![]() |
|
Nou ik ben niet tevreden met mezelf, zou genoeg willen veranderen (wat ik trouwens niet doe, een ideaalbeeld van jezelf is goed om te hebben. En mensen nemen je maar zoals je bent) Ik woon aan het strand en in de zomer ga ik gewoon in bikini. Beetje bruin worden kan geen kwaad, jammer wat andere ervan denken.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Enneuh... over dit topic: het is natuurlijk goed om jezelf goed te verzorgen, gezond te eten, leuke kleding te dragen, etc. Zolang je het maar voor jezelf doet, en niet jezelf zo probeert te veranderen dat je er ongelukkig van wordt. Als je stevig gebouwd bent als vrouw en je bent 1.60, zul je nooit een tengere den van 1.75 worden (tenzij je nog in de groei bent) ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het vreemd dat in de lingeriewinkels/afdelingen vol hangen met opvul bh's. Ik had eerst een b-cup, was ik helemaal tevreden mee, maar ik moest me rot zoeken naar een normale bh zonder vulling of voorgevormd! Alsof ik niet tevreden mócht zijn! Nu neig ik meer naar de c-cup en daar zijn gelukkig meer bh's van zonder vulling... Cat (lekker zonder vulling, zonder plastic maar wel met een dun laagje oogschaduw ![]()
|
![]() |
Gave topic
![]() Een lichaam is maar een lichaam, straks wordt t toch rimpelig en uitgezakt....wat je er ook aan doet ![]() Anyways, als je echt erover nadenkt is het gewoon te belachelijk voor woorden, hoe obsessief men tegenwoordig hier mee bezig is. Ik heb trouwens erg genoten van die lingerieshow van een of andere ontwerper, met stevige/dikke vrouwen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Cat
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind het een onwijs goed topic
![]() Ik zit eerlijk gezegd zelf nog gigantisch in m'n anorexia, maar besef beetje bij beetje dat het allemaal zo nutteloos is geweest.....al die kilo's afvallen. Omdat je gelukkig bent als je dun bent? Omdat je dan een gemakkelijk leven hebt? Wat een bullshit! Lullig alleen dat ik het nu pas inzie... Hoe ironisch, dat ik juist nu moet aankomen om gelukkiger te leven, om uberhaupt te gaan LEVEN. Wat een geblaat ![]() Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, het is een illusie te denken dat je jezelf kan veranderen, dat je jezelf moet veranderen, wees asjeblieft gewoonweg blij met wat je hebt. Liefs Cathelijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ripper
|
![]() |
ik durf sinds vorig jaar in bikini
![]() nog niet van harte.. maar dat maakt niet uit, hopelijk komt dat nog. Niet dat ik veel te klagen heb, maar toch he.. is er IEMAND die tevreden is ![]() [Dit bericht is aangepast door heavinly (18-02-2002).] |
![]() |
|
Opzich ben ik redelijk tevreden met mezelf.....totdat ik bij nieuwe mensen kom...
![]() Ik vind dat ik een te dikke buik heb, te dikke bovenbenen en te veel pukkels (ik heb acne....errug fijn)... Maar als ik nu ff kijk dan ben ik opzich wel tevreden...Maar ja....die onzekerheid blijft.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar mensen, even in het algemeen, stel nu dat je hemels mooi was? Zeg maar, model meisje ![]() Cat
|
![]() |
Ik zit ziek thuis dus ik heb maar een site gebouwd... een onderdeel daarvan heet 'the anti anorexia page' (nog onder constructie) en wordt een pagina over het accepteren van je lichaam... er staan nu aleen nog wat links op enzo...
http://www.geocities.com/valsekat/anti_anorexia.html Ik hoop dat dit niet gezien word als reclame ![]() Maareh wat vinden jullie van dit 'initiatief'..? Cat
|
![]() |
haihai!
ripper is volges mij echt ongelukkig met haar uiterlijk. Dan moetje er wel wat aan doen, ikzou dan veel gaan sporten enzo en wat afvallen. ABSOLUUT NIET om wat anderen er van vinden!!!maar als je daarom wél gelukkiger is je vel zit moet je het wel doen hoor, vind ik!!!dan wordt je zelfverzekerder en straal je dat ook uit en dan komen ze ooknie meer met van die achterlijke opmerkingen ( die btw een goed beeld geven van het HOGE (not) IQ van die persoon die ut zegt, ja zeg nou zelf miss blubber , kan je iets zieligers verzinnen??) Maar mensuh , look whos talking ik ben ook zeer ontevreden met mijn uiterlijk ![]() ik durf wel in bikini ofzo mijn figuur is het nie maar het is meer me kop, ik heb hele bolle wangen en sproeten en en ugly mond en iel ik kan alles wel opgaan noemen nu maar ff over die stelling of je zelfverzekerder bent als je knap bent , nou ik denk het dus eeechwel!
||
![]() |
Citaat:
![]() 'Knappe' mensen kunnen ook heel onzeker zijn, bijvoorbeeld omdat ze moeite hebben met het leggen van sociale contacten, een moeilijk verleden hebben... onzekerheid zit altijd van binnen!
||
![]() |
Citaat:
je hoeft niet moeders mooiste te zijn om knap te zijn.Als je je zelfverzekerd voelt dan straal je dat ook uit.Duss voel je je lelijk: ga jezelf verwennen totdat je je weer goed voelt!En iedereen heeft van die ik ben lelijk momenten.Ik ben heel tevreden met mn uiterlijk,moet alleen nog wat aan mn ikbenlelijk momenten werken die komen me iets te vaak terug.bah! ![]() [Dit bericht is aangepast door sha (20-02-2002).] |
![]() |
|
![]() |
ik ben niet echt tevreden met mijzelf. Ik probeer om me aan me dieet te houden (geen snoep of vette dingen) maar het wil niet altijd lukken.
Ik draag geen korte shirtjes ofzo, omdat ik mijn buik wil verbergen, tja ik ben gewoon onzeker over mezelf..
|
![]() |
Mhmhmh, bikini's...
Ik ben erg wit en word eerder rood van de zon dan bruin, vandaar dat ik bikini's niet zo mooi vind staan bij mezelf. Dan heb je zo'n groot buik stuk en dat is dan zo heel erg wit... Eigenlijk vind ik t best jammer dat ik het niet durf, want bij anderen stoor ik me helemaal niet aan witheid o.i.d Maar ja, deze zomer maar weer 't badpak... |
![]() |
|
Ik snap wat jullie bedoelen, en ik weet dat ik mijzelf moet accepteren.
Qua figuur ben ik gewoon, ik ben niet dun en ook niet echt dik, al kom ik dit jaar wel meer aan...Ik vind mijn lichaam zelf alleen echt afschuwelijk..Ik loop dan wel in bikini omdat dat veel beter zit, meer ondersteuning, maar ik ben dus al onzeker en dan gaan ze op vakantie heel dom naar je lopen joelen omdat ik zo gezegd te dik voor een bikini zou zijn..Nou dan kan je jezelf wel willen accepteren, maar dat is dus echt zwaar kut Toen dit gebeurde woog ik 60 kilo met 1.66 en nu weeg ik 63 kilo..
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat je gelijk hebt. Maar zoals je ze aan de helft valt niks te doen. Dat klopt maar aan de andere helft wel. Ik sport nu dagelijks en soms meerdere malen per dag en als ik zie hoeveel je kan veranderen daarmee. Dat scheeld echt niet dat ik dik ben ofzo (1.88, 65,5 kg). Maar toch je kan wel wat veranderen zolang je maar wil.
greetz The conquer
|
Ik heb het wel vaker gehad over de link tussen schoonheid en gewicht en waarom die link er überhaupt is. Weet ik veel. Maar hij is er, voor mij in ieder geval wel. Ik vind mezelf niet mooi volslank of stevig of hoe je het ook wil noemen zijnde. Ik wil gewoon een figuurtje waarbij ik in bikini kan paraderen en dat ik me niet hoef te schamen. Het spijt me.
|
Ik ben best onzeker over mezelf, ik denk altijd wat andere over mij vinden, of jongens me aantrekkelijk vinden, en dat soort dingen.
Ik vind mezelf te dik, stom haar dat snel pluist, rare neus, dikke bovenbenen met daaronder te dunne onderbenen, droge huid, te dunne armen in verhouding tot de rest van me lichaam behalven me onderbenen, te kleine borsten waardoor ik dikker lijk(vind ik), vette huid in me gezicht.......nouja dat was het zon beetjuh ![]() Ik heb wel een tijd gehad dat ik me nog meer voormezelf schaamde als dat ik nu doe, toen durfde ik niemand aan te kijken omdat ik dan kon zien aan hun ogen hoe ze naar me keken, liep, stond en zat altijd met me armen om me buik, lachte met hand voor me mond, sloffen tijdens het lopen, niet in een bikini durfen te lopen(ik liep pas in de 3de in een Tankini) Ik accepteer mezelf nog steeds niet maar wel wat meer als eerst, ik vind me ogen bv mooi, me lippen en me navelpiercing maar daar houd het op...... Mollige vrouwen hoeven niet altijd lelijk te zijn, het gaat niet alleen om je lichaam maar ook om je gezicht, je innerlijk, je hele karakter, mensen zijn zo bevooroordeeld ![]() Dit jaar een bikini kopen word nog een catastrophe.....ik wil best wel een bikini maar ik loop dan waarschijnelijk alleen maar met me armen om me buik en ben bang dat het er niet uitziet omdat ik te kleine borsten heb ![]() Ik denk dat ik gewoon weer een tankini koop(gwoon een bikini met een langer topje, net boven je navel dus geen blote buik ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarja ik schaam me meer voor mijn benen, kont, enz.. dus ik loop graag in bikini topje met een lange rok of een sjaal achtig-iets (hoe heten die dinge).. totdat ik t water in ga ![]() Enne.. hoezo 'te kleine borsten'.. klein, okee, maar TE klein? Te klein voor wat? ![]() Cat
||
Citaat:
ik 41 (soms 42 ![]() ![]()
|
darkcat
ik kan m'n lichaam echt niet accepteren hoor. ja m'n innerlijk ook niet, maarja. ik heb gewoon een lelijk lichaam, over m'n hoofd klaagde ik voorheen niet zo erg, maar nu ik onwijs aan het aankomen ben wordt die ook lelijker en lelijker (wordt dus dikker, en ik vind een mager in gevallen gezicht mooi) dus maargoed ik ben blij voor de gene die zich zelf hier wel accepteren miep
|
Ik ben altijd al onzeker geweest over mijn lichaam en zal het ook altijd wel (een beetje) zijn. Maar in de zomer ga ik zeker te weten wel in bikini! Ik ben in totaal zo'n 8 a 9 kilo afgevallen door gezonder te gaan leven en meer te gaan sporten en daarom vind ik dat het nu toch wel een keertje moet kunnen! Moet alleen nog even een mooie, nieuwe kopen: mn oude is namelijk een beetje te groot
![]()
||
[quote]DarkCat schreef:
Citaat:
![]() ![]() mja, me borsten zijn klein in verhouding met de rest van me lichaam, ik heb zo'n beejhaa met kussens erin en als ik die aan heb lijk ik veel dunner dan als ik een gewone beejhaa aan heb ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Psychologie |
Verlegenheid Verwijderd | 58 | 13-02-2010 19:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 |