Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2006, 11:20
Klaasklever
Klaasklever is offline
Ik ben iemand die het nogal snel warm heeft en daardoor snel gaat zweten. Het probleem met dit weer is dat je vaak zweet, ook al zit je gewoon niets te doen. Wat ik dan vooral merk is dat ik tussen mijn billen zweet, opzich niet zo'n erg probleem, maar het stinkt nogal. Ik was mij verder altijd goed, maar het blijft gewoon. Weet iemand of dit normaal is en of je er wat aan kan doen? Loop met dit weer nogal vaak in boxer rond, maar echt lekker is het niet zo...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 11:40
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Ik spring elke dag ff 2 min onder de koude douche in de ochtend. Misschien helpt deo ofzo .

En trouwens: Wat is het probleem, vrouwe houden van mannelijke ...'aroma's
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 11:52
Klaasklever
Klaasklever is offline
Zoals ik al zei, wassen doe ik wel, vaak douche ik elke dag ook wel, maar het stinkt gewoon erg en niet eens naar normaal zweet.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 12:21
A*
Avatar van A*
A* is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 21-07-2006 @ 12:40 :
Ik spring elke dag ff 2 min onder de koude douche in de ochtend. Misschien helpt deo ofzo .

En trouwens: Wat is het probleem, vrouwe houden van mannelijke ...'aroma's
Is wel de theorie toch? Door zweten komen er feromonen vrij waar vrouwen blijkbaar onbewust door aangetrokken worden.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 12:58
Verwijderd
wat eet en drink je zoal op een dag

want bepaalde kruiden kunnen gaan stinken zeg maar met zweten en van bvb cola ga je al meer zweten
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Spoonie schreef op 21-07-2006 @ 12:40 :
Ik spring elke dag ff 2 min onder de koude douche in de ochtend. Misschien helpt deo ofzo .

En trouwens: Wat is het probleem, vrouwe houden van mannelijke ...'aroma's
...niet van bilspleetzweetaroma's. Was je maar gewoon vaker.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 13:30
Klaasklever
Klaasklever is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 21-07-2006 @ 13:58 :
wat eet en drink je zoal op een dag

want bepaalde kruiden kunnen gaan stinken zeg maar met zweten en van bvb cola ga je al meer zweten
Gewoon normaal Hollands spul: brood en crackers met kaas en vleeswaren, melk, water, ontbijtkoek, limonade, waterijsjes, en avondeten waar praktisch nooit kruiden in zitten.

@Morgan: Heeft er niets mee te maken. Ik was me twee keer pe dag goed, maar vlak na het wassen begint het al...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 13:35
MickeyV
MickeyV is offline
Twee x per dag?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Klaasklever schreef op 21-07-2006 @ 14:30 :
Gewoon normaal Hollands spul: brood en crackers met kaas en vleeswaren, melk, water, ontbijtkoek, limonade, waterijsjes, en avondeten waar praktisch nooit kruiden in zitten.

@Morgan: Heeft er niets mee te maken. Ik was me twee keer pe dag goed, maar vlak na het wassen begint het al...
Ik bedoel niet dat je nu niet vaak genoeg wast; ik bedoel dat de meeste vrouwen hoe dan ook geen zin hebben om vieze geuren te ruiken. Dus mocht je daar last van hebben, kun je beter nóg vaker wassen.
Then again, hoe vaak ruiken vrouwen aan je bilspleet..?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 13:39
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Je kan altijd botox laten inspuiten op de plaatsen waar je vaak zweet want dan stopt het overmatig zweten...maja een bilspleet met botox lijkt me niet handig
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 14:51
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-07-2006 @ 14:14 :
...niet van bilspleetzweetaroma's.
Verdomme, en dat zeggen ze nu pas
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 16:56
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
kan het zijn dat je iets van een infectie hebt ofzo? ik zou het niet weten... als je je namelijk goed wast enzo stinkt zweet niet. Meestal is er sprake van een infectie of ontsteking als een *afscheiding* van je lichaam erg stinkt
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 17:11
Verwijderd
Citaat:
***ailá*** schreef op 21-07-2006 @ 17:56 :
kan het zijn dat je iets van een infectie hebt ofzo? ik zou het niet weten... als je je namelijk goed wast enzo stinkt zweet niet. Meestal is er sprake van een infectie of ontsteking als een *afscheiding* van je lichaam erg stinkt
Als het gaat broeien, gaat 't altijd wel stinken hoor. Misschien broeit het? Lijkt me niet erg onlogisch.

Geen idee wat je eraan zou kunnen doen...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 17:14
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 21-07-2006 @ 17:56 :
als je je namelijk goed wast enzo stinkt zweet niet.
Of het stinkt mag iemand zelf weten, maar het ruikt wel hoor...anders heb jij wel heel...eee....'bijzondere' zweetklieren
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 17:43
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 21-07-2006 @ 18:14 :
Of het stinkt mag iemand zelf weten, maar het ruikt wel hoor...anders heb jij wel heel...eee....'bijzondere' zweetklieren
haha ja, het ruikt wel. Maar het is anders dan echte harde stank

geur en stank zijn wel van elkaar te onderscheiden
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 18:45
Verwijderd
Ik neem aan dat als je perse niet in je bilspleet wilt zweten, je daar gewoon iets op kan doen. Er is een bepaalde deo, genaamd odorex en die houdt het zweten meer tegen. Je zou je bilspleet daarmee kunnen... besprenkelen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 18:54
Klaasklever
Klaasklever is offline
Iets serieuzere antwoorden mogen wel hoor mensen

Dat ik zweet vind ik niet zo erg, wat wil je ook met dit weer. Het ruikt alleen een beetje apart... Vraag me af of het normaal is of dat ik toch iets verkeerd doe of iets heb.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 18:55
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 21-07-2006 @ 12:40 :


En trouwens: Wat is het probleem, vrouwe houden van mannelijke ...'aroma's
Dan mogen die zelfde vrouwen eens aan het zeem ruiken van mijn wielrenbroek (na een fietstocht)
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 19:03
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Misschien drink je te weinig water, dan word je zweet heel geconcentreerd en ruikt het sterker. Twee liter per dag (meer als het warm is) en caffeinerijke drankjes als koffie en cola laten staan

P.S. 's ochtends een liter en s' avonds een liter werkt niet, je moet het verspreiden. Als je dorst hebt, is het eigenlijk al te laat
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 19:04
Klaasklever
Klaasklever is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 21-07-2006 @ 20:03 :
Misschien drink je te weinig water, dan word je zweet heel geconcentreerd en ruikt het sterker. Twee liter per dag (meer als het warm is) en caffeinerijke drankjes als koffie en cola laten staan

P.S. 's ochtends een liter en s' avonds een liter werkt niet, je moet het verspreiden. Als je dorst hebt, is het eigenlijk al te laat
Ga ik eens proberen. Ik besef me nu dat ik best wel weinig drink op een dag, zeker geen twee liter, pak nu gelijk een glas water.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 19:17
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 21-07-2006 @ 20:03 :
Als je dorst hebt, is het eigenlijk al te laat
Dit vind ik dus onzin, als je dorst heb zegt je lichaam 'hey maat geef me vocht'

en dan ga je wat drinken, daar is niks ernstig of te laats aan.
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Klaasklever schreef op 21-07-2006 @ 19:54 :
Iets serieuzere antwoorden mogen wel hoor mensen

Dat ik zweet vind ik niet zo erg, wat wil je ook met dit weer. Het ruikt alleen een beetje apart... Vraag me af of het normaal is of dat ik toch iets verkeerd doe of iets heb.
Ik bedoelde het erg serieus. Mensen die overmatig zweten maken gebruik van odorex, daar is het voor.

Wat misschien een idee is, is om je zeker met dit warme weer een keer erg goed te scrubben, dan haal je meteen alle (veel) dode huidcellen weg.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 19:26
Klaasklever
Klaasklever is offline
Citaat:
Piloff schreef op 21-07-2006 @ 20:21 :
Ik bedoelde het erg serieus. Mensen die overmatig zweten maken gebruik van odorex, daar is het voor.

Wat misschien een idee is, is om je zeker met dit warme weer een keer erg goed te scrubben, dan haal je meteen alle (veel) dode huidcellen weg.
Ik doelde niet specifiek op jou, excuses als het zo over kwam
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 20:39
Gerard316
Gerard316 is offline
Dat is gewoon normaal jo!

ik heb het ook snel warm en zweet ook heel snel!
Die geur is niet altijd lekker...maar wel met het sporten!
Dan weet je dat je hard heb gewerkt!

Ik zou ook graag elke dag onder de douch willen!
maar helaas dat kan niet.
Want als ik elke dag gaat dan krijg ik een droge huid
Dus om de dag douchen en elke dag en avond wassen

Suc6 verder!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 20:41
Gerard316
Gerard316 is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 21-07-2006 @ 20:03 :
Misschien drink je te weinig water, dan word je zweet heel geconcentreerd en ruikt het sterker. Twee liter per dag (meer als het warm is) en caffeinerijke drankjes als koffie en cola laten staan

P.S. 's ochtends een liter en s' avonds een liter werkt niet, je moet het verspreiden. Als je dorst hebt, is het eigenlijk al te laat
Wat zeg jij nou?
Ik drink heel veel ater en toch ruikt het neit lekker!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 20:53
Klaasklever
Klaasklever is offline
Het ruikt niet naar gewoon zweet wat van je oksels vandaan komt en ik krijg het (zeker met dit weer) ook als ik op m'n kont computer, eet of tv kijk (gewoon zitten dus).
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 21:37
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Piloff schreef op 21-07-2006 @ 20:21 :
Wat misschien een idee is, is om je zeker met dit warme weer een keer erg goed te scrubben, dan haal je meteen alle (veel) dode huidcellen weg.
Ik zou de bilspleet zeker niet scrubben Gaat de huid helemaal kapot van, zo'n gevoelig vel dat dat is... Wassen met een heel neutrale zeep lijkt me het beste dan.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 22:20
lisanne_tje
Avatar van lisanne_tje
lisanne_tje is offline
dat van dat vele water drinken klopt
ik dronk eerder ook nooit genoeg water en zweette me altijd kapot... vooral in mn gezicht... en toen werd mij aangeraden om meer water te gaan drinken en ik heb er een stuk minder last van
maar met dit weer is er gewoon niets tegen te doen... iedereen zweet en degene die zegt dat ze niet zweten die geloof ik niet
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 21-07-2006 @ 22:37 :
Ik zou de bilspleet zeker niet scrubben Gaat de huid helemaal kapot van, zo'n gevoelig vel dat dat is... Wassen met een heel neutrale zeep lijkt me het beste dan.
Hele zachte scrub gebruiken, dan kan het wel. En een washandje.
En een ruwere scrub voor de overige niet-gevoelige lichaamsdelen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 00:44
Gerard316
Gerard316 is offline
Citaat:
lisanne_tje schreef op 21-07-2006 @ 23:20 :
dat van dat vele water drinken klopt
ik dronk eerder ook nooit genoeg water en zweette me altijd kapot... vooral in mn gezicht... en toen werd mij aangeraden om meer water te gaan drinken en ik heb er een stuk minder last van
maar met dit weer is er gewoon niets tegen te doen... iedereen zweet en degene die zegt dat ze niet zweten die geloof ik niet
Hoe kan je zweten als je niet genoeg drinkt
bij mij is het..als ik veel drink dat ik pas echt zweet ect ect!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 00:46
Gerard316
Gerard316 is offline
Citaat:
Klaasklever schreef op 21-07-2006 @ 21:53 :
Het ruikt niet naar gewoon zweet wat van je oksels vandaan komt en ik krijg het (zeker met dit weer) ook als ik op m'n kont computer, eet of tv kijk (gewoon zitten dus).
Ik weet wat je bedoeld!
Maar bij je bilspleet is het zowiezo al warm van natuur!
Dus krijg je ook eerder zweet!

Ik weet precies hoe het ruikt!
Je kan deo of zo spuiten of what ever maar je blijft het ruiken!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 08:53
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
Je hebt ook deo's die als je die opsmeert ervoor zorgen dat er 5 dagen lang geen zweet uit de ingesmeerde plek komt. k weet alleen niet of het wel verantwoord is om dat op je bilspleet te smeren
__________________
DJ, play this girl a love song
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 12:28
Gerard316
Gerard316 is offline
Citaat:
Inga schreef op 22-07-2006 @ 09:53 :
Je hebt ook deo's die als je die opsmeert ervoor zorgen dat er 5 dagen lang geen zweet uit de ingesmeerde plek komt. k weet alleen niet of het wel verantwoord is om dat op je bilspleet te smeren
Heerlijk in je bilspleet!
Maar opzich wel handig maar niet handig als je het over je hele lichaam smeert.
Want je mmoet toch wel eens kunnen zweten!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 13:09
Revelat!on
Revelat!on is offline
Zolang het de natuurlijke vochtbalans niet aantast, kan het op specifieke plaatsen wel worden aangebracht.
__________________
For knowledge is power, ignorance is weakness.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 14:25
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Klaasklever schreef op 21-07-2006 @ 19:54 :
Dat ik zweet vind ik niet zo erg, wat wil je ook met dit weer. Het ruikt alleen een beetje apart... Vraag me af of het normaal is of dat ik toch iets verkeerd doe of iets heb.
Wat je ruikt is het butaanzuur dat in zweet voorkomt. Als je weinig zweet ruik je het niet zo, maar als je overmatig zweet, zeker als het zo warm is, wel. Het is echter niets om je zorgen over te maken.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 12:54
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 21-07-2006 @ 20:17 :
Dit vind ik dus onzin, als je dorst heb zegt je lichaam 'hey maat geef me vocht'

en dan ga je wat drinken, daar is niks ernstig of te laats aan.
Beter opletten tijdens biologie slimpie, als je dorst hebt betekend het dat je lichaam vocht TE KORT KOMT. Het is juist de bedoeling dat je dit voorkomt, en dat doe je door regelmatig te drinken. Je gaat toch ook niet pas je hand wegtrekken bij dat hete strijkijzer als je je huid een mooi zwart, krokant randje heeft?
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Zweten
-x-Anoniem-x-
1 26-07-2009 12:01
Lichaam & Gezondheid Zweten en snurken...
Little me
16 08-02-2007 13:38
Lichaam & Gezondheid Zweet
Stofzuigerslang
25 12-12-2005 21:02
Lichaam & Gezondheid Zweten tijdens slaap
soske
2 15-05-2003 14:32
Lichaam & Gezondheid Zweten bij de oksels
Cryptic Winterstorm
23 18-11-2002 23:50
Lichaam & Gezondheid zweten??????
MissLopez
41 29-05-2002 10:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.