Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2006, 23:48
gewoonik
gewoonik is offline
Mijn relationeel gebied bestaat momenteel uit vriendinnen die ik bijna nooit zie en die niet terugbellen of uit zichzelf iets laten horen. Dat ik geen vriendje heb vind ik niet erg, maar dat mijn vrienden zo doen wel. En eerlijk gezegd heb ik ook geen zin meer om steeds weer achter hun aan te gaan en te proberen iets af te spreken.
Advertentie
Oud 10-07-2006, 00:53
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Hmm beetje verliefd... raar gevoel. Maakt me knap onzeker ook...
Het is lang geleden dat ik verliefd was...
Oud 10-07-2006, 01:25
snoopy
snoopy is offline
Ik mis hem! (en ja, ben op vakantie)
Oud 10-07-2006, 05:35
ik-mij
ik-mij is offline
Ik weet niet zo goed wat ik er allemaal van moet denken.
Oud 10-07-2006, 07:23
WolterB
WolterB is offline
Heel vroeg bij haar weggaan omdat ik naar school moet is niet het meest leuke
Oud 10-07-2006, 09:45
Jolene
Jolene is offline
Citaat:
Estar schreef op 09-07-2006 @ 23:19 :
Hij begint het echt te pakken te krijgen en zegt zelfs dingen als ik laat je nooit meer gaan en ik wil met je trouwen

Klinkt veels te eng
Oh bah daar zou ik ook niet tegen kunnen.

Laatst een onzettende kutsmoes verzonnen om tegen hem te kunnen praten. Een vriend van me uitgehoord over hem, hij schijnt heel verlegen tegen meisjes te zijn dus ik moet het subtiel gaan aanpakken .Oh en hij rookt en drinkt niet(ik wel) en dat vind ik eigenlijk wel gaaf .

Gisteravond was weer als vanouds gezellig met roy en sas.Ze is echt stukken leuker als haar vriendje er niet bij is . Roy is en blijft gewoon mn allerliefste vriendje(L)(L)
Oud 10-07-2006, 10:47
Verwijderd
Verliefd, denk ik, al ben ik er nog steeds niet uit hoe het bij hem zit maar na gisterenavond denk ik toch weer in de goeie richting.. we zien wel weer als ik terug ben van vakantie
Oud 10-07-2006, 10:57
Qamra
Qamra is offline
Ik wil hem zien, zo vreselijk graag. Gewoon naar hem kijken, verder hoeft het niet zo per se (is leuk, maar een verliefd mens is snel tevreden ). Ik kan niet blijven vragen wanneer hij hier langs komt hier, want dan valt het op en dat is niet zo heel nodig en ik heb ook geen zin om mezelf nú al aan hem vast te popnagelen.

Ik ga hem na de lunch wel even een mailtje sturen dat ik hoofdpijn krijg van mijn programmeerwerk en dat soort onzinnige dingen
Oud 10-07-2006, 11:41
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmm, heerlijk om weer samen te zijn. Toen we gisteravond allebei weer thuis waren, hebben we lekker samen gedoucht, heel veel geknuffeld en heb ik hem lekker in slaap gemasseerd. Echt, er blijft niets fijner dan zo dicht tegen hem aan te kunnen kruipen, zeker na weer eens een weekend zonder elkaar
Oud 10-07-2006, 12:11
Toet0r
Toet0r is offline
ik vraag me zo af hoe hij nu over mij denkt
Oud 10-07-2006, 12:19
- KTFE
- KTFE is offline
Citaat:
Estar schreef op 09-07-2006 @ 23:19 :
Hij begint het echt te pakken te krijgen en zegt zelfs dingen als ik laat je nooit meer gaan en ik wil met je trouwen

Klinkt veels te eng
Hoezo eng? Mijn vriend zegt dat ook en ik vind dat geweldig.
Oud 10-07-2006, 12:20
Henkje
Henkje is offline
We hebben het weer uitgepraat, ik heb gezegd hem te vertrouwen dat hij meer moeite voor mij zal doen.. Ik hoop het echt.. Hij zou een dag in de week proberen vrij te nemen (vandaag had ie vrij, moest ie opeens toch komen, zo schiet het niet op he..)
Verder de vriendschap met mn ex weer opgehaald. Jammer genoeg blijft ie maar sms-en..
Oud 10-07-2006, 12:52
Ymir
Ymir is offline
Vanochtend haar op de bus naar Spanje gezet, op vakantie met haar vrienden. Voel me aardig kut, zal wel zo blijven tot ze terug is en ik haar weer zie.
Oud 10-07-2006, 13:14
groovy
groovy is offline
Onze koffers zijn ingepakt, morgen vertrekken we naar Schiphol .

Het fijnste aan die vakantie lijkt me dat we ongestoord tijd aan elkaar kunnen besteden, zonder van die kleine verplichte dingetjes (of personen ) er tussen die je altijd nog wel even snel moet doen.

In ieder geval een fijne vakantie allemaal en tot over een week of 2!
Oud 10-07-2006, 13:21
zeep007
zeep007 is offline
Heerlijk, fijn, goed etc. We zijn in opperbeste stemming en de vakantie is in zicht... Hmmmm....
Oud 10-07-2006, 13:26
Estar
Estar is offline
Citaat:
- KTFE schreef op 10-07-2006 @ 13:19 :
Hoezo eng? Mijn vriend zegt dat ook en ik vind dat geweldig.
Omdat hij het meent, daarom is het eng.

Hij is er het type niet voor en zijn blik veranderd echt totaal als hij het zegt.
Oud 10-07-2006, 13:55
Qamra
Qamra is offline
"Tja.. we moeten toch nog wel een keer op pad denk ik..."

Nee, héél geruststellend dit..
Oud 10-07-2006, 14:22
cagie
cagie is offline
Nog 11 dagen en dan is ie weer terug van vakantie. Had van te voren niet verwacht dat ik de dagen zou aftellen tot hij weer terug is.
Hebben gister eventje gesmst en dat deed me echt heel erg goed. Kan er weer voor even tegen aan en al mijn twijfels zijn weer weg.
Oud 10-07-2006, 14:38
Verwijderd
Ik ga even een weegschaal pakken...
Oud 10-07-2006, 15:48
Verwijderd
Gisteravond was heerlijk! Lang geleden dat ik me zo vermaakt heb zonder dat L. erbij was. Ik heb het echt naar mijn zin gehad, en heb ook wel aangegeven dat ik vaker mee wil. Het iniatief zal van mezelf af moeten komen, maar deze keer vind ik het niet zo eng.
Onbeschaamd staan flirten met alles wat los en vast zat. Geweldig.
Oud 10-07-2006, 16:10
ik-mij
ik-mij is offline
Het is pas net uit met mijn ex, en ik heb gewoon totaal geen verdriet ofzo. Misschien ook omdat ik het uitgemaakt heb. Maar na 3 weken weer volop kunnen leven, dat is raar. Waarschijnlijk stelde die relatie 3x niks voor.

Alleen dan komt er een andere jongen om de hoek kijken, die te lief is om waar te zijn.
Hmpf.
Oud 10-07-2006, 17:36
Verwijderd
Ah hij is er weer. Ik zou dus blij moeten zijn maar ik kan nu heel anders tegen hem aan.
Oud 10-07-2006, 18:56
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik ben weer eens verliefd sinds tijden .
Oud 10-07-2006, 19:25
Dott
Dott is offline
Citaat:
Estar schreef op 10-07-2006 @ 14:26 :
Omdat hij het meent, daarom is het eng.

Hij is er het type niet voor en zijn blik veranderd echt totaal als hij het zegt.
dit komt me bekend voor
Oud 10-07-2006, 20:14
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
we gingen net naar de film met een mattie van hem, en ik miste de trein. Kwam net aanrennen goddomme, was nog op tijd, reed ie toch al weg. Kloteding. Maarjaaa mn vriend had niet op me gewacht ofzo en belde dat ik misschien de volgende trein kon komen en dan misschien nog binnen kon komen 'als ik veel geluk had'
ok doeiii nja wel mn eigen fout (beetje dan) dat ik de trein miste MAARTOCH. er draaien honderdmiljoen films in Utrecht dus we konden heus wel anar een andere film ofzo. Ik zou iig wel op hem gewacht hebben, mn vriend is toch wel belangrijker dan een film. Maar goed zal wel aan mij liggen want ik ben een zeikwijf.
Oud 10-07-2006, 20:37
luchtballon
luchtballon is offline
Een beetje hypocriet wat betreft mijn ex. Ik vind het niet erg als hij iemand anders leuk vind, maar als ik haar dan zie voel ik toch iets raars. En ik mag wel iedereen leuk vinden natuurlijk.

Verder weet ik niet wat er nou écht gebeurd is tussen hem en een collega van ons, en dat wil ik weten voordat we idd besluiten een seksrelatie te krijgen. Hoewel ik het niet erg mag vinden want hij is vrij, maar als ik nog vaker seks met heb heb of zelfs zoen wil ik weten wat er gebeurd is.

Haha, vandaag op aandringen gelunched met de clown (maar dan zonder schmink en met gewone kleren) Hij is heel aardig . Maar wel 26...
Oud 10-07-2006, 20:50
Verwijderd
Tongzoenen is hot
Oud 10-07-2006, 21:07
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 09-07-2006 @ 12:02 :
Nog vijfenveertig minuutjes, en dan nog 'n uurtje ofzo later en dan is't grote familievoorstelling.
Ging goed, was leuk, samen slapen was heerlijk, 't naast elkaar wakker worden nog meer, alleen jammer dat ik haar nu minstens 8 dagen niet zie... Maar ik overleef 't hopelijk wel.
Oud 10-07-2006, 21:37
Verwijderd
Onvoorstelbaar. Hoe kun je je keer op keer weer in mensen vergissen... Ik dacht dat ik wel beter bezig was, maar blijkbaar niet..
Oud 10-07-2006, 21:41
Dzjun
Dzjun is offline
heeft net gebeld... en hij was superlief...
morgen zie ik hem weer
Oud 10-07-2006, 21:44
Estar
Estar is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 10-07-2006 @ 20:25 :
dit komt me bekend voor
Hij word steeds erger. Nu wil hij ook al kinderen, terwijl hij altijd heeft gezegt of kinderloos of misschien als ik de ware tegenkom dan wil ik er misschien wel kinderen van.

Oud 10-07-2006, 22:34
Toet0r
Toet0r is offline
hmm ik stuur hem elke avond een smsje van 3 smsjes (de logica), zou het hem opvallen?
Oh ik ben zo blij dat ik mn werk zondagavond naar zondag middag heb kunnen verschuiven, dan kan ik denk ik zondag nog wel met hem afspreken
Oud 10-07-2006, 22:36
Verwijderd
Hij zit zo helemaal op het goede moment in Italië, de bofkont. Jammer dat ik daar eigenlijk bij had moeten zijn...
Oud 10-07-2006, 22:43
Roosje
Roosje is offline
Ik ga morgenavond naar hem toe en we zijn morgen acht maanden samen en ik vind het lang en leuk.

En daarnaast wil ik dat het de dag is dat we op vakantie gaan. <3
Oud 10-07-2006, 22:47
luchtballon
luchtballon is offline
Nu voel ik me weer compleet anders:

"oeeh I want you, I don't know if I need you, but ooh, I'd die to find out"

maaar, ondertussen doe ik nog niks.
Oud 10-07-2006, 23:18
Verwijderd
De dag is alweer voorbij, maar ik heb een heerlijk 3 jarig jubileum gehad. Niks speciaals gedaan. Naar zijn vader in Zeeland gereden en toen daar wat rondgetoerd, op de dijk gelopen enzo.

Ja, ik voel me super.
Oud 11-07-2006, 00:50
Verwijderd
bleuh. ze zit lekker te zeilen in zeeland, en ik weet niet of ik haar mis.
gaat alweer een tijdje niet zo goed tussen ons, veel afstand en stilte. help niet dat ik sinds pasen onwijs last van me rug heb gehad, en niet zo heel actief kon zijn. volgend jaar studeren in 2 verschillende steden.

nee, ik zie het somber in.
Oud 11-07-2006, 06:02
woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 09-07-2006 @ 22:05 :
verliefd, veel mensen die vragen of we een koppel zijn of 'hoe dat nou precies zit' . ik wou dat ik het wist. maar mn gevoel zegt dat het goed komt als ik mezelf meer openstel tgo hem.
ik dnek echt te vaak aan hem <3.

nja waarom zou het goedkomen,waarom zou hij voor mij vallen?
Oud 11-07-2006, 08:39
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 06-07-2006 @ 21:14 :
Ik ging hem een ijsje brengen en later kwam hij even bij mij kijken toen ik aan 't werk was. En daar werden mijn collega's nieuwsgierig van ('Hee ik weet wie dat was. Die werkt bij de FRS. Hij stond net daar bij jou he? Wat wou 'ie?! Wat is er?!') en ik moest meteen blozen als een gek en nu gaan ze me proberen te koppelen. OMG.

Trouwens, wanneer ben jij aan het werk in Rotterdam? Dan kom ik eens langs
Oud 11-07-2006, 08:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 07-07-2006 @ 00:04 :
Veel plezier morgenochtend

Gelukkig is het warme weer wat gezakt (Avondsex vind ik toch veel fijner dan ochtendsex, zeker als je niet kunt uitslapen )
Oooh, en mijn vriend zoent goddelijk lekker
Oud 11-07-2006, 08:48
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 11-07-2006 @ 07:02 :
nja waarom zou het goedkomen,waarom zou hij voor mij vallen?
waarom niet? positief blijven
Oud 11-07-2006, 08:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik werk op dit moment in de animatie op de camping en er lopen zoveel schattige kindjes tussen

Hihi, en er loopt zo'n schatje rond. Een jongen van 14, maar hij is echt zo lief Dat wordt later echt nog een coole jongen
Oud 11-07-2006, 10:44
stout!
stout! is offline
T zal hier zo snel afgelopen zijn, raar. Aan de ene kant heb ik het helemaal niet door, aan de andere kant krijg ik steeds meer de kriebels. Goede kriebels, maar ook enge kriebels. Ik ga weg , een half jaar alles achter me laten. Vrijdag.
En nu is het dinsdag, maar ik weet zeker dat de week voorbij is voordat ik het weet. We hebben vrijdag nog samen gegeten & geslapen, was fijn maar ik weet dat ik weg moet. Hem daarna niet meer gesproken, ook geen nachtelijke telefoontjes. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant ook wel goed. Ik weet niet meer precies wat ik mis. Het is moeilijk want ik denk dat ik er aan toe ben om hem los te laten, maar als ik dan bedenk dat ik nog maar 3 dagen hier ben, durf ik het toch niet helemaal.
Ik ben laf geweest, heb ons afscheid door de omstandigheden laten bepalen. Maar toch voelt het wel goed zo.
Oud 11-07-2006, 10:55
Nuck
Nuck is offline
Heb echt een heerlijk weekend gehad met hem (L)
Oud 11-07-2006, 11:25
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Nuck schreef op 11-07-2006 @ 11:55 :
Oud 11-07-2006, 11:29
Orpheus
Orpheus is offline
Geamputeerd.

Ze is op vakantie.
Oud 11-07-2006, 11:30
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Nuck schreef op 11-07-2006 @ 11:55 :
Ik dus ook. En nu staan er 2 kutweken gepland. Gisteren zag ik hem 2 uurtjes, maar het de sfeer was ronduit kut. Het bleek dat hij nog moest beginnen met klussen, dus ik kwam op het verkeerde moment binnen.

Vandaag mag ik hem niet zien van zijn moeder, maar hij gaat er toch voor zorgen dat ie me nog even ziet. Ben benieuwd.
Morgen word waarschijnlijk wel leuk, hopelijk zijn we dan de hele dag samen.
Donderdag hebben we het 8 maanden, maar ik moet de halve dag werken. Dat is wel minder.
Vrijdag moet ik ook de hele dag werken, maar gelukkig zie ik hem 's avonds weer.
Zaterdag moet ik OOK de hele dag werken, dus dat word ook weer 's avonds.
Zondag zien we wel weer.

Maandag hele dag werken.
Dinsdag hele dag werken.
Woensdag hele dag werken.
Donderdag hele dag werken.
Vrijdag alleen 's morgens werken.
Zaterdag helemaal niet werken!
Zondag zien we wel weer.
Oud 11-07-2006, 11:32
ilse
ilse is offline
twijfelig, al wil ik dat helemaal niet. waar is mijn gevoel gebleven? en ligt het bij hem, of ben ik gewoon met heel andere dingen bezig op dit moment? ik weet het niet meer
Oud 11-07-2006, 14:01
Verwijderd
Wat fijn is het toch elke keer weer om met haar gewoon dingen te kunnen bespreken die ons dwars zitten. Gewoon open en duidelijk naar elkaar zijn. Dat werkt zo goed!
Oud 11-07-2006, 15:54
ik-mij
ik-mij is offline
Ik ben een gevoelsmens. Ik leef, doe en handel uit mijn gevoel.
En mijn gevoel zegt dat ik helemaal gek ben op iemand, ook al is het net uit met mijn ex. En ik weet niet hoe ik ermee moet omgaan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten