Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2001, 17:48
~*~Miss Sleepy~*~
~*~Miss Sleepy~*~ is offline
Weten jullie iets over het sexleven van je broers/zussen ? Ik weet het niet zeker vermoed van wel sterk vermoeden...
Oud 05-12-2001, 17:54
Belladonna
Belladonna is offline
jah ik weet psies ook wanneer ze het voor het eerst gedaan hebben. las ik toevallig hier op t forum Maar verder weet ik ook wel tot wanneer ze hand werk gedaan hebben en psies welke datum het echt.

Handig he, zoon forum
Oud 05-12-2001, 18:06
Chimera
Chimera is offline
Yup, heb 't d'r regelmatig over gehad met m'n zus.

Van m'n broertjes weet ik niks, maar die zijn nog maar 10. Zou een reden kunnen zijn natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 12:18
Heartbeat
Heartbeat is offline
Mijn zus is het teweten gekomen omdat ik met vriendin nogal luidruchtig waren, allé ja het bed kraakte en piepte gelijk zot dusja zij had al een vermoeden spijtig genoeg mor ik lag wel strike toen ze da vertelde
Oud 06-12-2001, 12:30
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
M'n zus is nog maar 11, hopelijk is ze daar nog niet mee bezig Maar van men moeder weet ik eigenlijk veel, heel veel zelfs
Oud 06-12-2001, 12:33
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
nou me zus sliep vroeger op de kamer naast me met ene dun muurtje..dus dat was wel duidelijk...

me ouders zijn ook luidruchtig en me broertje heeft nog geen sex d8 ik
Oud 23-01-2002, 09:07
Druppel
Druppel is offline
zusje heeft geen sex maar ze vraagt mij wel altijd super veel erover dus ik denk dat als het zover is dat ik het er wel met haar over zal hebben
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 09:53
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Broertje en ik hebben het nogal eens over sex. Dus we weten vrij veel van elkaar. Geld ook voor neef en nicht trouwens
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 09:55
noukkk
noukkk is offline
hmzzz nee dat hoef ik echt absoluut niet te weten... en ik hoor ook niets en dat hoop ik ook niet te gaan horen, ik en mn vriend zijn ook altijd zo stil mogelijk... (tenzij er niemand thuis is natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 10:24
kizzy
kizzy is offline
me broer vertelt het weleens aan me, nou alsof mij het wat boeit hoe homos sex hebben maar ja, me schoonouders hoor je altijd vet hard sexen hehe..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 11:34
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
welneeeeeee
Oud 23-01-2002, 20:26
mathfreak
mathfreak is offline
Mijn zus is inmiddels alweer 13 jaar en bijna 8 maanden getrouwd, dus van haar weet ik inieder geval dat ze een sexleven heeft, al praten we daar nooit met elkaar over. Mijn broer is net als ik vrijgezel, maar van zijn sexleven weet ik niets omdat hij en ik daar ook nooit over praten.
Oud 23-01-2002, 21:19
Roos16
Roos16 is offline
Citaat:
kingofhill schreef:
mathfreak what the fuck doe jij op een forum voor scholieren met je 37??? zeg niet dat je account nog van uit je jeugd is. toen was er nog geen scholieren.com

Gekke Pedo
wil ik ook weleens weten

Oud 23-01-2002, 22:30
Verwijderd
uhmm
ik heb een zusje van 13 en 1 van 11 nou die doen nie aan sex
en m'n ouders doen ut wel lijkt me.. maaaaaaar ik heb ut nog nooit gehoord en ik wil 't ook ech nie horen.. vinnik zo'n ranzig ideej

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 22:34
Soullar
Soullar is offline
ik praat met iedereen over sex

*denkt dat ie oversext is*

heb het er ook met me ouders over gehad, en van me pa kreeg ik zijn boek van "de multi-orgastische mam"te leen, von ik wel kewl
Oud 23-01-2002, 22:50
xsten
xsten is offline
Dat is nou echt wel het laatste wat ik van mijn familie wil weten.....
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 19:52
mathfreak
mathfreak is offline
kingofhill schreef:
"mathfreak what the fuck doe jij op een forum voor scholieren met je 37??? zeg niet dat je account nog van uit je jeugd is. toen was er nog geen scholieren.com
Gekke Pedo".

Roos16 schreef: "...wil ik ook weleens weten". Als jullie dat willen weten, dan kan dat.
Naast het beantwoorden van vragen over wis-, natuur- en scheikunde op het exacte vakkenforum ben ik ook regelmatig op het psychologie- en het sexualiteitsforum actief omdat ik me daarvoor interesseer. Mijn interesse voor psychologie ligt voornamelijk op het gebied van de klinische psychologie, die zich bezighoudt met het ontstaan en het behandelen van psychische stoornissen. Wat sexualiteit betreft interesseer ik me zowel in de lichamelijke als in de emotionele aspecten ervan. Het gaat er mij bij het bezoek aan deze fora om dat ik een hulpverlenende functie probeer te vervullen door vragen over emotionele en sexuele kwesties te beantwoorden.
Mocht je nog meer van me willen weten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk.nl.
Oud 24-01-2002, 20:35
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

weten". Als jullie dat willen weten, dan kan dat.
Naast het beantwoorden van vragen over wis-, natuur- en scheikunde op het exacte vakkenforum ben ik ook regelmatig op het psychologie- en het sexualiteitsforum actief omdat ik me daarvoor interesseer. Mijn interesse voor psychologie ligt voornamelijk op het gebied van de klinische psychologie, die zich bezighoudt met het ontstaan en het behandelen van psychische stoornissen. Wat sexualiteit betreft interesseer ik me zowel in de lichamelijke als in de emotionele aspecten ervan. Het gaat er mij bij het bezoek aan deze fora om dat ik een hulpverlenende functie probeer te vervullen door vragen over emotionele en sexuele kwesties te beantwoorden.
Mocht je nog meer van me willen weten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk.nl.
SOOOOOOW, asjeblief, zeg daar maar wat op terug voel me opeens heel dom
Oud 24-01-2002, 20:38
Verwijderd
ik wel van mijn broer, dat ie er geen heeft
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 22:58
timonx
timonx is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
kingofhill schreef:
"mathfreak what the fuck doe jij op een forum voor scholieren met je 37??? zeg niet dat je account nog van uit je jeugd is. toen was er nog geen scholieren.com
Gekke Pedo".

Roos16 schreef: "...wil ik ook weleens weten". Als jullie dat willen weten, dan kan dat.
Och het houdt je jong he Maar vind het wel tof wij hebben tenslotte ook soms een grote smurf nodig

Oud 24-01-2002, 23:11
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
kingofhill schreef:
(..)
Beetje vreemd emailadres
Oud 25-01-2002, 07:20
SLAYERIZE
SLAYERIZE is offline
Citaat:
timonx schreef:
Och het houdt je jong he Maar vind het wel tof wij hebben tenslotte ook soms een grote smurf nodig

HAHAHAH *valt uit zn stoel van het lachen*
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 11:59
casey
casey is offline
van mijn broers en zussen weet ik het allemaal zeker: ze hebben 't nog nooit gedaan (aja, want ik heb geen )
Van mijn ouders weet ik zo vaag iets.. maar meer wil ik ook nie weten en van andere familieleden nog minder.. that's their business!
Oud 25-01-2002, 16:03
Saartje_16
Saartje_16 is offline
Boeit muh niet echt... Er zijn interessantere dingen
Oud 25-01-2002, 18:11
ZenZation
ZenZation is offline
Ehhh, na het werk in onze local discotheek praat ik altijd met mijn broer over onze ervaringen...
En dan ook in de woorden zelf, nergens omheendraaiend...
Oud 25-01-2002, 18:33
mathfreak
mathfreak is offline
Ik ontving zojuist een mailtje van Pim Effting (Unexplained) die mij attent maakte op een aantal reacties naar aanleiding van mijn reply dat ik gisteren plaatste. Hij schreef: "De vooroordelen spelen zich op tegen je, helaas.

Misschien handig als je in je profiel je geboortedatum eruit haalt?

Verder vind ik je positief bijdragen, en ben je zeker informatief aan het posten!"

Ik heb hem laten weten dat mijn profiel blijft zoals het is en dat diegenen die mijn aanwezigheid op dit forum niet op prijs stellen maar een formele klacht tegen mij bij hem of de andere forumbeheerders moeten indienen.

timonx schreef: "Maar vind het wel tof, wij hebben tenslotte ook soms een grote smurf nodig." Als je daar naar op zoek bent zul je op een ander forum moeten zoeken. Ik kom hier om op een serieuze manier met anderen over sexualiteit te praten, niet om de grote smurf uit te hangen.
Wat mijn e-mailadres betreft (dit even naar aanleiding van de opmerking van C'est moi!), dit heeft mijn broer voor me geregeld toen hij voor mij een account bij Het Net aanvroeg. Bovendien kom je wel eens vreemdere e-mailadressen tegen
Oud 25-01-2002, 18:38
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Ik ontving zojuist een mailtje van Pim Effting (Unexplained) die mij attent maakte op een aantal reacties naar aanleiding van mijn reply dat ik gisteren plaatste. Hij schreef: "De vooroordelen spelen zich op tegen je, helaas.

Misschien handig als je in je profiel je geboortedatum eruit haalt?

Verder vind ik je positief bijdragen, en ben je zeker informatief aan het posten!"

Ik heb hem laten weten dat mijn profiel blijft zoals het is en dat diegenen die mijn aanwezigheid op dit forum niet op prijs stellen maar een formele klacht tegen mij bij hem of de andere forumbeheerders moeten indienen.

timonx schreef: "Maar vind het wel tof, wij hebben tenslotte ook soms een grote smurf nodig." Als je daar naar op zoek bent zul je op een ander forum moeten zoeken. Ik kom hier om op een serieuze manier met anderen over sexualiteit te praten, niet om de grote smurf uit te hangen.
Wat mijn e-mailadres betreft (dit even naar aanleiding van de opmerking van C'est moi!), dit heeft mijn broer voor me geregeld toen hij voor mij een account bij Het Net aanvroeg. Bovendien kom je wel eens vreemdere e-mailadressen tegen
En ik geef je helemaal groot gelijk.. we doen gewoon nog alsof je wat traag van begrip bent en worstelt met 5 havo..
Serieus: Overal steekt er wel eentje uit, en aangezien hoge bomen veel wind vangen, kun je commentaar verwachten. Zolang er behalve je leeftijd niets anders is waardoor je opvalt zie ik geen reden om de dingen aan te passen.
Ik bedoel en 12 jarige die hier verkondigt ontmaagd te zijn, steekt er ook nogal redelijk uit maar die hoeft verder ook niets te veranderen niewaar???
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten