Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2006, 20:01
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-06-2006 @ 19:29 :
*knuf*
Geniet er gewoon van morgen
dankje Lukt vast wel... zit gewoon altijd een naar gevoel in m'n hoofd rond deze tijd, maar het is dit jaar echt anders dan de afgelopen 3 jaren...
Oud 15-06-2006, 21:48
Nuck
Nuck is offline
Nogal verliefd, still

Het gaat echt supergoed, zaterdag een half jaar <3
Oud 15-06-2006, 22:02
Lente
Lente is offline
ik sprak hem net en het gaat dus niet goed. maandag of dinsdag ga ik naar hem om het er es goed over te hebben want zo werkt het niet.

verwarrend
Oud 15-06-2006, 22:03
Verwijderd
Hm, gezellig met vriendinnen uit eten en morgen met een ander voetbal kijken in het spannende campuscafé. En zaterdag met de ex-datejongen (?) Stef Bos niet alleen zien maar ook spreken (!! Hoe vet ). En dan nog meer leuke dingen allemaal en het gaat ook allemaal goed met de studie en dat hoort hier helemaal niet maar puh
Oud 16-06-2006, 04:51
Verwijderd
Fuck! Het is allemaal zo oneerlijk
Oud 16-06-2006, 08:00
farai
farai is offline
Gister een brief voor 'm getypt. Benieuwd hoe die daarop gaat reageren binnekort. Maar wrom heb ik het gevoel dat die zich langzaam maar zeker voor me afsluit?
Oud 16-06-2006, 08:05
Methuselah
Methuselah is offline
Nog altijd zooooooooooo goed.

't Wordt zelfs beter en beter...
Oud 16-06-2006, 08:17
WolterB
WolterB is offline
Goed
Oud 16-06-2006, 08:21
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-06-2006 @ 18:42 :
haha, vindt hij voetbal stiekem toch leuk?
Blijkbaar
Normaal geeft hij echt nooit om voetbal. En nu moet ie 's avonds (om 9 uur, want dan is ie thuis) elke wedstrijd kijken
Ach, over een maand is het gelukkig weer over

@ICU
Gefeliciteerd
(En natuurlijk ook aan alle anderen die geslaagd zijn! )
Oud 16-06-2006, 09:14
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nala schreef op 15-06-2006 @ 15:50 :
Ik lag daar in de stoel van de tandarts met een versnelde hartslag, onzettend zenuwachtig en tranen in mijn ogen. Het is fijn dat de tandarts en de assistent dan zo lief zijn, het is dan nog fijner om opeens te voelen hoe mijn man mijn hand vast pakt. Hij was na die tijd zelfs trots op me!
Hehe, daar ben ik ook weer vanaf! * opgelucht *
Ik moest vanmorgen... heb me verslapen Moest een gaatje boren. (ja ik heb me écht verslapen, want hoe erg het ook is, liever zo snel mogelijk!)

Oehoeh, maandag lekker mijn mijn vriendje op vakantie, wel een hele midweek heb er echt onwijs veel zin aan Echt even lekker samen er tussen uit.
Oud 16-06-2006, 10:33
luchtballon
luchtballon is offline
Omg. Ik had mezelf beloofd nooooooit naar die disco/bar te gaan .
Maargoed, heel veel mensen van mijn school waren er omdat iedereen geslaagd is, dus het was wel leuk . Maar hij was er ook en ik wil helemaal niet toegeven dat ik hem wel leuk vind en bleh, en toen ik dichtbij stond en we de hele tijd naar elkaar keken ging hij na 10 minuten naar huis . Hij heeft toch een vriendin.
Ik had nog wel met iemand anders kunnen zoenen waarschijnlijk, ik ben blij dat ik daar geen misbruik van gemaakt heb, want ik vind hem niet meer leuk.
Oud 16-06-2006, 11:55
woezel
woezel is offline
hehe die jongen waarmee ik praatte toen hij zo jaloers keek, vroeg me net wie di ejongen met die zwarte dreads is. ik : uh wrom?.
omdat ie de hele tijd zo jaloers keek toen we praatten.
ik beelde het me dus niet in.
Oud 16-06-2006, 12:20
vedetje
vedetje is offline
dinsdag moet ik zien zijn telefoonnummer te krijgen, of zijn e-mail of alle 2 want het duurt anders tot de eerste week van augustus om hem terug te zien

en een nicht van een vriendin kent hem goed, dus zal mijn vriendin informeren of hij een lief heeft...
Oud 16-06-2006, 12:34
Farfalle
Farfalle is offline
Vreselijk in de war... Net drie jaar samen met mijn vriend, en nu word ik hopeloos verliefd op iemand anders.
Oud 16-06-2006, 12:39
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
Farfalle schreef op 16-06-2006 @ 13:34 :
Vreselijk in de war... Net drie jaar samen met mijn vriend, en nu word ik hopeloos verliefd op iemand anders.
en nou?
Oud 16-06-2006, 13:13
Verwijderd
'Eej, niet zo negatief over jezelf, je mag er best zijn!' van een lompe (maar heel erg lieve) boerenpummel die zichzelf mijn baas noemt. Ik ben blj dat het zomer word, de hele zomer ga ik daar stomme onzin verkopen, iets waar zij ook heel goed in zijn.
Oud 16-06-2006, 13:32
Verwijderd
Goed alleen ik zie hem wel echt te weinig (zeker wanneer ik nu op zaterdag vaak werk). Maar ja dat is na de zomer over!! Yeeh weer terug naar hem toe (hoewel ik mijn tijd op kamers ook echt niet had willen missen... wie had van te voren gedacht dat het goed zou gaan tussen ons).

Ik moet de laatste tijd wel echt veel denken aan de tijd die we vroeger hadden, hoe het toen was toen we net een relatie hadden. Spannend verliefd etc.
Nu is het niet beter of slechter, maar anders! Nu is er geen weg meer terug: Erik hoort bij mij .
Oud 16-06-2006, 13:51
Escapism
Escapism is offline
erik hoort bij mij
Oud 16-06-2006, 14:36
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Grmbl
Hij smst altijd als ik een ernstig grappige grap maak, of als hij iets verkeerd begrijpt; doe eens normaal
en ik denk beter doe je niet zo tegen mij want ik doe helemaal niets.
Echt beter doet hij zelf even normaal, ofzo.
Oud 16-06-2006, 14:39
groovy
groovy is offline
Hij is lief en schattig hihi

We gaan bijna samen op vakantie, kijk er zo naar uit! Ben er echt aan toe om even alleen met zijn tweetjes te zijn, en dat voor een week! Heerlijk
Oud 16-06-2006, 14:54
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Wauw, gisteren was hij zo lief. Het gaat zoveel beter dan het eerder ging, en daar ben ik heel blij om. Oeh, ik heb zin in zondag!
Oud 16-06-2006, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 15-06-2006 @ 16:50 :
Ik lag daar in de stoel van de tandarts met een versnelde hartslag, onzettend zenuwachtig en tranen in mijn ogen. Het is fijn dat de tandarts en de assistent dan zo lief zijn, het is dan nog fijner om opeens te voelen hoe mijn man mijn hand vast pakt. Hij was na die tijd zelfs trots op me!
Hehe, daar ben ik ook weer vanaf! * opgelucht *
oeh, dat is zo fijn hee? Alleen is bij mij man nog vriendje Poosje geleden moest ik 2 verstandskiezen laten trekken, en toen was mn vriend erbij, en dat was gewoon erg fijn!

OT: Heb een geweldig lief en echt enorm leuk cadeautje van hem gehad. Ook nog omdat we een jaar samen waren, toen was het er namelijk nog niet.. Maar het is hem vergeven
En mailtjes luchten me echt enorm op. Zowel sturen als terugkrijgen.
Vanavond weer heerlijk uit gaan met mn beste vriendinnetje. we hebben elkaar enorm veel te vertellen, dacht ik zo. Gaat helemaal goed komen zo! <3
Oud 16-06-2006, 15:53
groovy
groovy is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 16-06-2006 @ 16:17 :

OT: Heb een geweldig lief en echt enorm leuk cadeautje van hem gehad. Ook nog omdat we een jaar samen waren, toen was het er namelijk nog niet.. Maar het is hem vergeven
En mailtjes luchten me echt enorm op. Zowel sturen als terugkrijgen.
Vanavond weer heerlijk uit gaan met mn beste vriendinnetje. we hebben elkaar enorm veel te vertellen, dacht ik zo. Gaat helemaal goed komen zo! <3
goedzo

ga maar lekker genieten, dat heb je verdiend!
Oud 16-06-2006, 16:07
Verwijderd
Hihi.. Mijn cadeautje voor m'n ex is binnen. En hij is echt gaaf Een dagje te laat (eens kijken of ik stiekem vanavond nog even langs kan wippen en anders wordt het morgen), maar gisteren hebben we het wel 'gevierd'. Denk dat ie t wel leuk vindt.. Het is iig grappig.
Lekker gebeld met een vriend van me vandaag. Lekker ouwehoeren en lachen. En hij blijft maar zeggen dat ik soms zo'n bitch ben. Ook fijn om te horen 'Het komt zo te horen wel goed met jou Iloon.'. Dat kan ik soms ook wel gebruiken
Oud 16-06-2006, 16:12
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 16-06-2006 @ 16:53 :
goedzo

ga maar lekker genieten, dat heb je verdiend!
dank je wel! Lief...
Jij ook lekker genieten strax van jullie vakantie samen! Komt wel goed hee!
Oud 16-06-2006, 16:25
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 16-06-2006 @ 16:17 :
oeh, dat is zo fijn hee? Alleen is bij mij man nog vriendje Poosje geleden moest ik 2 verstandskiezen laten trekken, en toen was mn vriend erbij, en dat was gewoon erg fijn!
Oh plz

ot:

Laatst gewijzigd op 16-06-2006 om 16:27.
Oud 16-06-2006, 16:36
Verwijderd
Goed, ik was de laatste tijd zo stressig voor een stom hertentamen (dat ik vandaag had), dat ik heel onaardig deed. Nu zie ik alles ineens weer zonder die stress-waas (En dat terwijl ik het tentamen niet eens gehaald heb. Toch lucht dat énorm op! Nu weet ik waar ik aan toe ben.)
Oud 16-06-2006, 16:37
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 16-06-2006 @ 17:25 :
Oh plz
Mensen mogen dat soort dingen niet in gezelschap van hun vriend doen?
Oud 16-06-2006, 16:44
Verwijderd
Volgens mij ben ik nu boos ofzo. Hij blijft zeggen dat hij me leuk vind, dat hij me mist, dat hij me wil zien, dat ik een schat ben blablabla. Hij blijft dat echt aan het zeggen. Heel vervelend. Zeg ik dat ik het vervelend vind, kruipt hij in de slachtofferrol en doet heel schuldbewust: 'dan zeg ik maar helemaal niks meer, ik hou mijn mond dan wel weer.' Ja fucker, dat zeg ik toch niet?
Een beetje therapeutisch geleuter op z'n tijd vind ik best, maar daar eindigt elk gesprek onderhand mee. Bwuh, ik ben hier echt slecht in.
Oud 16-06-2006, 17:35
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-06-2006 @ 17:37 :
nogal overdreven om handjes vast te houden als je bij de tandarts ben
ze is niet aan het bevallen
Oud 16-06-2006, 17:47
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 16-06-2006 @ 18:35 :
nogal overdreven om handjes vast te houden als je bij de tandarts ben
ze is niet aan het bevallen
Come on, sommige mensen hebben gewoon last van het verwijderen van hun verstandskiezen. Ik moet er ook niet aan denken, als er een hand in de buurt is om in te knijpen, pak ik hem zeker.
Oud 16-06-2006, 17:55
luchtballon
luchtballon is offline

Ik wil het de hele tijd maar over hem hebben tegen iedereen maar ik wil niet dat ze weten dat ik hem leuk vind en ik wil hem helemaal niet leuk vinden. Argh. Stiekem hoop ik toch dat hij er vanavond ook is

Ik wil hemmm.
Oud 16-06-2006, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 16-06-2006 @ 18:47 :
Come on, sommige mensen hebben gewoon last van het verwijderen van hun verstandskiezen. Ik moet er ook niet aan denken, als er een hand in de buurt is om in te knijpen, pak ik hem zeker.
Juist..

En ik heb het de 2e keer zonder hem laten doen, maar had het fijner gevonden als hij er bij was geweest. Toen kneep ik maar in de hand van de assistente.
@ ZerO:
Ik ben bang van naalden, so what? Dat we niet allemaal zo stoer zijn als jij bent, kan ik niet helpen
Oud 16-06-2006, 18:17
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-06-2006 @ 16:37 :
pfff, nee je mag niet kleff of lieve dingen doen met je vriend, alleen ruwe harde seks. duh
Oud 16-06-2006, 18:49
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 16-06-2006 @ 19:13 :
Juist..

En ik heb het de 2e keer zonder hem laten doen, maar had het fijner gevonden als hij er bij was geweest. Toen kneep ik maar in de hand van de assistente.
@ ZerO:
Ik ben bang van naalden, so what? Dat we niet allemaal zo stoer zijn als jij bent, kan ik niet helpen
Juist ja de hand van de assistente of whatever je pakken kunt. Het gaat er om dat sommige mensen zo afhankelijk zijn van hun vriend dat hij ook nog eens mee moet naar de tandarts.
@qimm:
samen naar de tandarts beschouw ik niet als lief of klef maar gewoon als walgelijk
Oud 16-06-2006, 19:04
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 16-06-2006 @ 19:49 :
Juist ja de hand van de assistente of whatever je pakken kunt. Het gaat er om dat sommige mensen zo afhankelijk zijn van hun vriend dat hij ook nog eens mee moet naar de tandarts.
@qimm:
samen naar de tandarts beschouw ik niet als lief of klef maar gewoon als walgelijk
Als hij mee wil, of toevallig ook zélf gewoon moet, waarom is dat dat walgelijk of afhankelijk? Volgens mij heb jij geen goede ervaringen met relaties ofzo
Oud 16-06-2006, 19:09
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Heeey ik vind gewoon dat als je als stel je er goed bij voelt je vriend(in)s hand vast te houden bij een tandarts behandeling & je hebt hier beide geen problemen mee, wat is dan het probleem van Zero???

Jij mag het dan wel walgelijk vinden & afhankelijk & nooit in je hoofd halen om te doen of willen, maar laat anderen ook even in hun waarde, je kent ze immers niet eens.
Oud 16-06-2006, 19:09
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-06-2006 @ 20:04 :
Als hij mee wil, of toevallig ook zélf gewoon moet, waarom is dat dat walgelijk of afhankelijk? Volgens mij heb jij geen goede ervaringen met relaties ofzo
Dat ik niet van standaard burgerlijke relaties houd betekent niet gelijk dat ik slechte ervaringen heb gehad.
Ik heb geleerd om nog een eigen leven te leiden en dat houd niet in samen naar de tandarts als je zo bang bent neem dan een vriendin mee. Maar goed sommige mensen hebben geen vrienden meer omdat ze denken dat het leven alleen maar om elkaar draait

Laatst gewijzigd op 16-06-2006 om 19:12.
Oud 16-06-2006, 19:11
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
xXxEvaxXx schreef op 16-06-2006 @ 20:09 :

Jij mag het dan wel walgelijk vinden & afhankelijk & nooit in je hoofd halen om te doen of willen, maar laat anderen ook even in hun waarde, je kent ze immers niet eens.
dat is ook zo, maar goed ik vind het nogal aanstellerig, en jullie vinden mij bitchy so be it

Laatst gewijzigd op 16-06-2006 om 19:15.
Oud 16-06-2006, 19:21
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 16-06-2006 @ 20:09 :
Dat ik niet van standaard burgerlijke relaties houd betekent niet gelijk dat ik slechte ervaringen heb gehad.
Ik heb geleerd om nog een eigen leven te leiden en dat houd niet in samen naar de tandarts als je zo bang bent neem dan een vriendin mee. Maar goed sommige mensen hebben geen vrienden meer omdat ze denken dat het leven alleen maar om elkaar draait
Dat vind ik dan hypocriet. Zo heel erg per sé niet burgerlijk willen zijn, en daar dingen op af gaan stemmen. Doe gewoon wat je wil, en laat mensen dan ook gewoon hun vriend meenemen als ze dat prettig vinden. Zoo flauw om daar kritiek op te geven
Oud 16-06-2006, 19:22
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 16-06-2006 @ 19:49 :
@qimm:
Hij MOEST niet mee van mij, maar hij wilde graag zelf mee, en ik had het liever ook wel ja. Maar ik had er geen afspraak voor verplaatst hoor. Wij hebben dan toevallig niet dezelfde tandarts, maar bij Nala en haar man kan ik me dat we voorstellen, dus waarom dan niet? Mijn vriend wilde me graag steunen, omdat hij wist dat ik er al jaren tegenop keek, en het ook al vaak uitgesteld had. Nu moest het omdat het te erg werd.
Maar goed, waarom zou ik mezelf verdedigen als ík me er goed bij voelde?
Oud 16-06-2006, 19:30
I C U
I C U is offline
Gewoon doen wat je lekker vindt. Punt.

OT: Moe. Mijn nichtje heeft me wakker gehouden. Verder wel oké, eigenlijk
Oud 16-06-2006, 19:30
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-06-2006 @ 20:21 :
Dat vind ik dan hypocriet. Zo heel erg per sé niet burgerlijk willen zijn, en daar dingen op af gaan stemmen. Doe gewoon wat je wil, en laat mensen dan ook gewoon hun vriend meenemen als ze dat prettig vinden. Zoo flauw om daar kritiek op te geven
Ik kom niet met een lijst aanzetten van oh dit doe ik absoluut niet, ik ben gewoon niet burgerlijk ingesteld en van mij mogen ze aan elkaar vastgeplakt zitten voor de rest van hun leven maar ik kan het niet helpen en moet er wat van zeggen, ja flauw

@daydream-ster: ja waarom zou je ?
Oud 16-06-2006, 19:31
Lente
Lente is offline
het gaat helemaal fout
Oud 16-06-2006, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 16-06-2006 @ 20:31 :
het gaat helemaal fout
Da's niet leuk...
Oud 16-06-2006, 19:44
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 16-06-2006 @ 20:30 :
Ik kom niet met een lijst aanzetten van oh dit doe ik absoluut niet, ik ben gewoon niet burgerlijk ingesteld en van mij mogen ze aan elkaar vastgeplakt zitten voor de rest van hun leven maar ik kan het niet helpen en moet er wat van zeggen, ja flauw

@daydream-ster: ja waarom zou je ?
omdat ik er net als jou iets van moet zeggen
Oud 16-06-2006, 19:47
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 16-06-2006 @ 20:44 :
omdat ik er net als jou iets van moet zeggen
haha
Oud 16-06-2006, 19:51
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
@ Zero..

Ik neem mijn vriend ook niet mee naar de tandarts en ik kan 't eigenlijk wel redelijk in je mening vinden hoor. Maar 't zal me biet wezen als ánderen hier wél van genieten en elkaar dan meeslepen, klef of niet, afhankelijk van elkaar of niet, gelukkig of niet....I don't care.

There choices.
Oud 16-06-2006, 19:55
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
500

Regels voor berichten