Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Leuk toch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maak dan een goede opmerking ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je nog niet overtuigd bent, dan hier even het waarom: Als ze je echt heeft "gebruikt" dan kan het haar helemaal niks schelen hoe jij je voelt en zal ze hier dus ook niet van onder de indruk zijn. Je zet in dat geval dus alleen jezelf voor schut. Als ze je per ongeluk heeft "gebruikt" of het gewoon niet inziet dan is dit al helemaal de verkeerde aanpak want op deze manier verknal je alle mogelijke manieren van contact in de toekomst. En zet je jezelf ook nog eens voor schut. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens, ik zou het niet zo relaxed vinden om het huis uit te worden gezet door haar vader, los van welke reden dat dan heeft. Waarom ben je niet zelf met hem gaan praten? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Morgenochtend gaan we praten en ik denk dat we daarna even wat afstand moeten nemen... Zodat er hopelijk weer meer de waarde van onze relatie wordt ingezien... Ik ga hem ook nog maar eens goed duidelijk maken dat ik heel erg twijfel of ik het aan moet laten of niet... Maar ik vind het zo moeilijk om hem los te laten, na alles wat we samen gedeeld hebben en gevoeld hebben voor elkaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn vriendje heeft een goede combi van lief en "bot". Als ik een keer suf ben, zegt ie gewoon dat ik normaal moet doen en terecht. Als er écht iets is, dan troost hij me echt wel hoor, maar vaak maken vrouwen overal een probleem van en dan zeuren ze ook nog dat het aan hun vent ligt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als je daarvoor moet zeggen dat je het (even) uit moet maken. So be it.. zo verder gaan lijkt me ook niet echt een optie. En ja, misschien zegt hij dan wel "Ja, dat is inderdaad het beste" Maar zou je dan uberhaupt nog met hem door willen gaan? Als hij er overduidelijk niet meer voor wil vechten dan kan je wel in je eentje door gaan maar daar schiet je dus ook niks mee op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zo'n vader is cool! Misschien niet altijd al te handig, maar soms wel erg fijn dat iemand een jongen laat merken dat dit gedrag niet normaal gevonden word ![]() Ontopic: Gisteren bij mijn zwager en lief vriendinnetje geweest en samen lekker gekletst en gehangen. Mijn vriendin zei nog: 'Jullie praten niet eens meer met hele zinnen, alleen maar met woorden of geluiden omdat jullie elkaar toch wel begrijpen' ![]() Daarna besloten we om de fiets aan de hand mee te nemen en even een nachtwandeling te maken. Heel veel gepraat weer, over toekomstplannen, relaties, alles wat ons bezig houdt. Leuk, samen rond lopen midden in de nacht terwijl de rest van de wereld lijkt te slapen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |