Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2002, 13:44
DarkCat
DarkCat is offline
Te kleine borsten, te dikke buik, vette huid, droge huid, te dunne benen, te dikke heupen, onkambaar haar, te kort, te lang, te grote neus... er is altijd wel iets mis. En aan de helft van die dingen valt niks te doen, tenzij je een operatie overweegt.

Waarom je hele leven lijnen alleen omdat je perfect slank wilt zijn, terwijl je niet eens een echt overgewicht hebt? Waarom je borsten verstoppen onder wijde t-shirts omdat je ze niet mooi vind, terwijl je ook wel eens een strak topje aan wilt?

En ja, hier heb ik het ook over mezelf. Elke zomer loop ik keurig in lange broek omdat ik me schaam voor mijn benen. Dikke bovenbenen, dunne onderbenen. En een hele droge huid. Ik sta altijd met mijn armen over elkaar om mijn buik te verbergen. Waarom zou ik eigenlijk?

Wie van jullie durft er niet in bikini? Waarom niet? En waar zijn jullie trots op? Waarom zouden mollige vrouwen per definitie niet mooi zijn?

Ik ben nieuwsgierig

Cat (geen 90-60-90 )
Oud 16-02-2002, 13:55
GeKKe PiEpErT
GeKKe PiEpErT is offline
Ik ben over het algemeen wel tevreden over mezelf alleen zou ik wel wat langer willen zijn ik ben namelijk maar 1.78 ofzo(net iets kleiner als mn vriendin).

En over mollige vrouwen....liever wat steviger dan een schriel vrouwke!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 14:07
laydee
laydee is offline
Citaat:
GeKKe PiEpErT schreef:

En over mollige vrouwen....liever wat steviger dan een schriel vrouwke!
Eh jah, ik ben dus naja, niet schriel maar het neigt ernaar... maar goed, ik weet van mezelf dat ik meer dan genoeg eet dus tja. Loop verder niet graag in bikini, ben niet heel tevreden met mn borsten. Droeg vaak opgevulde bh's maar vanaf het moment dat ik mijn vriendje (toen dus nog niet mijn vriendje) heb leren kennen, ben ik 'gewone' bh's gaan dragen. Wilde gewoon mezelf kunnen zijn en dat moest ie maar accepteren. Nu is ie dus mn vriendje. Was wel even eng, voelde me meteen een stuk minder zeker, maar achteraf, als je jezelf accepteert en ook zo overkomt op anderen voel je je een stuk beter.
Dus haal alsjeblieft al die bikini's tevoorschijn en heb een fantastische zomer. (is dus ook meteen tip voor mezelf haha).
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 14:09
Paulaah
Paulaah is offline
Nou ik ben niet tevreden met mezelf, zou genoeg willen veranderen (wat ik trouwens niet doe, een ideaalbeeld van jezelf is goed om te hebben. En mensen nemen je maar zoals je bent) Ik woon aan het strand en in de zomer ga ik gewoon in bikini. Beetje bruin worden kan geen kwaad, jammer wat andere ervan denken.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 14:12
Verwijderd
Ik durf niet in bikini
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 14:21
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik durf niet in bikini
Wel in zwembroek?

Enneuh... over dit topic: het is natuurlijk goed om jezelf goed te verzorgen, gezond te eten, leuke kleding te dragen, etc. Zolang je het maar voor jezelf doet, en niet jezelf zo probeert te veranderen dat je er ongelukkig van wordt. Als je stevig gebouwd bent als vrouw en je bent 1.60, zul je nooit een tengere den van 1.75 worden (tenzij je nog in de groei bent)

Oud 16-02-2002, 14:27
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
laydee schreef:
Droeg vaak opgevulde bh's maar vanaf het moment dat ik mijn vriendje (toen dus nog niet mijn vriendje) heb leren kennen, ben ik 'gewone' bh's gaan dragen. Wilde gewoon mezelf kunnen zijn en dat moest ie maar accepteren. Nu is ie dus mn vriendje. Was wel even eng, voelde me meteen een stuk minder zeker, maar achteraf, als je jezelf accepteert en ook zo overkomt op anderen voel je je een stuk beter.
Das een goeie
Ik vind het vreemd dat in de lingeriewinkels/afdelingen vol hangen met opvul bh's. Ik had eerst een b-cup, was ik helemaal tevreden mee, maar ik moest me rot zoeken naar een normale bh zonder vulling of voorgevormd! Alsof ik niet tevreden mócht zijn! Nu neig ik meer naar de c-cup en daar zijn gelukkig meer bh's van zonder vulling...

Cat (lekker zonder vulling, zonder plastic maar wel met een dun laagje oogschaduw )
Oud 16-02-2002, 15:25
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Gave topic Tja, t is gewoon de grootste onzin in principe, dat 'ideaalbeeld'. De hele wereld maakt zichzelf gek omdat ze er aan willen voldoen, en die enkeling die er aan voldoet loopt ook als een ongelukkige coke te snuiven op de catwalk. Ik heb wel op de Grote Lijn Topic gereageerd omdat ik wat wil afvallen. Lees: die paar kilo die ik ben aangekomen sinds de pil....maar verder niet. Ik wil in een paar broeken weer passen, maar zoveel hoeft er ook weer niet af. Ik hoef ook niet persé dun te zijn. T valt me vaak op dat ik iets stevigere mensen veel mooier vind.
Een lichaam is maar een lichaam, straks wordt t toch rimpelig en uitgezakt....wat je er ook aan doet Vreselijk ook, die vrouwen die zich helemaal laten verbouwen door plastisch chirurgen.....zo'n strak gezicht met zo'n rimpelnek ....ieuw.....
Anyways, als je echt erover nadenkt is het gewoon te belachelijk voor woorden, hoe obsessief men tegenwoordig hier mee bezig is. Ik heb trouwens erg genoten van die lingerieshow van een of andere ontwerper, met stevige/dikke vrouwen T gaat de goeie kant op
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 15:40
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Ik heb trouwens erg genoten van die lingerieshow van een of andere ontwerper, met stevige/dikke vrouwen
Jaaah die heb ik vandaag ook gekeken... je bedoeld die van het linkje in de grote lijn topic? Ik vond dat daar helemaal niet zoveel echt stevige vrouwen in zaten... meer 'normale' vrouwen, slank of volslank met rondingen Maar das natuurlijk al een groot verschil met die gratenpakhuizen die je normaal over de catwalk ziet strompelen.

Cat
Oud 16-02-2002, 17:11
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
DarkCat schreef:

Jaaah die heb ik vandaag ook gekeken... je bedoeld die van het linkje in de grote lijn topic? Ik vond dat daar helemaal niet zoveel echt stevige vrouwen in zaten... meer 'normale' vrouwen, slank of volslank met rondingen Maar das natuurlijk al een groot verschil met die gratenpakhuizen die je normaal over de catwalk ziet strompelen.

Cat

Tja ik dacht eerst ook van "en waar blijven de echte dikzakken nou?" want de meesten waren inderdaad gewoon normaal, niet eens stevig. Tenminste, niet wat ik echt stevig noem. Maar goed, tis in ieder geval iets.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 17:17
wicce
wicce is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Tja ik dacht eerst ook van "en waar blijven de echte dikzakken nou?" want de meesten waren inderdaad gewoon normaal, niet eens stevig. Tenminste, niet wat ik echt stevig noem. Maar goed, tis in ieder geval iets.

idd, ik zat me werkelijk dood te ergeren toen ze die vrouwen "dik" aan het labelen waren. zij waren gewoon mooi dun, en die modellen op de catwalk zijn gewoon uitgehongerd...
Oud 16-02-2002, 17:32
kussie van Michelle
kussie van Michelle is offline
*hemal met je eens*

mjah ben wel tevreden met mezelf
en anders zou ik nog schijt aan alles hebbe... niemand is volmaakt toch
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 20:09
Cathelijn
Cathelijn is offline
Ik vind het een onwijs goed topic

Ik zit eerlijk gezegd zelf nog gigantisch in m'n anorexia, maar besef beetje bij beetje dat het allemaal zo nutteloos is geweest.....al die kilo's afvallen.

Omdat je gelukkig bent als je dun bent?
Omdat je dan een gemakkelijk leven hebt?
Wat een bullshit!

Lullig alleen dat ik het nu pas inzie...

Hoe ironisch, dat ik juist nu moet aankomen om gelukkiger te leven, om uberhaupt te gaan LEVEN.

Wat een geblaat

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, het is een illusie te denken dat je jezelf kan veranderen, dat je jezelf moet veranderen, wees asjeblieft gewoonweg blij met wat je hebt.

Liefs Cathelijn
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 00:08
Oen
Oen is offline
Nou mij is wat overkomen, ik werd verliefd op iemand waarvan ik van te voren nooit zou denken dat ik daar iets voor zou voelen, maar het was haar blik haar lieve lieve lach. Dames wees jezelf en geniet, dan geniet ik ook met volle teugen
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 05:04
dolores_temp
dolores_temp is offline
leuk topic cat!
het is ook allemaal belachelijk, maarja... ik doe er toch aan mee, hoe erg ik 't ook haat...
Oud 17-02-2002, 05:34
dolores_temp
dolores_temp is offline
want jawel ik vind zoveel lelijk aan m'n uiterlijk... bah
Oud 17-02-2002, 21:08
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
dolores schreef:
want jawel ik vind zoveel lelijk aan m'n uiterlijk... bah
Kdenk dat je dan eerst eens moet kijken naar je innerlijk, je eigen onzekerheden, je trots, wie je bent...
Oud 17-02-2002, 21:51
Verwijderd
leuke topic! en ik durf wel in bikini hoor maar ik blijf vinden dat ik een dikke kont heb en dikke bovenbene, k denk niet dat dat ooit zal veranderen....
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 22:50
virus1824
virus1824 is offline
Nee ik heb weinig te klagen over mijn figuur en als ze het nix vinden kunne ze lekker opzouten ik mag wel van m'n puisten af dat zal ook snel weg zijn en dan is het perfect
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 08:44
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:

Das een goeie
Ik vind het vreemd dat in de lingeriewinkels/afdelingen vol hangen met opvul bh's. Ik had eerst een b-cup, was ik helemaal tevreden mee, maar ik moest me rot zoeken naar een normale bh zonder vulling of voorgevormd! Alsof ik niet tevreden mócht zijn! Nu neig ik meer naar de c-cup en daar zijn gelukkig meer bh's van zonder vulling...

Cat (lekker zonder vulling, zonder plastic maar wel met een dun laagje oogschaduw )

ja, ik probeer nu ook steeds een LEUKE bh zonder vulling te vinden, nou ehhh....
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 09:54
~eef
~eef is offline
ik accepteer me lichaam, nu de rest nog

(loze opmerking bui )
Oud 18-02-2002, 12:37
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Kdenk dat je dan eerst eens moet kijken naar je innerlijk, je eigen onzekerheden, je trots, wie je bent...
Dat is ook al kut...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 13:22
Verwijderd
Ik ben op zich wel tevreden met mezelf, alleen zou ik wel van die puisten af willen, en ik zou ook wel een beetje langer willen zijn. (ben nu 1,63m)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 14:31
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline

Oud 18-02-2002, 14:46
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
more.than.a.woman schreef:

Die ga ik op mn kamer hangen!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 15:45
Severus
Severus is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
En ja, hier heb ik het ook over mezelf. Elke zomer loop ik keurig in lange broek omdat ik me schaam voor mijn benen. Dikke bovenbenen, dunne onderbenen. En een hele droge huid. Ik sta altijd met mijn armen over elkaar om mijn buik te verbergen. Waarom zou ik eigenlijk?

Wie van jullie durft er niet in bikini? Waarom niet? En waar zijn jullie trots op? Waarom zouden mollige vrouwen per definitie niet mooi zijn?
Ik probeer ook altijd alles te verbergen. Ik loop altijd in een lange spijkerbroek, ook in de zomer. Alleen thuis loop ik 's zomers wel eens in een korte broek, omdat ik me daar wel goed bij voel, maar absoluut nooit in het openbaar. Ik ga ook nooit naar het strand, en naar een zwembad gaan doe ik al jaren niet meer. Ik vind mezelf hartstikke lelijk in een badpak, en al helemaal in een bikini. Ik doe dus al jaren geen badkleding meer aan. Ik ben veel te vet, ik schaam me rot voor mijn lijf (op school noemen ze me wel eens Miss Blubber). Ik heb vetrollen, heb last van striae en dan heb ik ook nog een redelijk aantal littekens op mijn rug (van de waterpokken en van puistjes). Ik ben hartstikke lelijk. Niemand zal ooit mijn lijf te zien krijgen (wie wil het sowieso nou zien). Ik háát dit kutlijf!

Ripper
Oud 18-02-2002, 19:56
heavinly
heavinly is offline
ik durf sinds vorig jaar in bikini
nog niet van harte.. maar dat maakt niet uit, hopelijk komt dat nog. Niet dat ik veel te klagen heb, maar toch he.. is er IEMAND die tevreden is Maar ik moet zeggen dat het de laatste tijd gewoon veel beter gaat (ook dankzij mn vriend) en ik me beter kan voelen... snappie?

[Dit bericht is aangepast door heavinly (18-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 20:00
dreadje
dreadje is offline
Opzich ben ik redelijk tevreden met mezelf.....totdat ik bij nieuwe mensen kom... Bij vrienden heb ik zoiets van: ze vinden me aardig en het maakt hun niet uit of ik wel of niet het figuur heb van barbie.....en 'nieuwe' mensen misschien ook niet maar dan wordt ik gewoon onzekerder.
Ik vind dat ik een te dikke buik heb, te dikke bovenbenen en te veel pukkels (ik heb acne....errug fijn)...
Maar als ik nu ff kijk dan ben ik opzich wel tevreden...Maar ja....die onzekerheid blijft..
Oud 19-02-2002, 15:29
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
up!
Oud 19-02-2002, 16:46
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
dreadje schreef:
Opzich ben ik redelijk tevreden met mezelf.....totdat ik bij nieuwe mensen kom...
Mensen moeten je accepteren zoals je bent. Mensen die dat niet doen, doen af.

Maar mensen, even in het algemeen, stel nu dat je hemels mooi was? Zeg maar, model meisje Zelf ben je wel tevreden, zie je nog wel wat schoonheidsfoutjes, maar weet je door de reaktie van anderen dat je bestwel mooi bent. Hoe zou je dan omgaan met mensen? Zelfverzekerd? Of juist bang dat ze je alleen om je uiterlijk willen kennen?

Cat
Oud 20-02-2002, 17:56
DarkCat
DarkCat is offline
Ik zit ziek thuis dus ik heb maar een site gebouwd... een onderdeel daarvan heet 'the anti anorexia page' (nog onder constructie) en wordt een pagina over het accepteren van je lichaam... er staan nu aleen nog wat links op enzo...
http://www.geocities.com/valsekat/anti_anorexia.html

Ik hoop dat dit niet gezien word als reclame

Maareh wat vinden jullie van dit 'initiatief'..?

Cat
Oud 20-02-2002, 19:10
the_conquer
the_conquer is offline
goed initiatief hoor

ps: lawaaierige printer LOL
Oud 20-02-2002, 19:57
cybahgurl
cybahgurl is offline
haihai!
ripper is volges mij echt ongelukkig met haar uiterlijk. Dan moetje er wel wat aan doen, ikzou dan veel gaan sporten enzo en wat afvallen. ABSOLUUT NIET om wat anderen er van vinden!!!maar als je daarom wél gelukkiger is je vel zit moet je het wel doen hoor, vind ik!!!dan wordt je zelfverzekerder en straal je dat ook uit en dan komen ze ooknie meer met van die achterlijke opmerkingen ( die btw een goed beeld geven van het HOGE (not) IQ van die persoon die ut zegt, ja zeg nou zelf miss blubber , kan je iets zieligers verzinnen??)
Maar mensuh , look whos talking ik ben ook zeer ontevreden met mijn uiterlijk
ik durf wel in bikini ofzo mijn figuur is het nie maar het is meer me kop, ik heb hele bolle wangen en sproeten en en ugly mond en iel ik kan alles wel opgaan noemen nu maar ff over die stelling of je zelfverzekerder bent als je knap bent , nou ik denk het dus eeechwel!
Oud 20-02-2002, 20:41
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
cybahgurl schreef:
maar ff over die stelling of je zelfverzekerder bent als je knap bent , nou ik denk het dus eeechwel!
Is het niet in je opgekomen dat er nog veel meer dingen zijn waar je onzeker over kunt zijn, behalve je uiterlijk?
'Knappe' mensen kunnen ook heel onzeker zijn, bijvoorbeeld omdat ze moeite hebben met het leggen van sociale contacten, een moeilijk verleden hebben... onzekerheid zit altijd van binnen!
Oud 20-02-2002, 21:15
sha
sha is offline
Citaat:
DarkCat schreef:

Is het niet in je opgekomen dat er nog veel meer dingen zijn waar je onzeker over kunt zijn, behalve je uiterlijk?
'Knappe' mensen kunnen ook heel onzeker zijn, bijvoorbeeld omdat ze moeite hebben met het leggen van sociale contacten, een moeilijk verleden hebben... onzekerheid zit altijd van binnen!

daar ben ik het mee eens,
je hoeft niet moeders mooiste te zijn om knap te zijn.Als je je zelfverzekerd voelt dan straal je dat ook uit.Duss voel je je lelijk: ga jezelf verwennen totdat je je weer goed voelt!En iedereen heeft van die ik ben lelijk momenten.Ik ben heel tevreden met mn uiterlijk,moet alleen nog wat aan mn ikbenlelijk momenten werken die komen me iets te vaak terug.bah!

[Dit bericht is aangepast door sha (20-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 13:50
marla85
marla85 is offline
ik ben niet echt tevreden met mijzelf. Ik probeer om me aan me dieet te houden (geen snoep of vette dingen) maar het wil niet altijd lukken.
Ik draag geen korte shirtjes ofzo, omdat ik mijn buik wil verbergen, tja ik ben gewoon onzeker over mezelf..
Oud 23-02-2002, 13:53
MissCute
MissCute is offline
Mhmhmh, bikini's...
Ik ben erg wit en word eerder rood van de zon dan bruin, vandaar dat ik bikini's niet zo mooi vind staan bij mezelf. Dan heb je zo'n groot buik stuk en dat is dan zo heel erg wit...
Eigenlijk vind ik t best jammer dat ik het niet durf, want bij anderen stoor ik me helemaal niet aan witheid o.i.d Maar ja, deze zomer maar weer 't badpak...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 15:00
marlies
marlies is offline
Ik snap wat jullie bedoelen, en ik weet dat ik mijzelf moet accepteren.
Qua figuur ben ik gewoon, ik ben niet dun en ook niet echt dik, al kom ik dit jaar wel meer aan...Ik vind mijn lichaam zelf alleen echt afschuwelijk..Ik loop dan wel in bikini omdat dat veel beter zit, meer ondersteuning, maar ik ben dus al onzeker en dan gaan ze op vakantie heel dom naar je lopen joelen omdat ik zo gezegd te dik voor een bikini zou zijn..Nou dan kan je jezelf wel willen accepteren, maar dat is dus echt zwaar kut
Toen dit gebeurde woog ik 60 kilo met 1.66 en nu weeg ik 63 kilo..
Oud 23-02-2002, 15:30
$tarlight
$tarlight is offline
Citaat:
DarkCat schreef:

http://www.geocities.com/valsekat/anti_anorexia.html

Maareh wat vinden jullie van dit 'initiatief'..?

echt heel goed.. geweldig!!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 15:42
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Als ik al in bikini ga doe ik meteen na ik uit het water kom er wat over aan. Ik ga eigenlijk nooit met mijn vriendinnen zwemmen, die zijn allemaal mega dun
Oud 24-02-2002, 12:44
the_conquer
the_conquer is offline
Ik vind dat je gelijk hebt. Maar zoals je ze aan de helft valt niks te doen. Dat klopt maar aan de andere helft wel. Ik sport nu dagelijks en soms meerdere malen per dag en als ik zie hoeveel je kan veranderen daarmee. Dat scheeld echt niet dat ik dik ben ofzo (1.88, 65,5 kg). Maar toch je kan wel wat veranderen zolang je maar wil.

greetz

The conquer
Oud 26-02-2002, 11:04
Gwen.
Gwen. is offline
Ik heb het wel vaker gehad over de link tussen schoonheid en gewicht en waarom die link er überhaupt is. Weet ik veel. Maar hij is er, voor mij in ieder geval wel. Ik vind mezelf niet mooi volslank of stevig of hoe je het ook wil noemen zijnde. Ik wil gewoon een figuurtje waarbij ik in bikini kan paraderen en dat ik me niet hoef te schamen. Het spijt me.
Oud 26-02-2002, 15:21
Kleine A*
Kleine A* is offline
Ik ben best onzeker over mezelf, ik denk altijd wat andere over mij vinden, of jongens me aantrekkelijk vinden, en dat soort dingen.

Ik vind mezelf te dik, stom haar dat snel pluist, rare neus, dikke bovenbenen met daaronder te dunne onderbenen, droge huid, te dunne armen in verhouding tot de rest van me lichaam behalven me onderbenen, te kleine borsten waardoor ik dikker lijk(vind ik), vette huid in me gezicht.......nouja dat was het zon beetjuh

Ik heb wel een tijd gehad dat ik me nog meer voormezelf schaamde als dat ik nu doe, toen durfde ik niemand aan te kijken omdat ik dan kon zien aan hun ogen hoe ze naar me keken, liep, stond en zat altijd met me armen om me buik, lachte met hand voor me mond, sloffen tijdens het lopen, niet in een bikini durfen te lopen(ik liep pas in de 3de in een Tankini)

Ik accepteer mezelf nog steeds niet maar wel wat meer als eerst, ik vind me ogen bv mooi, me lippen en me navelpiercing maar daar houd het op......

Mollige vrouwen hoeven niet altijd lelijk te zijn, het gaat niet alleen om je lichaam maar ook om je gezicht, je innerlijk, je hele karakter, mensen zijn zo bevooroordeeld je kan pas een goed oordeel over iemand geven als je hem/haar goed kent.......

Dit jaar een bikini kopen word nog een catastrophe.....ik wil best wel een bikini maar ik loop dan waarschijnelijk alleen maar met me armen om me buik en ben bang dat het er niet uitziet omdat ik te kleine borsten heb
Ik denk dat ik gewoon weer een tankini koop(gwoon een bikini met een langer topje, net boven je navel dus geen blote buik )
Oud 26-02-2002, 15:26
Kleine A*
Kleine A* is offline
owja, ik heb ook veel te grote voeten
Oud 26-02-2002, 17:00
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Kleine A* schreef:
Ik denk dat ik gewoon weer een tankini koop(gwoon een bikini met een langer topje, net boven je navel dus geen blote buik )
Mijn buik is te dik onder mn navel... zo'n 'tankini' zou mij dus denk ik niej zo staan
Maarja ik schaam me meer voor mijn benen, kont, enz.. dus ik loop graag in bikini topje met een lange rok of een sjaal achtig-iets (hoe heten die dinge).. totdat ik t water in ga
Enne.. hoezo 'te kleine borsten'.. klein, okee, maar TE klein? Te klein voor wat?

Cat
Oud 27-02-2002, 03:57
miep
miep is offline
Citaat:
Kleine A* schreef:
owja, ik heb ook veel te grote voeten

wat voor maat?
ik 41 (soms 42 ) maar ik ben 1.82 lang dus dan is dat wel ok lijkt me... ze zijn ook wel heel slank, niet dat ik ook van die hele brede klompen heb...

Oud 27-02-2002, 04:01
miep
miep is offline
darkcat
ik kan m'n lichaam echt niet accepteren hoor. ja m'n innerlijk ook niet, maarja.
ik heb gewoon een lelijk lichaam, over m'n hoofd klaagde ik voorheen niet zo erg, maar nu ik onwijs aan het aankomen ben wordt die ook lelijker en lelijker (wordt dus dikker, en ik vind een mager in gevallen gezicht mooi) dus maargoed ik ben blij voor de gene die zich zelf hier wel accepteren

miep
Oud 27-02-2002, 14:13
Kippetje
Kippetje is offline
Ik ben altijd al onzeker geweest over mijn lichaam en zal het ook altijd wel (een beetje) zijn. Maar in de zomer ga ik zeker te weten wel in bikini! Ik ben in totaal zo'n 8 a 9 kilo afgevallen door gezonder te gaan leven en meer te gaan sporten en daarom vind ik dat het nu toch wel een keertje moet kunnen! Moet alleen nog even een mooie, nieuwe kopen: mn oude is namelijk een beetje te groot
Oud 27-02-2002, 17:13
Kleine A*
Kleine A* is offline
[quote]DarkCat schreef:
Citaat:
Kleine A* schreef:
Mijn buik is te dik onder mn navel... zo'n 'tankini' zou mij dus denk ik niej zo staan
Maarja ik schaam me meer voor mijn benen, kont, enz.. dus ik loop graag in bikini topje met een lange rok of een sjaal achtig-iets (hoe heten die dinge).. totdat ik t water in ga
Enne.. hoezo 'te kleine borsten'.. klein, okee, maar TE klein? Te klein voor wat?

Cat

mja, me onderbuik is ook dik maar die probeer ik in te houden en ik ben weer van plan te gaan sporten (skaten, dat zal wel niet helpen ) en buikspieroefeningen helpen misschien
mja, me borsten zijn klein in verhouding met de rest van me lichaam, ik heb zo'n beejhaa met kussens erin en als ik die aan heb lijk ik veel dunner dan als ik een gewone beejhaa aan heb

Oud 27-02-2002, 17:15
Kleine A*
Kleine A* is offline
Citaat:
miep schreef:
wat voor maat?
ik 41 (soms 42 ) maar ik ben 1.82 lang dus dan is dat wel ok lijkt me... ze zijn ook wel heel slank, niet dat ik ook van die hele brede klompen heb...

dan mag ik eigenlijk niet klagen ik heb 39/40, vaker 40 maar i vin het zo lomp staan en had liever 38 gehad

Regels voor berichten