Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tja en afhankelijk van je behoftes kun je nu even alleen zijn of juis je door vriendinnen op laten vrolijken. Sterkte meis!
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
maar 'how dare you call this love' is gewoon grappig ![]() oh ja, on topic: goh, eens 2 uur gitaar kunnen spelen en zingen zonder dat iemand zat te eikelen over het volume. wat een rust!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Hmja, ik vind het eigenlijk vooral heel erg leuk, nog steeds. 't Is gewoon weer... ons, ja, wel logisch, hè. 't Gaat gewoon erg lekker. Wel irritant, loop je daar tijdens het uitgaan: "Oh, jij bent de exvriendin van..!" "...ehm, nee, niet meer." En dan snappen ze het ook nog eens niet, omdat ze natuurlijk te veel bier op hebben... En verder wil ik mijn thuisvrienden ondertussen wel weer eens zien, grmbl, stom weekov. Nou ja, aankomende week maar eindelijk weer eens naar huis. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En verder ben ik ook maar gewoon een mens, dus ja, ik 'boor' wel eens in mijn neus en ik laat boeren en scheten. En dan zelfs nooit in het bijzijn van mensen, dus ik val heus wel mee. Echt waar. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Nala: gefeliciteerd en heel veel plezier vandaag! Ik heb zin in volgende week zaterdag. ![]() |
![]() |
||
Contact verbreken is niet leuk. Niet meer weten waar de ander aan denkt, elkaar niet meer zomaar kunnen bellen. Ik denk dat we allebei koppig zijn. Maar ooit komt het wel goed, hoop ik. Even afkoelen.
Verder gaat het met andere relaties goed. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: ik zat er gisteravond opeens echt helemaal doorheen. Als hij zich net zo voelt als ik, dan was het allang wat geweest. Dan snap ik alleen niet waarom ie zo doet, maar het kan niet anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: ik ben zo blij voor m'n beste vriend ![]() Verder komt deze week ongeveer iedereen terug van vakantie. En ik ga lekker komend weekend anderhalve week weg, muhaha ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik spreek woensdag met mn ex af, toch wel raar... Verder is ie nog steeds op vakantie en hij is bijna jarig dus ik ga zo een kado shoppen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|