Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2006, 08:41
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik zag hem gister toch even en dat was wel leuk. Hij was moe en zei niet zoveel maar goed gelukkig ben ik heel goed in mijzelf vermaken.
Oud 13-06-2006, 08:54
snoopy
snoopy is offline
ik wil hem zien! Vanavond <3
En vrijdag is ie jarig, dan wordt ie (eindelijk) 22 en ben ik niet meer zoveel ouder
(en wonder boven wonder hoef ik me al een tijdje geen zorgen meer te maken over t cadeau, want ik was vroeg dit jaar )
Oud 13-06-2006, 09:07
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 13-06-2006 @ 07:19 :
Als ik zaterdag de vraag krijg wrom ik niet met haar dans ga ik eens alles opdreunen wat zij fout deed en dat zij mij gebruikt heeft en dat ik me er niet voor hoef te schamen dat zij zo'n lage streken uithaalt.

En wss zal zij dan ook wel zo'n beetje gaan flippen, terwijl ze het toch echt zelf schuld is, maar ik ben dan niet degene die door mn ouders raar aan word gekeken, hooguit omdat ik eerst altijd zei dat het contact zo goed was (dacht ik) hoewel dat de laatste weken sowieso al minder was

Het werd iig tijd dat ik inzag dat ik lang genoeg gebruikt was

Ik ben dus best wel uit op wraak, normaal gesproken is dat niet goed, maar nu heb ik er alle reden voor. Ik ga verder niet in op het waarom.

Ohja en als ze dan vraagt wrom ik niet met haar dans zeg ik: Zou jij dansen met iemand die je gebruikt? En dan vraagt zij hoe en dan dreun ik al die dingen op en als ik dan wegga bedank ik dr nog effe voor het feit dat ze me dat in heeft laten zien
Sukkel. Dat zijn niet de avonden waarop je zoiets doet.
Oud 13-06-2006, 09:46
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Bloem schreef op 13-06-2006 @ 10:07 :
Sukkel. Dat zijn niet de avonden waarop je zoiets doet.
Volgens mij snapt hij er sowieso niet zoveel van.
Oud 13-06-2006, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 13-06-2006 @ 08:31 :
Maar stiekem houden veel vrouwen daar toch van, ook al balen ze er tegelijkertijd van. Een man die de hele tijd zo emotioneel bezig is en teveel aandacht geeft knappen vrouwen ook op af. Je moet als man gewoon een beetje bot blijven.
Mh, nee. Ik bedoel, hij moet niet als een hondje achter je aan lopen, maar als je eenmaal wat hébt, is het erg prettig om te weten dat hij ook daadwerkelijk in je geïnteresseerd is. Bot blijven niet, dus, en ook niet belachelijk klef; gewoon de gulden middenweg.
Oud 13-06-2006, 09:52
groovy
groovy is offline
Citaat:
Haligh schreef op 12-06-2006 @ 21:32 :
het was sarcasme doos .
ja dat van mij ook randdebiel

Leuk toch ? Doe ik eens gezellig mee....
Oud 13-06-2006, 09:55
groovy
groovy is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 13-06-2006 @ 01:29 :
nee, jullie zijn gewoon bar slecht in het maken van gevatte opmerkingen.

[/understatement]
hehe dat was precies wat mij ook stoorde
Maak dan een goede opmerking
Oud 13-06-2006, 10:11
Jones
Citaat:
Als ik zaterdag de vraag krijg wrom ik niet met haar dans ga ik eens alles opdreunen wat zij fout deed en dat zij mij gebruikt heeft en dat ik me er niet voor hoef te schamen dat zij zo'n lage streken uithaalt.

En wss zal zij dan ook wel zo'n beetje gaan flippen, terwijl ze het toch echt zelf schuld is, maar ik ben dan niet degene die door mn ouders raar aan word gekeken, hooguit omdat ik eerst altijd zei dat het contact zo goed was (dacht ik) hoewel dat de laatste weken sowieso al minder was

Ik ben dus best wel uit op wraak, normaal gesproken is dat niet goed, maar nu heb ik er alle reden voor. Ik ga verder niet in op het waarom.

Ohja en als ze dan vraagt wrom ik niet met haar dans zeg ik: Zou jij dansen met iemand die je gebruikt? En dan vraagt zij hoe en dan dreun ik al die dingen op en als ik dan wegga bedank ik dr nog effe voor het feit dat ze me dat in heeft laten zien
Jongen, doe dat maar gewoon niet Als je er zo mee zit ga dan gewoon een keer met haar praten en leg haar alles uit. Alsof je hier ook maar iets mee op schiet.

Als je nog niet overtuigd bent, dan hier even het waarom:

Als ze je echt heeft "gebruikt" dan kan het haar helemaal niks schelen hoe jij je voelt en zal ze hier dus ook niet van onder de indruk zijn. Je zet in dat geval dus alleen jezelf voor schut.

Als ze je per ongeluk heeft "gebruikt" of het gewoon niet inziet dan is dit al helemaal de verkeerde aanpak want op deze manier verknal je alle mogelijke manieren van contact in de toekomst. En zet je jezelf ook nog eens voor schut.
Oud 13-06-2006, 10:12
Moustache
Moustache is offline
Nog altijd eenzaam
Oud 13-06-2006, 10:14
Jones
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-06-2006 @ 07:51 :
Ik weet het niet meer Ik weet het gewoon echt niet meer... Hij heeft zich echt als een kwal gedragen en hij beseft niet dat ik zo zwaar twijfel aan onze relatie. Ik heb het hem gezegd, maar hij zei zelf dat ie niet dacht dat ik het ooit uit zou maken... Hij doet dus ook niet z'n best om dingen te veranderen.

Gister kwam ie me na een avond negeren en telefoon wegdrukken uiteindelijk toch nog naar mijn huis. Maar toen was mijn vader helemaal over de rooie omdat ik zo verdrietig was, dat ie hem het huis uit heeft gezet... Nu maar hopen dat ie niet boos wordt om deze actie, want dat is precies de verkeerde reactie... Dan snapt ie er helemaal niets van en beseft ie zich echt niet wat ie te verliezen heeft. Ik wil gewoon dat ie een keer echt z'n best voor me gaat doen zodat ik kan zien dat er nog goede hoop is...

Zucht.
Klinkt wel als een hele rare gast. Vooral het stukje "ik denk niet dat je het ooit uit zal maken" Volgens mij maar 1 oplossing en dat is praten, praten en praten. Maar het lijkt me alsof hij daar niet zo veel mee heeft.

Overigens, ik zou het niet zo relaxed vinden om het huis uit te worden gezet door haar vader, los van welke reden dat dan heeft. Waarom ben je niet zelf met hem gaan praten?
Oud 13-06-2006, 10:15
Jones
Citaat:
Polivy schreef op 11-06-2006 @ 23:12 :
Verdomme! Ik wil hem kunnen vertellen hoe het zit en wat ik voel en denk. Ik wil hem vasthouden en alleen maar vasthouden! Ik wil horen wat hij denkt en voelt en ik dat we elkaar weer vasthouden en een richting kiezen. Ik zou willen dat we open naar elkaar konden zijn en blijven. Dat we een echte vriendschap op zouden kunnen bouwen. Waarom moeten we beiden nou zo koppig zijn?
Kap er nou gewoon eens mee. Vrienden blijven werkt niet (in 99% van gevallen)
Oud 13-06-2006, 10:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Jones schreef op 13-06-2006 @ 11:14 :
Klinkt wel als een hele rare gast. Vooral het stukje "ik denk niet dat je het ooit uit zal maken" Volgens mij maar 1 oplossing en dat is praten, praten en praten. Maar het lijkt me alsof hij daar niet zo veel mee heeft.

Overigens, ik zou het niet zo relaxed vinden om het huis uit te worden gezet door haar vader, los van welke reden dat dan heeft. Waarom ben je niet zelf met hem gaan praten?
Mja, ik was helemaal overstuur en mn vader is toen naar beneden gelopen. Was inderdaad geen ideale situatie... Maar wel beter omdat mn vriend gedronken had en er dan niet met hem te praten valt en het dan waarschijnlijk alleen maar erger was geworden...

Morgenochtend gaan we praten en ik denk dat we daarna even wat afstand moeten nemen... Zodat er hopelijk weer meer de waarde van onze relatie wordt ingezien... Ik ga hem ook nog maar eens goed duidelijk maken dat ik heel erg twijfel of ik het aan moet laten of niet... Maar ik vind het zo moeilijk om hem los te laten, na alles wat we samen gedeeld hebben en gevoeld hebben voor elkaar.
Oud 13-06-2006, 10:27
Jones
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-06-2006 @ 11:18 :
Mja, ik was helemaal overstuur en mn vader is toen naar beneden gelopen. Was inderdaad geen ideale situatie... Maar wel beter omdat mn vriend gedronken had en er dan niet met hem te praten valt en het dan waarschijnlijk alleen maar erger was geworden...

Morgenochtend gaan we praten en ik denk dat we daarna even wat afstand moeten nemen... Zodat er hopelijk weer meer de waarde van onze relatie wordt ingezien... Ik ga hem ook nog maar eens goed duidelijk maken dat ik heel erg twijfel of ik het aan moet laten of niet... Maar ik vind het zo moeilijk om hem los te laten, na alles wat we samen gedeeld hebben en gevoeld hebben voor elkaar.
Nouja, dat is in ieder geval al een stukje duidelijker. In dit geval dus wel vrij logisch. En ik denk dat hij zich heel erg goed bewust is van jouw laatste zin en dat het ook de reden is dat hij zich zo gedraagd. Waarschijnlijk gaat dit al een tijdje zo? Hoe langer dit doorgaat, hoe meer hij het idee krijgt dat jij het toch niet uit maakt, hoe meer hij zich gaat "misdragen" want ach, je maakt het toch niet uit. Dus kan hij doen wat hij wil. Ideaal voor hem, wel een vriendin maar je hoeft er alleen maar tijd aan te besteden als het je zelf uit komt
Oud 13-06-2006, 10:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Jones schreef op 13-06-2006 @ 11:27 :
Nouja, dat is in ieder geval al een stukje duidelijker. In dit geval dus wel vrij logisch. En ik denk dat hij zich heel erg goed bewust is van jouw laatste zin en dat het ook de reden is dat hij zich zo gedraagd. Waarschijnlijk gaat dit al een tijdje zo? Hoe langer dit doorgaat, hoe meer hij het idee krijgt dat jij het toch niet uit maakt, hoe meer hij zich gaat "misdragen" want ach, je maakt het toch niet uit. Dus kan hij doen wat hij wil. Ideaal voor hem, wel een vriendin maar je hoeft er alleen maar tijd aan te besteden als het je zelf uit komt
Mja Ik heb het wel eens "tijdelijk" uit willen maken oid, zodat hij een duidelijk signaal zou krijgen. Alleen ben ik bang dat ie dan niet de moeite neemt om mij weer terug te krijgen en dat het dan uit blijft. Niet dat ik zo verder wil gaan, maar ik wil hem ook (nog) niet kwijt...
Oud 13-06-2006, 10:36
Li
Li is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 13-06-2006 @ 08:50 :
Oh nou ik toch niet. Ik heb liever een vriend die me vaak even vastpakt, en die me wil leren kennen zoals ik ben. Lieve mailtjes, onverwachte kaartjes, kleine cadeautjes, kaarsjes aan, gewoon, kleine dingetjes die het verschil maken.
Hoeft niet eens materieel te zijn hoor. Het is gewoon fijn als je vriend oppikt dat het niet goed gaat. maar ik denk dat sommigen het niet WILLEN zien!
Ik snap het wel dat gasten af en toe lekker bot kunnen zijn. Wat moet je nou met een vrouw die zich elke dag kut voelt??
Mijn vriendje heeft een goede combi van lief en "bot". Als ik een keer suf ben, zegt ie gewoon dat ik normaal moet doen en terecht. Als er écht iets is, dan troost hij me echt wel hoor, maar vaak maken vrouwen overal een probleem van en dan zeuren ze ook nog dat het aan hun vent ligt
Oud 13-06-2006, 10:39
Jones
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-06-2006 @ 11:31 :
Mja Ik heb het wel eens "tijdelijk" uit willen maken oid, zodat hij een duidelijk signaal zou krijgen. Alleen ben ik bang dat ie dan niet de moeite neemt om mij weer terug te krijgen en dat het dan uit blijft. Niet dat ik zo verder wil gaan, maar ik wil hem ook (nog) niet kwijt...
Hehe, nouja, je kan niet zeggen dat hij je na al die jaren (??) niet kent. Hij heeft dus gewoon gelijk als hij zegt dat je het toch niet uit gaat maken. En dus doet hij ondertussen gewoon waar hij zelf zin in heeft. In ieder geval, daar lijkt het op.
Oud 13-06-2006, 10:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Jones schreef op 13-06-2006 @ 11:39 :
Hehe, nouja, je kan niet zeggen dat hij je na al die jaren (??) niet kent. Hij heeft dus gewoon gelijk als hij zegt dat je het toch niet uit gaat maken. En dus doet hij ondertussen gewoon waar hij zelf zin in heeft. In ieder geval, daar lijkt het op.
Ja zou kunnen... Alleen heb ik nog nooit eerder echt getwijfeld of ik het uit zou maken of niet (dat wat ik zei is van de laatste tijd... ik heb dit gevoel al een maand ofzo). Hij kan ook gewoon zeggen 'tsja misschien moet je het dan maar uit maken als je het zo voelt'. En dat is wel het laatste wat ik wil horen... Omdat ik het wil uitmaken maar toch ook weer niet. Ik weet gewoon niet wat ik met mn gevoelens aan moet
Oud 13-06-2006, 10:48
Bloem
Bloem is offline
Als hij zo zou reageren had ik hem allang gedumpt

Anyway, sterkte
Oud 13-06-2006, 10:52
Jones
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-06-2006 @ 11:42 :
Ja zou kunnen... Alleen heb ik nog nooit eerder echt getwijfeld of ik het uit zou maken of niet (dat wat ik zei is van de laatste tijd... ik heb dit gevoel al een maand ofzo). Hij kan ook gewoon zeggen 'tsja misschien moet je het dan maar uit maken als je het zo voelt'. En dat is wel het laatste wat ik wil horen... Omdat ik het wil uitmaken maar toch ook weer niet. Ik weet gewoon niet wat ik met mn gevoelens aan moet
Nouja, je moet het gewoon objectief bekijken. (Wat natuurlijk heel erg lastig is voor jou...) Wil je zo verder? Nee, blijkbaar niet. Dus moet er iets veranderen. Wat moet er dan veranderen? Hij, blijkbaar, want jij bent het probleem niet. (Alhoewel dat wel heel erg kort door de bocht is want eigenlijk heb jij hier net zoveel mee te maken als hij, het komt natuurlijk altijd van 2 kanten) Hoe krijg je hem zo ver dat hij gaat veranderen...

En als je daarvoor moet zeggen dat je het (even) uit moet maken. So be it.. zo verder gaan lijkt me ook niet echt een optie. En ja, misschien zegt hij dan wel "Ja, dat is inderdaad het beste" Maar zou je dan uberhaupt nog met hem door willen gaan? Als hij er overduidelijk niet meer voor wil vechten dan kan je wel in je eentje door gaan maar daar schiet je dus ook niks mee op.
Oud 13-06-2006, 10:53
Sinqi
Sinqi is offline
Ik mis hem en ik ga 'm nog meer missen als ik 3 weken in Hong Kong zit...
Oud 13-06-2006, 11:08
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik mis hem ook...
Maar zaterdagavond komt die en zondag gaan we zeilen!!!
Oud 13-06-2006, 11:28
T!ne
T!ne is offline
Juist zo lekker verliefderig gedaan tegen elkaar
Oud 13-06-2006, 11:28
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pfff, het is te warm om ook maar iets te doen.
Oud 13-06-2006, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-06-2006 @ 11:31 :
Als hij niet terug komt is hij het niet voor jou, als hij wel terug komt wel... Misschien dat hij het maar al te makkelijk vind om jou als vriendin te hebben, en jij blijft ondertussen alles van hem pikken. Zo weet je uiteindelijk nog niet waar je met z'n tweeën mee bezig bent.

En zo'n vader is cool! Misschien niet altijd al te handig, maar soms wel erg fijn dat iemand een jongen laat merken dat dit gedrag niet normaal gevonden word

Ontopic: Gisteren bij mijn zwager en lief vriendinnetje geweest en samen lekker gekletst en gehangen. Mijn vriendin zei nog: 'Jullie praten niet eens meer met hele zinnen, alleen maar met woorden of geluiden omdat jullie elkaar toch wel begrijpen'

Daarna besloten we om de fiets aan de hand mee te nemen en even een nachtwandeling te maken. Heel veel gepraat weer, over toekomstplannen, relaties, alles wat ons bezig houdt. Leuk, samen rond lopen midden in de nacht terwijl de rest van de wereld lijkt te slapen.
Oud 13-06-2006, 11:49
Silvie
Silvie is offline
Ik voel zo superveel voor die jongen. Nooit verwacht dat ik ooit zo gek op iemand kon worden. Ik ben wel eens ooit verliefd op iemand geweest, maar dit overtreft alles. We gaan nu bijna 4 maanden met elkaar maar ik zou echt niet meer zonder hem kunnen. En hij denkt er gelukkig precies hetzelfde over.
Oud 13-06-2006, 12:00
Nienna*
Nienna* is offline
Het lijkt wel of álle relaties de laatste tijd verbroken worden. Kut hé.
Maar ja, mijn leven gaat nu door ik weet niet wat ik wil en ik houd hem maar vast terwijl ik geen relatie wil, dus ik ben echt een bitch, maar ja. Laat mij ook een keertje
Oud 13-06-2006, 12:07
Polivy
Polivy is offline
Citaat:
Jones schreef op 13-06-2006 @ 11:15 :
Kap er nou gewoon eens mee. Vrienden blijven werkt niet (in 99% van gevallen)
Hey. Ja, ik weet het. Maar ik wil het zo graag proberen. Je kent me... Ik ben koppig. Maar ik zal aan je woorden denken
Oud 13-06-2006, 12:10
Verwijderd
Dit weekend toernooi gehad. Was gezellig. En vooral warm. Heb allemaal complimentjes gekregen van vrienden, dat ik er zo goed uit zag. Dat was stiekem wel leuk. Wat doet geknipt haar, nieuwe oorbellen en nieuwe kleren al veel
Klein beetje overhoop gelegen met mn ex, maar dat komt denk ik wel weer goed. Hoop ik
Heb wel iets afstand genomen van een andere jongen. Hij kwam me toch iets te dichtbij. Ik hoef geen relatie nu. Daar ben ik nu nog niet aan toe. En ik wil geen verwachtingen en verplichtingen en dat is nu niet het geval. Heerlijk!
Oud 13-06-2006, 12:39
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik heb 't leukste vriendje van de wereld......
Oud 13-06-2006, 12:43
Jones
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-06-2006 @ 13:10 :
Dit weekend toernooi gehad. Was gezellig. En vooral warm. Heb allemaal complimentjes gekregen van vrienden, dat ik er zo goed uit zag. Dat was stiekem wel leuk. Wat doet geknipt haar, nieuwe oorbellen en nieuwe kleren al veel
Klein beetje overhoop gelegen met mn ex, maar dat komt denk ik wel weer goed. Hoop ik
Heb wel iets afstand genomen van een andere jongen. Hij kwam me toch iets te dichtbij. Ik hoef geen relatie nu. Daar ben ik nu nog niet aan toe. En ik wil geen verwachtingen en verplichtingen en dat is nu niet het geval. Heerlijk!
Waarom ga jij naar een toernooi met nieuwe kleren en oorbellen in?
Oud 13-06-2006, 12:59
ST*R
ST*R is offline
Was ik hem eindelijk helemaal vergeten, smst ie me weer.. En ja hoor hij heeft het weer voor elkaar: ik denk weer aan hem.
En ik weet gewoon dat als ik weer contact met m heb, ik hem weer leuk ga vinden, en dat wil ik echt niet! Het gaat eindelijk goed met mn vriend en mij!
ARGH nouja ik ga m gewoon negeren, want hij weet ook dat ik een vriend heb en die wil ik echt niet kwijt.
Oud 13-06-2006, 13:24
Crimson
Crimson is offline
Citaat:

je kan wel merken dat jij autistisch bent
mn broertje is dat ook en de overeenkomsten zijn groot..
Oud 13-06-2006, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 13-06-2006 @ 13:43 :
Waarom ga jij naar een toernooi met nieuwe kleren en oorbellen in?
Dat was 's avonds
Oud 13-06-2006, 14:17
Flip!
Flip! is offline
Gister ging het niet zo lekker met hem. Hij woont alleen met zijn moeder en dat kan soms flink fout gaan.
Hij reed gister even met me mee naar huis om 12 uur, maar we hebben nog tot 1 uur gepraat.

Hij heeft echt gewoon even tijd voor zichzelf nodig. Gelukkig is het nu vakantie en hoeft ie zich amper meer druk te maken om school.

Verder gaat het echt zo goed! Morgen weet hij of hij geslaagd is voor zijn rij examen, en ik ofdat ik geslaagd ben van school.

Reden voor een feestje dus
Oud 13-06-2006, 16:13
woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 11-06-2006 @ 20:22 :
toen ik weg ging riep ie me plots en zei dat ik maar moest smsen als ik tijd had deze week en dat ie dan zou komen om iets te gaan drinken ofzo.
ik weet alleen niet of ik het moet doen.
nog steeds niet
Oud 13-06-2006, 16:46
Luna
Luna is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-06-2006 @ 11:18 :
Maar ik vind het zo moeilijk om hem los te laten, na alles wat we samen gedeeld hebben en gevoeld hebben voor elkaar.
dit begrijp ik wel maar het is ook geen reden om het aan te laten. Wat je in het verleden gedaan en gevoeld hebt is geen reden om NU nog bij elkaar te blijven. Je leeft nu..
Oud 13-06-2006, 17:17
Black Soul
Black Soul is offline
in de war ik snap het niet....alweer?? we passen toch helemaal niet bij elkaar?
Oud 13-06-2006, 17:38
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hij was helemaal bezorgd omdat hij me heel aardig vond maar de 'klik' er niet was. Hij voelde zich zwaar lullig. Ik zat net echt met het idee: Wat is je probleem? Alsof ik jou wel meer vond dan alleen aardig. Was nou niet bepaald m'n bedoeling er meer achter te zoeken.
Oud 13-06-2006, 17:49
Verwijderd
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer eens lekker samen naar de bioscoop. Normaal gesproken gaan er altijd vrienden mee, maar nu dus niet. Dus dat word weer lekker ouderwets zoenen in het donker
Oud 13-06-2006, 18:00
zeep007
zeep007 is offline
ik voel me vet goed!
Oud 13-06-2006, 18:31
luchtballon
luchtballon is offline
"ik vond het alleen niet leuk dat ze aan je kont zat"
"nee dat kan ik me voorstellen"
halve minuut later: "maar je moet niet snel jaloers zijn he"

Muh. Ik ben lekker wel jaloers. En hij zit altijd aan meisjes en op een gegeven moment vind ik dat niet meer leuk nee. Als ik zo doe bij jongens zegt hij er ook wat van.
Oud 13-06-2006, 18:35
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 13-06-2006 @ 01:29 :
nee, jullie zijn gewoon bar slecht in het maken van gevatte opmerkingen.

[/understatement]
eigenlijk ben je gewoon te lelijk om erop in te gaan .
Oud 13-06-2006, 19:13
groovy
groovy is offline
Citaat:
Haligh schreef op 13-06-2006 @ 19:35 :
eigenlijk ben je gewoon te lelijk om erop in te gaan .
Dus nu het niet lukt met gevatte opmerkingen, ga je maar met modder gooien...als dat de essentie is van sarcamse, laat dan maar zitten
Oud 13-06-2006, 19:53
Nienna*
Nienna* is offline
Hm. Ik ga maar eens zeggen dat het niets gaat worden. We begrijpen elkaar niet en bovendien verdedigt hij mijn ex of zo. Of ja, hij bedoelt het niet zo... maar ik zit nog teveel met mijn ex. En hij ook met de zijne.
Beter even rust, dat is beter voor beide...
Oud 13-06-2006, 20:10
Toet0r
Toet0r is offline
Verdomme, het zal eens een keertje goed gaan.
Oud 13-06-2006, 20:43
Verwijderd
Dat ging weer even heftig kut vanmiddag. Maar ja, ze deden ook wel erg lullig. Bwuh, wat ben ik blij dat ik morgen mijn laatste toets heb.
Oud 13-06-2006, 21:04
groovy
groovy is offline
Ik ben echt blij met hem. Ik weet dat ik hem kan vertrouwen, nog matter what, en hij mij ook. En dat ik altijd op zijn 1e plaats kom voelt echt heerlijk.
Hij heeft me net gebeld en me dat nog eens goed duidelijk gemaakt omdat hij weet dat ik niet lekker in mijn vel zit en gestresst ben vanwege andere dingen dan hem, maar echt lief dat hij er dan zo voor me is .
Oud 13-06-2006, 21:31
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
oh wat fijn!! Toch nog iemand die een beetje gelukkig is in de liefde...
Oud 13-06-2006, 22:13
Polivy
Polivy is offline
@Jones: Misschien heb je wel gelijk...
Oud 13-06-2006, 22:29
Verwijderd
het gaat ergens heen, al weet ik niet of het de goede kant op is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten