Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2006, 23:14
Jones
Citaat:
Toet0r schreef op 24-07-2006 @ 23:31 :
Maar ik denk echt dat het niks wordt. Dat zegt mn gevoel gewoon.
Als dat niks wordt dan verlies ik mijn vertrouwen in liefde in het algemeen
Advertentie
Oud 24-07-2006, 23:29
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Erg, erg kut.
Hij heeft de vriendschap beëindigd, ik wilde er met hem over praten, maar ik had hem 'te erg gekwetst'. Hij wil niet vertellen waarmee, want dat moet ik zelf maar uitvinden.
Verder begon hij me aan te praten dat het mijn eigen schuld was dat al mijn vrienden me hebben laten vallen, dat dat wel aan mij móet liggen, al helemaal als ik mensen "zo" behandel.

Gore klootzak. Kijk eerst eens naar hoe je mensen zélf behandelt.
Oud 25-07-2006, 00:08
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
hij had afschuwelijke ruzie met z'n vader en had me nodig toen
stomme afstand
Oud 25-07-2006, 07:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 25-07-2006 @ 00:29 :
Erg, erg kut.
Hij heeft de vriendschap beëindigd, ik wilde er met hem over praten, maar ik had hem 'te erg gekwetst'. Hij wil niet vertellen waarmee, want dat moet ik zelf maar uitvinden.
Verder begon hij me aan te praten dat het mijn eigen schuld was dat al mijn vrienden me hebben laten vallen, dat dat wel aan mij móet liggen, al helemaal als ik mensen "zo" behandel.

Gore klootzak. Kijk eerst eens naar hoe je mensen zélf behandelt.
Vervelend ook als iemand niet wil zeggen waar het aan ligt. En al helemaal kut als ze je dingen in je schoenen gaan schuiven die nogal pijnlijk zijn.
Oud 25-07-2006, 08:57
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm ik mis m toch wel erger dan ik had verwacht.. Het missen zou misschien wel minder zijn als ik leuke dingen kon doen, maar helaas, moet leren voor herkansing donderdag.. Gelukkig ga ik vrijdag op vakantie, en die wordt vast leuk (en hopelijk ook snel).
Oud 25-07-2006, 11:41
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Jones schreef op 25-07-2006 @ 00:14 :
Als dat niks wordt dan verlies ik mijn vertrouwen in liefde in het algemeen
Begin daar dan maar mee want ik heb er 0,0 vertrouwen in dat het wat wordt.
Oud 25-07-2006, 11:45
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 25-07-2006 @ 12:41 :
Begin daar dan maar mee want ik heb er 0,0 vertrouwen in dat het wat wordt.
praat een keer face to face met hem.
Oud 25-07-2006, 11:47
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 25-07-2006 @ 12:45 :
praat een keer face to face met hem.
ik heb hem het een en ander uitgelegd via sms, aangezien ie offline ging toen ik kwam. Als ik em sms om wat af te spreken wil ie dnek ik toch niet, dus dan maar zo
Oud 25-07-2006, 12:24
Verwijderd
Wat ben ik nou voor achterlijke kneus :/
Oud 25-07-2006, 12:25
santje17
Avatar van santje17
santje17 is offline
Geweldig! Ben vanaf gister bij hem gaan wonen, meteen de muren verfen, en vanavond wat spulletjes uitzoeken!
Oud 25-07-2006, 12:31
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Hij heeft gewoon niet door dat hij het beste zo ver mogelijk bij mij vandaag kan blijven. Ik doe hem op deze manier iedere keer weer pijn en dat verdient hij niet...
Oud 25-07-2006, 12:34
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
hij is druk op werk enzo en heeft ongeveer geen tijd om af te spreken
__________________
Addicts of communication..
Oud 25-07-2006, 16:24
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
ik denk zomaar dat ie aan het werk is en ik heb besloten dat hij nu wat van zich mag gaan laten horen dus ik ga lekker de hele avond computerspelletjes doen en niet aan hem denken!
Oud 25-07-2006, 17:29
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 25-07-2006 @ 17:24 :
ik denk zomaar dat ie aan het werk is en ik heb besloten dat hij nu wat van zich mag gaan laten horen dus ik ga lekker de hele avond computerspelletjes doen en niet aan hem denken!
Oeh dát heb ik ook nodig!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 25-07-2006, 17:39
Crimson
Crimson is offline
Ik anders ook.. Maar ik moet over 20 minuten op m'n werk zijn én me nog aankleden.. ;(
Oud 25-07-2006, 17:43
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
wat een dag. contact met vrienden loopt steeds beter en dieper, met thuis steeds slechter. ik heb geen zin om alleen meer te zijn. alleen in ok. eenzaam niet. een schouder om op uit te huilen. en NIET de squareshoulder martin...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 25-07-2006, 18:19
fractuur
fractuur is offline
Leuk uurtje gehad <333. Alleen kan ik van die tactische opmerkingen plaatsen waar ik totaal niet aan gedacht heb blablabla. Hij teleurgesteld. Ik draai weer bij en het is weer leuk. Maar puntje om aan te werken. Al ben ik er dan wel achter dat hij, mocht het nodig zijn , te vechten voor onze relatie. ^^
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 25-07-2006, 18:57
Verwijderd
Stokbrood. Rivier. Zon. Bank. ^__^
Oud 25-07-2006, 20:00
Verwijderd
vandaag kon zelfs mijn werk me niet opvrolijken. Neerslachtigheid de gekste zullen we maar zeggen. Het gaat over, vanzelf, vast wel.
Oud 25-07-2006, 21:01
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Zoals al vermeld is hij dus in Italië, nog 6 dagen, en daarna nog enkel dagen kamp en zo. 'k Dacht dat hij zijn gsm niet meehad op reis, zodat ik echt niets van hem zou horen. Maar, enkele uurtjes geleden kreeg ik een heerlijk lief smsje. Leuke verrassing!
Oud 25-07-2006, 21:02
cult
cult is offline
Vandaag superfijne dag gehad met mijn beste vriendin en haar zusje. Verder vanavond nog met het meisje van zondag op msn gepraat, was een kort, maar wel leuk gesprekje, morgen zie ik haar op het werk.
Oud 25-07-2006, 21:08
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 24-07-2006 @ 14:50 :
Hij wil graag proberen om als dit werk ophoudt, nieuw werk te vinden in Nederland en dan kan hij hier blijven wonen. Hij wil samen wat om te wonen zoeken, maar ik ben er nog helemaal niet zo zeker van.
Ik moet wel zeker zijn wil ik echt een relatie met hem opbouwen. Want hij kan ook terug naar Portugal gaan, of hij had het over Italië. Ik vind hem nu echt geweldig, maar ik wil nog niet met hem samenwonen.. en toch lijkt dat de enige mogelijkheid om samen te blijven.
Aj, dat klinkt wel erg serieus voor een meisje van 17. Ben je daar wel aan toe?
__________________
To eu zèn
Oud 25-07-2006, 21:25
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Over twee dag zijn we drie maandjes samen, maar we kunnen dan misschien niet samen zijn. Vanavond eens vragen of zij 't ziet zitten om haar ouders te vragen of ik mag langskomen, en als zij dat niet ziet zitten, denk ik dat ik morgen zelf eens ga telefoneren naar haar moeder om te vragen of ik, als verrassing, mag langskomen... Moet ze tegen m'n vriendin zeggen dat 't niet mag en dan sta ik opeens voor haar deur... Zou wel cool zijn denk ik.


Maar voor de rest: ik mis haar, één keer per week zien is echt níets als je al meer dan 'n maand hebt samengewoond... En ja, ik weet dat ik in vergelijking met anderen niet te klagen heb, maar ik doe 't toch.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 25-07-2006, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 25-07-2006 @ 22:25 :
Over twee dag zijn we drie maandjes samen, maar we kunnen dan misschien niet samen zijn. Vanavond eens vragen of zij 't ziet zitten om haar ouders te vragen of ik mag langskomen, en als zij dat niet ziet zitten, denk ik dat ik morgen zelf eens ga telefoneren naar haar moeder om te vragen of ik, als verrassing, mag langskomen... Moet ze tegen m'n vriendin zeggen dat 't niet mag en dan sta ik opeens voor haar deur... Zou wel cool zijn denk ik.
Ja, of opdringerig. Vooral als ze gezegd heeft dat ze 't niet ziet zitten.
Oud 25-07-2006, 21:43
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 25-07-2006 @ 22:25 :
Over twee dag zijn we drie maandjes samen, maar we kunnen dan misschien niet samen zijn. Vanavond eens vragen of zij 't ziet zitten om haar ouders te vragen of ik mag langskomen, en als zij dat niet ziet zitten, denk ik dat ik morgen zelf eens ga telefoneren naar haar moeder om te vragen of ik, als verrassing, mag langskomen... Moet ze tegen m'n vriendin zeggen dat 't niet mag en dan sta ik opeens voor haar deur... Zou wel cool zijn denk ik.


Maar voor de rest: ik mis haar, één keer per week zien is echt níets als je al meer dan 'n maand hebt samengewoond... En ja, ik weet dat ik in vergelijking met anderen niet te klagen heb, maar ik doe 't toch.
Euh.. Waarom zou je haar ouders dan niet ontmoeten?
Oud 25-07-2006, 21:55
lso
Avatar van lso
lso is offline
Niet zo goed.. Het is grote vakantie.. ben al maanden verliefd op een jongen van t werk die ik nu ondertussen (wegens vakantie) al een maand niet heb gezien.. Ik mis de gesprekjes, de spanning van mijn kant, zijn aanwezigheid...

*Hij weet van niets trouwens*
Oud 25-07-2006, 21:58
Verwijderd
Wat kunnen woorden je toch de grond in stampen. Misschien moet ik er maar mee stoppen. Ik ben blijkbaar (zo te horen) niet belangrijk genoeg. Waarom zou ik dan nog moeite doen en er energie in steken? Who fucking cares. They obviously don't.

(voor de mensen die hier iets vriendjes-, dan wel ex-vriendjes-gedoe in zien: daar gaat het in deze niet om)
Oud 25-07-2006, 22:52
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-07-2006 @ 22:58 :
Wat kunnen woorden je toch de grond in stampen. Misschien moet ik er maar mee stoppen. Ik ben blijkbaar (zo te horen) niet belangrijk genoeg. Waarom zou ik dan nog moeite doen en er energie in steken? Who fucking cares. They obviously don't.

(voor de mensen die hier iets vriendjes-, dan wel ex-vriendjes-gedoe in zien: daar gaat het in deze niet om)
cliche,cliche: only sticks and stones will break my bones. probeer dat in gedachten te houden. probeer je eigenwaarde en zelfbeeld en 'houden van jezelf' niet ondermijnt en ondergesneeuwd te laten raken door wat anderen zeggen, ook al houd je nog zoveel van die persoon. beter alleen en in goede (mentale) gezondheid dan helemaal in katzwijn van iemand (of gewoon heel veel geven om iemand in het algemeen) waardoor je hele mentale toestand instabiel wordt.

tuurlijk is t moeilijk, tell me about it! ik zag mn beste vriend wegzakken aan o.a. heroine en cocaine! maar wat KON ik anders doen dan (na hulp aanboden te hebben!) 'm te smeren? ik, mijn lijf, mijn geest, gaan toch echt voor die vriendschap. in elk geval:een hart onder de riem van mijn kant voor iedereen die t nodig heeft,for that matters!


















of.t.

zie je wel dat ik niet alleen maar over gitaren kan lullen....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 25-07-2006, 22:56
fractuur
fractuur is offline
@Loontjuh: Sterkte! Over welke relatie gaat het? Ouders?
@Morgan: Misschien een hele stomme vraag die totaal uit het niets komt, maar hoe is het ooit uitgegaan tussen jou en je.. vriend?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 26-07-2006, 00:04
Verwijderd
6 jaar samen vandaag
Of ja, om 12.30 uur dan
Oud 26-07-2006, 00:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
\\o Gefeliciteerd! o//
Dat is op deze leeftijd echt lang. Keep up the good work.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-07-2006, 00:47
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
vanavond en morgen weer eens alleen slapen na ong. 3 weken elke nacht samen. hahaha sneuheid. en vakantie (:
en ik ben ook nog zo sneu om dat niet echt leuk te vinden.
aaargh
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 26-07-2006, 00:49
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Subliem.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 26-07-2006, 08:37
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 25-07-2006 @ 22:42 :
Ja, of opdringerig. Vooral als ze gezegd heeft dat ze 't niet ziet zitten.
Hehe, nu je't zo leest... Zo bedoel ik 't niet. Ze zou maar wat graag bij me zijn, maar ze had wat ruzie met haar moeder afgelopen zondag waardoor ze niets meer mocht vragen, vandaar dat ze't niet ziet zitten om te vragen of ik mag langskomen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 26-07-2006, 08:38
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Crimson schreef op 25-07-2006 @ 22:43 :
Euh.. Waarom zou je haar ouders dan niet ontmoeten?
Waar zeg ik dat ik haar ouders dan wel of niet ga ontmoeten? Heb ze allebei al meerdere keren gezien hoor...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 26-07-2006, 09:33
moon
Avatar van moon
moon is offline
ik snap mezelf gewoon zo erg niet!!!Tot een week geleden aan toe wenste ik dat hij naar haar toe ging en direct bij haar zou intrekken zo ongeveer zodat ik het zelf niet uit hoefde te maken. Nu gaat hij naar haar toe...en ben ik stik jaloers, ik moest er gewoon om huilen. Ik had hem eindelijk weer toegelaten, maar dan ben je kwetsbaar. Zeker op dit punt, doodsbang dat hij vreemd gaat. De liefde kwetst en breekt je zo vaak, ik twijfel of het nou wel echt zo leuk is om een relatie te hebben. Eigenlijk wil ik het op dit moment weer niet. Laat me maar lekker alleen, dan hoef ik over al die stomme dingen niet na te denken.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 26-07-2006, 09:49
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
moon schreef op 26-07-2006 @ 10:33 :
ik snap mezelf gewoon zo erg niet!!!Tot een week geleden aan toe wenste ik dat hij naar haar toe ging en direct bij haar zou intrekken zo ongeveer zodat ik het zelf niet uit hoefde te maken. Nu gaat hij naar haar toe...en ben ik stik jaloers, ik moest er gewoon om huilen. Ik had hem eindelijk weer toegelaten, maar dan ben je kwetsbaar. Zeker op dit punt, doodsbang dat hij vreemd gaat. De liefde kwetst en breekt je zo vaak, ik twijfel of het nou wel echt zo leuk is om een relatie te hebben. Eigenlijk wil ik het op dit moment weer niet. Laat me maar lekker alleen, dan hoef ik over al die stomme dingen niet na te denken.
*zucht*

ik ken je gevoel *dikke knuffel*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 26-07-2006, 10:06
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 26-07-2006 @ 09:37 :
Hehe, nu je't zo leest... Zo bedoel ik 't niet. Ze zou maar wat graag bij me zijn, maar ze had wat ruzie met haar moeder afgelopen zondag waardoor ze niets meer mocht vragen, vandaar dat ze't niet ziet zitten om te vragen of ik mag langskomen.
wtf hoezo moet ze dat vragen?
Oud 26-07-2006, 10:29
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 24-07-2006 @ 22:59 :
herkenbaar. 'there is a peace i'm yet to find'. the darkness. herken je het? ik namelijk wel! ik had het heel erg, rond mn 18e. ik zat vast. ik kon niet voor of achteruit. een stap terug bij diverse dingen, en een grote stap vooruit heeft interne rust gebracht. anyway; succes!!
hahahahaha jij met je The darkness
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 26-07-2006, 10:31
Verwijderd
Ik ben zoooooo verliefd!! Krijg geen genoeg van hem, van niets.. Alleen jammer dat het nu zo warm is, we zijn nogal een knuffelig stel enzo.
Die paar dagen Antwerpen hebben een verliefdheidsaanval met zich meegebracht
Oud 26-07-2006, 10:35
Hagel
Hagel is offline
heel heel kut
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 26-07-2006, 10:37
Verwijderd
@Loontjuh: Dat is behoorlijk kut meid... Ik sluit me aan bij Orpheo.... Mijn instelling (is ook door ervaring zo gekomen, maar dat is een ander verhaal) is: Beter alleen, dan met mensen die je gebruiken. Jij, als persoon, bent het waar dat mensen energie in je stoppen. Vriendschap werkt alleen als het van twee kanten afkomt... Sterkte meid!
Oud 26-07-2006, 10:59
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 26-07-2006 @ 11:29 :
hahahahaha jij met je The darkness
tja why hide the truth? als ik een songtekst ergens vandaan haal vind ik t wel zo netjes om de bron te vermelden.

hoe ik me voel op ieder gebied?! mooie quote:

life it seems to fade away, drifting ferther every day. metallica.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 26-07-2006, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 26-07-2006 @ 11:59 :
tja why hide the truth? als ik een songtekst ergens vandaan haal vind ik t wel zo netjes om de bron te vermelden.

hoe ik me voel op ieder gebied?! mooie quote:

life it seems to fade away, drifting ferther every day. metallica.
om een of andere reden vind ik het altijd fascinerend om jouw posts te lezen
De ene keer ben je een brok positieve energie en de andere keer lijkt het alsof je wereld uiteenvalt

ot: Niemand wil blijkbaar met me naar het strand. En het stomme is dat het komt doordat ze allemaal al iets te doen hebben. Dan voel ik me wel saai in ene. Draagt niet bij aan een goed zelfbeeld vandaag, en die is al niet zo positief op dit moment.
Oud 26-07-2006, 11:20
Verwijderd
Super vrijdag was super en hoop dat we elkaar snel weer zien, misschien nog ff voordat ze voor de 3e keer deze vakantie op vakantie gaat En ik heb zin om dr te zoenen
Oud 26-07-2006, 12:06
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 26-07-2006 @ 12:18 :
om een of andere reden vind ik het altijd fascinerend om jouw posts te lezen
De ene keer ben je een brok positieve energie en de andere keer lijkt het alsof je wereld uiteenvalt

ot: Niemand wil blijkbaar met me naar het strand. En het stomme is dat het komt doordat ze allemaal al iets te doen hebben. Dan voel ik me wel saai in ene. Draagt niet bij aan een goed zelfbeeld vandaag, en die is al niet zo positief op dit moment.
ach, zo voelt t soms ook wel. van binnen ga ik kapot, en van buiten lijkt t alsof ik een steunpilaar ben voor jan en alleman. iedereen kan bij MIJ terecht voor hulp, en bij wie kan IK terecht? zo zit t een beetje in elkaar...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 26-07-2006, 12:24
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
__ schreef op 26-07-2006 @ 11:06 :
wtf hoezo moet ze dat vragen?
Lastige ouders, om 't kort samen te vatten.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 26-07-2006, 12:33
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 26-07-2006 @ 13:24 :
Lastige ouders, om 't kort samen te vatten.
Hoe oud is ze dan?
Oud 26-07-2006, 12:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Faerie schreef op 26-07-2006 @ 13:33 :
Hoe oud is ze dan?
20, maar dat betekent niet dat ouders je niet mega-hard op je dak kunnen zitten en kloten, jammer genoeg.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 26-07-2006, 12:41
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 26-07-2006 @ 11:37 :
@Loontjuh: Dat is behoorlijk kut meid... Ik sluit me aan bij Orpheo.... Mijn instelling (is ook door ervaring zo gekomen, maar dat is een ander verhaal) is: Beter alleen, dan met mensen die je gebruiken. Jij, als persoon, bent het waar dat mensen energie in je stoppen. Vriendschap werkt alleen als het van twee kanten afkomt... Sterkte meid!
Maar is het dan niet juist het probleem dat mensen niet met je om willen gaan? Of lees ik het nou verkeerd en denk ik dat het meer op mijn eigen situatie lijkt dan het is?

Citaat:
Cytherea schreef op 26-07-2006 @ 12:18 :
ot: Niemand wil blijkbaar met me naar het strand. En het stomme is dat het komt doordat ze allemaal al iets te doen hebben. Dan voel ik me wel saai in ene. Draagt niet bij aan een goed zelfbeeld vandaag, en die is al niet zo positief op dit moment.
Ik wil 100 keer liever met jou naar het strand dan de hele dag achter die kutcomputer zitten
__________________
Hela världen är så underbar
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28.