Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar gefeliciteerd. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ Yana + rare kwast: thnx ![]() OT: Zometeen werken bij de barbeque van kennissen, het betaald goed maar heb totáál geen energie meer. En blaren op m'n voeten van het hardlopen, en ik moet in de brandende hitte lopen de hele dag. Pff. Maar morgen lekker een rustiger dagje. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hey, dat is vast hetzelfde concours als waar mijn pappa de regels recent drastisch voor heeft laten wijzigen omdat het vantevoren nogal oneerlijk aan toe ging. Maargoed, verder voor jou niet echt boeiend natuurlijk. Anyway: Gefeliciteerd!! - Ontopic: Mijn ouders en broertje zitten dus ook in Valencia, en waren ooknog eens 2 uur lang onbereikbaar op het moment dat dat metro ongeluk was gebeurd. Ik zwaar pissig, bezorgd, maar allang blij dat ze ongedeerd bleken te zijn nadat ze eindelijk de stomme telefoon opgenomen hadden. Pfiew.
||
Citaat:
![]() ![]() en goed dat je zoveel verteld hebt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil nú afvallen, hoe sneller, hoe beter. Niet een kilo in een maand. Ik kan gewoon niet tegen een dik lijf. Echt ik haat het, ik walg ervan. Ik geloof ook dat als ik nu ineens 1400 calorien moet gaan eten per dag dat ik aankom. En dat wil ik niet. En ik wil al helemaal niet dat ze mn ouders van streek maken door te zeggen dat ik te weinig eet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echt, echt, écht: eten is het enige wat helpt. (Weet ik uit ervaring ja.) OT: morgen ga ik naar het strand met de meiden van de 'eetclub'. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je lijnt als een gek, op een abnormale manier en dat gaat er allemaal dubbel zo hard weer aankomen door de manier waarop je het doet. Maar ieder zijn manier natuurlijk. Succes.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||