Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2006, 21:24
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik heb een een best wel slappe huid bij mijn buik, maar is het dan beter om bijvoorbeeld hard te gaan lopen of om buikspieroefeningen te gaan doen? ik hoef niet echt gewicht te verliezen.. maar wil die huid gewoon wat steviger maken, t liefst ook van mijn benen.. iemand een oplossing?

en er schijnen ook allemaal crèmes te zijn en zo, is er nog iets dat jullie aan raden dat helpt?
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 15:16
Verwijderd
Je huid of je spieren...dat lijkt me nogal een verschil...?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 15:39
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-07-2006 @ 16:16 :
Je huid of je spieren...dat lijkt me nogal een verschil...?
mijn huid.. want die is gewoon slap, op zich is spieren denk ik niet zozeer het probleem..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 16:05
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Naar het schijnt werken wisseldouches en massages. Maar ja, ik merk alvast niet zo veel verschil
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 20:11
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 19-07-2006 @ 17:05 :
Naar het schijnt werken wisseldouches en massages. Maar ja, ik merk alvast niet zo veel verschil
hmm.. en met sporten, wat voor dingen kan ik doen? want hoorde juist altijd dat je dan moest gaan sporten enzo, maar..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 20:16
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Citaat:
ilse schreef op 19-07-2006 @ 21:11 :
hmm.. en met sporten, wat voor dingen kan ik doen? want hoorde juist altijd dat je dan moest gaan sporten enzo, maar..
Sit-ups?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 20:20
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
- KTFE schreef op 19-07-2006 @ 21:16 :
Sit-ups?
helpt dat dan, want ik hoorde dat dat juist dan geen nut heeft..pff ik snap er niets meer van
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 12:26
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 19-07-2006 @ 21:20 :
helpt dat dan, want ik hoorde dat dat juist dan geen nut heeft..pff ik snap er niets meer van
om je huid te verstevigen helpt sporten niet, dat is om je spieren te verstevigen en om eventueel vet te verbranden, maar daar wordt je huid dus niet strakker van.

Wat eventueel helpt is je houd goed behandelen, dagelijks met een bodylotion behandelen die je huid niet aantast (geen zware geparfumeerde zooi enzovoorts) en de genoemde wisseldouches kunnen helpen. Het is echter maar net aan jouw huid in hoeverre deze verstevigd kan worden.
succes ermee
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 22:31
lisanne_tje
Avatar van lisanne_tje
lisanne_tje is offline
sporten helpt... vooral hardlopen en fietsen... ik fiets op de hometrainer en loop weer hard sinds een paar weken en mn buik is 4 cm strakker geworden... dus mn huid is ook strakker geworden.... dat kan ik ook echt heel erg goed merken... nu zitten mn spijkerbroeken een stuk losser

ik denk trouwens ook dat je gezond moet gaan eten (als je dat al niet deed) want anders heeft het denk ik niet zoveel zin
dus dat betekent ook dat je wat afvalt... anders wordt je buik niet strakker
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 00:06
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
lisanne_tje schreef op 21-07-2006 @ 23:31 :
sporten helpt... vooral hardlopen en fietsen... ik fiets op de hometrainer en loop weer hard sinds een paar weken en mn buik is 4 cm strakker geworden... dus mn huid is ook strakker geworden.... dat kan ik ook echt heel erg goed merken... nu zitten mn spijkerbroeken een stuk losser
Ja he-he, jij hebt nu gewoon minder vet op je buik. Je huid rekt dan automatisch mee terug.

Maar als je al "los in je vel" zit, helpt sporten niet erg. Je kunt dan beter juist aankomen, dan gaat je huid vanzelf weer strak om je lijf zitten
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 00:18
lisanne_tje
Avatar van lisanne_tje
lisanne_tje is offline
Citaat:
Roos schreef op 22-07-2006 @ 01:06 :
Ja he-he, jij hebt nu gewoon minder vet op je buik. Je huid rekt dan automatisch mee terug.

Maar als je al "los in je vel" zit, helpt sporten niet erg. Je kunt dan beter juist aankomen, dan gaat je huid vanzelf weer strak om je lijf zitten
maar als het bij mij meerekt dan zal dat bij de topicstarter toch ook wel meerekken??? zover ik weet rekt het bij iedereen mee(behalve dan bij mensen die eerst heel erg zwaar waren en dan heel veel gaan afvallen, maar dat is een ander verhaal)
maar door je spieren wordt het toch ook gewoon strak??? als je eerst een beetje van die kwabarmen hebt en dan je armen gaat trainen dan wordt dat toch ook strak??? Volgens mij gaat dat met je buik precies zo
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 17:07
gewoonmax
Avatar van gewoonmax
gewoonmax is offline
Ga eens kijken bij accupunctuur of probeer taiji. Door bepaalde energiestromen te veranderen kan je je huid verstevigen. Hoe da precies zit weet ik allemaal niet. Weet wel dat er daar ook mogelijkheden zijn. En goede voeding, sporten, verzorgen is verder ook goed denk ik, zoals al gezegd.
__________________
Life is too important to be taken seriously
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Voeding- en Gezondheidstopic #16
Bloem
500 05-02-2007 17:12
Lichaam & Gezondheid power plate
druiveke
16 05-01-2005 01:47
Verhalen & Gedichten mijn verdiende loon
lucy
21 23-09-2004 15:16
Lifestyle Perfectie
MissesLena
144 27-08-2004 23:40
Lichaam & Gezondheid huidstructuur verbeteren?????
Marshall
5 06-07-2002 23:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.