Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2006, 16:31
Antubis
Antubis is offline
Hallo allemaal.

De jongerenafdeling van het Rode Kruis uit Den Bosch wil volgend jaar zomer een festival organiseren voor gehandicapte en niet gehandicapte jongeren. Dit gaat gebeuren in de omgeving van Den Bosch, over de plaats zitten we nog te twijfelen. Of het wordt ergens in Den Bosch of het wordt in Vught (vlakbij Den Bosch) georganiseerd.

Nou willen we bandjes laten spelen, en dan het liefste jongeren. En waar kan ik dat beter vragen dan op dit gele forum?
Dus: Zit jij in een bandje? Of ken jij een bandje dat hier zou willen spelen? Dan kun je PMen of me toevoegen op msn, dat adres staat in mijn profiel.

Wij zoeken allerlei bandjes, maar we willen wel een soort van tour houden om te kijken wat er precies wordt gespeeld. Het liefst zoeken we mensen in de buurt van Noord-Brabant, of mensen die het niet erg vinden om voor een uurtje of 2 (dat beslissen we nog wel) te komen spelen in de omgeving van Den Bosch.

Omdat het Rode Kruis en vooral de jongeren afdeling niet zo'n heel hoog budget heeft willen we jullie vragen om dit gratis te doen, dus zonder vergoeding.

Voor verdere vragen of informatie kun je op deze topic terecht, of mail me of PM me maar.

Alvast bedankt, Jaelle.
Oud 15-06-2006, 16:44
Verwijderd
Ach wat is een groot budget he? Wel BN-ers naar het buitenland kunnen sturen maar geen reiskosten vergoeding voor een band regelen. Sjah.

Ik zal eens vragen of mijn bandleden interesse hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 16:57
Antubis
Antubis is offline
Oke iig bedankt. Het geld wat de jongeren hebben gekregen komt grotendeels af van het internationale deel, waar wij geen aanspraak op hebben aangezien wij maar een 'jongerenafdeling' zijn, de rest moeten wij namelijk wel zelf betalen.
Oud 15-06-2006, 17:33
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Stevige muziek en powerstands geen bezwaar?
Oud 15-06-2006, 17:38
Verwijderd
electronisch een probleem?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 18:03
Antubis
Antubis is offline
Stevige muziek oke.. maar wat versta je onder stevige muziek? Electronisch oke in de richting van dance. Geen hardcore, is door de leiding afgewezen. Maar wil graag van jullie beiden wat horen als in een demo oid.
Oud 15-06-2006, 18:38
EggeD
EggeD is offline
Zou iets interactiefs niet cool zijn voor gehandicapte jongeren ?
Oud 15-06-2006, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Antubis schreef op 15-06-2006 @ 19:03 :
Stevige muziek oke.. maar wat versta je onder stevige muziek? Electronisch oke in de richting van dance. Geen hardcore, is door de leiding afgewezen. Maar wil graag van jullie beiden wat horen als in een demo oid.
waarom is hardcore afgewezen?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 18:47
Metal
Metal is offline
waarschijnlijk omdat daar een hoop kutvolk op afkomt etc, aggressief karakter en vervelende bijkomstigheden.

dat zal het vast zijn.
Oud 15-06-2006, 19:07
Verwijderd
dan wil ik ook niet komen optreden.
Ik maak dan wel geen hardcore, waarschijnlijk zal het wel zo bestempeld worden.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 19:35
Metal
Metal is offline
stuur gewoon wat op, dan hoor je het vanzelf wel. ik denk btw niet dat daar gabbers op afkomen maargoed.
Oud 15-06-2006, 20:48
Verwijderd
bij deze is mijn muziek hier of anders hier te beluisteren

ik hoor het wel
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 23:19
Gimme more beer
Citaat:
Antubis schreef op 15-06-2006 @ 19:03 :
Stevige muziek oke.. maar wat versta je onder stevige muziek?
Lekker stevige metal, op de "jaren 80" manier, hier en daar licht neigend naar powermetal. Zo zou ik het omschrijven. Uiteenlopend van Iron Maiden tot Megadeth. Eigen nummers en covers.
Oud 16-06-2006, 13:41
Antubis
Antubis is offline
Hardcore is afgewezen omdat er idd de kans bestaat dat er kutvolk op afkomt. Dat kunnen we natuurlijk wel bij alles zeggen, maar de leiding staat het niet toe, daar zijn we al mee in discussie gegaan. Dus helaas, die regels bepaal ik niet. Dus kom ook niet bij mij aanzetten.

Aan EZblade: Ik vind jouw muziek geen hardcore.. maar ik moet nog ff overleggen met de rest van de organisatie, die hebben het nog niet gehoord.

Aan Gimme more beer: Ook dat overleg ik met de organisatie. Heb jij misschien ook een demootje of kunnen we tijdens een of andere repetitie langskomen om te luisteren? Dat werkt iets beter voor ons.
Oud 16-06-2006, 20:10
Gimme more beer
Citaat:
Antubis schreef op 16-06-2006 @ 14:41 :
Aan Gimme more beer: Ook dat overleg ik met de organisatie. Heb jij misschien ook een demootje of kunnen we tijdens een of andere repetitie langskomen om te luisteren? Dat werkt iets beter voor ons.
Een recente demo wordt lastig (en oud spul wil je niet), maar ik zal het even met de rest overleggen. Misschien spelen we binnenkort in Oss, daar zou je kunnen komen kijken. Repetitie kan in principe ook.

Maar eerst even overleggen
Oud 16-06-2006, 22:05
Antubis
Antubis is offline
Ja oke.. is goed. Dan hoor ik het nog wel.
Oud 17-06-2006, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Antubis schreef op 16-06-2006 @ 14:41 :

Aan EZblade: Ik vind jouw muziek geen hardcore.. maar ik moet nog ff overleggen met de rest van de organisatie, die hebben het nog niet gehoord.
Ok ik hoor het wel, ik zou het leuk vinden om te komen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 18:45
Verwijderd
Ik wil tegen die tijd ook wel spelen met bandje of als laptop/toetsenman.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 10:31
Antubis
Antubis is offline
Oke.. maar ik wil het liefst dat de band al bestaat, dat we iets meer zekerheid hebben dat ze tegen die tijd ook nog bestaan.. anders kan t niet goed gaan.
Oud 18-06-2006, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Antubis schreef op 18-06-2006 @ 11:31 :
Oke.. maar ik wil het liefst dat de band al bestaat, dat we iets meer zekerheid hebben dat ze tegen die tijd ook nog bestaan.. anders kan t niet goed gaan.
ok snap ik
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 19:55
Nijpjes
Nijpjes is offline
Wij hebben geen drumstel of versterkers. Zouden wij eventueel op de backline van een andere band kunnen spelen?
Misschien kunnen we zelf een band regelen die interesse heeft en die ook willen spelen, zodat wij ook kunnen spelen...
Oud 19-06-2006, 07:01
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
ik kan ook wel komen denk
voor demo
http://www.myspace.com/thecherrychokers
Oud 19-06-2006, 11:07
Antubis
Antubis is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 18-06-2006 @ 20:55
Wij hebben geen drumstel of versterkers. Zouden wij eventueel op de backline van een andere band kunnen spelen?
Misschien kunnen we zelf een band regelen die interesse heeft en die ook willen spelen, zodat wij ook kunnen spelen...
Nou.. ik heb dat met mijn vader besproken. En hij kon wel voor een algemeen drumstel en versterkers etc zorgen. Dat wil zeggen dus dat microfoons, versterkers, en het drumstel door iedereen wordt gebruikt. Dus geen zorgen als je geen drumstel of versterkers hebt, alhoewel ik me dan wel afvraag hoe jullie repeteren
Oud 19-06-2006, 11:28
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Antubis schreef op 19-06-2006 @ 12:07 :
Nou.. ik heb dat met mijn vader besproken. En hij kon wel voor een algemeen drumstel en versterkers etc zorgen. Dat wil zeggen dus dat microfoons, versterkers, en het drumstel door iedereen wordt gebruikt. Dus geen zorgen als je geen drumstel of versterkers hebt, alhoewel ik me dan wel afvraag hoe jullie repeteren
Ah das mooi

We repeteren in een gehuurde oefenruimte met gehuurde versterkers en een gehuurd drumstel

Demo e.d. kan je luisteren/bekijken op www.breaktrack.com

edit: Rest van de band ziet het ook wel zitten.

Laatst gewijzigd op 19-06-2006 om 11:56.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 22:53
Verwijderd
Mijn band vindt het een puik idee.
Dus bij deze.

www.inside4walls.nl

www.myspace.com/bandinside4walls
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2006, 23:07
Malfunction
Malfunction is offline
2 uur spelen, pff das wel lang. Naja, als hardcore toch niet mag valt het wel weer mee.
Oud 20-06-2006, 23:55
Escapism
Escapism is offline
2 uur is idd bizar lang, tenzij je 1 of ander bruiloftscoverbandje laat spelen ofzo.
beter laat je elke band 3 kwartier spelen.
Oud 21-06-2006, 00:03
Gimme more beer
Drie kwartier is ook leuker.
Oud 21-06-2006, 07:47
Nijpjes
Nijpjes is offline
2 uur spelen? Waar lezen jullie dat
Wij hebben momenteel maar een half uur materiaal, volgend jaar hoogstens een uur denk ik
Oud 21-06-2006, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Malfunction schreef op 21-06-2006 @ 00:07 :
2 uur spelen, pff das wel lang. Naja, als hardcore toch niet mag valt het wel weer mee.
Het is dan wel geen hardcore, maar misschien willen ze nog wel een metalmoshband?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 10:26
DeadNation
DeadNation is offline
Shit man, 2 uur. Dan spelen we onze set 8 keer.
Oud 21-06-2006, 10:41
Verwijderd

Medley's maken Beetje soundscapen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 10:43
Antubis
Antubis is offline
Ik wou net zeggen: 2 uur spelen? Dat heb ik er nergens neer neergezet, waar halen jullie dat vandaan? De tijdschema's komen veel later pas. Laten we eerst maar even beginnen met de bands te kiezen Is misschien wel zo handig. En verwacht niet dat je 2 uur moet spelen.. dat is idd wel erg lang ja.
Oud 21-06-2006, 10:43
Malfunction
Malfunction is offline
Citaat:
Wouter Youth schreef op 21-06-2006 @ 09:07 :
Het is dan wel geen hardcore, maar misschien willen ze nog wel een metalmoshband?
hehe, nieuwe nummers gecheckt ? (Said And Done, paar topics naar beneden : http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1430777)

Zo metalmosh is dat niet meer, maar wellicht nog niet genoeg voor je

Citaat:
of mensen die het niet erg vinden om voor een uurtje of 2 (dat beslissen we nog wel) te komen spelen in de omgeving van Den Bosch.
2 uur spelen, ik moet er niet aan denken.
Oud 21-06-2006, 11:09
Antubis
Antubis is offline
Oke.. nou mijn excuses.. Ben zelf nog niet helemaal wakker. Maar 2 uur is idd wel erg lang. Dat moeten we dus bekijken hoeveel bandjes we hebben uiteindelijk, en hoeveel ze kunnen spelen.
Oud 21-06-2006, 11:14
Antubis
Antubis is offline
@ Malfunction: Said and Done klinkt erg goed. Ik moet natuurlijk ook ff kijken hoe het zit met de andere organisatie.. Ik vind het iig super.. we komen nog ff kijken hoe het live zit oke?
Oud 21-06-2006, 11:20
Malfunction
Malfunction is offline
Het was geen sollicitatie Maar bedankt voor het compliment iig
Oud 21-06-2006, 11:21
Antubis
Antubis is offline
toch niet? Naja laat iig maar wat van je weten als je t wilt.
Oud 03-07-2006, 18:29
Haligh
Haligh is offline
www.missingcoins.com

www.myspace.com/missingcoins

zouden we opzich best willen doen .
Oud 03-07-2006, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 03-07-2006 @ 19:29 :
www.monomachine.net

www.myspace.com/monomachine

zouden we opzich best willen doen .
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 12:40
Verwijderd
Je hebt pm?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 15:13
Antubis
Antubis is offline
Jups heb m gekregen.. Ben alleen net terug van vakantie, dus vandaar de wat late reactie. Ik moet ff alle bandjes op een rijtje zetten wat we ervan vinden etc en ff kijken of we langs kunnen komen. Maar dat komt er aan, zodra de vergunning binnen is.
Oud 19-07-2006, 00:15
Dinheru
Dinheru is offline
laatst nog voor een doel in africa gespeeld. Mss dat we wel mee doen! (Melodische Black/Death Metal if needed that is )
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 12:01
Antubis
Antubis is offline
ff overleggen, ik hoop dat we eindelijk eens antwoord krijgen van het hoofd van de comissie, daar is blijkbaar een mailtje naar gestuurd. En vanuit daar kunnen we de vergunning regelen.
Jullie horen het nog wel.
Reageren

Regels voor berichten