Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2006, 22:58
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Kikkertje schreef op 11-06-2006 @ 20:51 :
t gaat niet zo lekker...
we zijn allebei wel verliefd maar we wonen een beetje ver uit elkaar waardoor we elkaar maar 1x per week kunnen zien en dat wil hij niet
maar hij kan het toch proberen? als je verlangens hebt om elkaar vaker te zien dan zit het toch goed? Je kan toch bellen/smsen/weet ik veel? je moet een prille liefde toch ook niet forceren? maar hij durft het niet aan
pff dat kan best hoor, ik zie mijn vriend ook maar hooguit een keer in de week en dat gaat ook prima, dus ik snap niet waar die jongen zo moeilijk over doet. hij mag al blij zijn dat het niet een keer in de maand is ofzo.
Oud 11-06-2006, 23:07
fractuur
fractuur is offline
Ik wil hem weer ziieehien!! Morgenochtend ein-de-lijk weer! Hij is niet zo'n communicatietalent over de telefoon, dus daar moest ik het dit weekend niet zo van hebben. Tijd om elkaar weer eens irl te zien.
Oud 11-06-2006, 23:12
Polivy
Polivy is offline
Verdomme! Ik wil hem kunnen vertellen hoe het zit en wat ik voel en denk. Ik wil hem vasthouden en alleen maar vasthouden! Ik wil horen wat hij denkt en voelt en ik dat we elkaar weer vasthouden en een richting kiezen. Ik zou willen dat we open naar elkaar konden zijn en blijven. Dat we een echte vriendschap op zouden kunnen bouwen. Waarom moeten we beiden nou zo koppig zijn?
Oud 11-06-2006, 23:15
Dragonisha
Dragonisha is offline
Gisteren was leuk en fijn en het voelde zoals het altijd al voelde
Oud 12-06-2006, 00:42
Verwijderd
Het gaat echt voor geen meter. Wat is er toch mis met mij
Oud 12-06-2006, 07:29
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Heb wederom een super weekend gehad! Vrijdag en zaterdag met mijn lieve vriendinnetjes doorgebracht en gister de hele dag met hem..

Zijn moeder wilde mij héél graag ontmoeten 'na al die leuke verhalen en stralende glimlachen van haar zoon.' Ja, ik smelt een beetje als mijn vriendje het tegen iedereen over mij heeft en mensen hem zien stralen..
Nu ben ik niet zo van de officiele ontmoetingen maar voor deze keer toch maar wel.

En het ging leuk leuk leuk! Hij heeft echt hele aardige gastvrije ouders. We hebben gezellig in de tuin zitten kletsen en ik heb samen met die moeder kippensoep gemaakt, hoe burgerlijk

En ja... daarna gingen zijn ouders weg, en hadden we het huis voor ons alleen...
Oud 12-06-2006, 13:00
ST*R
ST*R is offline
Het is leuk, en eindelijk weer redelijk stabiel!
Oud 12-06-2006, 13:12
fractuur
fractuur is offline
<33333 Vanmorgen was leuk!!

Alleen moet ik nu wel weer vier dagen wachten.
Oud 12-06-2006, 13:29
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Hmm, maar zij is eigenlijk ook wel leuk
Oud 12-06-2006, 13:49
Pruts0r
Pruts0r is offline
keihard gedumpt, op vriendschappelijk gebied dan.

Eerst wil ze doorgaan met dansen en naar dansavond. Gisteren ineens niet, en toen vroeg ik heb je dan een vriend. Zei ze dat dat niet zo was.

Nu heb ik dr op msn, blijkt dat wel zo te zijn enzo, en vriendschappelijk contact kan ineens ook niet meer en weet ik wat.

Kheb zin om dr verrot te schelden, maar dat heeft geen zin, het enige wat dat uithaalt, is dat we op msn ook geen normaal contact meer hebben
Oud 12-06-2006, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Equinoxe schreef op 12-06-2006 @ 13:49 :
keihard gedumpt, op vriendschappelijk gebied dan.

Eerst wil ze doorgaan met dansen en naar dansavond. Gisteren ineens niet, en toen vroeg ik heb je dan een vriend. Zei ze dat dat niet zo was.

Nu heb ik dr op msn, blijkt dat wel zo te zijn enzo, en vriendschappelijk contact kan ineens ook niet meer en weet ik wat.

Kheb zin om dr verrot te schelden, maar dat heeft geen zin, het enige wat dat uithaalt, is dat we op msn ook geen normaal contact meer hebben
Damn jongen! Wat klote voor je! En dat terwijl het er allemaal zo goed uitzag Ik spreek je er zo wel ff over op msn......
Oud 12-06-2006, 15:09
luchtballon
luchtballon is offline
Waarom kan ik niet gewoon zo relaxed zijn als ik wil zijn?
Nou en dat hij een vrienden uitnodigt en de dag daarna ook al iets afgesproken heeft. Ik had idd ook een feestje de dag daarvoor dus ik mag er niet over zeuren.
Het moet gewoon zo zijn dat we elkaar zien als we tijd hebben en we hebben er zin in, maar voor andere mensen mag ook best tijd gemaakt worden.
En dan doe ik zo moeilijk
Oud 12-06-2006, 15:20
Qimm
Qimm is offline
Ik heb gewoon de leukste vrienden allertijden!
Oud 12-06-2006, 15:21
Verwijderd
Vanavond weer naar hem toe.
Oud 12-06-2006, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 12-06-2006 @ 15:20 :
Ik heb gewoon de leukste vrienden allertijden!
Da is. Vooral in combinatie met water en aardappelsalade.
Oud 12-06-2006, 16:15
Qimm
Qimm is offline
En winegum snoepjes
Oud 12-06-2006, 17:01
Pruts0r
Pruts0r is offline
omg

Ineens zorgt die stress voor zoveel opluchting. Na veel te lang gebruikt te zijn, zonder het in te zien maakte zon domme opmerking van haar het helemaal duidelijk.

T begon al met keihard liegen en na flink wat peuteren bij dr vriendin kreeg ik dan t echte verhaal te horen.

En toen vroeg ik dr wrom dat ze me had gevraagd voor t dansen, want dat wilde ik wel weten. En toen zei ze gewoon heel droog wrom niet

En nu zie ik eindelijk in dat het wel genoeg is geweest Ik zit er dus niet meer mee. Ik ben ook niet degene die zaterdag zonder partner op de vloer staat, bij haar is die kans veel groter
Oud 12-06-2006, 17:35
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik mis hem een beetje, stiekem.
Ik zie hem pas weer a.s. zondag en het is pas maandag
Natuurlijk is het fantastisch weer en hij zit nu ergens bij zee en ik thuis & doe wel zo mijn dingen maar toch....

Dat wordt nog wat als we gaan studeren allebei in een andere stad, dan zien we elkaar altijd pas rond 't weekend....

Maar verder gaat het geweldig goed
Oud 12-06-2006, 17:50
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Bob der Bär schreef op 12-06-2006 @ 13:29 :
Hmm, maar zij is eigenlijk ook wel leuk
Lente in je hoofd Bobbie?
Oud 12-06-2006, 18:29
cagie
cagie is offline
Hem gister gezien en het was weer heel leuk en gezellig. Zijn vrienden zijn volgens mij wel aardig ookal heb ik amper met ze gepraat. Ten slotte had ik daar ook mijn eigen vrienden (en collega's) rondlopen waar ik uiteraard ook mee wilde praten. En eigenlijk was ik nog niet zo ver dat iedereen het al zou weten maar goed dan hadden we niet samen moeten gaan.
Verder vroeg een schijnbaar goede vriendin van mijn ex waarom hij geen contact meer zocht met haar. Heb in al die tijd dat ik met mijn ex ben geweest nog nooit van haar gehoord en daarnaast vind ik dat het niet aan mij is om daar antwoord op te geven... Sowieso heb ik geen idee wat er tussen hen is gebeurd en daarnaast laat hij altijd uit eindelijk zijn vrienden vallen. Daar zal zij geen uitzondering op zijn... Maar goed dat mag hij haar mooi zelf vertellen. Wil het liefst zo min mogelijk meer met hem te maken hebben...
Oud 12-06-2006, 19:07
Verwijderd
Gisteren naar Scheveningen geweest en het was heerlijk! Water was wel koud, maar okee
Lekker van elkaar en van de zon genoten en 'gevierd' dat we een jaar samen zijn.
Maar zodra ik 1 voet in de trein zette, begon het weer te malen in mijn hoofd.. Het moet er gewoon uit, MORGEN! hoop ik

Ben gewoon bang dat het niet alles is, dat het een topje is, van de o-zo-bekende ijsberg. Ik ben bang van die ijsbergen en laat dit liever rusten. Maar het moet, anders breekt het mij, en uiteindelijk ons, op..
Oud 12-06-2006, 19:19
Verwijderd
Ok, nu is het einde nabij. Ik ga nooit meer zulke smsjes sturen.

edit: mannen zijn echt zo makkelijk

Laatst gewijzigd op 12-06-2006 om 19:49.
Oud 12-06-2006, 19:39
Halflight
Halflight is offline
Great
Zaterdag gaf hij een small party ter ere van zijn verjaardag en hij was zo vriendelijk mij ook uit te nodigen, volledig in de wetenschap dat ik hem nog steeds leuk vind maar dat is m'n eigen schuld want ik zei dat we gewoon met elkaar om konden gaan. Het feest was gezellig en hij was echt heel aardig en als ik niet beter zou weten stond hij gigantisch te flirten. 's Avonds in de stad ook nog gezellig gedaan maar toen trok hij -uiteraard- alweer naar mijn vriendin toe. 's Nachts een smsje gestuurd, stom genoeg ook de naam van die vriendin eronder gezet, ik kreeg een hele lieve terug. 'We liggen hier heerlijk op het balkon onder de sterrenhemel.. Feest lekker verder en slaap lekker straks! Liefs..' Heel wat uit de mond van zo'n stroeve jongen. Maar ik vermoed dus dat al die liefde vnl voor m'n vriendin bestemd is. Gisteren was hij ook op het feest van een vriendin en daar was het ook gezellig. Ik ben trots op mezelf dat ik me niet meer zo wanhopig voor zijn voeten gooi op elk feest waar hij ook is. Je zou bijna denken dat het gevoel weg is, maar wie hou ik voor de gek. En nu negeerth ij me gezellig op msn, tof hoor.
Oud 12-06-2006, 19:50
Verwijderd
@ Equinoxe: Ze is er waarschijnlijk achter gekomen dat je hoopte dat haar opa doodging en besloot toen dat zelfs vriendschap er niet in zit. Dat werd nog een keer bevestigd toen ze er achter kwam dat je achter gewoon leuk dansen van alles zoekt.
(lekker bot, maar hopen dat iemands opa doodgaat blijft fout )

Ontopic: Gisteren was echt fantastisch! Eerst wezen kijken bij een optreden van het koor van mijn moeder en daarna met hem en wat vrienden wezen stappen. Samen onzettend staan springen, dansen, headbangen en zingen. Heerlijk om iets te hebben waar je allebei zo van geniet!
Vandaag een lekkere luie dag gehad. Allebei op de bank met een goed boek en tussendoor buiten wandelen met de katten Fijn dat je in een prettig stilzwijgen naast elkaar kan zitten
Oud 12-06-2006, 20:16
Toet0r
Toet0r is offline
Nou, mn beste vriendje is ook lekker sociaal en aardig hoor mocht ie ooit nog de behoefte voelen om toch nog eens met me om te gaan mag ie een seintje geven. Bah. Ik wou dat het contact met sommige mensen was zoals 2 jaar geleden, toen was het nog allemaal super.
Oud 12-06-2006, 20:32
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Eigenlijk is het een mietje, waarom durft hij het nou niet aan? Die afstand hoeft toch niet zo'n probleem te zijn? (er zijn genoeg mensen, zo te horen, die ook een afstandsrelatie hebben). Maar om er nou elke keer over te beginnen voelt ook zo opdringerig Ondertussen blijft hij maar met mij te msnen en smsen
waarom is het zo moeilijk?
Oud 12-06-2006, 20:35
Qimm
Qimm is offline
Hih wij zijn ook zulke bios-verslaafden... door de week naar de late film, dit ga ik morgen zo'n niet goed idee vinden
Ik hou wel van samen dingen ondernemen, alleen maar een beetje op de bank hangen is ook maar saai!
Oud 12-06-2006, 20:40
Haligh
Haligh is offline
naar de bios gaan is dan ook een gigantische onderneming .
Oud 12-06-2006, 20:45
ZerO
ZerO is offline
jongen jij bent gewoon jaloers dat jij niet met qimm mag vozen in de bios
Oud 12-06-2006, 20:47
Haligh
Haligh is offline
had mijn vriendin maar zo'n falende libido ja.
Oud 12-06-2006, 21:00
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
mijn voeten stinken
Oud 12-06-2006, 21:25
groovy
groovy is offline
Citaat:
Haligh schreef op 12-06-2006 @ 20:47 :
had mijn vriendin maar zo'n falende libido ja.
Als dit jouw manier is om te vertellen hoe jij je voelt op relationeel gebied (want daar is dit topic tenslotte voor..in case you didn't noticed), dan zal het wel heel slecht gaan .
Oud 12-06-2006, 21:32
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
groovy schreef op 12-06-2006 @ 21:25 :
Als dit jouw manier is om te vertellen hoe jij je voelt op relationeel gebied (want daar is dit topic tenslotte voor..in case you didn't noticed), dan zal het wel heel slecht gaan .
het was sarcasme doos .
Oud 12-06-2006, 21:33
ZerO
ZerO is offline
sarcasme moet nog worden geintroduceerd op L&R geloof ik
Oud 12-06-2006, 23:23
Verwijderd
Picknicken
Oud 13-06-2006, 01:06
Ruby
Ruby is offline
met mij gaat het super ik mis hem
Oud 13-06-2006, 01:29
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
ZerO schreef op 12-06-2006 @ 21:33 :
nee, jullie zijn gewoon bar slecht in het maken van gevatte opmerkingen.

[/understatement]
Oud 13-06-2006, 01:33
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 13-06-2006 @ 01:29 :
nee, jullie zijn gewoon bar slecht in het maken van gevatte opmerkingen.

[/understatement]
je sluit een tag zonder em te openen
Oud 13-06-2006, 01:35
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 13-06-2006 @ 01:29 :
verhaal
Oh Dae-su
Oud 13-06-2006, 01:52
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Menahem schreef op 13-06-2006 @ 01:35 :
Oh Dae-su

eindelijk iemand die wél weet wat goeie films zijn
Oud 13-06-2006, 03:04
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 12-06-2006 @ 21:33 :
Humor bij jou ook
Oud 13-06-2006, 03:17
vedetje
vedetje is offline
aaaaaaah, ik begrijp me niet, ze noemen me supersociaal, ik babbel zowat met iedereen over vanalles en nog wat, en bij hem ga ik iedere keer blokkeren.

Ik zie hem, hij ziet mij, hij krijgt weer die stralende blik op zijn gezicht, ik ook, maar geen één van de twee onderneemt iets.
En als 1 van ons dan over de angst(?) heenraakt, zijn we zo saai om over school te praten.

En toch is er, denk ik een klik, zo ziet het eruit volgens mijn vrienden...

Mensen, hoe verdiep je het contact met een jongen waar je elke dag een beetje meer zot van wordt wanneer je helemaal verlegen wordt en hij ook?
Oud 13-06-2006, 07:19
Pruts0r
Pruts0r is offline
Als ik zaterdag de vraag krijg wrom ik niet met haar dans ga ik eens alles opdreunen wat zij fout deed en dat zij mij gebruikt heeft en dat ik me er niet voor hoef te schamen dat zij zo'n lage streken uithaalt.

En wss zal zij dan ook wel zo'n beetje gaan flippen, terwijl ze het toch echt zelf schuld is, maar ik ben dan niet degene die door mn ouders raar aan word gekeken, hooguit omdat ik eerst altijd zei dat het contact zo goed was (dacht ik) hoewel dat de laatste weken sowieso al minder was

Het werd iig tijd dat ik inzag dat ik lang genoeg gebruikt was

Ik ben dus best wel uit op wraak, normaal gesproken is dat niet goed, maar nu heb ik er alle reden voor. Ik ga verder niet in op het waarom.

Ohja en als ze dan vraagt wrom ik niet met haar dans zeg ik: Zou jij dansen met iemand die je gebruikt? En dan vraagt zij hoe en dan dreun ik al die dingen op en als ik dan wegga bedank ik dr nog effe voor het feit dat ze me dat in heeft laten zien
Oud 13-06-2006, 07:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik weet het niet meer Ik weet het gewoon echt niet meer... Hij heeft zich echt als een kwal gedragen en hij beseft niet dat ik zo zwaar twijfel aan onze relatie. Ik heb het hem gezegd, maar hij zei zelf dat ie niet dacht dat ik het ooit uit zou maken... Hij doet dus ook niet z'n best om dingen te veranderen.

Gister kwam ie me na een avond negeren en telefoon wegdrukken uiteindelijk toch nog naar mijn huis. Maar toen was mijn vader helemaal over de rooie omdat ik zo verdrietig was, dat ie hem het huis uit heeft gezet... Nu maar hopen dat ie niet boos wordt om deze actie, want dat is precies de verkeerde reactie... Dan snapt ie er helemaal niets van en beseft ie zich echt niet wat ie te verliezen heeft. Ik wil gewoon dat ie een keer echt z'n best voor me gaat doen zodat ik kan zien dat er nog goede hoop is...

Zucht.
Oud 13-06-2006, 08:17
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-06-2006 @ 07:51 :
Ik weet het niet meer Ik weet het gewoon echt niet meer... Hij heeft zich echt als een kwal gedragen en hij beseft niet dat ik zo zwaar twijfel aan onze relatie. Ik heb het hem gezegd, maar hij zei zelf dat ie niet dacht dat ik het ooit uit zou maken... Hij doet dus ook niet z'n best om dingen te veranderen.

Gister kwam ie me na een avond negeren en telefoon wegdrukken uiteindelijk toch nog naar mijn huis. Maar toen was mijn vader helemaal over de rooie omdat ik zo verdrietig was, dat ie hem het huis uit heeft gezet... Nu maar hopen dat ie niet boos wordt om deze actie, want dat is precies de verkeerde reactie... Dan snapt ie er helemaal niets van en beseft ie zich echt niet wat ie te verliezen heeft. Ik wil gewoon dat ie een keer echt z'n best voor me gaat doen zodat ik kan zien dat er nog goede hoop is...

Zucht.
Misschien is-ie zich van geen kwaad bewust. Vraag hem eens hoe hij er zelf over denkt.
Oud 13-06-2006, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-06-2006 @ 07:51 :
Dan snapt ie er helemaal niets van en beseft ie zich echt niet wat ie te verliezen heeft. Ik wil gewoon dat ie een keer echt z'n best voor me gaat doen zodat ik kan zien dat er nog goede hoop is...

Zucht.
Oeh, dit is echt zó typisch mannen! In de relaties die ik had met mn ex(exen), speelde dit ook steeds een grooooote rol. Als je mn vorige posts een beetje gevolgd hebt, dan zie je dat het met mn huidige vriend ook een beetje begint te spelen. Gelukkig weet hij wat er gebeurt is tussen mn ex (exen) en mij, en pikte hij het goed op, hoop ik
Succes!

OT: het gaat wel wat beter. De opluchting is groot, maar nu moet ik stiekum gaan hopen dat ik niet alles in twijfel ga trekken. Baal er alleen wel van, dat hij geen mail terug had gestuurd. Beloofd is beloofd, dacht ik zo...
Oud 13-06-2006, 08:31
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 13-06-2006 @ 08:29 :
Oeh, dit is echt zó typisch mannen! In de relaties die ik had met mn ex(exen), speelde dit ook steeds een grooooote rol. Als je mn vorige posts een beetje gevolgd hebt, dan zie je dat het met mn huidige vriend ook een beetje begint te spelen. Gelukkig weet hij wat er gebeurt is tussen mn ex (exen) en mij, en pikte hij het goed op, hoop ik
Succes!
Maar stiekem houden veel vrouwen daar toch van, ook al balen ze er tegelijkertijd van. Een man die de hele tijd zo emotioneel bezig is en teveel aandacht geeft knappen vrouwen ook op af. Je moet als man gewoon een beetje bot blijven.
Oud 13-06-2006, 08:41
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 13-06-2006 @ 08:31 :
Maar stiekem houden veel vrouwen daar toch van, ook al balen ze er tegelijkertijd van. Een man die de hele tijd zo emotioneel bezig is en teveel aandacht geeft knappen vrouwen ook op af. Je moet als man gewoon een beetje bot blijven.
en ook dat is afhankelijk van het type waar je mee te maken hebt
Oud 13-06-2006, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 13-06-2006 @ 08:31 :
Oh nou ik toch niet. Ik heb liever een vriend die me vaak even vastpakt, en die me wil leren kennen zoals ik ben. Lieve mailtjes, onverwachte kaartjes, kleine cadeautjes, kaarsjes aan, gewoon, kleine dingetjes die het verschil maken.
Hoeft niet eens materieel te zijn hoor. Het is gewoon fijn als je vriend oppikt dat het niet goed gaat. maar ik denk dat sommigen het niet WILLEN zien!
Oud 13-06-2006, 08:57
Verwijderd
Ik was trots op mezelf dat ik gisteren door haar scherm heen kon. Yeah!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten