Oud 12-06-2006, 18:27
GVD**
GVD** is offline
Als je ouders zeggen: wat ben je dik. Hoe reageer je daaroP? Wat zeg je ervan?

Zeggen ze het uberhaubt wel eens tegen je?

Ik ben goed gevult maar hoor zoiets regelmatig, en stoor me eraan.
__________________
**
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 18:51
Verwijderd
Je ouders zouden een steun moeten zijn als je echt ongezond dik bent, dus ik vind het wat gemeen. Kijk ze hoeven het niet te ontkennen (opnieuw; áls je het zou zijn) maar wat voor nut heeft het te melden zonder er een tip ofzo bij te geven?

Jammer. Als het je echt verkeerd valt praat je er toch even over? Dan realiseren ze zich misschien dat het wat lullig aankomt.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 18:59
GVD**
GVD** is offline
Ik schaam me er nogal voor. Dus praten doe ik liever niet. Thuis hebben we een zwembad. En dat werkt gewoon niet. Ik wilde zwemmen, maar dat lukte niet omdat mijn moeder dan gewoon stomme opmerkingen plaatst.

Over mijn vriend zegt ze ook rustig dat hij een dikke buik krijgt, terwijl dat gewoon niet haar zaak is, en ze het gewoon voor zich moet houden.

Tegenwoordig (sinds april dit jaar) fitness ik 1x per week en loop ik 2x per week 2.5 km hard. Verder drink ik veel water. Ik heb hier 1x een complimentje over gehoord. "Wat goed dat je zo bezig blijft.." Maar vandaag kreeg ik die opmerkingen alweer tegen me aan.
__________________
**
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 19:15
Verwijderd
Dan zul je het ze OF flink duidelijk moeten maken dat je er niet van gediend bent (dat zal heus wel helpen hoor, probeer het maar) en ze gemeen bezig zijn, OF je moet eens een dikkere huid gaan kweken en gaan plannen je ouders te dumpen voor een kamer
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 19:16
dafzzz
dafzzz is offline
ik denk dat het het beste is dat je op een rustig moment tegen je moeder zegt dat je je gekwest voelt of iig niet blij bent met wat ze zegt. ik zou het niet doen tijdens een ruzie, maar gewoon op 'normale' momenten van de dag, bijv. tijdens het eten o.i.d
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 19:24
Verwijderd
Mijn ouders hebben het nooit tegen mij gezegd, maar wel tegen m'n zus. Niet tactloos, maar wel duidelijk gemaakt dat ze niet gezond kon leven op een dieet van cola en chips en dat ze veel was aangekomen. Ze hebben het een keer gezegd, en het vervolgens laten zitten, tot m'n zus zelf in zag dat ze af moest vallen (of in ieder geval op moest houden van ongezond eten). Maar goed, in haar geval was het dus waar en was ze ongezond bezig. Als je eigenlijk niet dik bent, en je leeft gewoon gezond, dan vind ik het ongepast en zou ik er wat van zeggen.

Wat jij moet doen is eens praten met je moeder. Het voor je houden lost niets op.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 19:26
PV
PV is offline
ik zeg t gewoon terug zij is dikker dan ik dus
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 19:29
Verwijderd
Ik hoor zoiets ook heel vaak en ik zeg dat ze dr mond moet houden. Zolang ik me maar lekker in mn vel voel zit t goed.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 19:40
Experiment
Experiment is offline
Mijn ouders zeggen weleens dat ik dikkig word terwijl ik een BMI van 20.zoveel heb, dus dat slaat nergens op. Zelf hebben ze BMI's van 24 en 28 ofzo. Ik vind het niet leuk, maar weet dat ze ongelijk hebben. Ze hebben gewoon een ander beeld ervan.. voor mij moeder kinderen kreeg had ze nog helemaal geen vrouwelijk vet en ik wel, dus ja, dat is meer hun beeld van normaal denk ik.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 19:46
Crimson
Crimson is offline
Dan zeg ik: nou, jullie zijn vetter. Klaar.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 20:34
moon
Avatar van moon
moon is offline
Dat vind ik nogal tactloos om iets zo rechtstreeks te zeggen. MKijn moeder heeft wel een keer gezegd dat ik een beetje op moest passen met wat ik at enz. Gewoon een beetje op een tactische manier die minder hard aankomt.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 20:45
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ik hoor het ook contstant, ze hebben me dit beeld ook heel erg aangepraat..
__________________
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 20:53
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Mijn moeder zegt dat nooit, ik ben namelijk ook niet te dik. Ben wel wat mollig, maar niet dik, en zeker niet te dik. Als ik dat wel zou zijn zou mijn moeder me steunen om te lijnen als ik dat zou willen, of me lekker laten zijn zoals ik wilde. Mijn moeder roels .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 21:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ze zeggen het wel eens en dan word ik er soms boos om, maar het helpt toch niet. En aan de andere kant mogen ze me ook best waarschuwen als ze me te dik vinden worden. Maar fijn voelt het niet als dat tegen je gezegd wordt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 21:48
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
GVD** schreef op 12-06-2006 @ 18:27 :
Als je ouders zeggen: wat ben je dik. Hoe reageer je daaroP? Wat zeg je ervan?

Zeggen ze het uberhaubt wel eens tegen je?

Ik ben goed gevult maar hoor zoiets regelmatig, en stoor me eraan.
Ga afvallen dan.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 21:58
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mijn ouders zeggen nooit dat ze me te dik vinden. Nu ben ik twee jaar terug ook tien kilo afgevallen () en sindsdien houdt mijn mama heel erg in de gaten dat ik niet nog meer afval. Ze maakt zich bijna zorgen als ik gewoon op gewicht blijf, dus wat dat betreft.

Maar als ze het zouden zeggen, op zo'n manier ook, zou ik het heel lomp vinden. =\
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 22:20
GirlOnTheMove
Avatar van GirlOnTheMove
GirlOnTheMove is offline
M'n ma zegt wel eens dat ik moet opletten op wat ik eet ja, maar dat is meer omdat ze zelf 90 kg weegt en niet wil dat ik dat ook ga wegen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 22:38
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
"hou je bek, je bent zelf fatsig!"

Maar ze zeggen het nooit...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 22:39
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Het probleem is dat je te dik bent, niet dat je ouders dat dan opmerken. Dus ga afvallen, dan kan je meer met je lichaam, word je mooier en stoppen je ouders nog met zeiken ook.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 22:51
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Het gaat er niet om of je ouders je dik vinden of niet maar of je ook daadwerkelijk dik bent.

Als je BMI 25+ is dan zou ik toch overwegen om te gaan dieeten, want dat is niet gezond.
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 23:17
Verwijderd
Meestal zegt mijn vader dat als ik een koekje, wat chips, etc pak, dus dan bied ik hem vaak ook iets aan en wijs ik hem op zijn best wel aanwezige buik.

Mijn moeder zegt zulke dingen niet.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 23:18
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Het is niet fijn om te horen. Kan me voorstellen dat je het dan zelf als een probleem gaat zien, terwijl je dat voorheen niet had.

Je kunt je afvragen of je tevreden bent met je zelf. Al zijn de meeste jonge mensen onzeker over hun uiterlijk.. Wil jij er wat van af en is dat op een normale wijze haalbaar, dan zou ik dat best proberen. Maar dat is iets voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 23:40
Rodion
Rodion is offline
---> psychologie?

OT:Als je ouders het doen om je te pesten vind ik het niet aardig. Misschien hebben ze goede bedoelingen en moet je hierover met je ouders communiceren.

Maar l&g is meer voor de 'stoffelijke' kant van het lichaam, dus voor praktische tips over bv. afvallen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 08:09
GVD**
GVD** is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 12-06-2006 @ 22:39 :
Het probleem is dat je te dik bent, niet dat je ouders dat dan opmerken. Dus ga afvallen, dan kan je meer met je lichaam, word je mooier en stoppen je ouders nog met zeiken ook.
Ik ben 1.68 en weeg 66 kilo.
__________________
**
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 08:10
GVD**
GVD** is offline
Citaat:
Piloff schreef op 12-06-2006 @ 23:17 :
Meestal zegt mijn vader dat als ik een koekje, wat chips, etc pak, dus dan bied ik hem vaak ook iets aan en wijs ik hem op zijn best wel aanwezige buik.

Mijn moeder zegt zulke dingen niet.
Bij mij zegt ze dat dus als ze in de buurt is en als ik iets pak. Dat is gewoon zo frustrerend.
__________________
**
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 08:12
GVD**
GVD** is offline
Ik weet dat de kilo's die eraan komen er vele malen moeilijker afgaan dan als ze erbij komen.
Dus ik hou het allemaal gewoon een beetje in de gaten, maar leuk is het niet als je weet dat je ouders zo over je denken. Ik durf nog amper het zwembad in. Ik wist dat ik gister commentaar zou krijgen. (omdat mijn vriend in zijn zwembroek bij me liep, en ik met een handdoek om mijn kont heen) En ja hoor. Ik kreeg inderdaad commentaar..

__________________
**
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 08:28
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Mijn moeder heeft wel eens gezegd dat ik veel was aangekomen in korte tijd en waar dat misschien aan zou kunnen liggen, maar 'dik' heeft ze me nog nooit genoemd. Ben ik ook niet overigens.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Frostbite schreef op 12-06-2006 @ 22:39 :
Het probleem is dat je te dik bent, niet dat je ouders dat dan opmerken. Dus ga afvallen, dan kan je meer met je lichaam, word je mooier en stoppen je ouders nog met zeiken ook.
hou toch je bek, loser

Citaat:
GVD** schreef op 13-06-2006 @ 08:09 :
Ik ben 1.68 en weeg 66 kilo.
en dat is dus écht niet dik hoor...

Ik weeg evenveel en ben maar twee cm groter.

Het probleem ligt niet bij jou, maar bij je ouders.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 08:30
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
GVD** schreef op 13-06-2006 @ 08:12 :
Ik weet dat de kilo's die eraan komen er vele malen moeilijker afgaan dan als ze erbij komen.
Dus ik hou het allemaal gewoon een beetje in de gaten, maar leuk is het niet als je weet dat je ouders zo over je denken. Ik durf nog amper het zwembad in. Ik wist dat ik gister commentaar zou krijgen. (omdat mijn vriend in zijn zwembroek bij me liep, en ik met een handdoek om mijn kont heen) En ja hoor. Ik kreeg inderdaad commentaar..

Ga op zoek naar een leuke sport. Dat is én goed voor de kilo's (als jij ook vindt dat er wat af mag), goed voor je conditie én ook nog leuk om te doen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 08:49
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 13-06-2006 @ 08:29 :
hou toch je bek, loser

en dat is dus écht niet dik hoor...

Ik weeg evenveel en ben maar twee cm groter.

Het probleem ligt niet bij jou, maar bij je ouders.
Bij jou ziet het er verre van dik uit, maar je weet niet hoe het bij haar verdeeld is.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 08:54
Venster
Avatar van Venster
Venster is offline
ik weeg 66 en ben ik 1.70.
En dat is dus niet dik, maar na een paar dagen intensief contact met mn ouders ga ik altijd naar school met het idee dat ik te lelijk voor woorden ben.

Als mijn moeder erover begint loop ik tegenwoordig gewoon altijd weg. Dan krijg ik het later wel terug aan tafel ofzo, maar ik ga echt geen antwoord meer geven op die shit.
Ik winkel ook niet meer met haar omdat ze het echt gewoon voor elkaar krijgt me een kutgevoel te geven als ik toffe kleren aanheb. Zo is het enige positieve commentaar bv altijd: 'ohja, kleedt af'

Ja, smijt maar weg is mijn idee dan, mag het ook nog gewoon leuk zijn aub?!

En uit protest ga ik godver dus NIET sporten, ik vreet mezelf al jaren ongestraft vol en ik ben pas nog gevraagd door iemand van school die voor een fotoshoot 'mooie meisjes' nodig had. De enige die mij me lelijk laat voelen is mn ma.

ohja, nergeer ze dus gewoon, kijk in de spiegel en oordeel zelf.
__________________
baba baba baaaaaaaaaa baby, baba!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 09:17
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Kan je niet proberen om rustig tegen je ouders te vertellen dat je het niet fijn vindt dat ze je dik noemen? Dat, zelfs áls het zo zou zijn dat je eigen verantwoording is en dat je liever hebt dat ze er niks meer over zeggen?

Misschien hebben ze wel helemaal niet in de gaten hoe jij je voelt als ze zoiets zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 09:41
rots
Avatar van rots
rots is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-06-2006 @ 19:29 :
Ik hoor zoiets ook heel vaak en ik zeg dat ze dr mond moet houden. Zolang ik me maar lekker in mn vel voel zit t goed.
En terecht, je bent niet dik. Je ziet er gewoon goed uit! Zo dat wilde ik weer even zeggen
__________________
This message was send on 100% recyclable electrons
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 11:10
Verwijderd
In het tamelijk onwaarschijnlijke geval dat ik binnen korte tijd opvallend veel zou aankomen, zouden ze daar waarschijnlijk wel een opmerking over maken, maar dan hooguit in de zin van "Pas je een beetje op?" Niks gemeens, in ieder geval. Momenteel zeggen ze vooral dat ik niet nog meer moet afvallen.

Maar goed, m'n ouders zouden er gewoon geen rotopmerkingen over maken, denk ik. Ze zeggen toch wel dat ik er leuk uitzie, of ik nu 55 of 60 kg ben (veel zwaarder of lichter dan dat word ik niet, geloof ik). Vermoed dat ze dat ook wel doen als ik nog wat zwaarder dan dat zou worden...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 12:20
Verwijderd
Citaat:
rots schreef op 13-06-2006 @ 09:41 :
En terecht, je bent niet dik. Je ziet er gewoon goed uit! Zo dat wilde ik weer even zeggen
Dat weet jij helemaal niet
Maar wel lief hoor
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 12:36
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik hoor eerder het omgekeerde, maar ik vind het toch wel heel onprettig om zoiets te horen van je ouders of mensen die dicht bij je staan. Ik zou het fijner vinden als ze je gewoon steunen denk ik.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 12:53
Jones
Citaat:
Venster schreef op 13-06-2006 @ 08:54 :
En uit protest ga ik godver dus NIET sporten, ik vreet mezelf al jaren ongestraft vol en ik ben pas nog gevraagd door iemand van school die voor een fotoshoot 'mooie meisjes' nodig had. De enige die mij me lelijk laat voelen is mn ma.
Los van het feit dat je waarschijnlijk niet dik bent met je gewicht/lengte verhouding is dit wel een hele rare instelling

OT: M'n ouders zeiden wel dat ik nogal wat aangekomen was tijdens m'n eerste studiejaar. Nu dat er allemaal weer af is en ik alleen maar dunner en gespierder aan het worden ben zeggen ze dat ook. Met andere woorden, nergens problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 13:17
GirlOnTheMove
Avatar van GirlOnTheMove
GirlOnTheMove is offline
Ben jij Jones van Jaggle?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 13:37
Jones
Citaat:
GirlOnTheMove schreef op 13-06-2006 @ 13:17 :
Ben jij Jones van Jaggle?
Nee
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 13:47
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
1.68m, 66 kg.

Dat is volgens de (BMI site van de hartstichting) een gezond gewicht. "U kunt op dit gewicht blijven!".

Nou prima gewoon doen en de rest die zeikt dat je te dik bent die weet niet waar ze het over hebben.
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 15:39
Blondd
Avatar van Blondd
Blondd is offline
Citaat:
GVD** schreef op 12-06-2006 @ 18:27 :
Als je ouders zeggen: wat ben je dik. Hoe reageer je daaroP? Wat zeg je ervan?

Zeggen ze het uberhaubt wel eens tegen je?

Ik ben goed gevult maar hoor zoiets regelmatig, en stoor me eraan.

Je moet je er echt niet van aantrekken! slaat nergens op dat je MOEDER dat zegt. Een moeder hoort je te steunen.

Nee mijn moeder zegt zoiets niet, ik ben namelijk best dun. Als ik soms naar mn gewicht kijk (kben 1.78 en weeg 53) dan heb ikzoiets van dat ik te zwaar ben.. Maar mijn moeder vind dat niet.

Ik zou je moeder erop aan spreken! want je hoeft het niet elke dag te horen!

Succes!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 15:39
GVD**
GVD** is offline
Bedankt voor reacties. Ik moet eigenlijk gewoon schijt aan ze hebben.. Maar dat is wat moeilijker dan ik dacht. Ik ga maar een kwartiertje voor mijn moeder terug komt uit haar werk zwemmen. En dan snel eruit. Snel omkleden, zodat ze me niet ziet en commentaar kan geven..

Ik doe sinds april fitness 1x pw. En 2x in de week ga ik 2,5 km hardlopen (dat verhoog ik steeds naar een grotere afstand). Voorheen deed ik niets. Dus mijn conditie was laag, en als ik maar door bleef eten werd ik dus wel vetter.
__________________
**
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Blondd schreef op 13-06-2006 @ 15:39 :
Als ik soms naar mn gewicht kijk (kben 1.78 en weeg 53) dan heb ikzoiets van dat ik te zwaar ben.. Maar mijn moeder vind dat niet.
omg
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 17:07
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Meestal zit er wel een grote kern van waarheid in, ten minste ik zou niet tegen iemand zeggen dat ie dik is als het niet zo erg is. Zeker in deze tijd zijn er gewoon teveel dikke flikkers, misschien wil ze je hiervoor behoeden.
__________________
Eigen genot eerscht
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 17:12
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
adon1s schreef op 13-06-2006 @ 17:07 :
Zeker in deze tijd zijn er gewoon teveel dikke flikkers,
*proest water over toetsenbord*

Je hebt wel gelijk man. Zondag op het zwembad, damn. Het begint gewoon al met die 13 jarigen, dikke lovehandles, vooruitstekende pens. Niet normaal Waar gaat het heen... En zich maar volkanen met allerlei troep. Het zijn vooral vrouwen waar het bij mis gaat.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 18:07
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Blondd schreef op 13-06-2006 @ 15:39 :
Nee mijn moeder zegt zoiets niet, ik ben namelijk best dun. Als ik soms naar mn gewicht kijk (kben 1.78 en weeg 53) dan heb ikzoiets van dat ik te zwaar ben.. Maar mijn moeder vind dat niet.
OMFG dan zou ik meteen naar een dietist moeten want ik ben een stuk zwaarder dan dat en 2 cm korter.

Maar gped, ontopic. Mijn ma zou zoiets niet zeggen. Mijn oma daarentegen heeft heel lang allemaal opmerkingen gemaakt tegen mij over dat ik veel dikker ben dan mijn nichtje (die heeft echt een anorexia figuur, geen vorm en geen tieten, ben ik toch blij mee dat ik dat wel heb) en dat soort dingen, werd ik vet onzeker van en voelde me dr echt rot door. Toen ben ik een keer flink tegen dr uitgevallen en hebben mn ouders er wat van tegen haar gezegt. Ze zei dat ze bang is dat ik zo als zij wordt (formaat olifant), nou, zover zal ik het echt niet laten komen. Maar ze moet het niet weer flikken om er wat van te zeggen want dan kom ik dr echt niet meer.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 19:38
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Mijn vader zegt wel es dat ik anorexia heb. Ik ben dus iig niet te dik, maar een verwijt krijgen dat je een ziekte hebt en dat je te weinig eet is op de zelfde manier niet leuk.

Ik zeg dan dat het niet zo is en de rest van de avond negeer ik hem. Verder weet ik dat het onzin is, dus ga ik niet een ander eetpatroon maken (kan moeilijk meer gaan eten dan er in mij past)
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 20:17
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Fixeer je ook niet alleen op wat de weegschaal aangeeft. 66 Kilo ziet er bij de een 'zwaar' uit en bij de ander zie je er niks van.
Zolang je tevreden bent met hoe je eruit ziet, is het prima. Ben jij dat niet, dan doe je er iets aan.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Blondd schreef op 13-06-2006 @ 15:39 :
Je moet je er echt niet van aantrekken! slaat nergens op dat je MOEDER dat zegt. Een moeder hoort je te steunen.

Nee mijn moeder zegt zoiets niet, ik ben namelijk best dun. Als ik soms naar mn gewicht kijk (kben 1.78 en weeg 53) dan heb ikzoiets van dat ik te zwaar ben.. Maar mijn moeder vind dat niet.

Ik zou je moeder erop aan spreken! want je hoeft het niet elke dag te horen!

Succes!
Even voor de duidelijkheid; jij bent écht niet te zwaar!!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 20:55
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Goed, ze hadden het niet zo moeten zeggen. Waarschijnlijk ben je helemaal niet te dik (aan je lengte en gewicht te zien). Maar is het niet zo dat je bijvoorbeeld te strakke broeken draagt en te hoge truitjes waardoor je dik líjkt of zo? Soms zie ik dat en dan denk ik: Kind, wat doe jij jezelf aan... zo kan ik óók dik zijn (lijken).
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Gezien worden als "beste vriend"
Praganonut
278 05-09-2007 13:36
Verhalen & Gedichten De Blauwe Overall
joes
0 11-06-2007 11:18
Psychologie laxeerpillen
darkfairy
133 15-11-2006 20:58
Psychologie Erfenis van een eetstoornis
Verwijderd
48 25-11-2005 19:18
Verhalen & Gedichten Je Rachel [VERHAAL]
[GEEN_HELD]
4 14-03-2003 16:41
Verhalen & Gedichten [verhaal] Australische Griep
Type
3 09-10-2002 23:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.