![]() |
|
Verwijderd
|
hahaha toffe topic man
ja heb ik ook wel is vooral als ik wakker word met dat geval zo hard als maar kan en ik moe naar de wc ja tis wat moeilijker sturen ...weet je at ik dan soms doe? gewoon zittend pissen en eerst hem een beetje naarbeneden duwen als het kan ![]() das mijn manier |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
op de pot zitten enm dan voorover hangen denk ik ..maar dat doe ik nooit
![]() gewoon wat naar beneden drukken en wat voorover hangen..vind het opzich wel grappig... en dat ik 25% van de keren als ik wakker word een stijve heb is ook welbest grappig..
|
![]() |
Zoals er al gezegd werd, zitten op de plee kot mij in het algemeen het beste uit
![]() alleen als je dn zo'n te kleine pot hebt.. nou... laten we maar zeggend dat dat niet al te fijn is, of je zeikt dan net onder de pleebril door > broek "zeik" nat ![]() maar over het algemeen gaat het wel goed hoor ![]() ![]()
|
.. Pak je een lege WC-Rol, hou je hem schuin naar beneden voor je penis, en plas je daarin. De wcrol kaatst het plas dan netjes de pot in.
.. Ik heb het heel weinig dat ik *echt* nodig moet plassen EN een stijve heb. (Ik weet niet, ik word gewoon niet opgewonden als ik nodig moet plassen, maar blijkbaar veel mannen wel? ![]() |
![]() |
|
tja, ik ga dan ook altijd maar zitten en proberen dat ding onder de rand door te krijgen oftewel naar achter zitten en naar voren leunen , btje schuin en dan lukt t wel! alleen dan is t nog wel wat minder als t zo gaat spatteren, want dan komt t er bij mij meestal met een flinke vaart uit als ik erg moet ... komt alles weer terug omdat t zo vlak tegen de rand zit ... ewwwwwww, ff wassen
![]()
||
![]() |
Wat lul je nou? jij zegt dat je nooit tot deze noodmaatregel hoef over te gaan, en dan vraag ik wat jij dan doet in zo'n geval, is toch niet zo vreemd?
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maarrem ik pis nooit als ik een stijve heb? en anders wacht ik of doe ik heel moeilijk met in rare posities gaan staan etc ![]() |
![]() |
|
Maar ff over dat zitten ipv staan.... probeer eens met een korte broek staand te plassen (bv als je net gaat voetballen) zonder druppeltjes op je benen te krijgen ===> zwaar moeilijk. Dus het is wel wat frisser als je zit jah
||
Citaat:
|
![]() |
als het erg koud is in de plee en je hebt zo'n stenen tegeltjes muur dan moet je em daar ff tegen aan houden, dan word ie heel koud en dan zakt ie weer af
[Dit bericht is aangepast door Tha_Lord (30-11-2001).]
|
hihi, dat had mijn vriend nou ook laatst. Vonk echt leuk om te zien. hihi... hij moest zo nodig plassen maar zn penis wou niet meewerken, was nl wel heeeeel erg hard... hebbik gedaan
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Gekrompen penis (niet altijd) Verwijderd | 12 | 14-11-2017 08:43 | |
Seksualiteit |
Geen bevrediging ongezond? Erik-JB | 94 | 14-01-2007 18:57 | |
De Kantine |
[SPEL] Het toppunt van...? Shadyboy-Ray | 21 | 27-04-2006 06:02 | |