Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2006, 20:36
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
jimi schreef op 15-06-2006 @ 21:24 :
nou zit ik in een crisis iedereen wil ergens anders heen, en ein wil nu ook mee, en britt wil nog steeds perse naar die harige lesbie, dus waarschijnlijk toch de melkweg zonder britt, paradiso vind ik te duur en niet zo leuk denk ik maar zet jij ook je fiets in de locker, dan kunnen we een minimeet doen.
Ooo en Britt heeft een heel betoog tegen mij gehouden hoe stom Elle Bandita was. Ik ben rond 23:45 uur bij paradiso maar ik zet mijn fiets aan de overkant. Hoe laat ben jij er, .
Oud 15-06-2006, 20:40
Metal
Metal is offline
Citaat:
rxn schreef op 15-06-2006 @ 20:46 :
zo heet ik niet, maar teleurstellend hoor metal
ja helaas ik vind het zelf ook behoorlijk vervelend
Oud 15-06-2006, 20:46
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 15-06-2006 @ 21:36 :
Ooo en Britt heeft een heel betoog tegen mij gehouden hoe stom Elle Bandita was. Ik ben rond 23:45 uur bij paradiso maar ik zet mijn fiets aan de overkant. Hoe laat ben jij er, .
hecate komt ook in paradiso he, die is minstens zo harig als die elle banditabever
Oud 15-06-2006, 20:48
Metal
Metal is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 15-06-2006 @ 21:46 :
hecate komt ook in paradiso he, die is minstens zo harig als die elle banditabever
doe je de groetjes aan aaron?
Oud 15-06-2006, 20:49
HenkMul
HenkMul is offline
"Yo Aaron, Metal says hi. U KNOW METAL? The guy who used to hang out with Sickboy!"
Oud 15-06-2006, 21:17
matt trakker
matt trakker is offline
"he says he knows you from myspace!"
Oud 15-06-2006, 21:37
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
jimi schreef op 15-06-2006 @ 21:24 :
nou zit ik in een crisis iedereen wil ergens anders heen, en ein wil nu ook mee, en britt wil nog steeds perse naar die harige lesbie, dus waarschijnlijk toch de melkweg zonder britt, paradiso vind ik te duur en niet zo leuk denk ik maar zet jij ook je fiets in de locker, dan kunnen we een minimeet doen.
elle bandita is toch tof ja toch niet dan
Oud 15-06-2006, 21:40
Metal
Metal is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 15-06-2006 @ 22:17 :
"he says he knows you from myspace!"
'myspace, the place where you meet interesting people'
Oud 16-06-2006, 01:40
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ok ik heb zes uur aan mijn portfolio gezeten en ik ben klaar met al mijn verantwoordingen schrijven, oftwel kklaar voor vandaag. dus nu ga ik lekker een paar biertjes drinken terwijl ik op mijn bank lig en family guy ofzo kijken

vanaf morgen weer een week zonder ouders thuis
Oud 16-06-2006, 11:22
Verwijderd
Ik kom best wel dichtbij Heroin Chique te wonen geloof ik. Nu ga ik verhuisdozen inpakken want over een week of twee gaat ik me zetelen in Den Haag.
Oud 16-06-2006, 13:12
grandmommy
grandmommy is offline
elle bandita is toch dat manwijf dat ooit in bad candy zat? zo ja,. dan heb ik daar ook meteen genoeg mee gezegd.
Oud 16-06-2006, 17:26
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 16-06-2006 @ 14:12 :
elle bandita is toch dat manwijf dat ooit in bad candy zat? zo ja,. dan heb ik daar ook meteen genoeg mee gezegd.
volgens mij waren het the riplets

edit: heb t opgezocht allebei dus

Laatst gewijzigd op 16-06-2006 om 17:29.
Oud 16-06-2006, 17:37
ZerO
ZerO is offline
ik had vanochtend een kater en nou gelukkig niet meer morgenochtend waarschijnlijk wel want vanavond ga ik naar een feest van mijn oude school och ik voel me oud
Oud 16-06-2006, 17:39
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 16-06-2006 @ 14:12 :
Wat een ramp is zij ja.
Oud 16-06-2006, 17:41
Verwijderd
oja die zagen we een keer in de ekko en dat was echt een kutavond want we werden maar niet dronken
van bandita weet ik niet zoveel meer
Oud 16-06-2006, 19:08
kuik
kuik is offline
nou ik had me voorgenomen om te gaan studeren gisterochtend dus ik had mn wekker om half 8 gezet en toen werd ik gewekt en toen werd dat toch maar half 9 en later zelfs nog 9 uur, ik ben erg goed in het verzetten van mn wekker maar toen kon ik niet meer studeren want om half 10 kwam er al een vriendinnetje langs en gingen we de stad in om cadeautjes te kopen voor vaderdag en voor een housewarmingparty en natuurlijk ook voor onszelf daarna gingen we naar een housewarmingparty op uilenstede, wat een kkplek is dat zeg. maar het was wel gezellig en daarna naar de melkweg waar ik tom violence, mortischa en avelon spotte.
Oud 16-06-2006, 19:42
Verwijderd
ooohh ik ging net even wat dingetjes halen bij de supermarkt en er waren allemaal oranjefreaks met vuurwerk en ze schreeuwden iets van lekker meissieeeeeeee voordat ze me gingen bekogen ofzoiets omg. en daarna zocht ik mijn favoriete drank in de supermarkt en die vond ik niet en toen nam ik maar een andere en toen ik in de rij stond zag ik mijn favo ineens staan ohhh verloren tussen het bier oohh en toen was ik aan de beurt en toen heb ik mijn favo drank achtergelaten moederziel alleen tussen het hooligan bier dat straks opgedronken gaat worden door de hooligans die me nariepen oooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhno
Oud 16-06-2006, 20:23
Verwijderd
ik kan niet tegen kutmongolen en domme mensen maar ik kom ze vandaag overal tegen en ik heb kutkankergrote kater en ik ben school zat en ik moest werken en MANNEN
Oud 17-06-2006, 16:51
Electriq
Electriq is offline
Verveling
Oud 17-06-2006, 19:51
Verwijderd
ik had gisteraaf een gaaf feest, met gratis drank
vanmorgen had ik een enorme kater en moest ik vier wedstrijden spelen in de brandende zon. nu ben ik gedoucht en ga ik helemaal nietsch doen.
Oud 18-06-2006, 12:16
__
__ is offline
vandaag heb ik een lam dagje. ik denk dat ik zo maar eindelijk eens mijn koffers van barca & duitsland zal moeten uitpakken ofzoo. vanavond examenfeest van 4 vriendinnen
Oud 18-06-2006, 12:28
Verwijderd
ik ben gisteren naar artis geweest en dat was leuk <3 vandaag ben ik een beetje brak en het is zo'n zooitje maar het is te warm om op te ruimen oei
Oud 18-06-2006, 12:32
grandmommy
grandmommy is offline
gisteren waren mijn broers er en ze gingen naar een 'illegaal techno paartie' en ze vonden zichzelf zo stoer en ze vroegen of ik mee wilde en ik had geen zin en toen gingen ze triest betuttelend doen ' ooohh geeft niet hoor, als je daar nog niet aan toe bent en ja je kan dan natuurlijk niet vroeg naar bed enzo nee haha lol' argh, stelletje lijers, krijg de kogel
ik heb echt zo'n goede verstandhouding met mijn jongste broer, ik word er week van. stomme nurt.
Oud 18-06-2006, 12:57
Verwijderd
ik heb gegeten bij Leen http://www.leen-restaurant.nl/ en het was een ware smaaksentatie
Oud 18-06-2006, 12:58
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
kuik schreef op 16-06-2006 @ 20:08 :
daarna naar de melkweg waar ik tom violence, mortischa en avelon spotte.
. Daar was ik niet en Avelon volgens mij ook niet.
Oud 18-06-2006, 13:05
Verwijderd
je bedoelt jimi, want daar was ik mee. en aaf kwam later ook nog na ella banhara
Oud 18-06-2006, 13:07
Inga
Inga is offline
aangifte gedaan bij de politie dus ..
Oud 18-06-2006, 13:13
innogen
innogen is offline
Mijn zusje vierde haar verjaardag en ik had mijn kamer afgestaan aan allerhande logees. Beetje jammer dat een van die alleraardigste logees ontzettend dronken was en dus op mijn bedbank om half 5 's nachts heeft liggen spouwen. Nu is de hoes eraf en hoezee hij kan blijkbaar niet gewassen worden, maar ze beloofde dat ze een nieuwe gaat betalen.

Kotslucht all around
Oud 18-06-2006, 16:07
Broeder
Broeder is offline
NOU JONGENS ik was gisteravond opeens in het Paard van Troje en dat was wel HUH want er was niemand, maar ik had een gratis kaartje en er waren uiteindelijk ook wel andere mensen maar die kennen jullie niet. Ik ook niet. Hoe dan ook, het was nog wel jofel en ik zei "OH" tegen ELLA BANDITA, die minder irritant was dan ik dacht jaja ohoh huh, want ik verstond eigenlijk niet wat ze zei. Ik dacht JAVA maar ze zei ZARA of VARA. Spannend!!! En de rest ben ik vergeten, wat natuurlijk niet waar is maar HAHAHhh
Oud 18-06-2006, 16:58
kuik
kuik is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 18-06-2006 @ 13:58 :
. Daar was ik niet en Avelon volgens mij ook niet.
dan was het iemand die heel veel op je leek

ik heb vandaag eindelijk wat aan school gedaan en een planning gemaakt zodat ik nog 4 dagen overhou om alles opnieuw te herhalen haha.. ik denk niet dat ik me eraan ga houden.. en zometeen koken voor mn vader, want vaderdag en dan naar mn kamer en grey's anatomy kijken (L) dubbele herhalingen woohoo
Oud 18-06-2006, 17:12
terror koekjes
terror koekjes is offline
ik ging uit jodelen bij 80's & more en ik genoot zo dat ik naar de Consul ging en over Marokkies heen weende van ellende toen ging ik slapen en daarna kreeg ik een chocoladekoekjesontbijt
Oud 18-06-2006, 17:53
ZerO
ZerO is offline
ik lig de hele dag in de hangmat op het balkon met mijn loverboy en gisteren heb ik wijn gedronken en kapster gespeeld en oh dat ging nog best goed
Oud 18-06-2006, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 18-06-2006 @ 17:07 :
NOU JONGENS ik was gisteravond opeens in het Paard van Troje en dat was wel HUH want er was niemand, maar ik had een gratis kaartje en er waren uiteindelijk ook wel andere mensen maar die kennen jullie niet. Ik ook niet. Hoe dan ook, het was nog wel jofel en ik zei "OH" tegen ELLA BANDITA, die minder irritant was dan ik dacht jaja ohoh huh, want ik verstond eigenlijk niet wat ze zei. Ik dacht JAVA maar ze zei ZARA of VARA. Spannend!!! En de rest ben ik vergeten, wat natuurlijk niet waar is maar HAHAHhh
omg, hoe kwam je daar beland ?
Oud 18-06-2006, 20:57
Verwijderd
zo, ik heb zojuist de eerste stap van mn harloopschema doorlopen
Oud 18-06-2006, 21:40
Verwijderd
Ik heb vandaag de huurder naast mijn woning ontmoet en aangezien we een wasmachine delen hebben we een onwijs hechte band. Ze is in ieder geval een heel aardig meisje dus mijn angsten voor een enge oude man zijn verdwenen, thank god. Over 2 weken ga ik er 'echt' wonen en ik heb er best wel zin in
Oud 18-06-2006, 23:45
teenager
teenager is offline
Na de pittige discussies alhier ga ik straks misschien mijn hart luchten op Psychologie.
Oud 18-06-2006, 23:49
merels
merels is offline
ik werk de hele dag en uit wanhoop dronk ik rosé, die op mijn WERK erg lekker is aangezien de collega´s gesprekken aangingen op niveau nul restte mij geen andere keuze. niet dat ik nu zo diepgaand ben , maar gesprekken over 300 euro per avonden pilletjes plus ´vrouwelijks lekkers´ (zonder vrouwelijks he ) deden mij dwingen een tweede en derde glas te nemen.
morgen mag ik mij laten prikken en ik ga helemaal fietsen, goed voor de kuitspieren

Laatst gewijzigd op 18-06-2006 om 23:51.
Oud 19-06-2006, 07:48
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 18-06-2006 @ 20:28 :
omg, hoe kwam je daar beland ?
Ik werd opgebeld door iemand die gratis kaartjes had en vroeg of ik meeging, blijkbaar zei ik 'ja' want een uur later stond ik opeens op het station
Oud 19-06-2006, 21:31
*amélie*
*amélie* is offline
Afgelopen week ben ik met de basisschool waar m'n moeder werkt meegeweest op schoolkamp en was ik voor 5 dagen weer 11 jaar. Het was ontzettend tof en ik heb die krengen wat respect bijgebracht Ook ben ik aan de haal gegaan met een gast van de kampstaf oeioei. Gister haalde ik slaap in en vandaag moet ik leren voor m'n laatste tentamen, maar ik wil niet.
Oud 19-06-2006, 21:36
woezel
woezel is offline
ik had een supersupertof weekend dat bestond uit aan het water zitten, zwemmen, blowen, drinken en te weinig eten.
nu doe ik niks.
Oud 19-06-2006, 21:45
Sjoerd
Sjoerd is offline
te vroeg wakker geworden, toets gemaakt, buiten gezeten, nog een toets gemaakt, naar de stad geweest, geleert, gegeten, naar vriendin gegaan waarmee ik in de rijn zou gaan zwemmen, maar we kregen een ijsje van d'r moeder en toen kwam er een vriendin van d'r langs en gingen we zeepsop in de fontein op de markt doen nu heb ik alles van maria mena gedownload en morgen komt een goede vriendin eten en zometeen ga ik slapen.
Heerlijk, ouders 3 dagen weg <3
Oud 19-06-2006, 22:18
Drez
Drez is offline
ik had een familiebbq dit weekend en mijn tante werd dronken
en vandaag ging ik weer studeren en nu verveel ik me dus ik ga maar eens slapen.
Oud 20-06-2006, 09:09
idontcare
idontcare is offline
ik heb zo herkansing spaans (omdat ik ziek was de eerste keer grr) en daarna sollicitatiegesprek voor een stage. beter is het wat deze keer want ik ben het zoeken zat en ik wil gewoon vakantie. .
Oud 20-06-2006, 13:03
HenkMul
HenkMul is offline
Ik dronk koffie in 11 met een forumster die vandaag dertig jaar is geworden.
Oud 20-06-2006, 13:23
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben sinds gisteren al met school bezig en buiten 4 uur slaap heb ik nog niets anders gedaan.

ik heb mijn deadline van afgelopen vrijdag naar vandaag 1700 verschoven.
Oud 20-06-2006, 14:12
__
__ is offline
ik besprak gisteren om half 6 's nachts de ins en outs van dit gele forum met kapt. roodbaard en dat vonden we eigenlijk best debiel dus toen gingen we maar eindelijk een keer slapen en nu heb ik pas net ontbeten
Citaat:
Sjoerd schreef op 19-06-2006 @ 22:45 :
Heerlijk, ouders 2 weken weg <3
nu ga ik even wat drinken in UT DURRUP met een vriend en vriendin.
Oud 20-06-2006, 14:35
ZerO
ZerO is offline
De afgelopen dagen waren druk maar erg leuk en vandaag heb ik geleerd voor een her en ik ben nog lang niet klaar !
Oud 20-06-2006, 15:32
merels
merels is offline
kk ik had gister twee prikken gehad en de vorige keer was er niets aan de hand. vannacht werd ik opeens naar en nu heb ik al de hele tijd koorts en rillingen etc terwijl ik vanochtend twee uur rijles had. het ging nogal slecht terwijl ik overmogen moet afrijden haha . net heb ik geslapen maar ik voel me nog steeds hetzelfde en ik moet vanavond werken.
KKDAG.
Oud 20-06-2006, 15:33
Verwijderd
ik heb nog maar 3 dagen toetsweek, en dan ben ik klaarrr.
oh, en ik heb zin in vrijdag want dan heb ik een feest, en zaterdag ook, en zondag parkpop, oh joy
Oud 20-06-2006, 17:17
__
__ is offline
Citaat:
merels schreef op 20-06-2006 @ 16:32 :
kk ik had gister twee prikken gehad en de vorige keer was er niets aan de hand. vannacht werd ik opeens naar en nu heb ik al de hele tijd koorts en rillingen etc terwijl ik vanochtend twee uur rijles had. het ging nogal slecht terwijl ik overmogen moet afrijden haha . net heb ik geslapen maar ik voel me nog steeds hetzelfde en ik moet vanavond werken.
KKDAG.
hee ik vroeg me opeens iets af, omdat het eerst niet zo goed leek te gaan met de examens enzo.. heb je t gehaald eigenlijk? ik hoop t
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten