Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2006, 14:08
Morri
Morri is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 18-07-2006 @ 23:20 :
Ik heb wel werk gezocht, maar 2x niet aangenomen. 1x omdat ik ws. te duur ben geworden (in een verpleegtehuis en niet in de zorg) en 1x omdat ze geschiktere kandidaten hadden. En ik kan ook niet zo lang werken, dus het zou echt iets heel simpels moeten zijn. Ik weet wel dat ik eigenlijk 'gewoon' naar een uitzendbureau zou moeten gaan en dat zij dan iets voor me zoeken, maar dat doe ik dus niet Ik heb ook het idee dat ik er nu veel te laat mee ben, dat er niks meer is.

Ik ben wel bezig met die faalangst..tis meer sociale faalangst, dat werk kan ik wel. Heb een AT gevolgd en ik moet nu gewoon dingen doen, ondernemen, maar dat kost dus nog wat moeite.
Hmm, ik weet niet, als ik jou was zou ik toch eens een uitzendbureau proberen. Wie niet waagt wie niet wint. Als je het eng vind kun je je bij veel reisbureau's ook via internet inschrijven, en dan bellen ze je als ze iets hebben. Ik ben deze weken al verscheidene keren gebeld, maar ik heb al werk. Als je maar kort beschikbaar bent wordt het wel lastig denk ik, maar je kunt het proberen (dan kun je iig trots op jezelf zijn omdat je het geprobeerd hebt).
Advertentie
Oud 19-07-2006, 14:37
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
kroot schreef op 18-07-2006 @ 20:05 :
@ da leentjuh: feli!!

Morgen ga ik voor het eerst in mijn leven naar de kapper. Voordat ik ruzie had met mijn ouders, knipte mijn moeder altijd mijn haar. En daarna mijn huisgenootje, maar die komt de dag voordat ik op vakantie ga terug van 6 maanden Indonesië, dus die kan ik dan niet lastigvallen. 'k ben benieuwd.
Dank je

Aparte dag gisteren.. Eerste rijles hadden ze geregeld. Wel fijn op zich, was ik niet zenuwachtig. Ik was er namelijk van overtuigd dat ik er heel slecht in zou zijn (heb ik wel vaker last van )
En gisternacht.. Tsja, apart.
Oud 19-07-2006, 16:09
rare kwast
rare kwast is offline
zo rare kwast is ook thuis hoor *zwaait ff*
de eerste dag verliep redelijk goed, was erg warm (heb denk wel 8 liter water in 5 uur gedronken)
niet flauw gevallen, gewoon redelijk door kunnen lopen, wel wat last van mijn rug gehad maar wel binnen gekomen dag 1 en wilde gaan starten dag 2..
balen dat het nu gestopt is.. maar het is een juiste beslissing..
volgend jaar maar weer proberen *grin*

verder voel ik me op psychisch gebied ook wel aardig.. blij dat ik ff niet naar dagbehandeling moest
ff rust, geen ouders, geen vriendinnen in de buurt..
ff niet hoeven nadenken..

en leonoor, meissiej en sonho bedankt en natuurlijk alle stille duimers.. *knuf voor jullie* en *knuf voor iedereen die er een nodig had*
Oud 19-07-2006, 16:19
Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 19-07-2006 @ 17:09 :
*zwaait terug* en natuurlijk ook knuff terug voor jou *doet knuffel geven aan rare kwast en iedereen die er eentje wil*
Oud 19-07-2006, 16:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
*zwaait ook naar rare kwast* fijn dat je weer thuis bent Was blij om van iemand hier te horen dat met jou alles goed was, je denkt er toch aan als je zoiets hoort, ik dan tenminste

OT: net even een uurtje - anderhalf uur geslapen en het gaat wel weer wat beter, behalve dat ik al die tijd niets gedronken heb en nu dus wel dorst heb. Het zweet loopt ook in straaltjes van mijn hoofd had, wist niet dat je het van slapen warmer krijgt dan van gewoon computeren oid en nu heb ik natuurlijk net de finisch van de tour gemist Naja, so be it Zo maar eens een salade in elkaar knutselen tegen de honger
Oud 19-07-2006, 17:06
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-07-2006 @ 17:54 :
*zwaait ook naar rare kwast* fijn dat je weer thuis bent Was blij om van iemand hier te horen dat met jou alles goed was, je denkt er toch aan als je zoiets hoort, ik dan tenminste
Ja, inderdaad, ik bedacht het ook toen ik hoorde dat er twee mensen dood waren gegaan. Maar gelukkig is alles goed.
Oud 19-07-2006, 17:47
rare kwast
rare kwast is offline
tis (stiekem) best wel een heel erg fijn gevoel dat mensen hier aan je denken en meeleven enzo.. bij nieuws toch ff denken aan anders.. *thanx*

ik heb een beetje een dijk trauma

Laatst gewijzigd op 19-07-2006 om 18:06.
Oud 19-07-2006, 18:06
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-07-2006 @ 12:17 :
Ow, moet er ook zout in? Gaat dat niet heel erg prikken dan?
Wat denk je dat er in traanvocht zit?
Oud 19-07-2006, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 19-07-2006 @ 19:06 :
Wat denk je dat er in traanvocht zit?
Echt zout water prikt wel... Bij mij wel iig (ik heb van het weekend in een zout bad met 'dode zee effect' gezommen/gelegen ).

@Daantje_0705: Ik denk dat veel mensen er aan denken. Ik iig ook.
@rare kwast: Dan heb jij iig genoeg gedronken (ze raden twee liter per uur aan, acht per vijf uur is dat toch bijna). Op zo'n dijk is het ook vreselijk warm... Ik denk idd ook dat het verstandig is dat ze het afgelast hebben.
Oud 19-07-2006, 18:49
ilse
ilse is offline
ik voel me ineens heel klein..
Oud 19-07-2006, 19:00
Verwijderd
Ik wil het weten en ik weet het nog steeds niet!!!
Ik ben met mn pa bij een vriendin van hem op bezoek geweest, was echt super gezellig. Eindelijk een vrouw die normaal is, waarmee je kan praten, anders dan degene die zich mijn moeder noemt... Zo eten en dan naar oma, die heb ik ook echt heel lang niet gezien!
Oud 19-07-2006, 19:02
da leentjuh
da leentjuh is offline
Jeuj, zelfhaat.
Oud 19-07-2006, 19:12
Suey
Suey is offline
Pff kvoel me nogal buitengesloten, maarja wat doe je eraan eh.
Oud 19-07-2006, 19:15
Hawahaai
Hawahaai is offline
Verdorie, mijn vader niet thuis, mijn moeder ziek en mijn zusje krijgt iemand om film te kijken. Fijn, dan kan ik dus zeker de hele avond thuis zitten en algemene oplosser zijn. Zwaai maar dag tegen de plannetjes met Vriendje....
Oud 19-07-2006, 19:24
Verwijderd
Het is warm, ik ben bezweet, ik ben misselijk, ik heb hoofdpijn en last van hooikoorts. En ja, ik drink genoeg. Al kun je je op het moment natuurlijk afvragen wat genoeg is. Ik had vandaag gelukkig de mazzel dat ik dagdienst had (dat is tot 14.15u) en ik in verhouding dus maar een klein deel van de warmte op mijn werk hoefde te zitten...thuis was het iets minder warm dan daar gelukkig. Echt heel erg zou ik het niet vinden als het iets af zou koelen de komende dagen, ik kan niet goed tegen die warmte. Hopelijk blijven mijn handen rustig, ipv dat ze weer op gaan zetten, pijn gaan doen en gaan jeuken, zoals vorige keer toen het wat warmer was...

Net de weblog van twee vrienden gelezen die zes maanden op reis zijn...enorm gave foto's. Op dat soort moment zou ik zo iets ook best willen doen...maar het merendeel van de tijd heb ik die behoefte niet zo. Wel om allerlei dieren in hun eigen omgeving te zien ed, maar niet alles wat er verder bij komt kijken.
Oud 19-07-2006, 20:19
darkfairy
darkfairy is offline
men voet voelt aan as een luchtballon jeuj kneuzing nog erger
Oud 19-07-2006, 22:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Damn, door de warmte heeft mijn goudvis de geest gegeven Ik ben nog aan het proberen hem te redden, heb deze al vijf keer terug levend gekregen maar ik vrees er nu echt voor, hij beweegt niet meer en haalt ook geen adem meer en dat deed ie voorgaande keren wel volgens mij Hij staat nu in een bak koel water op het balkon. Mijn adere vis zit nog in de kom met deels nieuw water en de pomp aan voor extra zuurstof. Ik ben zo bang dat die ander ook dood gaat terwijl ie er nog springlevend uit ziet.

En ja, het is maar een goudvis maar toch baal ik er heel erg van, ik had iets met die beestjes, ze zijn altijd met me mee verhuist en nu is ie dood
Oud 19-07-2006, 22:48
Verwijderd
Dat was echt een van de raarste gesprekken die ik ooit gevoerd heb.
Oud 19-07-2006, 22:57
Verwijderd
Tis hier zooo duisent warm. En ik heb en duisent leuke dg gehad en ik baal duisent veel van mn vriendje op het moment toch wel eigenljk omdat zn stomme sciencefictionfilmpje voorgaat . En omg wat heb ik ook weer duisentveel zin in de volgende dagen. Werken + leuke dingen doen =
Oud 19-07-2006, 23:50
darkfairy
darkfairy is offline
angstaanvallen weer jeej
Oud 20-07-2006, 00:02
Verwijderd
Hè shit zeg... ik ben het dus niet geworden. Ik geloof dat ze die twee jongens hebben genomen, al stond het er niet bij, maar dat gevoel heb ik gewoon. Ik vind het wel echt heel jammer, maar zij waren ook allemaal ouder, sommigen werkten zelfs al enzo... Maar wel echt balen... Ik had zo gehoopt dat ik dan nu een kamer zou hebben!
Met dit soort dingen begin ik soms de hoop toch een beetje te verliezen. Ik ben zo bang dat ik hier gewoon niet wegkom... of te laat...
Oud 20-07-2006, 00:11
Redhair
Redhair is offline
J. en ik lagen tegen elkaar op bed, elkaar aankijkend. Jaa, we zoenden, eindelijk weer. Gezoend, tegen elkaar aangelegen, zo relaxt. Wel eng, ons junkiegedoe. Hij maakte twee lijnen, we snoven, gaven elkaar een kus. Damn, we moeten elkaar er eigenlijk vanaf helpen, maar dat willen we niet.
Maar woow, ik voel me geweldig. Krijg spontaan weer energie voor de vakantie. Ja, oke, het wordt moeilijk, maar ik ga er lekker tussen uit om daarna weer hier te genieten.

Oh it's such a perfect day
I'm glad I spend it with you
oh such a perfect dayyou just keep me hangin on
you just keep me hangin on
Oud 20-07-2006, 02:04
dwight88
dwight88 is offline
weer gezellig. en weer dat gevoel achteraf.
Oud 20-07-2006, 06:21
Yana
Yana is offline
Ik snap het niet. Ik weeg gewoon al een week precies hetzelfde, of ik nu normaal eet of weinig. Of ik nu wel gesnoept heb of niet. Of ik wel gesport heb, of niet.

En ik baal ervan.
Oud 20-07-2006, 07:30
farai
farai is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 19-07-2006 @ 17:09 :
de eerste dag verliep redelijk goed, was erg warm (heb denk wel 8 liter water in 5 uur gedronken)
niet flauw gevallen, gewoon redelijk door kunnen lopen, wel wat last van mijn rug gehad maar wel binnen gekomen dag 1 en wilde gaan starten dag 2..
balen dat het nu gestopt is.. maar het is een juiste beslissing..
volgend jaar maar weer proberen *grin*

verder voel ik me op psychisch gebied ook wel aardig.. blij dat ik ff niet naar dagbehandeling moest
ff rust, geen ouders, geen vriendinnen in de buurt..
ff niet hoeven nadenken..

en leonoor, meissiej en sonho bedankt en natuurlijk alle stille duimers.. *knuf voor jullie* en *knuf voor iedereen die er een nodig had*
eindelijk lees ik 'ns iets positief van jou.

Mja wel balen van de vierdaagse, voor de lopers dan toch, ma tis natuurlijk ni de bedoeling dat er nog meer doden vallen eh? Vreselijk voor de families van de slachtoffers.

OT: Moet ik nog vermelden dat het snikheet is?

Verder ben ik in de ban van kortverhalen.

Moesten er nog mensen die ook graag kortverhaaltjes lezen: www.kortverhalen.nl

is goeie site met alle soorten verhaaltjes.
Oud 20-07-2006, 07:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 20-07-2006 @ 01:02 :
Hè shit zeg... ik ben het dus niet geworden. Ik geloof dat ze die twee jongens hebben genomen, al stond het er niet bij, maar dat gevoel heb ik gewoon. Ik vind het wel echt heel jammer, maar zij waren ook allemaal ouder, sommigen werkten zelfs al enzo... Maar wel echt balen... Ik had zo gehoopt dat ik dan nu een kamer zou hebben!
Met dit soort dingen begin ik soms de hoop toch een beetje te verliezen. Ik ben zo bang dat ik hier gewoon niet wegkom... of te laat...
Geef het een beetje tijd he. Was het de eerste keer dat je ging hospiteren? Ik ben uiteindelijk wel bij zo'n 15 kamers wezen kijken maar uiteindelijk kreeg ik ook een kamer terwijl ik toen de moed wel een beetje had opgegeven dat ik via kamernet nog een kamer zou vinden. Als ze je niet kiezen dan ligt dat niet aan jou maar ben je gewoon niet wie ze zoeken (te jong bijvoorbeeld). Bij een volgende keer zoeken ze misschien wel een heel ander iemand zodat je daar weer wel meer kans maakt.
Oud 20-07-2006, 08:41
Meissiej
Meissiej is offline
Waarom voel ik me zo vaag?
Oud 20-07-2006, 09:13
Verwijderd
geen internet voorlopig, ik zit nu in de bieb. zal de komende 2 weken nog geen internet hebben.

pfff ik had echt niet gedacht dat ze zo boos zou zijn, was ook echt niet de bedoeling...dat ze niet zegt dat ze nu een hekel aan me heeft vind ik erger dan als ze t gewoon zégt, dan wéét ik t, en dan hoef ik me ook geen zorgen te maken dat er iets met dr gebeurd is
ik weet dat je dit leest, en je weet dat ik je geen pijn heb willen doen, stuur alsjeblieft íets.

ow sofie dit is niet voor jou btw dont worry
Oud 20-07-2006, 09:25
coopergirl
coopergirl is offline
mallemich is melich uh-huh
Oud 20-07-2006, 09:25
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn zusje had een jong vogeltje gevonden bij ons op de oprit... Maar als mijn vader hem in de struiken zette, liep hij steeds weer terug. Vanochtend lag hij op zijn zij op het stoepje, maar hij ademde nog wel. Ik heb hem met het schoonmaakspuitding van het kaakchirurg-spoelmiddel wat water in zn bekje gegeven en met een blaadje sla teruggezet in een nest in de struik waarvan ik denk dat hij er vandaan komt. Meer kan ik toch niet doen. Op de grond lopen de mieren steeds over hem heen, kan-ie beter op hoogte zitten. Dood gaat hij toch wel... Helaas.

Bellen ze me net op of ik kan komen werken, want er is iemand ziek. Nou ja, vooruit dan. Ik doe toch te weinig aan mijn scriptie, kan ik beter nog 30 euro verdienen vanmiddag. Maar dan moet ik nu nog wel even hard aan de slag aan die scriptie, anders wordt het niks.
Oud 20-07-2006, 09:59
moon
moon is offline
slecht geslapen vannacht. Ik dacht de hele tijd dat ik dood ging Elke keer als ik net 1 minuut sliep ofzo, dacht ik dat mijn hart niet meer klopte en werd ik met een schok wakker. 5 keer achter elkaar en een seconde of 10 dan ook echt in paniek. Toen ben i maar beneden gaan zitten, zakte beneden vanzelf weer weg maar ik schrok weer wakker, mijn hart leek weer niet te kloppen. Het was echt eng Uiteindelijk ben ik om 2 uur 's nachts echt in slaap gevallen en...ik leef nog!
Veder vreselijke jeuk overal en ook een beetje uitslag op sommige plaatsen waar ik verbrand ben. aarg, om gek van te worden.
Maar verder gaat het goed hoor. Ik voel me best wel oke
Oud 20-07-2006, 10:40
Roosje
Roosje is offline
Jeej, zo meteen weer lunchen met mijn papamama en mijn zus. En morgen naar Vlieland en oh. <3
Oud 20-07-2006, 10:40
ilse
ilse is offline
ik voel zoveel maar kkan et hier in de kliniek zelfs niet kwijt, ik word gek. wat een hypocriet zootje is het hier!!
Oud 20-07-2006, 11:14
Verwijderd
Ik hoop het zo. Ik hoop het zo. Ik hoop het zo. Ik hoop het zo.

Ik hooooop het zooooo.

*zucht*
Oud 20-07-2006, 11:26
ilse
ilse is offline
Citaat:
Mushu schreef op 20-07-2006 @ 12:14 :
Ik hoop het zo. Ik hoop het zo. Ik hoop het zo. Ik hoop het zo.

Ik hooooop het zooooo.

*zucht*
* hoop met je mee*
af en toe...
Oud 20-07-2006, 11:40
darkfairy
darkfairy is offline
*zweet zweet* *plak plak*
wat een dag
Oud 20-07-2006, 12:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is nu echt heerlijk weer hier Het is niet mee zo warm als gisteren mar wel nog gewoon lekker, het waait lekker zodat de warmte binnen ook een beetje weggaat, het heeft net even geregent (uiteraard toen ik op de fiets zat). Ik trek dit veel beter

Psychotherapie ging ook veel beter. Vorige keer vond ik het heel zwaar maar dit keer ging het veel beter. Het voelt wel alsof ik alles nu een beetje op een rijtje heb. Zou het kunnen dat je aan zoiets moet wennen?
Oud 20-07-2006, 12:12
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
O het moet echt gauw koeler worden, ik word echt gek van die hitte. Kan alleen maar binnen zitten. Maarja dan zie je op weer.nl dat het overmorgen weer 33 graden hier wordt
Oud 20-07-2006, 13:35
Miracle
Miracle is offline
Ik heb een kamer.

Hij is echt ideaal, behalve dat ik er maar minder dan 4 maanden mag wonen. Hij is groot, hoog, netjes, koel en de lokatie is echt perfect. Alle voorzieningen zitten in het huis, top gewoon. Ik heb echt zin om er te gaan wonen, helaas duurt dat nog een maandje, eerst nog op vakantie.

Het nadeel is dus dat ik over 2 maanden weer verder kan gaan met zoeken, maar dan ken ik wat meer mensen en ik hoef niet meer 8 uur te reizen om even een kamer te bekijken.

Als het nu wat minder warm zou zijn, was ik helemaal gelukkig. M'n kamer is nog steeds niet onder de 30 graden, niet echt prettig om daar aan het werk te gaan ed. Dus dat doe ik ook lekker niet. Net gewerkt, dus vanmiddag/vanavond ga ik alleen maar leuke dingen doen.
Oud 20-07-2006, 13:42
da leentjuh
da leentjuh is offline
waarom ben ik toch de hele tijd zo moe en chagerijnig
Oud 20-07-2006, 13:43
Orpheus
Orpheus is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 20-07-2006 @ 14:42 :
waarom ben ik toch de hele tijd zo moe en chagerijnig
't Weer?
Oud 20-07-2006, 13:57
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Een mens doet rare dingen als ze onzeker is... en vooral stomme dingen... Dingen waarmee je anderen kwetst... tja gebeurt is gebeurt. Het was dom...

Pff ik smelt....
Oud 20-07-2006, 14:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 20-07-2006 @ 14:35 :
Ik heb een kamer.

Hij is echt ideaal, behalve dat ik er maar minder dan 4 maanden mag wonen. Hij is groot, hoog, netjes, koel en de lokatie is echt perfect. Alle voorzieningen zitten in het huis, top gewoon. Ik heb echt zin om er te gaan wonen, helaas duurt dat nog een maandje, eerst nog op vakantie.

Het nadeel is dus dat ik over 2 maanden weer verder kan gaan met zoeken, maar dan ken ik wat meer mensen en ik hoef niet meer 8 uur te reizen om even een kamer te bekijken.
Wat gaaf, gefeliciteerd Ik moet met jou nodig eens een keer bijpraten zeg

Vind het super gaaf voor je. Hospiteren als je zolang moet reizen is een drama. Een vaag familielid zei ooit tegen me dat je beter maar gewoon een kamer kan aannemen als je er een aangeboden krijgt en dat je daarna maar verder moet kijken, dan kom je meestal ook in aanmerking voor de betere kamers.
Oud 20-07-2006, 14:10
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 20-07-2006 @ 14:57 :
Een mens doet rare dingen als ze onzeker is... en vooral stomme dingen... Dingen waarmee je anderen kwetst... tja gebeurt is gebeurt. Het was dom...

Pff ik smelt....
*knuf*
Oud 20-07-2006, 14:13
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 20-07-2006 @ 15:10 :
*knuf*
dank je
Oud 20-07-2006, 14:15
darkfairy
darkfairy is offline
het gaat weer helemaal de verkeerde kant op
Oud 20-07-2006, 14:34
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Orpheus schreef op 20-07-2006 @ 14:43 :
't Weer?
ja maar het is al heel lang zo ook toen het nog niet zo heel heet was
Oud 20-07-2006, 15:25
Meissiej
Meissiej is offline
Pfffff iets minder warm mag ook wel
Oud 20-07-2006, 15:30
rare kwast
rare kwast is offline
laat mij maar 8 a 9 uur lopen in en om nijmegen..
alles beter dan hier thuis mezelf in de weg te zitten, en weer te 'moeten' nadenken..

voel me kut
Oud 20-07-2006, 15:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tip: ga nooit strijken met dit weer, pfff

Regels voor berichten