geprikkeld ben.

Gisteren zei hij weer dat hij geen vrienden had waarmee hij dingen deed enzo. Ja hallo, wat ben ik dan. Inruilbaar ja. Ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar het is wel zo. Hij heeft mij niet nodig maar ik hem wel. Ik kan er niet tegen dat we na intensief contact ineens nul contact hebben, dat moet je afbouwen ofzo anders dan trek ik het niet. Ik kan er niet tegen dat iedereen belangrijker is dan ik. Tennis tot daaraantoe maar ik kan er echt niet tegen dat die stomme msnvriendjes zo belangrijk zijn en ik maar voor erbij ben. Voor als je er een keer zin in hebt. Ik ben verdomme geen pop die je weg kan leggen. En het had me niets uitgemaakt als hij maar niet zo belangrijk voor mij was. Dat maakt me afhankelijk en dat is precies waar ik zo'n hekel aan heb, want het maakt me zwak.

En ik ben bang voor de toekomst, dat stomme gedoe met kamerzoeken, ik wil graag samen met hem wonen echt maar het is zo lastig om iets voor twee personen te vinden. En dan staan er galafoto's online, waar ik niet opsta maar hij wel weer met zo'n ander mens, terwijl hij bij mij was, en dat is wel in herinnering maar dan nog. En dat stomme eten ook altijd, het kan aan het weer liggen of aan het besef dat ik te zwaar ben, ik krijg er maar weinig door. En ik zeur echt alleen maar, ik weet het wel. Ik hou echt van hem want hij is zo lief en hij verdient dit niet, dat gezeur, daarom zal hij ook nooit van mij kunnen houden.
Oud 11-06-2006, 21:04
Verwijderd
jezus een meisje van school die ik ken uit het bestuur van de leerlingenvereniging heeft nog geen fuckin maand geleden te horen gekregen dat haar moeder binnen een jaar overlijdt aan een hersentumer. dat is vreselijk. nu is vrijdag haar vader overleden aan een fuckin hersenstilstand. in nog geen maand is haar leven op zijn kop gezet. en ik kan niet eens iets doen
Oud 11-06-2006, 21:34
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 11-06-2006, 21:35
IcedEarth
IcedEarth is offline
ZOMER. heerlijk weer, de hele dag in het park lekker in het gras liggen. Jammer dat ik de hele week van 8 tot 4 moet werken, maar dan zijn er ook nog 'ns zomeravonden.
Oud 11-06-2006, 21:45
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Guus Meeuwis was tof gisteren, zoveel lol gehad, even alle andere dingen vergeten. Morgen begint mijn toetsweek. En ik flip. Of nee, eigenlijk juist niet. Ik ben volkomen kalm. En juist dat is zo beangstigend.
Morgen ook weer gesprek op school, formulier invullen voor andere school. Damn, ik kan ook nergens blijven.
Waarom kan ik nu verdorie niet voor een keer iets afmaken?
Oud 11-06-2006, 22:48
kroot
kroot is offline
Pff vermoeiend weekend achter de rug.
Zaterdag vroeg op, ik had om 9.30 een repetitie in een uithoek in Brabant. Die duurde tot bijna 16.30. Toen zondag hetzelfde liedje alleen dan niet in zo'n uithoek en met mijn vaste orkest. Daarna gezellig voetbal gekeken. Alleen jammer dat ik altijd iets heb waardoor ik binnen moet zitten met mooi weer.
Oud 11-06-2006, 23:56
Verwijderd
Kut.
Oud 12-06-2006, 06:02
Yana
Yana is offline
Vandaag werken. Mijn ogen kan ik nauwelijks openhouden en gisteren spookt nog steeds door mijn hoofd.

Wanneer heb ik besloten mezelf langzaam kapot te maken?
Oud 12-06-2006, 06:54
Verwijderd
Het was gewoon echt fijn vrijdag... alleen heb ik ineens zo'n leeg gevoel:$....
Oud 12-06-2006, 08:15
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 12-06-2006 @ 08:42 :
Argh, nu zijn ze híer bezig met een lawaaimaakding, zo kan ik niet uitslapen hoor
Nu moet ik eigenlijk Excel gaan doen enzo. *geen zin heeft*
da had ik ook
eerst om half 6 stonden ze voor mn deur te praten en toen ging om 7 uur de bouwplaats (tegen over t huis) open...
aaaaaaahh
Oud 12-06-2006, 08:19
Gothic
Gothic is offline
bah ik ben het zo zat!
Oud 12-06-2006, 09:17
rare kwast
rare kwast is offline
vanmiddag komt mn moeder weer thuis na een weekendje weggeweest te zijn..
(zat alleen met mn vader) dus ben nu aant opruimen...
ben al bij de huisarts geweest i.v.m mn rug klachten krijg nu fysio en andere pijnstilling (ibruprofen hoeft niet meer )
en nu opruimen.. heb al de stofzuiger door het huis gesleept
heb al 1 wc geboent.. nu nog de andere (leven 2 wc's) en moet de vaatwasser nog leeg halen..
Oud 12-06-2006, 09:34
kroot
kroot is offline
Ik haat het!! Waarom ben ik zo chaotisch???
Ik had net mijn überlelijke pasfoto voor op mijn paspoort in mijn hand, wil ik vertrekken ben ik hem kwijt. Hij is gewoon in mijn kamer.
Oud 12-06-2006, 11:50
farai
farai is offline
Bij een vriend van de familie op bezoek geweest, heeft kanker en nog maar enkele maanden te leven. Dan besef je dat het leven eigk best mooi kan zijn af en toe.
Oud 12-06-2006, 12:19
Verwijderd
Ik ga straks lekker een ijsje kopen en op een bankje in de zon zitten lezen. Net doen alsof het al vakantie is.
Oud 12-06-2006, 14:17
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Hoei, lekker onbestemd gevoel. Ik heb het gevoel dat ik zóveel moet doen en dat het weer eens niet overzichtelijk is maar ik heb het allemaal al 2 keer opgeschreven.

Ik ben ook zo'n stomme controle-freak miep .
Oud 12-06-2006, 14:48
Redhair
Redhair is offline
Ik zou hem voor 1 uur bellen. Normaal word ik dan pas wakker, nu was ik al in de stad, op zoek naar een bikini met een short. Gevonden, zat mooi, mijn platte buik is nog mooier, ik was tevreden.
Belde hem om half twee, hij nam niet op. Belde halfuur later weer, hij nam niet op. Kut, ik had er juist weer zin in gekregen. Mooie bikini, ik had er zin in. Maar ik wist dat ik hem voor 1 uur moest bellen, hij had geen zin om te wachten tot ik rond drie uur klaar met alles was. Logisch.
Hij belde mij om half drie. Zat nu met wat vrienden aan de ijssel, het was te laat om nu nog naar het meer te fietsen in de bloedhete zon, door de weilanden.

Wat ben ik stom. Waarom had ik hem niet eerder gebeld? Ga rond vijf uur met mijn hond naar de ijssel, bel hem dan wel of hij er nog is en hij het leuk vind even bij mij te komen zitten. Stom gedoe.
Oud 12-06-2006, 15:15
moon
moon is offline
Ik ben het nu al zat, dat voetbal. Hij kijkt echt alle wedstrijden,leest alle kranten die hij tot zijn beschikking heeft en praat bijna ook nergens anders meer over....nu al! (en ik overdrijf echt niet!)
Nu zit hij weer te kijken, laat hem lekker thuis kijken! Dat voetbal komt echt mijn strot uit gewoon! Hij weet hoe ik er over denk, maar luisterd er niet naar. Ik zie 'm nog liver een maand lang niet, dan een maand lang voetbal kijkend. Overal waar ik kijk is voetbal, alles wat ik hoor gaat over voetbal en inmiddels droom ik er 's nachts zelfs over. pffffff ik ga emigreren.

Regels voor berichten