Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zou een keer met m praten en beetje streng.
(een vriendin heeft mij ook eens geslagen toen ik haar probeerde te helpen) gewoon hard zijn. zeg tegen m dat je t een lieve jongen vind en m probeert te helpen maar dat je t niet pikt als hij je slaat. Je snapt wegens zijn achtergrond dat het een keer gebeurt is maar hij moet t niet flikken nog eens te doen. mijn vriendin schok er best van en bood ook onmiddelijk haar excuus aan, en heeft me nooit meer geslagen.
|
lekker handig om het te openen op sexualiteit (raar ook dattie gesloten werd op L&R)
Als hij je slaat, moet je vragen hoe hij het vind als zijn vader hem slaat. Verder moet je het niet pikken. Als je het toestaat vind je het goed en dan doet hij het nog een keer.
|
Je moet denk ik gewoon HEEEEEL duidelijk zijn. Maar niet zoiets van:
"Doe dat nog 1 keer en ik kap ermee!", want dan zegt hij in de woede van het moment waarschijnlijk "okee, best, donder maar op" ofzo. ps. mischien is het relevant, mischien niet, maar ben je nederlands of allochtoon? Ik bedoel, in sommige culturen wordt er anders (makkelijker) tegen slaan aangekeken dan in Nederland.
|
![]() |
Gaat van Seksualiteit naar Psychologie ja.
![]() Oew, heb Koen niet online. ![]() Maar een ontopic reactie dan. Slaan is fout. Altijd. Ik zou m'n vriendin ECHT niet slaan, dan zit er iets héél erg fout. ![]() Als ik in jouw schoenen stond: zeg dat je 'm niet meer hoeft te spreken zolang 'ie zich niet in kan houden. En dan is het aan jou of je hem nog een kans geeft. |
![]() |
|
Vrouwen slaan is barbaars en laf; zij zijn fysiek minder dan de (meeste) mannen. Wie een vrouw slaat is een barbaar; wat voor reden dan ook. Mensen met VERSTAND lossen conflicten door middel van redelijke discussies op.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De reden staat er duidelijk bij, dat had meer te maken met de reacties dan met het topic zelf. Ik wachtte eigenlijk tot ze me weer terug zou mailen maar in plaats daarvan heeft ze hier dus een topic geopend. |
![]() |
|
![]() |
het is goed van je dat je je vriendje wilt helpen zelfs als hij jou slaat. Maar je moet eerst duidelijk maken dat slaan verkeerd is. Dat zijn stiefvader hem sloeg is verkeerd, maar ook dat hij jou slaat. Zeg dat tegen hem in een rustig gesprek. Je moet heel duidelijk stellen dat je het niet pikt. Spreek bijv. af dat elke keer als hij kwaad is hij weggaat, een eind lopen of fietsen.
Als dit niet lukt raad ik je aan bij hem weg te gaan. Je bent nog maar 14 en je moet van je leven genieten, en geen zorgen hebben om een vriendje die je slaat. Niet nu al. |
![]() |
||
Citaat:
REIE
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kans van slagen Blood Fire Rage | 0 | 29-05-2007 19:13 | |
VWO |
slaag/zak-voorwaarden?! simone87 | 17 | 31-05-2005 09:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[column] Slagen in rode lingerie. Soapsie | 10 | 26-04-2005 14:29 | |
Algemene schoolzaken |
[Stelling] De Tweede Fase maakt slagen makkelijker Femic | 26 | 18-01-2005 18:22 | |
Eindexamens 2003 |
Druk om te slagen? Snufje | 23 | 17-04-2003 19:33 | |
Eindexamens 2003 |
als ik slaag ga ik eraf als ik niet slaag ga ik er ook vanaf very drunk driver | 9 | 31-03-2003 13:58 |