Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2006, 21:35
Verwijderd
ik ben nu bij mn ouders,om te studeren,want gebrek aan pc op kamer,
Advertentie
Oud 20-06-2006, 21:43
merels
merels is offline
Citaat:
__ schreef op 20-06-2006 @ 18:17 :
hee ik vroeg me opeens iets af, omdat het eerst niet zo goed leek te gaan met de examens enzo.. heb je t gehaald eigenlijk? ik hoop t
jaa
ik ga alleen wel duits herkansen omdat ik daar een nu 5 voor sta.
Oud 20-06-2006, 21:43
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 20-06-2006 @ 22:35 :
ik ben nu bij mn ouders,om te studeren,want gebrek aan pc op kamer,
gezellig
Oud 21-06-2006, 11:51
__
__ is offline
gisteren ging ik met 5 CHICKIES desperate housewives en the exorcist kijken en dat was vet eng en toen zei ik "JA MAARRR ik moet straks in mn eentje in een donker huis slapen.." dus toen bleven 4 van hen GEZELLIE logeren en ja toen gingen we maar heel de nacht over piemels enzo praten en nu zijn ze weg en moet ik douchen want ik schijn te gaan zuipen? 2 vriendinnen zijn nu pas echt klaar met hun examens (hadden een her), dus dat moet gevierd worden I guess.

anders komen mn ouders even niet MORGEN ( ) alweer terug ofzo, ik vermaak me zo wel eh.

Citaat:
merels schreef op 20-06-2006 @ 22:43 :
jaa
ik ga alleen wel duits herkansen omdat ik daar een nu 5 voor sta.
proficiat verder geen onvoldoendes dan? doe je beter dan ik hehe
Oud 21-06-2006, 12:00
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik stond op en ik had een natuurkunde repetitie en ik was ZO blij dat ik de driefasendriehoek op m'n hand had staan. ook was m'n spiekbrief hard nodig. ik hoop nu dat ik een 4.8 heb gehaald, want dan sta ik een 6 nog maar ik ga sowieso over. en toen had ik 2 uur gym en dat ging goed. gymen op allstars is rlx, ik deed 1.20 min over 400 meter en 8.48 sec. over 60 m sprint. verder heb ik met kogelstoten 6 meter gegooit. maar dat heb ik noot gehad in de gymles
ohja m'n moeder komt vanavond weer terug en m'm vader zaterdag
Oud 21-06-2006, 12:51
ZerO
ZerO is offline
Bah ik moest naar het gemeentehuis en ik wilde fietsen alleen stond mijn fiets op het station en toen dacht ik ach ik haal het daarna wel op ben toch in de stad maar mijn fietssleutel had ik niet bij me haha :/ dus moest ik alsnog naar huis lopen en straks ga ik alweer naar de stad LOPEND :/ om mijn fiets op te halen en met een vriendin koffie te drinken.
Oud 21-06-2006, 12:57
merels
merels is offline
Citaat:
__ schreef op 21-06-2006 @ 12:51 :
gisteren ging ik met 5 CHICKIES desperate housewives en the exorcist kijken en dat was vet eng en toen zei ik "JA MAARRR ik moet straks in mn eentje in een donker huis slapen.." dus toen bleven 4 van hen GEZELLIE logeren en ja toen gingen we maar heel de nacht over piemels enzo praten en nu zijn ze weg en moet ik douchen want ik schijn te gaan zuipen? 2 vriendinnen zijn nu pas echt klaar met hun examens (hadden een her), dus dat moet gevierd worden I guess.

anders komen mn ouders even niet MORGEN ( ) alweer terug ofzo, ik vermaak me zo wel eh.

proficiat verder geen onvoldoendes dan? doe je beter dan ik hehe
ja nog een voor engels,
volgens mij heb ik duits alsnog verneukt,maarjaa.
Oud 21-06-2006, 13:02
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik ging vandaag een pakje ophalen bij het postkantoor met m'n portemonnee erin (iemand had hem gevonden en opgestuurd, <3) maar ik moest me legitimeren. Dat kon niet want ik ben mn paspoort al heel lang kwijt. Toen heb ik die mutsen wijsgemaakt dat mn legitimatie ín de portemonnee in het pakje zat, en toen maakten ze het open, en toen ging ik zoeken en "oooh hij is eruit gehaald, en al mijn geld ook, ohnee he" zei ik toen, en toen vonden ze me heeeel zielig en mocht ik hem zo meenemen Maar nu heb ik dus weer OV en een bankpas,
Oud 21-06-2006, 13:08
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 21-06-2006 @ 14:02 :
Dat kon niet want ik ben mn paspoort al heel lang kwijt. Toen heb ik die mutsen wijsgemaakt dat mn legitimatie ín de portemonnee in het pakje zat, en toen maakten ze het open, en toen ging ik zoeken en "oooh hij is eruit gehaald, en al mijn geld ook, ohnee he" zei ik toen, en toen vonden ze me heeeel zielig en mocht ik hem zo meenemen Maar nu heb ik dus weer OV en een bankpas,
haha geweldig
Oud 21-06-2006, 17:38
Verwijderd
yeahh vanaaf sziget boeken en ik ga toch nog wel naar TOOL oooooooooh geluk (L)
Oud 21-06-2006, 20:38
Broeder
Broeder is offline
Ik heb dat Helen of Troy maar afgezet. Wat een drama
Oud 21-06-2006, 22:03
*amélie*
*amélie* is offline
We gingen dance step o.i.d. (met 2 matten en een playstation) doen met flessen wijn en het was heel tof. om half11 was het uit met de pret, want eigenlijk hebben we alle 4 tentamen en gaan nu leren
Oud 21-06-2006, 22:07
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb voetbal gekeken en damn wat waren die scheidsen aan het miepen. en verder stomme grapjes gemaakt over de rochel die uit van der vaarts mond kwam na zijn vrije trap. echt weer ouderwets gezellig hahaaaaahaha ahahhhhh lol.
Oud 21-06-2006, 22:16
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 21-06-2006 @ 23:07 :
ik heb voetbal gekeken en damn wat waren die scheidsen aan het miepen. en verder stomme grapjes gemaakt over de rochel die uit van der vaarts mond kwam na zijn vrije trap. echt weer ouderwets gezellig hahaaaaahaha ahahhhhh lol.
Hehehe, die viel me serieus ook op.
Greet maints tink alaik
Oud 21-06-2006, 22:34
grandmommy
grandmommy is offline
' ja en dan draait hij om zijn eigen as en krijgt drie tot vijf tentakels, keert terug richting rafaels mond MAAR treft onderweg het gezicht van de tegenstander. dat is een overtreding he, obstruction ofzo'

en die aanvaller an argentinie met dat neanderthalerhoofd en die brandwonden in z'n nek we hadden daarvan gemaakt dat hij weleens stiekem zijn onderkaak naar voren zou steklen en zo iemand zou tackelen
Oud 21-06-2006, 23:06
__
__ is offline
ik heb ALS EEN DOLLE genoten van nederland - argentinie nu ga ik mn oranje petje maar eens van mn kupske halen en te bed. morgen komen mn ouders thuis dus ik heb een grote schoonmaak voor de boeg
Oud 22-06-2006, 08:41
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 21-06-2006 @ 23:34 :
' ja en dan draait hij om zijn eigen as en krijgt drie tot vijf tentakels, keert terug richting rafaels mond MAAR treft onderweg het gezicht van de tegenstander. dat is een overtreding he, obstruction ofzo'

en die aanvaller an argentinie met dat neanderthalerhoofd en die brandwonden in z'n nek we hadden daarvan gemaakt dat hij weleens stiekem zijn onderkaak naar voren zou steklen en zo iemand zou tackelen
wij hadden het erover dat die laatste waarschijnlijk een overblijvsel was uit de voc-tijd en een slaaf van onze schepen was, hij heeft nameljik un scheurbeuk en schurft in z'n nek en geen tanden in z'n smoel

Oud 22-06-2006, 10:38
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb vanaf vandaag vakantie en lig nu in bed
Oud 22-06-2006, 10:54
Verwijderd
That's what I call vacation.
Oud 22-06-2006, 10:57
terror koekjes
terror koekjes is offline
mijn buurjongen is gedumpt omdat zijn vriendinnetje gehoord had dat hij met mij voosde gadsie hahahaha toen ging ik voetbal kijken dat doe ik nooit meer
Oud 22-06-2006, 11:14
Broeder
Broeder is offline
Ik heb geLARPt en ik was keukenhulp 2.
Oud 22-06-2006, 11:58
Verwijderd
ik studeer, voor de allerlaatste dag in de komende 2 maanden ongeloofelijk veel zin in morgen 12 uur en dit weekend en volgende week en werchter en en een kot zoeken en en en alles..
Oud 22-06-2006, 12:22
Drez
Drez is offline
Ik heb gisteren ook voetbal gekeken en bevond mij in een Bouhlarouz-fanclub, dus het was uitermate hilarisch.
Daarna ging ik wijn drinken en blowen met mijn vriendje en ontzettend veel lachen en ja dat was leuk.
En nu ben ik weer thuis en ik heb besloten dat ik vandaag niet naar de bieb ga, maar ga schoonmaken enzo. Huhu. Ik denk dat ik voorlopig nog wel zit te computeren.

Oh en morgen is er stufi en dan ga ik een szigetkaartje kopen <3.
Oud 22-06-2006, 12:26
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 22-06-2006 @ 09:41 :
wij hadden het erover dat die laatste waarschijnlijk een overblijvsel was uit de voc-tijd en een slaaf van onze schepen was, hij heeft nameljik un scheurbeuk en schurft in z'n nek en geen tanden in z'n smoel

hahahaha maar die kerel, waarschijnlijk is ie best aardig in het echt, maar dat hoofd. hoe heet ie? dan ga ik hem googlen.
Oud 22-06-2006, 12:39
grandmommy
grandmommy is offline
hahaha arme jongen
Oud 22-06-2006, 13:12
Verwijderd
ranzige holbewoner
Oud 22-06-2006, 13:31
Verwijderd
weet iemand hoe je in een keer 300 foto's kan verkleinen??? ik heb photoshop
Oud 22-06-2006, 13:31
Verwijderd
met ACDsee.
Oud 22-06-2006, 14:04
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 22-06-2006 @ 13:39 :
[afbeelding] hahaha arme jongen
IK ZIT TE FUCKING ETEN!
Oud 22-06-2006, 14:09
Verwijderd
Dat kan nog steeds hoor.
Oud 22-06-2006, 14:12
Verwijderd
ik heb firestone al gevonden( = gratis) thnx
Oud 22-06-2006, 16:55
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
rxn schreef op 22-06-2006 @ 14:12 :
ranzige holbewoner

hehehe en hij is ook maar 1.67 meter.
Oud 22-06-2006, 16:58
Martin II
Martin II is offline
ik maakte wel iets opmerkelijks mee..

moest vandaag 2 blokken nakomen, want ik was het eerste en laatste blok vrij, en heb gedonder gehad doordat een leraar kinderachtig deed en me gewoon genaait heeft daarmee..

maarja, ik kwam dus vanmiddag bij de man waar ik moest nakomen, zegt ie: nja ik vind het wel goed zo, je bent vanochtend op school gekomen om na te komen, en dat vind ik genoeg. Voor mij is het hiermee afgedaan..

nja zoiets zei ie dan, daar kwam het op neer vond het erg relaxt.. mn humeur sloeg meteen helemaal om naar de goede kant, want dit scheelde me gewoon 5 kwartiertjes vrije tijd
Oud 22-06-2006, 17:10
grandmommy
grandmommy is offline
die docent wilde zelf ook gewoon een uurtje lamballen hoor, zo zijn die lui.
Oud 22-06-2006, 17:12
dark princess
dark princess is offline
ik heb vandaag mijn laatste project ingeleverd van dit jaar!!! en ik geloof dat ik mijn P ga halen!

verder heb ik een boek gekocht voor op vakantie (zoals altijd zal hij ook al wel uit zijn voor ik op vakantie ga) en ben ik tijden in de bieb geweest, omdat ik me verveelde en leuke boeken wilde bekijken van interieur dingen.

ohja en ruzie 'gekregen/gemaakt' met mijn moeder, mn vader en daarna ook nog eens mn broertje...
Oud 22-06-2006, 17:12
Martin II
Martin II is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 22-06-2006 @ 18:10 :
die docent wilde zelf ook gewoon een uurtje lamballen hoor, zo zijn die lui.

hmm.. nja.. het zat zo: ik had een vak uit mn pakket gegooid, en geregeld met de leraar dat ik niet meer naar de lessen hoefde.. maar officieel had ik het nog niet geregeld met een brief van de decaan enzo, en dat vond een ANDERE leraar een groot probleem.. waarna ie naar de directeur stapte.. <khad al problemen met de leraar >.. en die heeft me dus nu gematst en terecht
Oud 22-06-2006, 17:14
grandmommy
grandmommy is offline
eh, ok.
Oud 22-06-2006, 17:16
Martin II
Martin II is offline
was ik onduidelijk? kan slecht uitleggen
Oud 22-06-2006, 17:16
grandmommy
grandmommy is offline
ja kan je het misschien nog een keer uitleggen?
Oud 22-06-2006, 17:20
Verwijderd
"ja nee ik heb ze niet ik stond bij de edah en toen vroeg ik om wuppies en toen zei die vrouw MEVROUW U BENT HIER BIJ DE EDAH NIET BIJ DE AH en toen lachte iedereen me uit "

aldus de moeder van Phyl

goed, eh, dat heb ik dus meegemaakt vandaag. &ik kreeg een 3.1 terug voor wiskunde nu sta ik een 3.8
Oud 22-06-2006, 17:35
Martin II
Martin II is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 22-06-2006 @ 18:16 :
ja kan je het misschien nog een keer uitleggen?

oke ik doe nog een poging

nou kijk.. het zat dus zo: elke leerling moet minstens 1 en maximaal 2 keuzevakken hebben.. dat zijn vakken die je buiten je profiel om kiest, als opvulling, of omdat je het een interessant vak vindt. Waarom dit verplicht is, weet ik niet, maar mijns insziens heeft het iets te maken met de studielast uren die een scholier minstens moet maken in de 2e fase.

Ik had dus eerst als keuzevakken lo2 (gym 2) en m&o (management en organisatie).. na 2 lessen heb ik m&o uit mn pakket gegooit, en had ik alleen lo2 nog. tot zover is er niks aan de hand, want je mag elk moment een keuze vak weggooien als je maar een ander vak over houdt.

Maar na een paar maanden kwam ik tot de conclusie, dat lo2 ook niet is wat ik wil. Dus ik ben naar de leraar gegaan, en heb gezegt dat ik een ander keuzevak wou kiezen, waarop de beste man zei dat ik langs de decaan moest om het allemaal officieel te regelen, en een nieuw keuzevak te kiezen (als vervanging voor lo2, omdat ik anders geen keuzevak meer zou hebben. een keuzevak is dus verplicht). Ik vroeg de leraar of ik nog naar de resterende lo2 lessen moest gaan, totdat het officieel geregeld zou zijn, waarop de leraar zei dat dit niet hoefde van hem.

Ik ben dus 4 of 5 weken lang niet naar de lessen lo2 toe geweest, terwijl het vervangen van lo2 voor een ander keuzevak nog niet officieel was geregeld. in die weken heb ik dus meer vrije tijd gehad dan eigenlijk toegestaan, maar omdat ik het onderling met de leraar had geregeld, dacht ik dat het wel goed zat.

Niet dus.

Een leraar waar ik al vaker problemen mee had, ging lastig lopen doen over de uren die ik had "gemist", doordat ik geen keuzevak meer had. Hij is daarop naar de sector-directeur HAVO gegaan, die mij als straf gaf dat ik moest nakomen.

Maar na 1 blok nakomen sochtends, vond hij dus dat ik genoeg had "ingehaald" van alle gemiste uren..

ff een kleine bereking:

per week had ik 2 lessen lo2, van 5 kwartier.

5 kwartier x 2 = 2,5 uur

2,5 uur x 5 weken = 12,5 uur.

ik heb dus 12,5 uur les "gemist" zegmaar.. en ben om dat goed te maken 1,25 uur nagekomen..

daarna zei de directeur, toen ik smiddags weer zou gaan nakomen, dat hij vond dat ik genoeg was nagekomen door sochtends te komen..

ofterwijl, de directeur kiest mijn kant, en was het niet helemaal eens met de leraar. <is mijn bescheiden conclusie>

zo, is ie nu duidelijk genoeg?
Oud 22-06-2006, 17:37
gasface
gasface is offline
ysati
Oud 22-06-2006, 17:38
Drez
Drez is offline
:*)
Oud 22-06-2006, 17:58
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Martin II schreef op 22-06-2006 @ 18:35 :
oke ik doe nog een poging

zo, is ie nu duidelijk genoeg?

nee ik snap het nog steeds niet hoor, kun je me dat gedeelte over die docent nog eens uitleggen?
Oud 22-06-2006, 18:00
Verwijderd
Even in martin de tweede stijl hoor: vandaag zat ik in de otoo en ik deed het eerst het portier open en toen stapte ik in. Eerst bracht ik mijn linkervoet omhoog om het vervolgens te plaatsen op het donkerkleurig tapijt. Vervolgens ging ik zitten en bungelde mijn rechtervoet uit het portier en voegde ik mijn rechtervoet bij mijn linkervoet. Ik stak mijn rechterhand uit en plaatste mijn vingers rond de deurklink en schoof het met een vaart dicht. Wie wil nu weten hoe ik het knopje bereik dat regelt dat de ramen naar beneden schuiven?
Oud 22-06-2006, 18:02
grandmommy
grandmommy is offline
oh ik wil dat wel weten!
Oud 22-06-2006, 18:04
kuik
kuik is offline
ik ben al sinds gistermorgen misselijk en ik eet bijna niets maar goed gisteravond toch wel naar de stad en ik heb voor het eerst voetbal gekeken in een te kansloos cafe op het rembrandtplein en ik kreeg een oranje cape om er was ook nog eens niets aan en ik had te veel bier gedronken en nu toen ging ik terug naar mn kamer en toen heb ik nog gesocialized met mn begane-grond-genoten en nu heb ik een crush op één van hun en vandaag was al helemaal een kutdag want ik heb weer de hele dag niets kunnen eten en ik voel me kut
Oud 22-06-2006, 18:18
__
__ is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 22-06-2006 @ 18:20 :
"ja nee ik heb ze niet ik stond bij de edah en toen vroeg ik om wuppies en toen zei die vrouw MEVROUW U BENT HIER BIJ DE EDAH NIET BIJ DE AH en toen lachte iedereen me uit "

aldus de moeder van Phyl

goed, eh, dat heb ik dus meegemaakt vandaag. &ik kreeg een 3.1 terug voor wiskunde nu sta ik een 3.8
hahaha van phillian? wtf en balen van je wiskunde trouwens..
Oud 22-06-2006, 19:11
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik hoestte net in iemand's mond.

GADVERDAMME.

.
Oud 22-06-2006, 19:18
innogen
innogen is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 22-06-2006 @ 20:11 :
Ik hoestte net in iemand's mond.