Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2006, 17:56
Anaïs
Anaïs is offline
Ik mis hem vreselijk... Nog exact een week en dan is hij terug van reis!
Advertentie
Oud 12-07-2006, 18:12
Dzjun
Dzjun is offline
heel goed

(nja, het zou vast nog beter zijn als ik hem wat vaker kon zien maar goed, dat nemen we dan maar even voor lief)
Oud 12-07-2006, 19:20
Verwijderd
't Is eigenlijk best wel heel fijn dat hij er gewoon weer ís, dat we weer die typische ons-dingen hebben. Keileuk, eigenlijk, gewoon
Oud 12-07-2006, 20:25
woezel
woezel is offline
wrom laat hij niks van zich horen. gvd ik haat het om hier bij mn oudjes te zitten afgesloten van leuke mensen
Oud 12-07-2006, 20:45
mango2
mango2 is offline
tsaj ik weet niet.. t zal wel goed zitten denk ik, maar.. waarom voelt het dan niet zo?
Oud 12-07-2006, 22:59
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Aan de ene kant loop ik in de wolken, aan de andere kant ben ik vet onzeker ...

It sucks
Oud 13-07-2006, 08:15
Dott
Dott is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 12-07-2006 @ 12:58 :
Niet allemaal
maar dat zijn dan geen mannen maar schatjes ^^

ot: t gaat vet goed enzo.. nog steeds heel verliefd, vanavond naar Apocalyptica en daarna lekker bij hem slapen... alleen jammer dat ie er morgen vroeg uit moet, dan gaat ie naar zn ouders

Laatst gewijzigd op 13-07-2006 om 08:23.
Oud 13-07-2006, 10:30
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 13-07-2006 @ 08:15 :

ot: t gaat vet goed enzo.. nog steeds heel verliefd, vanavond naar Apocalyptica en daarna lekker bij hem slapen... alleen jammer dat ie er morgen vroeg uit moet, dan gaat ie naar zn ouders
In Lucky?
Oud 13-07-2006, 10:35
zeep007
zeep007 is offline
Het gaat echt goed zo! We hebben beiden veel zin in de vakantie en we zijn zo lief voor elkaar. Ik vind het fijn dat hij me zo steunt in al mijn plannen en doelen.
Oud 13-07-2006, 12:00
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 13-07-2006 @ 09:15 :

Klopt als een bus
Oud 13-07-2006, 12:34
E.T.
E.T. is offline
Mijn relationeel gebied loopt momenteel niet zo lekker.

Ik heb al anderhalf jaar dezelfde scharrel, waar ik in het begin zwaar verliefd op was maar toen gaf hij al aan dat hij geen vaste relatie wilde. Ik merkte ook al snel dat hij alleen geinteresseerd was in seks en dat hij verder niet veel interesse toonde. Toen ben ik voor mezelf nagegaan of er geen gevoel meer bij kwam kijken en heb ik me in een seksrelatie met hem gestort.Ik heb hem natuurlijk wel gevraagd WAAROM ie dan niets wilde, maar toen hing hij een vaag verhaal op dat hij erg gekwetst was etc. etc. en toen kregen we ruzie. Ik ben er verder ook nooit weer over begonnen, want de boodschap was duidelijk.

Wel was ik een beetje bezorgt dat ie ondertussen ook met andere meisjes ging rotzooien, ik heb hem ook verteld dat ik dat niet leuk zou vinden, hij heeft me verzekerd dat niet te zullen doen en hij lijkt me er ook totaal het type niet voor. Maar waarom ie dan liever een stiekeme sexrelatie aan ging dan een gewone relatie, was me nog steeds niet duidelijk.

Totdat ik er laatst achter kwam dat ie al een paar jaar helemaal gek is op een ander meisje, maar dat is niet wederzijds, ze is getrouwd en de wanhoop nabij omdat hij maar door gaat met achterna lopen, liefdesbrieven schrijven etc. en ze wil hem niet kwetsen. Ik ken haar kant van het verhaal nu wel, maar zij weet niet wat hij zoal met mij uitgespookt heeft.

Ik weet nu dus niet wat ik moet doen. Het haar vertellen en samen een plan bedenken? Tegen hem zeggen wat ik weet en hem aan het verstand proberen te brengen dat zij hem niet moet (met het risico dat hij dat niet van me aanneemt omdat ie misschien nog denkt dat ik verliefd op hem ben en er zo voordeel voor mezelf uit probeer te halen)?
Oud 13-07-2006, 13:42
Halflight
Halflight is offline
'Fijne vakantie he'

Ja, daaahaaag. Tot over bijna 8 weken. Dan is de liefde vast over. Ja, echt.
Oud 13-07-2006, 14:05
Iduna
Iduna is offline
Ik ben bang dat het me weer veel pijn doet, daarom ontloop ik het. Verder is het bijna vakantie en heb ik weer tijd voor heel veel leuke dingen met vrienden. En ook met hem.
Oud 13-07-2006, 15:58
Qamra
Qamra is offline
Godzijdank.. Keelontsteking en geen Pfeiffer. Overigens wel van hem gehad. En be-dankt!

Ik hoef me iig geen zorgen te maken over zijn zoon *haalt opgelucht adem*
Oud 13-07-2006, 16:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Het is uit... En ik voel me zwaar en zwaar kut... Ik wilde er uiteindelijk nog wel voor vechten, maar hij opeens niet meer Volgens mij heb ik me nog nooit zo kut gevoeld... Ook niet toen mn ouders gingen scheiden..
Oud 13-07-2006, 16:12
Jones
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-07-2006 @ 17:03 :
Het is uit... En ik voel me zwaar en zwaar kut... Ik wilde er uiteindelijk nog wel voor vechten, maar hij opeens niet meer Volgens mij heb ik me nog nooit zo kut gevoeld... Ook niet toen mn ouders gingen scheiden..
Ik heb het een beetje gevolgd en volgens mij ben je beter af. Niet dat je op dit moment (of de komende dagen) ook maar iets aan deze opmerking hebt

Sterkte!

OT: Ze is net weg en vertrekt zaterdag voor een maandje backpacken door frankrijk/italie/griekenland en ik ga over 16 dagen 2 weken door de alpen van zwitserland lopen. We zijn dus gelijk terug, maar dan heb ik tentamens en zij introweek. Maar eigenlijk vind ik het helemaal niet erg. Het is leuk zolang het duurt. We zien wel dus..
Oud 13-07-2006, 16:13
Nuck
Nuck is offline
Gisteren weer een topdate gehad (L). Ik ben alleen bang dat we elkaar de komende 2 weken een beetje mis gaan lopen ivm drukke schema's...
Oud 13-07-2006, 16:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Jones schreef op 13-07-2006 @ 17:12 :
Ik heb het een beetje gevolgd en volgens mij ben je beter af. Niet dat je op dit moment (of de komende dagen) ook maar iets aan deze opmerking hebt

Sterkte!
Thanks. Ik ben zo in de war... Ik moet aan al die goede en leuke momenten terug denken.. Dat maakt het zo zwaar... En het voelt zo vreemd om na 3,5 jaar opeens weer vrijgezel te zijn. Alles is opeens zo vreemd... Wat moet ik met mijn tijd? Ik wil knuffels En seks met een andere jongen lijkt me zo eng Er gaan echt de meest vreemde dingen door me heen.. En dan voel ik me wel weer oke... en een minuut later schiet ik weer vol. Zo gaat het de hele tijd.
Oud 13-07-2006, 16:20
Jones
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-07-2006 @ 17:17 :
Thanks. Ik ben zo in de war... Ik moet aan al die goede en leuke momenten terug denken.. Dat maakt het zo zwaar... En het voelt zo vreemd om na 3,5 jaar opeens weer vrijgezel te zijn. Alles is opeens zo vreemd... Wat moet ik met mijn tijd? Ik wil knuffels En seks met een andere jongen lijkt me zo eng Er gaan echt de meest vreemde dingen door me heen.. En dan voel ik me wel weer oke... en een minuut later schiet ik weer vol. Zo gaat het de hele tijd.
Cliché, maar met de tijd wordt het minder Probeer in de tussentijd jezelf niet gek te maken met alle leuke dingen, maar probeer ook te beseffen waarom het spaak liep. En je tijd, zoek een leuke hobby ofzo, ga dansen
Oud 13-07-2006, 18:15
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-07-2006 @ 17:03 :
sterkte he! Echt rot!
Oud 13-07-2006, 18:20
Briseïs
Briseïs is offline
Niet zo goed.

En ik probeer mezelf duidelijk te maken dat het een achterlijke eikel is en dat ie het totaal niet waard is om me zo lang zo ontzettend kut over te voelen maar het helpt niet.
Oud 13-07-2006, 18:44
ilse
ilse is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-07-2006 @ 17:17 :
succes!! *knuff*

ik heb ondertussen geen flauw idee meer, ik moet em gewoon zien.. morgen avond..
Oud 13-07-2006, 19:00
Verwijderd
@ Chloe Sierre en Briseïs: heel veel sterkte meiden! Als ik zo'n dingen hoor, moet ik altijd aan mijn oma denken, die is 94, en ze zegt als het uit is tussen mij en mijn vriendje ofzo: "Ja, kindje, als julli echt bij elkaar horen, dan komen jullie vanzelf wel bij elkaar terug."
Niet echt veel nut op dit moment, maar ik hoop wel dat jullie er een beetje bovenop komen. Succes!

Ik wil het zo graag nog een keer vertellen, maar hier word iedereen word er hier gek van. Vandaag of morgen krijgen jullie hier de volle versie.
Oud 13-07-2006, 19:00
Lilything
Lilything is offline
Hiero heel slecht,
echt heel slecht......
Oud 13-07-2006, 19:09
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Sterkte Chloe Siere.

OT:
Momenteel schrijf ik alles op. Alles wat ik me herinner. En ik herinner me steeds meer. Steeds meer dingen die het erger maken. Elke minuut dat ik schrijf wordt het erger, groter en pijnlijker. Het vertrouwen komt niet terug. Als ik bedenk dat hij recht in mijn gezicht loog. dat ik hem dingen vroeg, en hij zo hard ontkende. Mij aankeek en het ontkende. En hij denkt dat het allemaal weer goed is. Toen ik hem gister zei dat ik hem niet meer vertrouwde, keek hij me raar aan. Hij begreep het, zei hij. Maar ik wist dat hij het niet begreep. Verder praatte hij er niet over. Waarom ben ik altijd diegene die moet praten? Hij was diegene die bullshitte over 'meer praten' & 'eerlijk zijn'.
Maar volgens mij ben ik de enige die zich hier aan zijn regels houdt.
Morgen ben ik weg. Of anders overmorgen.
Oud 13-07-2006, 19:19
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 13-07-2006 @ 20:09 :
Sterkte Chloe Siere.

OT:
Momenteel schrijf ik alles op. Alles wat ik me herinner. En ik herinner me steeds meer. Steeds meer dingen die het erger maken. Elke minuut dat ik schrijf wordt het erger, groter en pijnlijker. Het vertrouwen komt niet terug. Als ik bedenk dat hij recht in mijn gezicht loog. dat ik hem dingen vroeg, en hij zo hard ontkende. Mij aankeek en het ontkende. En hij denkt dat het allemaal weer goed is. Toen ik hem gister zei dat ik hem niet meer vertrouwde, keek hij me raar aan. Hij begreep het, zei hij. Maar ik wist dat hij het niet begreep. Verder praatte hij er niet over. Waarom ben ik altijd diegene die moet praten? Hij was diegene die bullshitte over 'meer praten' & 'eerlijk zijn'.
Maar volgens mij ben ik de enige die zich hier aan zijn regels houdt.
wel mooi opgeschreven......net alsof ik een boek lees.....

is het niet veel erger, denk ik dan, als je de ander niet direct iets te verwijten hebt?
Oud 13-07-2006, 19:36
Verwijderd
Kletsen met vriendinnetjes is het beste wat er is. Heerlijk (vast een vrouweniets )
Oud 13-07-2006, 20:13
Toet0r
Toet0r is offline
hoe dichterbij de dag komt dat ie weer terug is, des te langzamer lijken de dagen te gaan.
Wat zeur ik nou toch eigenlijk, hij is maar 2 weken weg
Oud 13-07-2006, 20:24
Nienna*
Nienna* is offline
Aargh. Ik zit steeds met mijn hoofd bij mijn ex. Ik weet dat hij het verdomme niet waard is, want hij heeft me drie maanden voorgelogen, en gezegd dat hij wel verliefd was terwijl dat niet zo was. En ik zie steeds meer in hoe slecht hij me behandelde en hoe onzeker ik werd en zo. Maar toch; waarom zit hij in mijn hoofd? En waarom word ik misselijk als ik aan hem denk, verdrietig, en nog misselijker als ik aan hem en haar samen denk? Ze hebben (nog) niet eens wat, maar ja, het komt denk ik wel. Ik ben bang dat ik dan stik in mijn verdriet.
Oud 13-07-2006, 20:34
__
__ is offline
@Toet0r: vette shit wij zijn even oud! maar ik ben VAST eerder geboren :')

en verder ben ik natuurlijk nog steeds verliefd as hell en het lijkt zelfs steeds erger te worden en ja nouja het gaat lekker kortom
Oud 13-07-2006, 20:35
Jones
Citaat:
chocomelsletje schreef op 13-07-2006 @ 20:09 :

Acda en de Munnik
Oud 13-07-2006, 20:36
ilse
ilse is offline
nu al een stuk beter
Oud 13-07-2006, 20:42
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Jones schreef op 13-07-2006 @ 21:35 :
Acda en de Munnik
Oud 13-07-2006, 21:03
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
__ schreef op 13-07-2006 @ 21:34 :
@Toet0r: vette shit wij zijn even oud! maar ik ben VAST eerder geboren :')

en verder ben ik natuurlijk nog steeds verliefd as hell en het lijkt zelfs steeds erger te worden en ja nouja het gaat lekker kortom
YES! Nog gefeliciteerd dan! Hoelaat ben jij geboren dan?
Oud 13-07-2006, 21:07
Verwijderd
'maar als het moet, weet je dan niet dat ik naast je sta? weet je dan niet dat ik alles voor je achterlaat? En met jou verder ga?'

ik weet het niet meer.
Oud 13-07-2006, 21:39
Crimson
Crimson is offline
Volgende week donderdag uitslag van z'n soatest, de week daarna van z'n HIV test... spannend.
Oud 13-07-2006, 22:41
cagie
cagie is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 13-07-2006 @ 20:00 :
@ Chloe Sierre en Briseïs: heel veel sterkte meiden! Als ik zo'n dingen hoor, moet ik altijd aan mijn oma denken, die is 94, en ze zegt als het uit is tussen mij en mijn vriendje ofzo: "Ja, kindje, als julli echt bij elkaar horen, dan komen jullie vanzelf wel bij elkaar terug."
Niet echt veel nut op dit moment, maar ik hoop wel dat jullie er een beetje bovenop komen. Succes!

Ik wil het zo graag nog een keer vertellen, maar hier word iedereen word er hier gek van. Vandaag of morgen krijgen jullie hier de volle versie.
Dat doet me denken aan mijn oma (nou ja niet mijn echte oma maar goed)... Toen het uit was met mijn eerste vriendje en ik heel verdrietig was vertelde ze dat zij en haar man lang voordat ze trouwde ook een half jaar uit elkaar zijn geweest. Ze probeerde hier ook duidelijk mee te maken dat als je bij elkaar hoort het uit eindelijk allemaal wel goed komt. Haar verhaal heeft destijds in ieder geval wel een beetje geholpen om minder verdrietig te zijn.
In ieder geval sterkte voor Chloe Sierre en Briseïs

Ot: Vriendje heeft zijn neus gebroken op vakantie. Gelukkig is het niet heel ernstig en kan hij zijn vakantie af maken maar schrok toch wel even toen ik zijn smsje kreeg...
Verder mis ik gewoon de mensen waar ik afgelopen weken veel mee heb opgetrokken. Het is vreemd om weer alleen dingen te doen en zonder dat ik het door had is die ene vriend veel dichter bij mijn gevoelens gekomen dan dat ik normaal gesproken toe laat.
Oud 13-07-2006, 23:27
Fainne
Fainne is offline
hmm
we zijn verscheurd van elkaar te missen..
de volgende keer dat we elkaar zien zijn we alweer bijna 2 maand samen. maar 'samen',... we zijn bijna nooit ECHT samen
Nu zien we elkaar telkens in het begin en op het eind van de maand 2 keer ofzo. In die momenten ertussen zijn er momenten dat we het allebei zwaar hebben.

Ik heb 6 herexamens en moet de gehele vakantie werken en studeren..ik ging normaal samen met hem en z'n mama en zijn broertje en zusje naar de hippies op vakantie een weekendje, ze hebben het gepland naar mijn uurrooster. Mag ik uiteindelijk mag ik niet meer van m'n moeder. Ik mag NIKS leuks doen deze vakantie.
M'n vriendje zag ik laatst de 27ste en de volgende keer zie ik hem de 21ste
Oud 13-07-2006, 23:33
Verwijderd
Zulke gesprekken moet je ook niet laat in de avond voeren.
Oud 13-07-2006, 23:36
luchtballon
luchtballon is offline
Nu heb ik gezoend met m. Maar hij is nog steed 26, en clown.
Andere mensen ook kusjes gegeven op hun mond, haha, en grappige dingen meegemaakt. Blijkbaar bemn ik best een leuk meisje?

Laatst gewijzigd op 14-07-2006 om 08:58.
Oud 13-07-2006, 23:36
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 14-07-2006 @ 00:33 :
Zulke gesprekken moet je ook niet laat in de avond voeren.
Ik heb zo'n idee dat zulke gesprekken ook raar zijn als je ze om 3 uur 's middags voert.
Oud 13-07-2006, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 14-07-2006 @ 00:36 :
Ik heb zo'n idee dat zulke gesprekken ook raar zijn als je ze om 3 uur 's middags voert.
Ja, maar dan is het licht en kun je nog helder denken, soort van.
Oud 13-07-2006, 23:48
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 14-07-2006 @ 00:46 :
Ja, maar dan is het licht en kun je nog helder denken, soort van.
Ik denk dat je hier sowieso niet helder over kunt denken. Rationeel en objectief spelen hier totaal geen rol.
Oud 14-07-2006, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 14-07-2006 @ 00:48 :
Ik denk dat je hier sowieso niet helder over kunt denken. Rationeel en objectief spelen hier totaal geen rol.
Dat is in ieder geval duidelijk. Het is ook een van de weinige momenten dat ik ook weet dat er niet over valt na te denken. Dat werkt gewoon niet.
Oud 14-07-2006, 00:04
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 14-07-2006 @ 01:01 :
Dat is in ieder geval duidelijk. Het is ook een van de weinige momenten dat ik ook weet dat er niet over valt na te denken. Dat werkt gewoon niet.
Ok, dan is dat tenminste duidelijk. Nachtje over slapen dan maar?
Oud 14-07-2006, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 14-07-2006 @ 01:04 :
Ok, dan is dat tenminste duidelijk. Nachtje over slapen dan maar?
En dan fris en helder wakker worden, onwetend van de vraagstukken die nog voor me liggen. Tot ik echt mijn ogen open doe en mijn slippers aan doe.
Oud 14-07-2006, 00:11
jalapeño
jalapeño is offline
Ronduit kut. Alsof iedere cel in mijn lijf hem haat. Gatver.
Oud 14-07-2006, 00:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@ Chloe en Briseis:
We moeten maar een clubje oprichten voor gedumpte vrouwen en dan heel veel praten over hoe slecht mannen wel niet zijn en dat het allemaal rotte klootzakken zijn en dat allemaal terwijl we grote bakken chocola naar binnen werken of ons bezatten.
En natuurlijk heel veel lol hebben en niet aan die hufters denken.

PS: *knuffels voor jullie beiden*
Oud 14-07-2006, 00:33
__
__ is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 13-07-2006 @ 22:03 :
YES! Nog gefeliciteerd dan! Hoelaat ben jij geboren dan?
hehe bedankt ja en ik hoop dat je net zo'n chille verjaardag hebt gehad als ik ik ben iig om 00:20 geboren dus eh ja al best vroeg op de 12e zeg maarrrr
Oud 14-07-2006, 00:41
Verwijderd
Top! Vandaag weer samen wezen treinen, iets wat we in het begin toen we wat kregen veel gedaan hebben en ik vind het nog steeds leuk om dat met hem te doen. Veel geknuffeld, veel kusjes en een leuke dag gehad met vrienden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten