![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik ontving zojuist een mailtje van Pim Effting (Unexplained) die mij attent maakte op een aantal reacties naar aanleiding van mijn reply dat ik gisteren plaatste. Hij schreef: "De vooroordelen spelen zich op tegen je, helaas.
Misschien handig als je in je profiel je geboortedatum eruit haalt? Verder vind ik je positief bijdragen, en ben je zeker informatief aan het posten!" Ik heb hem laten weten dat mijn profiel blijft zoals het is en dat diegenen die mijn aanwezigheid op dit forum niet op prijs stellen maar een formele klacht tegen mij bij hem of de andere forumbeheerders moeten indienen. timonx schreef: "Maar vind het wel tof, wij hebben tenslotte ook soms een grote smurf nodig." Als je daar naar op zoek bent zul je op een ander forum moeten zoeken. Ik kom hier om op een serieuze manier met anderen over sexualiteit te praten, niet om de grote smurf uit te hangen. Wat mijn e-mailadres betreft (dit even naar aanleiding van de opmerking van C'est moi!), dit heeft mijn broer voor me geregeld toen hij voor mij een account bij Het Net aanvroeg. Bovendien kom je wel eens vreemdere e-mailadressen tegen
||
![]() |
Citaat:
![]() Serieus: Overal steekt er wel eentje uit, en aangezien hoge bomen veel wind vangen, kun je commentaar verwachten. Zolang er behalve je leeftijd niets anders is waardoor je opvalt zie ik geen reden om de dingen aan te passen. Ik bedoel en 12 jarige die hier verkondigt ontmaagd te zijn, steekt er ook nogal redelijk uit maar die hoeft verder ook niets te veranderen niewaar??? |
![]() |
|
|