Ik ben net binnen gekomen en had wat cola geschonken. Ik dronk wat en het leek wel alsof iemand een knuppel door mijn slokdarm ramde. Ik voelde de cola als een klap naar beneden gaan. Had zon enorme pijn. Pijn in mijn slokdarm en maag. Paar minuten later was de pijn voor een grote gedeelte over. Weet iemand hoe dit kan? Zat er iets vast in mijn slokdarm, dat na dat slokje koude cola naar beneden stortte?
Alvast bedankt!
Ik heb dat ook wel eens, en het is echt een heel erg vervelend gevoel. Ik heb het idee dat ik dat alleen heb wanneer ik een te grote slok neem van nogal koud drinken. Maar wat het is weet ik ook niet..
Het pijnlijke was dat het voelde alsof iets groots door mijn slokdarm naar beneden gleed. Ik kon echt niet meer bewegen van de pijn.
Maar de pijn is weer terug. Bovenkant van mijn slokdarm (op longhoogte) doet nog steeds een beetje pijn. Werd vooral versterkt door het eten en drinken.
Relief schreef op 30-06-2006 @ 20:33 : Het pijnlijke was dat het voelde alsof iets groots door mijn slokdarm naar beneden gleed. Ik kon echt niet meer bewegen van de pijn.
Maar de pijn is weer terug. Bovenkant van mijn slokdarm (op longhoogte) doet nog steeds een beetje pijn. Werd vooral versterkt door het eten en drinken.
Ik denk dat het geirriteerd is, dat er een soort 'wondje' zit, gaat vanzelf wel over. Niet te gekruid eten helpt misschien wel
Relief schreef op 30-06-2006 @ 20:33 : Het pijnlijke was dat het voelde alsof iets groots door mijn slokdarm naar beneden gleed. Ik kon echt niet meer bewegen van de pijn.
Oei, geen goed teken, want van cola krijg je slokdarmkanker.