Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2002, 16:02
flipkip
flipkip is offline
owki
ik heb een klein probleempje
maar ik weet niet juist van welk dat het is..

kijk é, ik heb van dinsdag tot en met donderdag mijn maandstonden gehad.
vrijdag was mijn vriend er, en hebben we sex gehad, maar zonder condoom. (normaal doen we het wel mét)
die avond nadat we sex hadde gehad, heb ik terug een beetje bloed verloren.
maar dat was na een paar uur terug weg.
nu vandaag (zaterdag) hebben we het terug gedaan ( ) (zonder) en heb ik terug een beetje bloed verloren.

maar ik weet absoluut niet hoe dit komt..
kunnen jullie mij please helpen?

thanks

greetz + kizz,
passoagirl (and **Flurkie**(=boyfriend))
Oud 09-02-2002, 17:13
birdy
birdy is offline
je hebt het dus al met je vriend gedaan en toen verloor je geen bloed als ik het goed begrijp..als je aan de pil bent dan kan het zijn dat je tussenbloedingen hebt das heel normaal, zoniet dan weet ik het ook niet sorry..maare beetje riscant om het dan zonder condoom te doen
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 15:11
Famke16
Famke16 is offline
Beetje gevaarlijk ja om zonder te doen... maar goed. Het kan wel hoor dat je na de sex soms wat bloed verliest en ik zou me er dan ook niet echt druk om maken maar als het zeer doet ofzow en je er last van blijft houden zou k toch echt ff naar de dokter gaan.

xxx
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 06:59
sofie3
sofie3 is offline
Ik sluit me hierbij aan: zeer gevaarlijk om het zonder condoom te doen! Zeker als je jong bent, is je eisprong zeer onregelmatig, en kan je dus zwanger worden als je geen condoom gebruikt...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 08:50
Chimera
Chimera is offline
Kans is op zich niet zo groot dat je dan zwanger raakt, maar waarom neem je in hemelsnaam zo veel risico?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 10:14
flipkip
flipkip is offline
ja, ik weet't, ik weet't, het was niet erg slim om het zonder te doen..
made a mistake
maar daar gaat het nu effe niet over..
mijn vraag was hoe dat het zou komen dat ik die bloedingen heb.. ik heb al vaker sex gehad met mijn vriend, en ik heb daar nog nooit last van gehad.. zelfs bij de eerste keer had ik geen last van bloed

greetz + kizz,
passoagirl
Oud 11-02-2002, 11:38
sofie3
sofie3 is offline
Misschien ben JIJ niet diegene die bloed verliest, maar je vriend... kan gebeuren als de voorhuid inscheurt. Heb je al geprobeert/gezien of zijn voorhuid goed naar beneden over de eikel kan?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten