Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en als je heel veel drugs gebruikt kun je je prima vermaken met de bezoekers van lowlands hoor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
naar pukkelpop is met de trein gaan best relaxed, althans toen ik er heen ging. je kaartje is gewoon ook je treinkaartje en er rijden af en aan treinen, als je uitstapt op het station (ik weet ff niet meer hoe dat heette kierwit zou goed kunnen) dan is het makkelijk te lopen naar camping, je bent er zo en met jou nog 1000 mensen per keer...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet overigens niet echt waar mijn voorkeur ligt, pp of ll...
op pukkelpop was het minder op elkaar gepakt, kon je relaxt lopen dus en als het regende was er op het festival terrein flink hooi gestrooid waardoor er geen modder was, daarentegen vielen er af en toen bands uit maar niks dramatisch geloof ik, verder heb ik me goed vermaakt! Op lowlands was meer cultuur en dance. Wel waren er allerlei bands vlak na elkaar geprogrammeerd en iedereen had bedacht om ze alledrie te checken, waardoor het zo druk was op de wandelpaden dat er een dikke file ontstond. Bovendien was het een modder zooi. Allebei de festivals waren gaaf, maar ik heb geen traditie in festivals dus als ik ga, is het ieder jaar een ander. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga naar Lowlands..! Eerste keer eerlijk gezegd. Er komen bands die mij aanspreken (muse placebo oa). Het erge is wel dat ik Radiohead moet laten schieten want dat komt wel op pukkelpop, maar daar ga ik binnenkort toch voor de 2e keer heen.. Ik zie nog niet echt poistieve reacties op lowlands? Hoe erg is het?
![]() |
![]() |
|
Lowlands
Ik vind lowlands leuker dan pukkelpop. Ik ben er een keer geweest en vond het gewoon minder gezellig. Dat was in 2002 (het bekende regen jaar) en de helft van het festival liep er met een chagerijnig kop rond omdat zijn of haar spullen nat waren. Dan weet je gewoon dat het op lowlands een groot feest is of je zeiknat bent of niet. Plus daarbij is onze 112 vlag gejat op pukkelpop in belgie
|
Ik denk gewoon dat lowlands geschikter is voor mensen die graag willen feesten en losgaan op een muziekfestival, en dat pukkelpop geschikter is voor mensen die muziekoptredens willen zien zonder al te veel crap er omheen.
||
Citaat:
|
zit misschien wel iets van waarheid in, maar "al die crap eromheen" verdiend wel een betere formulering.
nu ik er over nadenk zit er helemaal gheen kern van waarheid in. ik ga niet naar lowlands of te feesten en los te gaan, helemaal niet zelfs.
||
Citaat:
|
lowlands trekt ook gewoon crap aan
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Valt geen touw aan vast te knopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
eej hoe zit dat trouwens met dat doortrekken op Lowlands.
En dan heb ik het niet over de Dixies. Normaal op Pukkelpop ga ik altijd nog wat rondstruinen, desnoods alleen tot een uur of 6/7 tot ik omval. Maar is er nog veel leven rond die tijd op Lowlands? Wie is er voor een meeting om een uur of 5/6s'nachts
|
Ik ga maar weer eens naar Lowlands. The Stooges en nog wat shit die ik opzich wel leuk vind/me leuk lijkt.
Ik voorspel dat ik redelijk bummed out ga zijn over de gemiddelde bezoeker, maarja. Wat ik niet meer doe is donderdagavond al gaan. De laatste keer dat ik op LL was heb ik 5 uur in de rij gestaan. Geen geintje. Stond om 3 uur s'nachts m'n tent op te zetten en al het meegenomen bier was al opgegaan in die rij from hell. Vrijdag vroeg in de morgen. Voor de rest zie ik er tegen op, maargoed dat heb ik met alles. Moet wel cool worden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pukkelpop 2006 IEMOW-KOR | 336 | 11-01-2007 08:09 | |
Muziek |
Mars Volta en Nufan in de Melkweg IEMOW-KOR | 261 | 05-09-2003 16:35 | |
Muziek |