| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
aardbeiden met suiker veel stokbrood met pindasaus hamburger saté slagroomtaart paar ijssoesjes bowl bananencocktails worsten
|
|
||
|
Citaat:
en een peerAvond: 350 gram chili sin carne en een schaaltje Volle passievruchtenyoghurt straks tussendoor nog een glas yogho Light en 2 biscuitjes |
||
|
|
||
|
Citaat:
avondeten om 5uur, daarna niks meer je hebt toch avondeten gehad, waar je eigenlijk de rest van de avond op zou kunnen teren. waarom zou je verder op de avond dan nog wat eten, is in principe overbodig
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: 2 bb jonge kaas, 2 bb vega worst, 1 bb pindakaas, 2 pruimen, 2 appels, sultana hartig, halfvolle melk, vitaminebruistablet, 2 koppen thee, flesje water, aardappel-ei-tuinbonen-paprika, sla, groot glas water, magere yoghurt met rozijnen. En daar komt nog iets van speculaas of crackers bij. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Zodra het na 6 uur is raak ik helemaal in de stress en in paniek en mag ik van mezelf niks meer eten. Ik moet gewoon op een preciese tijd eten Ben er vandaag maar even tegenin gegaaan..het was maar 8 minuten later, dus heb mezelf tegengesproken en toch naar benee gegaan Dus er komt nog bij: 150 gram bloemkool, 150 gram penne en 100 gram tomatensaus met stukjes quorn erin en toetje: 100 ml passievruchtyoghurt met paar aardbeien erdoor |
||
|
|
||
|
Citaat:
(ken dat kutgevoel wel )
|
||
![]() |
|
|