Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2006, 11:34
*oma*
*oma* is offline
Ik heb de eerste vier jaar van mijn leven samen met mijn moeder in Leeuwarden gewoond. Toen mijn ouders besloten om toch maar te gaan samen wonen (omdat dat wel zo leuk was voor mij), zijn we met z'n drietjes in een niet noemenswaardig dorpje gaan wonen. Ze hielden het een jaar met elkaar uit, daarna zijn mijn moeder en ik verhuist naar een ander huis in datzelfde dorp.
Toen kreeg mijn moeder een nieuwe vriend, waarmee ze later getrouwd is en toen verhuisten we weer naar een ander huis in datzelfde dorp, haha.
Op de basisschool heb ik het goed naar mijn zin gehad. In groep drie stond ik vaak op de gang, omdat ik een kletskous was, maar later hebben mijn ouders geregeld dat ik dan gewoon meer werk kreeg. Ben wel gepest door een groepje, maar ik had genoeg vriendjes en vriendinnetjes, dus dat was wel te doen.
Middelbareschool was ook een leuke tijd.
Ik zie nog maar een paar mensen van toen, maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg, want ik heb nu gewoon weer nieuwe vrienden.
Ik vind het wel jammer dat ik niet meer zo'n leerderig typ ben als op de basisschool. Maar ja...
Oud 25-07-2006, 11:35
*oma*
*oma* is offline
oja en ik zat op kaatsen ( ), turnen, blokfluitles, toeterles, pianoles en tang soo do

niet allemaal tegelijk
Oud 25-07-2006, 11:42
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik was heel gewoon en vond school leuk waardoor ik in groep 7 alles af had van groep 8 en toen wisten ze neit meer wat ik moest doen en kreeg ik heel veel vrij Ik ging altijd met stoere jongens spelen met lego in de zandbak en ik kreeg zelfs een wekker mee omdat ik altijd de tijd vergat.

Ik had genoeg vrienden en natuurlijk ook wel eens ruzie.

Ik heb altijd in lelystad gewoond, maar ging toen in harderwijk op school bij gebrek aan gymnasium in lelystad, maar haderwijk was toch veel gezelliger, dus ben ik maar meteen 8 jaar op mijn school gebleven, omdat ik altijd ging boemelen en nooit leerde en ik ging alleen maar met vrienden afspreken altijd.

En toen ben ik maar 2 jaar geleden verhuisd naar Harderwijk, want al mijn vrienden zitten daar .

Heel saai eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 01:48
botulismf
botulismf is offline
Geboren in Madrid, aldaar opgegroeid als Spaanstalig Jorgetje, vond ik allemaal leuk en aardig. Op mijn vierde moest ik ineens naar het Hof van Holland, de Nederlandstalige basisschool daar. Ik sprak geen Nederlands en was ook niet van plan dat te doen, met als gevolg dat ik al mijn schooldagen doorbracht met het neuzen in Het Spookhuis van Jan Pienkowski (fig. 1 - Haunted House). Een fascinatie voor spoken, monsters en popup-boeken was geboren.
Een jaartje later kreeg mijn vader een erg goede baan aangeboden in Luxemburg, en toen gingen we ineens verhuizen. Ik vond dat verschrikkelijk want ik raakte al mijn vriendjes kwijt, dit stemde mij dus erg verdrietig (fig. 2 - Verdrietig botulismfpje ).
Mijn zus en ik gingen toen 6 maanden bij mijn opa en oma in Nederland wonen, en daar in het piepkleine Leimuiden gingen we ook naar de Nederlandse basisschool. Mijn zus sprak al aardig wat Nederlands en vond het heel leuk daar, maar mijn oma vertelde later dat ik heel gesloten was en en best ongelukkig leek. Ik herinner me zelf weinig ervan.

Toen kwam Luxemburg. De Nederlandse taal leerde ik noodgedwongen vrij snel, al had ik af en toe moeite het Nederlands en het Spaans te scheiden. Zo vertelde ik klasgenootjes ooit trots over een hele gevaarlijke vogelsoort, de Aguila, en toen ze die allemaal niet bleken te kennen was ik natuurlijk the man; achteraf bleek 'aguila' slechts het Spaanse woord voor arend of adelaar.
Maar in het algemeen was ik niet vrolijk. Ik vond mezelf raar, omdat ik toch vaak klasgenoten niet goed begreep, omdat ik weinig vrienden had, omdat ik eens in de zoveel tijd met mijn ouders naar het ziekenhuis moest waar een vreemde man me leerde om ballen te vangen en pennen vast te houden. Thuis hadden mijn ouders steeds vaker ruzie, en ik was als de dood voor mijn vader als hij boos was - en dat was best vaak. Ik hield er vele conspiracy theories op na en had rond mijn 7e met grote regelmaat suicidale gedachtes. Gelukkig was ik veel te bang om uit het raam te springen - al heb ik een aantal keer een flinke poos met mijn beentjes naar buiten op de vensterbank gezeten - en van andere manieren van zelfmoord plegen had ik nog nooit gehoord.

Later kreeg ik een psychopaat als docent, hij stonk en was vies en plakte een lange pluk haar met zijn eigen zweet over zijn kale hoofd om minder kaal te lijken. Ooit was mijn taalActief verdwenen en toen moest ik naar voren komen met mijn schooltas en flikkerde hij de tas leeg op de grond; het boekje zat er niet. Een paar weken later, na school, kwam hij me het boekje brengen. Hij had het gevonden in zijn auto onder de stoel, en het was vast van de stapel gevallen toen hij de schriften mee had genomen om ze na te kijken, thuis. Maar geen verontschuldigingen verder. Daarnaast werd ik veel gepest, en met gym altijd min of meer als laatste gekozen. Zelfvertrouwen had ik niet, ik was ontzettend introvert en ja dat was het eigenlijk wel. Ik bleef tot mijn 18e in Luxemburg wonen.
Oud 26-07-2006, 02:03
Carn
Carn is offline
Limburg is overigens niet echt een verbetering, J-lo.
Oud 26-07-2006, 02:09
botulismf
botulismf is offline
Limburg houdt EXACT het midden tussen Luxemburg en Nederland. Ik bouw het langzaam op, dan is de climax extatischer.
Oud 26-07-2006, 02:10
Carn
Carn is offline
Ik ben door mijn overbuurman misbruikt met een zwarte lange dildo want hij had een fetish voor kiddy pron met grote zwarte paarden. Maar ja. Hij had geen paard.

Oh wait.

/ontopic.

Geboren te Tilburg. Daarna richting Sprang-Capelle verhuisd. In mijn achtertuin kon ik de Efteling zien. Vroeger dus heel veel geweest. Vrij reguliere jeugd gehad; nothing worth mentioning in ieder geval. Behalve die keer dat ik het nieuwe schepje van een vriendje had gesloopt en al jankend naar huis ben gelopen, onbewust enkele risicovolle kruispunten overstekende. Sommige mensen zullen vast wensen dat het verhaal daar ophield.

Maar na de grote 'storm' (89? 90?) zijn we verhuisd naar Valkenswaard waar vader en moederlief een bakkerij hebben overgenomen (jaja, Bakkerszoon). Jaren veel gebak en vers brood gehad. Na een tijdje niet meer rendabel dus bakkerij weg maar ik woon er nog wel. Ik kwam zowaar in een Christenschool terecht waar ik de ENIGE NIET CHRISTEN WAS. Mijn heidense roots waren gelegd. Na de ontdekking dat die school echt voor total n00bs was ben ik naar een 'openbare school' gegaan en dat was serieus gaver dan mijn middelbareschoolperiode. Na die middelbareschoolperiode heb ik een kutstudie gevolgd, die nu bijna afgerond is. Oh en tussendoor nog een jaar gewerkt.

Fijn joh, alles van je afschrijven

Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 11:43.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 02:26
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
botulismf schreef op 26-07-2006 @ 02:48 :
Het Spookhuis van Jan Pienkowski (fig. 1 - Haunted House). Een fascinatie voor spoken, monsters en popup-boeken was geboren
wtf die shit ken ik
idd erg vet

mijn jeugd was erg oninteressant, rijtjeshuis stijl in amstelveen (westwijk )
basisschool vond ik eigenlijk best leuk, ik was de populaire grappenmakert van de klas met genoeg aandacht van de meisjes
tijdens groep 8 gingen we verhuizen naar ALMERE, heb ik nog een half jaar lang om 0530 opgestaan om vanuit almere naar amstelveen met mn moeder mee te rijden om daar de basisschool af te maken
vervolgens dus in almere naar de middelbare school waar ik niemand kende en naast de verkeerde sukkel ging zitten, het pest slachtoffer, waardoor ik verder ook geen vriendjes kreeg en een ontzettend nerdje werd met veel te hoge cijfers. laatste deel van jaar 2 kreeg ik wel andere vrienden en de bijbehorende lage cijfers waardoor ik naar de havo ging en uiteindelijk zakte voor eindexamen. havo afgemaakt en hbo propedeuse gehaald

en nu studie psychologie in maastricht

Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 02:32.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 06:35
thunder110
thunder110 is offline
Zo normaal als je het hebben kan, op de basisschool haalde ik goede cijfers, ik had genoeg leuke vrienden. Mijn vader werkte en mijn moeder bleef thuis om tussen de middag broodjes te smeren waar ik anderhalf uur over deed om ze weg te werken (en ik was toch chubby he ). 's Avonds aten we met het gezin aan de dinertafel en als mijn vader iets later thuis was, vroeg ik altijd waarom hij te laat was (dat heb ik snel afgeleerd, hij kwam ook steeds later ). Ik bouwde hutten in gemeentetuinen, klom in bomen en was heimelijk verliefd op de buurjongen van een paar jaar ouder.
Ik was vroeger op jaloers op kinderen met gescheiden ouders en overblijvers (met pasen versierden ze altijd zo'n paasmannetje, met kerst een cake etc.) en in de achtste groep wilde ik graag een beugel.
Oud 26-07-2006, 08:21
Verwijderd
ik ben geboren en getogen in schijndel. drive-by's, drugsgebruik en gangwars lagen ter grondslag aan mijn jeugd. kwa street-credibility komt BoZ in de buurt maar is Schijndel duidelijk stoerder.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 11:41
Carn
Carn is offline
Schijndel; het Detroit van Brabant.
Oud 26-07-2006, 11:46
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Carn schreef op 26-07-2006 @ 03:10 :

Geboren te Tilburg.
Ik ga je uit mijn msn lijst verwijderen.
Oud 26-07-2006, 11:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 26-07-2006 @ 12:46 :
Ik ga je uit mijn msn lijst verwijderen.
racist!
Oud 26-07-2006, 11:50
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Carn schreef op 26-07-2006 @ 12:48 :
racist!
Limburger
Oud 26-07-2006, 12:02
Carn
Carn is offline
ik woon niet eens in de buurt van de limburgse grens

wel die van belgië
Oud 26-07-2006, 12:05
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 26-07-2006 @ 12:50 :
Limburger

Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 12:08
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Carn schreef op 26-07-2006 @ 13:02 :
ik woon niet eens in de buurt van de limburgse grens

wel die van belgië
WTF ik las echt Limburg
Oud 26-07-2006, 12:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 26-07-2006 @ 13:08 :
WTF ik las echt Limburg
eiwitoverdose?
Oud 26-07-2006, 12:12
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Carn schreef op 26-07-2006 @ 13:10 :
eiwitoverdose?
Underdose denk ik
Als het maar geen wishfull thinking stuff is
Dit computerhol is ook te warm voor woorden daar ligt de blaam.
Oud 26-07-2006, 12:18
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Fake schreef op 26-07-2006 @ 09:21 :
ik ben geboren en getogen in schijndel. drive-by's, drugsgebruik en gangwars lagen ter grondslag aan mijn jeugd. kwa street-credibility komt BoZ in de buurt maar is Schijndel duidelijk stoerder.
je overleeft het geen nacht in mijn oude hood freek. west side b to da z
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 14:36
]{ing
]{ing is offline
geboren in utrecht (baarn), verhuisd naar maastricht, twee basisscholen toen vwo, toen havo, vorig jaar studeren in heerlen (communication-multimedia design), maar nu weer gewoon in maastricht
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 14:37
Stevill
Stevill is offline
Oud 26-07-2006, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 26-07-2006 @ 13:18 :
je overleeft het geen nacht in mijn oude hood freek. west side b to da z
Citaat:
Carn schreef op 26-07-2006 @ 12:41 :
Schijndel; het Detroit van Brabant.
Carn weet duidelijk what's up!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 17:11
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 25-07-2006 @ 11:14 :
ik heb een toffe jeugd gehad, ben 1 keer gepest, maar daar vriendelijk doch dringent over duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend was. Kben wel van veel scholen af getrapt, niet omdat ik zo vervelend was, maar gewoon omdat ik veels te lui was en nooit iets deed/niet kwam opdagen. Kheb veel vrienden gehad maar een paar maten, en dat verschil zit em in dat ik met the latter one nu nog om ga.. Kheb de beest uit gehangen en alles gebruikt wat los en vast zat (ok, niet alles ) en nachten door gefeest tot 1 uur 's middags.

En ik kijk er met veel plezier op terug
1 uur smiddags is niks

Mijn jeugd was wel ok. Ik was een beetje een stuudje, maar ik was 1337 genoeg om toffe vrienden te hebben. Ik werd dus ook niet gepest.
Op de middelbare school veranderde ik in iemand die wel kon leren, maar het niet deed. Het lukte toch allemaal redelijk makkelijk. Ik begon met blowen en werd hang jeugd.
Vanaf de 4de begon ik mijn intresse in kunst e.d. te ontwikkelen en werd ik de vreemde kerel tussen alle blowende hang jugend gasten.
Toen ben ik ook alles wat los en vast zit (ok niet alles) gaan gebruiken en toen kreeg ik de stempel junkie.
Nu ben ik het vreemde junkie type die met bijna iedereen op kan schieten en waar veel verhalen over bestaan.
Het was zorgeloos en goed.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 17:28
Wammus
Wammus is offline
Ik heb vooral een hoop gezeik gehad.

Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 5 was. Ik zat op de basisschool en werd continue gepest. Waarom weet ik nog steeds niet maar het zal er wel mee te maken hebben dat ik overal op hapte en vet snel boos werd (doe ik nog steeds af en toe het wil er maar niet uit. ) Toen de basisschool afgelopen was kreeg ik het MAVO/HAVO advies mee. Met de tip om vet hard m'n best te doen zodat ik naar de HAVO kon... O ja veel vriendjes en vriendinnetjes had ik ook niet trouwens.

Je raadt het al ik was een luie flikker en voerde geen fuck uit. Zodoende ben ik op de MAVO tussen al het tuig terecht gekomen en deed daarna helemaal niets meer. Ik ben een keer blijven zitten in de 3e en het jaar daarna deed ik zo mogelijk nog minder.

Toen ben ik ook begonnen met blowen. Eerst een keer daarna nog een keer enz, enz, enz. Het is gelukkig bij blowen gebleven anders was het niet goed afgelopen hoogstwaarschijnlijk.

Na het halen van mijn MAVO diploma (echt kantje boord een tiende minder en ik had het niet gehaald) ben ik gaan werken en leren. Op zich allemaal hartstikke leuk want ik verdiende geld (waarvan ik ging blowen, zuipen enz) en hoefde geen reet te doen op school want daar werd toch niets gecontroleerd. Beetje jammerlijk alleen dat ik in een kutfiliaal terecht kwam waar ik uiteindelijk niet alles heb geleerd wat ik moest leren.

Nu begin ik het langzaam aan door te krijgen en ben ik m'n leven weer een beetje aan het oppakken (ik heb zeg maar een paar jaar zo goed als stilgestaan) en het gaat steeds beter. Nu alleen nog naar een ander filiaal en dan heb ik het idee dat ik zowaar nog eens gelukkig kan gaan worden ook.
Oud 26-07-2006, 20:36
xDisciplex A.D.
xDisciplex A.D. is offline
alles tot de 3e van de basisschool ging goed, daarna werd ik gepest tot aan groep 8 ofzo.
ben op mijn 7e gaan korfballen en doe dat nu nog, heb een aantal jaren best hoog gespeeld en heb daar altijd veel plezier in gehad.
middelbare school was het 1e jaar prachtig en het 2e jaar was ook niet heel vervelend.
helaas waren het 3e en het 4e jaar minder prettig en vonden mensen het nodig om mij wederom te gaan pesten.
drugs en drank waren voor mij de hoofdmoot in die jaren ben toen overal vanaf gestapt en straight edge geraakt (nu nog steeds en trots om het te zijn)
toch geslaagd en ben daarna een MBO gaan volgen, ben daar na een half jaar mee gestopt omdat ik het niet trok (school overkill)
ben daarna gaan werken in een supermarkt en na 1½ jaar had ik dat ook wel gezien. heb toen gesoliciteerd bij de luchtmacht.
ben nu 20 jaar en bijna 21 en heb nog een toekomst van 7 jaar bij de luchtmacht (misschien nog langer als ik bij kan tekenen)
en ga als het meezit volgend jaar een SPW 4 opleiding doen via de luchtmacht op de baas haar kosten.

al en al heb ik geen slechte jeugd gehad, mijn ouders hebben altijd goed voor me gezorgd en ik ben sinds 4 maanden op mezelf gaan wonen (dit bevalt goed)
what the hell ik zit nog steeds in mijn jeugd en die gaat voorlopig nog niet voorbij
Oud 26-07-2006, 20:38
grandmommy
grandmommy is offline
hhahahahahahaha lolz iedereen hier is gepest
ik nauwelijks, maar wellicht was ik gewoon zo dom dat ik het niet door had.
Oud 26-07-2006, 20:39
grandmommy
grandmommy is offline
ohja wacht ik had een zeemeerminnenstaart met glitters, niemand durfde me te pesten.
Oud 26-07-2006, 20:41
xDisciplex A.D.
xDisciplex A.D. is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 26-07-2006 @ 21:38 :
ik nauwelijks, maar wellicht was ik gewoon zo dom dat ik het niet door had.
jah dat is vet grappig heh (ben je echt zo achterlijk of doe je maar alsof??
Oud 26-07-2006, 20:43
grandmommy
grandmommy is offline
nee ik ben echt zo achterlijk
Oud 26-07-2006, 20:48
innogen
innogen is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 26-07-2006 @ 21:43 :
zelfkennis is de eerste stap zeggen ze toch?
Oud 26-07-2006, 20:48
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 26-07-2006 @ 21:43 :
Ik kan dat beämen.
Oud 26-07-2006, 20:52
grandmommy
grandmommy is offline
overigens ben ik vroeger niet gepest maar wel genegeerd. maar ik had wel andere dingen te doen dan daardoor voor de rest van mijn leven beinvloed worden.
Oud 26-07-2006, 21:01
innogen
innogen is offline
Ik vraag me af wat erger is, gepest worden of genegeerd. Beiden zijn niet echt prettig, vooral niet op de basisschool.
Maarja in hoeverre is pesten echt pesten? Ik bedoel dat de klas je niet moet en flauwe opmerkingen maakt of je links laat liggen ok, maar dat is niets vergeleken met dat het kind elke dag in elkaar getrapt wordt, huilend naar huis gaat, zijn spullen gejat worden, suicidaal van school wordt, of natuurlijk al van het bovenstaande. Die grens is natuurlijk voor iedereen anders.
Oud 26-07-2006, 21:03
Vice
Vice is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 26-07-2006 @ 21:52 :
overigens ben ik vroeger niet gepest maar wel genegeerd. maar ik had wel andere dingen te doen dan daardoor voor de rest van mijn leven beinvloed worden.
Ik ben vroeger ook genegeerd.
Oud 26-07-2006, 21:03
kruizer
kruizer is offline
Citaat:
xDisciplex A.D. schreef op 26-07-2006 @ 21:36 :
en ga als het meezit volgend jaar een SPW 4 opleiding doen via de luchtmacht op de baas haar kosten. [/B]
Op onze kosten dus
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 21:06
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-07-2006 @ 22:03 :
ik vond het altijd wel lekker rustig maar volgens mijn moeder was ik een einzelganger, walgelijke kutterm. ik was gewoon niet zo into mensen en mensen niet zo into mij, alsof dat een ramp is.
Oud 26-07-2006, 21:12
Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 26-07-2006 @ 21:38 :
helemaal niet

Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 21:25.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 22:12
Verwijderd
Nou. Zo. Hè, mijn 16jarige verleden dan maar. Ik woonde tot mijn derde in het prachtige dorp 'Meerkerk' vanwaar ik verhuisde naar een nieuwbouwwijk in het altijd bloeiende Gorinchem (AKA Gorkum) waar ik tot nog toe woon. Vanaf mijn 2e jaar basisschool ben ik altijd wel gepest maar vanaf groep 7 werd ik zelf een pestertje en sinds ik op de middelbare school zit ben ik een lieverdje. Ik was wel altijd de nörd en dat ben ik nog steeds.

Kreeg extra spaans lessen in groep 7 en kon al lezen voordat ik naar de basisschool ging. Ook had ik 550 voor de cito en op het VWO waar ik nu zit doe ik geen flikker en ga ik ruim over e.d. wel handig, niet altijd even leuk.

Welwel, ik ga dus nu over naar 5V, N&T/N&G werk als vakkenvuller en in de keuken van een grand café en ik kijk op tegen al m'n forummatties natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 23:16
terror koekjes
terror koekjes is offline
Mijn Levensverhaal.

Ik werd geboren op een mooie winterse dag in de winter. In een mooi flatgebouw in Hoogvliet werd ik geworpen en ik had een prachtige bos zwart haar en heel veel vet Na een jaar hield ik het voor gezien en verkaste ik met mijn vader, moeder en broer naar Zevenkamp. Dat was een mooie nieuwbouwwijk in Rotterdam. Ik liep bij het RIAGG toen ik drie was want ik gedroeg me ietwat eigenaardig Handig hoor, kon ik meteen met m'n moeder mee Ik had een lui oog dus ik kreeg een pleister daarop. Toen kon ik nooit meer buitenspelen, de ijdelheid zat er al vroeg in!!! Ik zat op de grootste basisschool van Nederland, ik was een trots kind. Op een mooie moederdag besloten mijn ouders dat ze elkaar niet zo aanstonden en vluchtte mijn vader in de armen van zijn mooie vrouw Sjaantje (jah eehhhhh straks zoekt zuh op dur naam ) Ik kreeg een kat, want ik was zielig. Die plukten we uit de Achterhoek. Na een half jaar moesten we verkassen, want mijn moeder had een parttime schoonmaakbaantje en daar kom je niet ver mee in een mooie nieuwe nieuwbouwwijk! We belandden in een armzalig kankerflatje in Ommoord en de buren waren bijzonder asociaal Ik ging naar de Minister Marga Klompeschool en was een van de drie blanke chickies Dat was kut en klote en die kankerkinderen woonden ook nogal in de buurt en mijn moeder vond de overlast niet zo tof dus besloot ons te verschepen naar Doetinchem. Dat was kut en klote en ik werd een puber dus toen kreeg ik last van alcoholistische trekjes Ik ontwikkelde gothic ziektes en ging dus maar sierlijke fluwelen jurken dragen. Toen ik veertien was ging ik op vakantie en toen lebberde ik de geilste man van Frankrijk in Spanje en dat was de mooiste dag van mijn leven ;( Toen kreeg ik een vriendje in DTC OOST en die ging ik neuken en dat heeft mijn leven behoorlijk verrijkt! Ik ruilde hem op een dag in voor een stoere gothic uit Schiedam met een grotere lul. Toen sloeg ik ietwat door en werd ik een heel geschift hysterisch pokkewijf Toen dat uitging moest ik weer terug naar Doetinchem alwaar ik een blowende hangjongere werd voor slechts enkele maanden, want toen moest die homohippie ineens geld zien Na een jaartje terug gegaan naar Schiedam want ehh de reden weet ik niet meer zo goed maar Doetinchem ligt me niet zo Tering daar heb ik nog ruim anderhalf jaar gewoond en dat was ook klote en toen ging ik maar eens bij mijn vader wonen en die is nu op vakantie en het stinkt hier overal naar kretek dus ik mag weleens gaan boenen voor de kinders terug komen!!!!! In de tussentijd heb ik 3039 scholen bezocht maar ik had dus gothic ziektes. Ik heb gewerkt bij Albert Heyn, McDonalds en nu bij La Place. Kom je snel een broodje bij me eten??????? Ik wacht. Liefs, terror koekjes.
Oud 26-07-2006, 23:33
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Oh jeetje levensverhalen.

Op de basisschool was ik populair, had t mooiste meisje van de klas. Op die gemengde school heb ik veel geleerd over het schorrie morrie van de samenleving.
op de middelbare school was ik weer de computerdude. Was wel een coole tijd, vooral de eerste en de 3e klas. Ik had alles wat ik wilde. Nooit gepest, wel geplaagd. Maar ik had de bruine band, dus oei pas op!

tien woorden:

- lego (kilo's en kilo's van die troep gekocht)
- super nintendo (toen begon mn duimen gespierd te worden)
- turtles (die deden we altijd na)
- kindernet (om 7 uur zat ik altijd al)
- apekooien (gevaarlijk? nooit voor mij)
- jelke (damn, wat was ze knap, en onbereikbaar )
- verhuizen (saaie nieuwbouwwijk)
- niels (pispaaltje van de klas, leuke grappen mee uitgehaald
- jody (neger waar je echt om kon lachen, wat n halvezool. nu crimineel

nee, het zijn 9 woorden geworden.

En ik ben nu nog kind, groot kind van 19 jaar

Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 23:45.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 23:48
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Goed.

Ik woon 20 jaar in een stinkend hol genaamd Rijsenhout.
Mijn basisschool en middelbare school waren ongeveer hetzelfde. Ik was niet populiar, maar werd ook niet gepest omdat ik respect afdwingde met mijn gestoorde gedrag. Maar echte vrienden maak je daar ook niet mee.
Ik heb tot een bepaalde leeftijd als een kluizenaar geleefd. De enige contacten die ik had waren op school. Totdat mijn ouders ruzie kregen, omdat mijn vader een buitenechtelijke relatie had. Ik kon die ruzie's niet aanhoren. Dus was ik elke avond weg om me te bezatten. Mijn oudere broer heeft het anders opgelost. Hij werd manisch depressief en mijn jongere broertje is een raadsel want hij liet niks merken.
Door het bezatten werd ik losser en spontaner en leerde ik meer mensen kennen. Nu ben ik een drinkende, rokende en vloekende gast van 20 die veel contacten heeft en dus veel de hort op is.
Oud 27-07-2006, 02:04
Vice
Vice is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 26-07-2006 @ 22:06 :
ik vond het altijd wel lekker rustig maar volgens mijn moeder was ik een einzelganger, walgelijke kutterm. ik was gewoon niet zo into mensen en mensen niet zo into mij, alsof dat een ramp is.
Inderdaad, daarnaast zat ik zowel op de basischool als op de MAVO in een kutklas met domme kinders. Daar wilde je gewoon niet mee omgaan.
Oud 27-07-2006, 02:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-07-2006 @ 22:03 :
ik word nogsteeds genegeerd

Ik weet wel dat er een of andere mocro in mijn natuurkundeklas zat die het niet eens was met mijn intellectual property. Maar nadat ik zijn grappen beu was en hem eens had verteld wat ik met zijn gelaat wilde doen na school was ie opeens heel aardig . Najha. Raar volk, uit achterstandslanden. Dat was ook meteen het enige wat ik heb meegemaakt wat in de buurt van lastigheid komt op school geloof ik.
Oud 27-07-2006, 10:14
Verwijderd
Vroeger was ik ook wel beetje een pestertje maar dat kwam vooral door een bepaald milieu waarin ik ben opgegroeid. Als je een wibratasje of c&akleren droeg dan kon je je beter ziek melden. Verder had ik in de eerste klas iemand die mij trakteerde in de kantine omdat hij mij/ons zo cool vond. Verder moest vroeger het iedereen ontgelden want ik wilde graag dat het op mijn manier gebeurde en dat is nog steeds wel een beetje, al ben ik toch echt een schatje geworden. xxx
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 10:23
grandmommy
grandmommy is offline
bij ons op school vonden zelfs de outcasts wibra unworthy, dus niemand kwam ook maar op het idee wibrakleding te dragen. stiekem hadden we natuurlijk wel allemaal ondergoed en sokken van wibra maar dat was het best bewaarde geheim van de lagere school.
Oud 27-07-2006, 11:21
Electriq
Electriq is offline
Ik werd 's middags rond een uur of 1 geboren op 30 september 1984. In het ziekenhuis, want ik lag verkeerdom. Ik was een enge baby, want ik deed alsof ik door mensen heenkeek Mijn ouders durfden mij ook nooit een jurkje aan te doen omdat ik zulke dunne beentjes had en mensen dan rare dingen over me zouden zeggen.
Opgegroeid in Hattem, klein stadje vlakbij Zwolle. Ik ging heel vroeg naar de basisschool, was minstens een jaar jonger dan mijn klasgenootjes. Het schooljaar was al een maand of twee begonnen toen ik instapte en ik was verlegen dus ik lag er meteen al min of meer uit. Toen zakte mijn tuinbroek ook nog eens af midden op het schoolplein, dan ben je natuurlijk het spreekwoordelijke bokje.
Eerst werd ik alleen genegeerd, vanaf groep 3 t/m groep 7 werd ik stelselmatig in oudpapiercontainers opgesloten en ik elkaar gemept. Dat was natuurlijk heel lollig omdat ik zo ontzettend snel boos werd.

In groep 7 besloten mijn ouders dat het tijd werd om een psycholoog te bezoeken, ik moest naar een oude vrouw die toffe puzzels met me ging doen voor een IQ-test en tussendoor vertelde ze nog even waarom het niet handig is om snel boos te worden. Er ging een lampje branden en ik heb aan mezelf gewerkt Niet dat het heel veel zin had want ik mocht nooit vriendjes en vriendinnetjes mee naar huis nemen om te spelen.
De middelbare school was leuk, ik was alleen erg slecht in wiskunde en als ik slechte cijfers had vertelde ik ze nooit aan mn ouders, Natuurlijk kwamen ze er wel eens achter en dan negeerde mijn moeder me een week ofzo

Toen ik 16 was gingen we verhuizen naar een heel klein dorp in de buurt van Hoogeveen, ik ging naar het examenjaar van de Havo en mocht in Zwolle de Havo afmaken zeiden ze. In de zomervakantie werd opeens toch maar besloten dat ik in Hoogeveen de Havo af zou maken. Toen werd ik een bozige goffik, ik sloot me altijd op in mn kamertje en dan zette ik hele dramatische metal op. Veel spijbelen en ik was heel brutaal tegen mijn ouders dus op een gegeven moment zetten ze me het huis uit. Ik had nog een ongestempeld retourtje Zwolle en een buskaart dus ik pakte mijn spullen, gaf de huissleutel aan mijn vader en liep naar de bushalte. Toen moest ik toch maar weer terugkomen. Vervolgens werd ik een week genegeerd, er werd voor 3 mensen gekookt ipv voor 4 dus ik heb een week gebakken eieren gegeten. Tijdens een verjaardag werd dan wel weer heel gezellig gedaan en dat vond ik hypocriet dus ik zei tegen mn moeder 'JE HOEFT NIET ZO AARDIG TEGEN ME TE DOEN HOOR, ALLEEN MAAR OMDAT ER VISITE BIJ ZIT'
Ik zakte voor de examens omdat mn tentamens beroerd waren, bij de 2e poging slaagde ik, ging SPH doen in Zwolle en verhuisde ook weer die kant op. Ik ben bijna klaar, heb een toffe vakantiebaan, ga aankomend jaar een heel leuk afstudeerproject doen binnen diezelfde instelling en kan er daarna hopelijk blijven werken

Laatst gewijzigd op 27-07-2006 om 12:12.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 11:49
Vice
Vice is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 27-07-2006 @ 11:23 :
bij ons op school vonden zelfs de outcasts wibra unworthy, dus niemand kwam ook maar op het idee wibrakleding te dragen. stiekem hadden we natuurlijk wel allemaal ondergoed en sokken van wibra maar dat was het best bewaarde geheim van de lagere school.
Bij mij op de middelbare waren de meeste niet zo rijk, dus werd daar niet naar gekeken.
Oud 27-07-2006, 12:19
Verwijderd
Ik ben geboren in Rusland, dat was erg gaaf want daar had ik drie miljoen vrienden waarmee ik gave spelletjes deed met gebroken glas en planten en lucifers. Dit klinkt erger dan het was, want het gebroken glas begroeven we in de speeltuin en met de lucifers deden we alsof het poppetjes waren. Ik las heel veel en had een eigen klimrek op mijn kamer, gebouwd door de vader, dat was echt heel hard teh pwn. Ik klom ook altijd in bomen en lantaarnpalen want door dat klimrek was ik uber in dingen beklimmen.

Toen moesten we opeens verhuizen, ik vond het allemaal wel gaaf, want dan mocht ik met de trein en mijn broertje niet. Die zou namelijk later komen. Van die reis staan me 't best die zweeftreinen in Duitsland bij, ik dacht dat we aan het vliegen waren en dat vond ik heel cool.

Toen ehhh, gedurende een jaar beetje rondwandelen in Nederland en heel veel verhuizen, ik heb nog in Leeuwarden gewoond zelfs en dat vond ik maar niks. Uiteindelijk bleven we permanent wonen in Amstelveen want daar konden we een appartement krijgen. Inmiddels kon ik gewoon Nederlands want ik was net 8, dan leer je snel.

In groep 4 t/m 6 deed ik alsof ik een draak had en rende ik in de pauzes rondjes op het schoolplein, omdat ondanks mijn skills niemand met mij wilde spelen. Tegen groep 6 aan leerde ik Sasha kennen, die kwam ook uit Rusland en had ook geen vrienden, dus dat kwam mooi uit. Samen terroristeerden we de buurt een beetje, met dammen bouwen bij de plaatselijke sloot omdat we graag een overstroming wilden, kinderen de stuipen op 't lijf jagen door te zeggen dat we heksen waren en die kinderen één dezer dagen zouden gaan opeten, bomenklimmerij en wat al niet meer. Inmiddels was ik wel mijn uberklimskills verloren want mijn ouders namen mij te vaak mee naar de McDonalds en dus werd ik een propje. Toen kregen ze daar spijt van en gingen ze me stiekem afslankpillen voeren onder het nom van 'vitamines' ahahaaa.

Op mijn tiende werd ik alto want in groep 6 ging mijn basisschool failliet en moest ik naar een nieuwe. Daar was iedereen veel stoerder en gaver dan op die andere school, want die andere school was Christelijk en deze niet. Dus - keihard gepest worden, yeaahhh. Sasha, mijn enige makker, leerde me scheldwoorden als 'potloodventer' en 'sukkelwijf' die ik tegen mijn aanvallers kon gebruiken, maar ik durfde nooit.

In de eerste had ik nog steeds geen vrienden en werd ik gepest. Ik ging er een keer tegenin en toen werd ik in elkaar geslagen in de jongenskleedkamer. Misschien was het ook niet zo slim om er tegen in te gaan ehm naast de jongenskleedkamer.
In de tweede werd ik nog steeds gepest, in de derde dacht ik 'ok schijt' en werd ik heel gothic maar toen kreeg ik opeens wél vrienden, wtf. Toen was ik wel al pwned for life en bleef ik zitten. In die nieuwe jaarlaag leerde ik een aantal lui kennen die dat jaar ook blijven zitten waren, dat was een heel groepje uit een andere klas en die mensen waren heel tof. In de vierde kwamen we allemaal bij elkaar in de klas met de ergste pestlui van de wereld, maar tegen die tijd had ik een grote bek gekregen dus dat was heel gaaf heen en weer gescheld en dikke oorlog. In de vierde had ik ook geen schoolboeken, maar ik ging wel over. In de vijfde, vorig jaar, had ik wél schoolboeken maar toen zei men 'hey yo zelfs al sta je overal een 9 voor, je moet toch van school af, want je werkhouding is niet goed'. Toen had ik geen zin meer en miste ik 70% van alle lessen. Nouja, van school af dus, die vakantie was heel kut want de ouders vonden 't maar gay, aan 't einde van de vakantie bleek echter dat het volkomen illegaal was wat de school gedaan had omdat ze helemaal geen officiële reden hadden. Toen mocht ik de vijfde maar over gaan doen en de leiding is nu heel bang voor mij omdat ik heel makkelijk naar 't ministerie van justitie kan stappen. Ik had weer geen schoolboeken maar ben toch over, want ik wil dat mijn stafmedewerker/teamleider mij persoonlijk de hand komt schudden en me feliciteert met m'n slagen, met name omdat hij zei dat ik zou stranden bij de C1000. Ahh, het HWC, wat een steun bieden ze daar aan hun leerlingen. <3

Nu ga ik naar de zesde en daar ga ik de boel even pwnen en daarna ga ik studeren maar ik heb nog geen idee wat precies en daaaaarna neem ik de wereld over of beland ik in de goot, ik weet nog niet welke 't wordt.

Klaar.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 12:43
Verwijderd
Mijn jeugd was tot mijn 10e best wel gaaf. Buiten gescheiden ouders en gehannes daartussenin (en kutstreken van mijn biologische vader die het nodig vond om mijn moeder te pesten en mij overtuigde om mijn haar te laten kortwieken ), af en toe wat pesterijtjes, had ik ook wel vriendjes en hing ik vooral lezend rond. Ik was gek op Benny Nijman (liefde is als een sigaret, maar een vrijgezel die gaat pas slapen...), de Lambada en was heel lief en braaf en haalde hoge scores op school. Mijn moeder ontmoette mijn vader (stiefvader dus, maar dat andere geval is mijn vader niet, heb op mijn 11e geweigerd hem nog te zien) en we verhuisden van een flat, naar een huis en naar een heel groot huis met tuin.

En vanaf daar ging het bergaf De mensen op de nieuwe school moesten mij niet, ik was te braaf, te slim en de laatste 2 jaar van mijn lagere school waren erg vervelend. Nog steeds braaf en slim, ging ik daarna naar de 'elite' meisjesschool Latijn-Grieks studeren. Ook ging ik op internaat (nee, geen opvoedingsgesticht, een plek waar je kunt overnachten en eten voor als je te ver weg woont van school, en ik woonde niet te ver weg, maar lees opnieuw: slim en braaf).
En vanaf toen is het braaf opgehouden. Ik luisterde naar de veel te coole meisjes die wel met het idee van opvoedinsgesticht door hun ouders op internaat waren gestoken en liet me wijs maken dat niemand zijn best deed voor school (wat inhield dat ik ophield met mijn best te doen, zonder duidelijk effect, want ik was slim genoeg om ook zo nog wel punten te scoren, wat voor anderen een teken was dat ik nog steeds mijn best deed en me nog meer afzeikten). Uiteindelijk was ik het in het 3e jaar zo kotsbeu dat ik ben beginnen rebelleren. Ik zette me af tegen school, tegen mijn ouders, tegen mijn medeleerlingen. Het kon me niet meer schelen, ze konden de boom in, alles wat ik deed, was toch nooit goed.
Uiteindelijk deed ik mijn 4e jaar over, en na hevige ruzies met leraren en school, vertrok ik na het 2e 4e jaar naar een andere school, waar ik Moderne talen-Secretariaat ging doen. Begon allemaal rustig, ik trok me weinig van anderen aan, zij weinig van mij, zelfs niemand die commentaar op mijn kleren had, tot een of andere leraar zich zonodig moest laten ontvallen dat ik uit 'Holland' kwam (waar ik idd woonde, maar ik heb de 2 nationaliteiten en ging al sinds mijn 10e naar Belgische scholen). En de ergernissen stapelden zich op: de zovele grapjes over oranje en Holland, het gepest (niet mij, maar anderen die ze echt op een rotmanier lastig vielen), kutgedrag, oppervlakkige klotemensen en ik heb daar iets aan willen doen. En ik heb het geweten ook... uiteindelijk was ik het daar zo beu dat ik lichamelijk ziek werd van alle ellende en meer tijd thuis doorbracht dan op school.

Daarna ging ik naar de hogeschool en dat was gaaf, buiten dat de school nergens op trok . Vooral veel zuipen en blowen en thuis achter de computer hangen en af en toe mijn gezicht op school laten zien ^^.

Maar dus, jeugd? Ellende, zou ik 10 jaar terug willen gaan? 14 jaar zijn en al die shit nog eens over me heen krijgen, nee dank je. Als ik terug zou willen, is het naar een jaar of 8, lekker onwetend en me niet druk maken om de rest. Alleen zou dan wel het stuk biologische vader geschrapt moeten worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten