Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ga alleen wel duits herkansen omdat ik daar een nu 5 voor sta.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
gisteren ging ik met 5 CHICKIES desperate housewives en the exorcist kijken en dat was vet eng en toen zei ik "JA MAARRR ik moet straks in mn eentje in een donker huis slapen.." dus toen bleven 4 van hen GEZELLIE logeren
![]() anders komen mn ouders even niet MORGEN ( ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() volgens mij heb ik duits alsnog verneukt,maarjaa.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Greet maints tink alaik
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
hehehe en hij is ook maar 1.67 meter.
||
Citaat:
hmm.. nja.. het zat zo: ik had een vak uit mn pakket gegooid, en geregeld met de leraar dat ik niet meer naar de lessen hoefde.. maar officieel had ik het nog niet geregeld met een brief van de decaan enzo, en dat vond een ANDERE leraar een groot probleem.. waarna ie naar de directeur stapte.. <khad al problemen met de leraar ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
oke ik doe nog een poging ![]() nou kijk.. het zat dus zo: elke leerling moet minstens 1 en maximaal 2 keuzevakken hebben.. dat zijn vakken die je buiten je profiel om kiest, als opvulling, of omdat je het een interessant vak vindt. Waarom dit verplicht is, weet ik niet, maar mijns insziens heeft het iets te maken met de studielast uren die een scholier minstens moet maken in de 2e fase. Ik had dus eerst als keuzevakken lo2 (gym 2) en m&o (management en organisatie).. na 2 lessen heb ik m&o uit mn pakket gegooit, en had ik alleen lo2 nog. tot zover is er niks aan de hand, want je mag elk moment een keuze vak weggooien als je maar een ander vak over houdt. Maar na een paar maanden kwam ik tot de conclusie, dat lo2 ook niet is wat ik wil. Dus ik ben naar de leraar gegaan, en heb gezegt dat ik een ander keuzevak wou kiezen, waarop de beste man zei dat ik langs de decaan moest om het allemaal officieel te regelen, en een nieuw keuzevak te kiezen (als vervanging voor lo2, omdat ik anders geen keuzevak meer zou hebben. een keuzevak is dus verplicht). Ik vroeg de leraar of ik nog naar de resterende lo2 lessen moest gaan, totdat het officieel geregeld zou zijn, waarop de leraar zei dat dit niet hoefde van hem. Ik ben dus 4 of 5 weken lang niet naar de lessen lo2 toe geweest, terwijl het vervangen van lo2 voor een ander keuzevak nog niet officieel was geregeld. in die weken heb ik dus meer vrije tijd gehad dan eigenlijk toegestaan, maar omdat ik het onderling met de leraar had geregeld, dacht ik dat het wel goed zat. Niet dus. Een leraar waar ik al vaker problemen mee had, ging lastig lopen doen over de uren die ik had "gemist", doordat ik geen keuzevak meer had. Hij is daarop naar de sector-directeur HAVO gegaan, die mij als straf gaf dat ik moest nakomen. Maar na 1 blok nakomen sochtends, vond hij dus dat ik genoeg had "ingehaald" van alle gemiste uren.. ff een kleine bereking: per week had ik 2 lessen lo2, van 5 kwartier. 5 kwartier x 2 = 2,5 uur 2,5 uur x 5 weken = 12,5 uur. ik heb dus 12,5 uur les "gemist" zegmaar.. en ben om dat goed te maken 1,25 uur nagekomen.. daarna zei de directeur, toen ik smiddags weer zou gaan nakomen, dat hij vond dat ik genoeg was nagekomen door sochtends te komen.. ofterwijl, de directeur kiest mijn kant, en was het niet helemaal eens met de leraar. <is mijn bescheiden conclusie> zo, is ie nu duidelijk genoeg? ![]()
||
Citaat:
nee ik snap het nog steeds niet hoor, kun je me dat gedeelte over die docent nog eens uitleggen?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||