Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2002, 12:20
moenbase
moenbase is offline
Waarom gaat het topic niet meer over het 'gedicht', en waarom wordt deze niet gewoon gesloten? Of waarom worden er geen persoonlijke aanvallen verwijderd die niets te maken hebben met dit onderwerp?

[en ja, deze post hoort daar ook een beetje bij, alhoewel ik probeer mensen er op te attenderen zich meer bezig te houden op het topic, dan op de mensen die elkaar alleen maar commentaar geven, iets dat niet inhoudelijk is op et topic...naar mjin mening.]
Oud 16-09-2002, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Ulfheidin schreef:

mevrouw, je hoeft niet elk punt mogelijk te voorzien van negatief kritiek, wanneer je het gedicht zo ontzettend slecht vind oke maar het bovenstaand verhaal dat jij uitslaakte bezat mijns inziens nog minder inhoud dan een pot nutella

Jan Diederik reageerde op een reactie van secreet met dat ze niet goed onderbouwde. Vandaar dat ik dus even zorgvuldig onderbouwde. En of jij vindt dat het inhoud heeft of niet kan me totaal niet boeien. Ik vind het een klote gedicht, veel te grof in de mond en totaal niet grappig. Mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Jan-Diederik schreef:

Geweldig. Ik bespeur toch enig sarcasme.
Het is overigens wel 'voorbindding' aangezien het gaat om een voorbinddildo en niet om een 'voorbinding' (een wat?).
Ok, in that case...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Myself! schreef:

Jan Diederik reageerde op een reactie van secreet met dat ze niet goed onderbouwde. Vandaar dat ik dus even zorgvuldig onderbouwde. En of jij vindt dat het inhoud heeft of niet kan me totaal niet boeien. Ik vind het een klote gedicht, veel te grof in de mond en totaal niet grappig. Mijn mening.
Het is goed dat je die grenzen voor jezelf bepaalt, je eigen moraal naleeft e.d. Maar secreet kan toch voor haarzelf praten niet dan? In dit geval sprak je voor haar gezien JOUW mening er aan te pas kwam en niet de hare bij het onderbouwen, waar Diederik-Jan-Diederik WEL naar vroeg.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten