Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2006, 19:22
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 14-06-2006 @ 17:51 :
Dat wist ik toen nog niet
Weettoch.
Oud 14-06-2006, 20:15
Verwijderd
Ik wil geknuffeld worden. Heb ik gewoon even nodig.
Oud 14-06-2006, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Menahem schreef op 14-06-2006 @ 18:16 :
Wij hebben ongetwijfeld de beste relatie van alle relaties die ik om ons heen zie (en ook van alle relaties die ik niet zie )!
Wedden? Wij doen er niet voor onder.
Oud 14-06-2006, 20:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 14-06-2006 @ 20:23 :
FK Relaties! (ForumKampioenschappen dus)
Dan wil ik ook wel meedoen
Oud 14-06-2006, 20:35
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 14-06-2006 @ 21:23 :
dan wed ik ook mee

OT: ikmishemzo
Oud 14-06-2006, 20:37
Iduna
Iduna is offline
Het wordt niks meer met mijn ex, definitief. Of ja, definitief is zo definitief.. We weten dat allebei heel goed, daarom moeten we gewoon onze bek houden en weer verdergaan. Het is niet gezond om zo aan elkaar te blijven hangen. Het voelt alsof je elkaars 'back up' bent. Ik denk dat de liefde er wel is, maar ik heb wel gemerkt dat liefde niet alles kan overwinnen, hoe graag je dat ook zou willen.

Ik weet ook niet zo goed hoe je vrienden kunt worden met iemand waarmee je zoveel gedeeld hebt. Maar ik denk dat wanneer de gevoelens naarmate de tijd verdwijnen, we elkaar best weleens kunnen zien als vrienden. Ik hoop het, want ik geef gewoon heel veel om hem en ik mis onze gesprekken..

Gelukkig heb ik veel steun aan iemand, die ik best wel een beetje leuk ben gaan vinden en hij mij. Maar verdomme waarom nu, ik red het gewoon prima alleen.
Ik ben ook niet toe aan een relatie, dus ik zal zeker niks overhaasten (maar dat doe ik sowieso nooit).
Oud 14-06-2006, 20:42
morango
morango is offline
Niet zo best..
Ik krijg hem niet uit mijn hoofd, ik denk zo absurd veel aan hem.
wie o wie heeft er tips hoe ik m'n ex uit mijn gedachten kan verbannen?

(Qua vriendschappen gaat het wel onwijs leuk, ik heb echt lieve vriendinnen en vrienden!
ook hebben we met 10 meiden uit de klas besloten in de zomervakantie een huisje in de ardennen te huren oid, als het allemaal doorgaat zou dat wel echt heel tof zijn. )
Oud 14-06-2006, 20:46
Verwijderd
Prrrrrrima
Het gaat nog steeds erg goed, al meer dan een jaar lang en ik houd echt heel veel van d'r.
Deze zomervakantie ook samen naar Rock Werchter enzo, heb er heel veel zin in

Je ex vergeten;
Gewoon veel leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen.
Als dat niet lukt gewoon het van je af schrijven of iets in die richting. Praten met je beste vriend/vriendin wil ook wel eens helpen.
Oud 14-06-2006, 20:54
Verwijderd
Hmm. Ik bedacht me net dat ze zeven juli terug komt. Bwuh, ik weet nog niet hoe ik dat ga doen, maar ik overleef het wel. Hoop ik. Waarom is er nu niemand die knuffelbaar is in de buurt?
Oud 14-06-2006, 20:54
Verwijderd
Ex vergeten duurt gewoon heel lang. Het helpt om elkaar niet te zien en verliefd worden op iemand anders uiteindelijk werkt ook, schijnt. Maar ik ben geloof ik niet de ervaringsdeskundige op het gebied van exen vergéten
Oud 14-06-2006, 21:01
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 14-06-2006 @ 21:46 :
Je ex vergeten;
Gewoon veel leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen.
Als dat niet lukt gewoon het van je af schrijven of iets in die richting. Praten met je beste vriend/vriendin wil ook wel eens helpen.
Helpt niks bij mij. Door de tijd heen ben ik niet meer verliefd op hem, maar daar is ook alles mee gezegd.

Tijd is denk ik het enige wat echt werkt. Of ja, verliefd worden op een ander. Maar daar heb ik geen ervaring mee (hij wel :\).
Oud 14-06-2006, 21:35
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-06-2006 @ 20:08 :
De cynicus in mij komt bij dit soort opmerkingen meteen aandragen met maitresses enzo. 'Overwerken', uhuh.

Hij werkt sowieso al 1.5 uur treinen verderop. En hij moest inderdaad overwerken. Een of andere lezing
Oud 14-06-2006, 21:56
fractuur
fractuur is offline
Morgen eindelijk weer! Maar eerst me door een stapel testen heen werken morgen..
Oud 14-06-2006, 22:15
Verwijderd
Wáárom lijk ik alleen aantrekkingskracht uit te kunnen oefenen op bezette mensen?
Oud 14-06-2006, 22:26
Li
Li is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 14-06-2006 @ 17:35 :
@ groovy: Jeej! (pm je nog wel )

Ik snap het van mannen ook wel. Bot kan ik ook zijn, waarom niet? Je hoeft niet altijd maar lief en aardig te zijn.
Maar mijn vriend kent mijn achtergrond. En die weet hoe ik in elkaar steek. Als er iets is, dan ís er ook iets.
Als ík een keertje suf ben, dan reageert hij ook zo. Maar soms lijkt het gewoon alsof hij er allemaal geen zin in heeft, om me vast te pakken, te knuffelen, te troosten en vooral te zeggen dat het allemaal wel goed komt. Ik ga nu door een moeilijke periode, en heb dat gewoon even nodig.
Muggen worden bij mij geen olifanten
Oke dan snap ik het Wel zuur dat je vriend je op zo'n moment niet kan troosten als je het wel nodig hebt! Misschien weet hij niet zo goed hoe hij ermee om moet gaan?? (ik zeg maar wat hoor )

OT: Gaat helemaal top! Had hem net aan de telefoon en we hebben zo lekker gekletst! Wel heel zuur dat ik hem nu écht heel erg mis, maar vrijdag zie ik hem een lang weekend!
Oud 14-06-2006, 22:31
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Het gaat echt heel goed met mijn (nieuwe) vriendje..
Zo goed dat het mij een beetje bang maakt...

Bang dat ik me weer te veel aan hem ga hechten dat ik echt van hem ga houden aangezien ik me nu de dagen met hem, al beter voel dan de dagen zonder hem...

Dat zou opzich heel mooi zijn uiteraard.. maar ik heb zo ontzettend de angst dat ik dan weer zo gekwetst wordt, in een gat val....

En ja.. dit is gewoon een tijdelijke bui van mij,, want opzich voel ik me nu beter dan een hele tijd

Ach.. ongesteld... dat kan er ook wel wat mee te maken hebben
Oud 14-06-2006, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 14-06-2006 @ 23:31 :

Ach.. ongesteld... dat kan er ook wel wat mee te maken hebben
Haha, oh, zo erg is dat, allerlei onredelijke dingen gaan opeens van die issues worden. Als ik alleen maar ongesteld ben, is dat niet zo erg, maar dan moet ik niet op dat moment ook moe en heel druk zijn zijn. Buikpijn + slaaptekort + stress = OMGPROBLEMEN!!1

Ontopic: Prima. Dit is leuk.
Oud 15-06-2006, 06:54
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Werd ik toch weer wakker gekust vannacht
Kan ie niet gewoon beginnen als ik nog wakker ben ofzo
Oud 15-06-2006, 06:58
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Menahem schreef op 14-06-2006 @ 18:16 :
Wij hebben ongetwijfeld de beste relatie van alle relaties die ik om ons heen zie (en ook van alle relaties die ik niet zie )!
Volgens mij ben jij bevooroordeeld
Oud 15-06-2006, 08:01
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 14-06-2006 @ 23:26 :
Oke dan snap ik het Wel zuur dat je vriend je op zo'n moment niet kan troosten als je het wel nodig hebt! Misschien weet hij niet zo goed hoe hij ermee om moet gaan?? (ik zeg maar wat hoor )
Geen idee of dat hij het weet. Merk wel dat het de laatste tijd beter gaat, maar als ik weer even een terugvalletje heb, tja, ach. Hij pikt het niet altijd op. En mijn gedachtes zijn niet altijd even rationeel. Maar goed, we're working on it

OT: ik miste hem vannacht naast me. Nog 9 uurtjes, kunnen we weer knuffelen, kussen en alles! <3
Oud 15-06-2006, 08:29
__
__ is offline
Citaat:
I C U schreef op 14-06-2006 @ 17:25 :
Niet dat ik weet... Maar het zou best kunnen dat ik ze op zn minst gezien heb, aangezien er maar een paar hot spots waren Als ze in de Gotcha en de Arena zijn geweest, heb ik ze vast gezien
ja, Arena kwamen ze wel vaak zeiden ze. maargoed, had wel grappig geweest als je ze had ontmoet hehe.

ot: goed beter gaan mn ouders vaker op vakantie.
edit: tyfus nou is ie net de deur uit, word ik opeens echt enorm zenuwachtig wat betreft mn examenuitslag. oh ik word gek.

Laatst gewijzigd op 15-06-2006 om 08:41.
Oud 15-06-2006, 08:35
snoopy
snoopy is offline
ik ben ziek en hij ging me gisteravond verzorgen, echt lief.
Komt ie met glaasjes water, geschilde appeltjes, tijdschriften en koekjes aan
En lekker voor me koken.
Voelde me erg geliefd maar aan de andere kant weer 4 jaar oud
Oud 15-06-2006, 08:58
Lente
Lente is offline
niet zo goed, ik weet niet wat ik wil en dat is best verwarrend. en dat ie zo ver weg woont en moet werken waardoor ik hem dit weekend niet zie, zodat ik er niet met hem over kan praten, maakt het niet leuker.
Oud 15-06-2006, 10:51
Papillon
Papillon is offline
Het gaat goed! Hij heeft heel de week al bij me geslapen en dat is toch wel erg fijn! Vanmorgen even mijn hart bij hem gelucht over iets waar ik echt mee zat en ik voel me nu een stuk rustiger.
Oud 15-06-2006, 11:40
I C U
I C U is offline
Tja, ikkeh... 't gaat wel lekker, eigenlijk. Wel stom dat mijn horoscoop best wel klopt Misschien omdat die dingen toch zo vaag zijn dat ze altijd wel kloppen, maar toch. Enneh, ik mis de mensen van Blanes! Blegh!

@ Secret Agent: Ik ben zó knuffelbaar. Echt. Alleen niet in de buurt, dat is dan weer wat jammer. Maar het idee is leuk, toch?
Oud 15-06-2006, 11:57
Methuselah
Methuselah is offline
IK HOU VAN HAAR

Echt geweldig. Alweer 'n weekje langer samen (vandaag zeven weken ) en alweer 'n weekje langer dat we eigenlijk samenwonen, en 't blijft goed gaan en leuk blijven... Jeej. *happy*
Oud 15-06-2006, 12:24
Black Soul
Black Soul is offline
Als hij net zo'n schijtluis is als ik, gaat dit niet goedkomen!!
Oud 15-06-2006, 12:27
Verwijderd
O jippie! Vandaag weer één van m'n beste vriendjes gesproken. Hij zit helemaal in Australië en elke keer is het fijn om hem weer te spreken. En lang leve msn kan ik dat wat vaker dan vroeger het geval zou zijn geweest. Hij zit een beetje met zichzelf in de knoop, veel stress en het gaat niet zo lekker met hem en zijn vriendin. Het geeft me dan zo'n goed gevoel dat ik van hem het gevoel krijg dat ik hem goed ken en hem zo een beetje kan helpen. Lief om dan te horen dat ie me mist en weer terug wil naar Nederland. En dat z'n vriendin zo op mij lijkt. Hij is en blijft zo bijzonder. Wat een lekker joch

En een ander ex-vriendje spreek ik de laatste tijd ook wat vaker en ga ik binnenkort denk ik opzoeken in Utrecht. Echt leuk. En een andere ex daar mail ik de laatste tijd af en toe wat mee. Meer hoeft ook absoluut niet, maar vind het echt superleuk om te horen dat het goed met hem gaat enzo.
Ja, het gaat goed. Ik heb lieve vrienden en andere lieve mensen om me heen. Ik red me wel hoor
Oud 15-06-2006, 12:46
Luna
Luna is offline
er gaat sinds ik terug ben in nederland van alles door mn hoofd en ik wil eigenlijk heel graag met hem praten daarover. Het heeft niet zoveel met hem te maken maar met mijn leven hier en ik wil zijn mening en het gewoon aan hem kwijt. hij kan me zo goed gerust stellen en naar me luisteren.
we kunnen uuuuuuren praten zonder door te hebben dat we al zolang bezig zijn. gaan totaal in elkaar en het gesprek op en hebben onze eigen wereld. <3 hopelijk werkt het ook nu ik weer in amsterdam ben.
over een week is ie bij me, ik kijk ernaar uittt!
Oud 15-06-2006, 12:51
Verwijderd
omgz, ik ben verliefd op iemand die al 6 maanden een vriendin heef
Oud 15-06-2006, 13:06
zeep007
zeep007 is offline
Het gaat hier prima zie mijn vrienden eindelijk ook wat vaker, en mijn zus en mijn nichtjes ook vaker. En daar ben ik blij mee.
En tussen hem en mij kan het niet beter gaan, ik hou zoveel van hem.
Oud 15-06-2006, 13:55
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Bij gaat het nog steeds hetzelfde... Heb dus nog steeds geen duidelijkheid, maar k ga er maar vanuit dat het niks wordt Al blijft ie maar lieve smsjes sturen
waarom is het zo vaag?
Oud 15-06-2006, 14:30
Flip!
Flip! is offline
Hij is nog steeds heel lief en ik heb hem lekker vaak gezien deze week waar mijn ouders en zijn mama misschien niet zo heel blij mee zijn maar daar zal ik niet wakker om liggen
Oud 15-06-2006, 15:50
Verwijderd
Ik lag daar in de stoel van de tandarts met een versnelde hartslag, onzettend zenuwachtig en tranen in mijn ogen. Het is fijn dat de tandarts en de assistent dan zo lief zijn, het is dan nog fijner om opeens te voelen hoe mijn man mijn hand vast pakt. Hij was na die tijd zelfs trots op me!
Hehe, daar ben ik ook weer vanaf! * opgelucht *
Oud 15-06-2006, 15:54
cagie
cagie is offline
Had net een vriendin aan de telefoon die is geslaagd. Werd zo ontzettend blij van haar en vind het ook zo leuk dat het gelukt is. Ze heeft het in mijn ogen echt verdiend na vorig jaar.
Verder is het fijn om iemand te hebben die regelmatig 's nachts ook niet kan slapen. Vanacht weer een half uur met hem gebeld. Hoop dat ik hem snel weer zie, helaas weten we nog niet wanneer. Pff soms is het niet zo leuk om allebei een drukke agenda te hebben...
Oud 15-06-2006, 15:55
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hij gaat voetbal kijken op zijn werk! Saaierd
Oud 15-06-2006, 15:58
Verwijderd
Hij heeft voor vanavond afgezegd via lullig smsje. Sukkel
Oud 15-06-2006, 16:08
Nienna*
Nienna* is offline
Ik ben zenuwachtig voor mijn ex-vriend. Of hij is geslaagd. *bijt nagels*.
Vanavond als hij is geslaagd samen feest vieren. Zijn zusje is in ieder geval geslaagd en een goede vriendin van me ook! Feest!
Oud 15-06-2006, 16:51
Vip3r
Vip3r is offline
Ik betrap mezelf erop dat ik vaak meiden heel erg leuk vind, die al bezet zijn.... door m'n vrienden :/
Oud 15-06-2006, 17:14
Verwijderd
Jeeej mn hele vriendengroep is geslaagd, dat wordt feesten!

En hij is trots op mij, maar ik ben ook zo blij met hem en trots op allse wat hij gaat bereiken. Zucht, dit is gewoon zo goed.
Oud 15-06-2006, 17:25
Thee Muts
Thee Muts is offline
@ Anneke: Nu snap ik het niet meer... Eerst had je een nieuw vriendje waar alles helemaal super mee was, toen was dat vrij snel weer over en nu gaat het weer helemaal oke??

OT: Nog steeds hartstikke goed uiteraard! En mijn broertje is ook geslaagd, had ook niet anders verwacht. Echt heel leuk voor hem, weet nog hoe leuk ik dat zelf vond. Ga ook naar zijn diploma-uitreiking, zie ik nog wat oude docenten enzo. En jeetje, wat lijkt dat trouwens al lang terug, de middelbare school... Ik moet in september alweer beginnen met afstuderen! De tijd gaat echt zo hard en er veranderd steeds zo veel. Maar ik vind het heerlijk
Oud 15-06-2006, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 15-06-2006 @ 18:25 :
@ Anneke: Nu snap ik het niet meer... Eerst had je een nieuw vriendje waar alles helemaal super mee was, toen was dat vrij snel weer over en nu gaat het weer helemaal oke??

OT: Nog steeds hartstikke goed uiteraard! En mijn broertje is ook geslaagd, had ook niet anders verwacht. Echt heel leuk voor hem, weet nog hoe leuk ik dat zelf vond. Ga ook naar zijn diploma-uitreiking, zie ik nog wat oude docenten enzo. En jeetje, wat lijkt dat trouwens al lang terug, de middelbare school... Ik moet in september alweer beginnen met afstuderen! De tijd gaat echt zo hard en er veranderd steeds zo veel. Maar ik vind het heerlijk
dit is iemand anders, waar ik daarvoor al een tijdje helemaal gek op was en waar het nu super goed mee gaat
Oud 15-06-2006, 17:29
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Anneka schreef op 15-06-2006 @ 18:27 :
dit is iemand anders, waar ik daarvoor al een tijdje helemaal gek op was en waar het nu super goed mee gaat
Oke, dan ben ik weer helemaal bij Leuk voor je!
Oud 15-06-2006, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 15-06-2006 @ 18:29 :
Oke, dan ben ik weer helemaal bij Leuk voor je!
Hehe ik wissel nogal wat af, maar dit gaat wel heel goed worden, weetik zker
Oud 15-06-2006, 17:42
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 15-06-2006 @ 16:55 :
Hij gaat voetbal kijken op zijn werk! Saaierd
haha, vindt hij voetbal stiekem toch leuk?

Ik word altijd een beetje verdrietig van de verhalen van al die geslaagde mensen. Ik weet nog hoe blij ik zelf was, tot ik 2 dagen later dat verschrikkelijke nieuws te horen kreeg.
Tsja, blijft een moeilijke tijd.
En m'n vriend is morgen jarig, dus ik zit een beetje met een gemengd gevoel, maar ja... t slijt wel, geloof ik...
oeps... zit ik een beetje het verkeerde soort verhaal te typen voor dit topic
Oud 15-06-2006, 17:56
I C U
I C U is offline
Ik ben geslaagd! JAHOE! JAHOE! Van heel zes vwo zijn er maar twee die nog niet geslaagd zijn, de rest heeft het gewoon gehaald! Echt super! Vanaaf ff wat drinken enzo, wordt gezellig!

Jahoe! Ik ben blij!
Oud 15-06-2006, 18:17
Nienna*
Nienna* is offline
Mijn liefste vriend is geslaagd, en twee goede vriendinnen ook ! (Ongeveer de enigen van wie ik het moest afwachten). Dubbel feest vanavond, want die vriend zijn zusje is ook geslaagd
Maar nu ga ík leren. Ook al blijf ik zitten .
JOEPIE

@ I C U en de rest:
GEFELICITEERD!!!
Oud 15-06-2006, 18:20
woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 13-06-2006 @ 17:13 :
nog steeds niet

'probleem'opgelost. EN HOE wtf hij smste zelf , klinkt mss niet bijzonder maar bij hem is het serieus een wonder. hij komt niet vandaag maar ik moest laten weten als ik zin had om iets te doen of als ik gent ben. (en dat ben ik morgen ). ik ben geslaagd, moe, uitgeput,hongerig en plots vreselijk vrolijk (kutsmiley)
Oud 15-06-2006, 18:29
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 15-06-2006 @ 18:42 :
haha, vindt hij voetbal stiekem toch leuk?

Ik word altijd een beetje verdrietig van de verhalen van al die geslaagde mensen. Ik weet nog hoe blij ik zelf was, tot ik 2 dagen later dat verschrikkelijke nieuws te horen kreeg.
Tsja, blijft een moeilijke tijd.
En m'n vriend is morgen jarig, dus ik zit een beetje met een gemengd gevoel, maar ja... t slijt wel, geloof ik...
oeps... zit ik een beetje het verkeerde soort verhaal te typen voor dit topic
*knuf*
Geniet er gewoon van morgen
Oud 15-06-2006, 18:56
Verwijderd
Ik zit de hele tijd aan hem te denken, ik heb minder trek in eten dan normaal en ik wil hem graag zien... maar ik heb in mijn achterhoofd dat hij waarschijnlijk naar iets anders op zoek is dan ik.

edit: Een van mijn liefste vriendinnen is er weer.. ik ben echt heel blij dat ze er weer is! Ouderwets gezellige avondjes, hoewel er voor haar wel een hoop veranderd is.. en voor mij ook.

Laatst gewijzigd op 15-06-2006 om 19:27.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten