Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Gelukkig hebben ze wel groente en brood! Is er ook kaas enzo voor op brood? En verder is het eten wel redelijk gezond..? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sultana's ed kun je idd prima meenemen, lijkt me, net als idd crackers oid. Dat blijft wel even goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kaas is er wel, weet niet of het lekker is omdat ik het zelf niet eet. Sultana's weet ik niet, maar je hebt er wel genoeg koekjes enzo.. dus misschien ook wel sultana achtige dingen. Yoghurt zal er wel zijn, maar dat weet ik ook niet omdat ik dat dus ook niet eet. Calo's worden volgens mij niet overal op aangeven, voor zover ik me kan herinneren. Iig niet zoals hier. Maar niet te veel zorgen maken om het eten hoor, het is echt wel goed eten daar.. genoeg fruit en groente etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ow ja, het kraanwater was niet te drinken (komt misschien omdat we vakantiehuisjes met een waterput hadden, en meestal in het buitenland drinken mensen alleen fleswater) Dus veel fleswater inslaan ![]() Hmm Zlaty Salek komt me erg bekend voor.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niets om voor te rologen lijkt me zo. @Ikkuh: neem alle voorzorgmaatregelen die nodig zijn om ontspannen op vakantie te kunnen, al neem je drie keukenweegschalen mee, het is het waard ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ikkuh; ik neem ook vanalles mee en ik heb al uitgezocht wat voor soort sultana's ze op vakantie hebben. Hihi, het liefst neem ik een Albert Heijn mee op vakantie. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |