Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst een onzettende kutsmoes verzonnen om tegen hem te kunnen praten. Een vriend van me uitgehoord over hem, hij schijnt heel verlegen tegen meisjes te zijn dus ik moet het subtiel gaan aanpakken ![]() ![]() Gisteravond was weer als vanouds gezellig met roy en sas.Ze is echt stukken leuker als haar vriendje er niet bij is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij is er het type niet voor en zijn blik veranderd echt totaal als hij het zegt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nja waarom zou het goedkomen,waarom zou hij voor mij vallen?
||
Citaat:
![]() Trouwens, wanneer ben jij aan het werk in Rotterdam? Dan kom ik eens langs ![]()
||
Citaat:
![]() Gelukkig is het warme weer wat gezakt ![]() ![]() Oooh, en mijn vriend zoent goddelijk lekker ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vandaag mag ik hem niet zien van zijn moeder, maar hij gaat er toch voor zorgen dat ie me nog even ziet. Ben benieuwd. Morgen word waarschijnlijk wel leuk, hopelijk zijn we dan de hele dag samen. Donderdag hebben we het 8 maanden, maar ik moet de halve dag werken. Dat is wel minder. Vrijdag moet ik ook de hele dag werken, maar gelukkig zie ik hem 's avonds weer. Zaterdag moet ik OOK de hele dag werken, dus dat word ook weer 's avonds. Zondag zien we wel weer. Maandag hele dag werken. Dinsdag hele dag werken. Woensdag hele dag werken. Donderdag hele dag werken. Vrijdag alleen 's morgens werken. Zaterdag helemaal niet werken! Zondag zien we wel weer.
|
|