Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2002, 13:15
Andretjuh
Andretjuh is offline
Hoi,

Ik heb een heel lieve vriendin en ben ontzettend bang dat ik haar kwijt raak door iets heel doms. Het volgende is er namelijk aan de hand. ongeveer 4 weken terug was ik op introductiekamp van school en heeft mijn vriendin geblowt drie dagen achter elkaar. Dit is opzich geen ramp natuurlijk dat moet ze zelf weten. Allen de derde dag had ze met mij afgesproken, maar ook met een jonge waar ze mee zou blowen en ik moest maar eerder weg zodat zei kon blowen. Dit viel mij heel erg verkeerd omdat er in mij verleden heel wat gebeurd is met het blowen hier wist ze niets van af anders had ze het niet gedaan, maar nu de laatste vier weken als we bijelkaar zijn krijgen we een beetje ruzie om constant hetzelfde onderwerp namelijk dat blowen.
Nu is zij best wel boos op mij en ik geef haar ook geen ongelijk, want ik heb echt zitten zeuren. Ik ben nu zo bang dat ik haar kwijt raak, omdat ze zegt dat ze nog goed over ons na moet denken en mij pas vrijdag weer wil zien.
Ik denk ook dat ik teveel van haar tijd eis. Ik ben bang dat ik haar verstik hierdoor en dat ze bang wordt. Sorry dat ik jullie hier mee lastig moet vallen maar ik moest het even kwijt.

groetjes,

Andre
Oud 18-09-2002, 13:56
stout!
stout! is offline
Ik vind jou helemaal niet zo dom klinken. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als mijn vriendje een dubbele afspraak had gemaakt en ik weg zou moeten omdat hij met een ander meisje ging blowen.
Ik weet niet hoe het verder is gegaan maar ik denk dat je haar uit moet leggen waarom je het vervelend vindt als ze blowt en dat het niet je bedoeling is te zeuren.
Ga gewoon eens goed met elkaar praten zonder elkaar van alles te verwijten en leg goed uit waarom je zo hebt gereageerd.
Oud 18-09-2002, 13:59
love is life
love is life is offline
Schrijf haar een mailtje of een brief om je probleem ten opzichten van het blowen te vertellen leg haar alles uit dit is misschien het enige wat jullie relatie nog kan redden ...
succes!
Oud 18-09-2002, 14:01
Andretjuh
Andretjuh is offline
We hebben het er al zo vaak over gehad te vaak eigenlijk en daarom is ze nu zo boos. Ik kan niets anders zeggen dat het me spijt ik kan het niet terug draaien. Ze heeft zelf ook toegegeven dat ze fout zat. Maar het zat me gewoon zo dwars dat ik maar door zeurde. En daar is ze nu dus boos over. En nu zegt ze dat ze over ons wil denken enzo maar we hebben het al uitgepraat en ik heb haar beloofd dat ik weer de oude was. Dus ja ik wil haar echt niet kwijt raken om zoiets doms. Ik hou verschrikkelijk veel van haar.

grtz,

Andre
Oud 18-09-2002, 14:18
Andretjuh
Andretjuh is offline
Hebben meer mensen hier last van toevallig? Dat er iets is gebeurd en dat je er dan zo lang ruzie over hebt?

grtz,

Andre
Oud 18-09-2002, 14:44
Andretjuh
Andretjuh is offline
Ik ben nu ontzettend bang dat ik haar kwijt raak omdat ik zo dom ben geweest. Ze zei gister dat ze me nog wel een kans zou geven maar toch moet ze erover nadenken. Ik denk dat ik teveel van haar vraag van haar tijd dan. Ik wil eigenlijk zo vaak als mogelijk is bij haar zijn en ik denk dat ze zich daarom een beetje verstikt voeld. Ik ben nu heel depresief en gestresst. Ik hou van haar met heel mijn hart en wil haar echt niet kwijt raken. Ik denk dat ik teveel pieker en mezelf nog eens gek pieker. Ik doe neits anders meer dan over haar denken en wat ik nou fout heb gedaan.

sorry moets het ff kwijt.

grtz,

Andre
Oud 18-09-2002, 15:12
Verwijderd
Je hebt een standpunt over het blowen neem ik aan?

Als mijn vriendin dit zou flikken, dubbele afspraken maken en zich kapot roken. Geef ik haar een keus. Of ze houdt op met die ongein of ik stop de relatie.

Bah, als ik ergens niet tegen kan is dat het wel (niet zozeer roken op zich, maar het overvloedige).
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 15:23
Andretjuh
Andretjuh is offline
Ik heb heel wat meegemaakt met een ex die blowde. Nou blowt mijn vriendin niet vaak. Alleen die ene keer was het drie dagen achter elkaar en dat ik dus maar eerder weg moest.
Oud 18-09-2002, 15:51
PardonMe
PardonMe is offline
Nou ik neem aan dat zij jouw standpunt wel snapt?
Zeg haar gewoon dat je het niet leuk vindt als ze veel blowt en ik denk dat ze daar best begrip voor op kan brengen, en zeg ook dat het je echt spijt dat je zo hebt zitten doorzagen, en dat je dat heel dom van jezelf vindt, dat je haar niet kwijt wilt, gewoon wat je tegen ons zei..
Vast dat ze je wel kan begrijpen...

Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend zou tegenover mij zou doen, en ik vind dat je daar best wat van mag zeggen. Ik zou het ook niet pikken als ik maar weg moest gaan omdat hij wil blowen.. Als mijn vriend (overmatig) zou blowen dan zou ik hem denk ik vragen te stoppen.. dwingen kan je niet, maar je kunt wel zeggen dat je het niet echt tof vindt..
Ach, je excusses zal ze toch wel accepteren? En volgende keer dan niet te veel doorzeuren..?
Oud 18-09-2002, 15:52
PardonMe
PardonMe is offline
Kortom; zo dom vind ik het dus niet wat je hebt gedaan..
Oud 18-09-2002, 15:54
Andretjuh
Andretjuh is offline
Bedankt voor jullie reply's. Ik hoop ook echt dat ze me het vergeeft voor deze keer en me nog een kans geeft. Ik voel nu pas echt hoeveel ik om haar geef.
Oud 18-09-2002, 15:56
PardonMe
PardonMe is offline
Hey. ze zal je toch niet gelijk aan de kant zetten omdat je een keer tegen haar bent ingegaan, en omdat je een ietwat andere mening hebt, wat betreft dat blowen??

Of is er meer dan dit voorgevallen..?
Oud 18-09-2002, 15:58
Andretjuh
Andretjuh is offline
Nee het ging eigenlijk echt alleen steeds over het blowen en over haar werk (waar ze dus blowt na de tijd). maar steeds over hetzelfde. en elke keer begon ik er weer over te zeuren.
Oud 18-09-2002, 15:59
Verwijderd
Tsja, vrouwen .. ze rukken je hart eruit, maar eten het niet eens op. In plaats daarvan dumpen ze het in de gracht

Maar euh: ZIJ GEDRAAGT ZICH FOUT

Niet jij. Hoop dat het geen gewoonte van d'r wordt.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 16:02
Andretjuh
Andretjuh is offline
Ik hoop het ook niet en ik vertrouw haar wel en ze blowt niet elke dag ofzo het is meer dat wat er gebeurd is. en dat zat me zo dwars dat het me gewoon een tijdje heeft gekost om het een plaatsje te kunnen geven. Ik hoop ook echt dat ze het bebrijpt en me nog een kans te geven om haar te laten zien dat ik haar wel vertrouw.
Oud 18-09-2002, 16:24
miekmuis
miekmuis is offline
Als ik jou was zou ik de komende tijd het initiatief van wanneer jullie elkaar zien en wat jullie dan doen een beetje aan haar overlaten om te voorkomen dat zich echt te benauwd gaat voelen binnen jullie relatie. Als je haar een keer een tijdje niet ziet kun je haar bijvoorbeeld een liev kaartje sturen, of een liev klein cadeautje voor haar meenemen als je haar dan wel weer ziet. Als je bij haar bent zou ik ook proberen de onderwerpen zo neutraal mogenlijk te houden tenzij behoefte heeft om te praten of jullie beiden in een erg goed humeur zijn.
Hoe dan ook b carefull

succes!
Oud 18-09-2002, 16:35
Andretjuh
Andretjuh is offline
Citaat:
miekmuis schreef:
Als ik jou was zou ik de komende tijd het initiatief van wanneer jullie elkaar zien en wat jullie dan doen een beetje aan haar overlaten om te voorkomen dat zich echt te benauwd gaat voelen binnen jullie relatie. Als je haar een keer een tijdje niet ziet kun je haar bijvoorbeeld een liev kaartje sturen, of een liev klein cadeautje voor haar meenemen als je haar dan wel weer ziet. Als je bij haar bent zou ik ook proberen de onderwerpen zo neutraal mogenlijk te houden tenzij behoefte heeft om te praten of jullie beiden in een erg goed humeur zijn.
Hoe dan ook b carefull

succes!
Dat is een erg goed idee ik heb haar nu de hele week al niet gezien en ze zou me morgen bellen. Ik denk ook wel dat het goed komt, maar toch ben best wel overstuur enzo.

grtz,

Andre
Oud 18-09-2002, 16:38
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Andretjuh schreef:
Dat is een erg goed idee ik heb haar nu de hele week al niet gezien en ze zou me morgen bellen. Ik denk ook wel dat het goed komt, maar toch ben best wel overstuur enzo.

grtz,

Andre
Dat begrijp ik wel ja. Uit je berichtje blijkt wel dat je ergveel om haar geeft. Maar ja, juist daarom moet je haar gewoon wat ruimte geven...

Hang on there... als het goed komt is het het allemaal waard
Oud 18-09-2002, 16:42
the_conquer
the_conquer is offline
Hoi
Vergeet het blowen en zeur niet maar slijm maar tegen haar (met een tikkie beleid dan ). Bovendien zal het allemaal wel meevallen. Maar je moet niet denken dat je haar kwijt raakt, want dan gebeurd het ook. Bovendien is het gezond dat je soms een meningsverschilletje hebt met een je vriendin. Want zeg nou zelf verkering met een vrouwelijke kloon van jezelf is toch ook geen bal aan????? Gewoon met haar praten en zorgen dat ze het naar der zin heeft. en een laatste tip van mij: Het gaat er niet om of je gelijk hebt, maar het gaat erom of je der kwijtraakt of niet, ik bedoel te zeggen, soms mag je best alle schuld op je nemen terwijl het onterecht is, maar temminste ben je haar niet kwijt. Maar stieke, weet je toch beter Maar op die manier red je je relatie temminste.

Maar goed veel sterkte en laat je niet gek maken!

the conquer
Oud 18-09-2002, 17:38
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
******** schreef:
Je hebt een standpunt over het blowen neem ik aan?

Als mijn vriendin dit zou flikken, dubbele afspraken maken en zich kapot roken. Geef ik haar een keus. Of ze houdt op met die ongein of ik stop de relatie.

Bah, als ik ergens niet tegen kan is dat het wel (niet zozeer roken op zich, maar het overvloedige).
Yep!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 21:44
Andretjuh
Andretjuh is offline
Hoi Hoi,

Ik ben zo gelukkig het is helemaal goed gekomen. We gaan het er niet meer over hebben en we gaan door met ons leven.

bedankt iedereen voor jullie reakties.

grtz,

Andre
Reageren

Regels voor berichten