Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2002, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Roger schreef:
Je hebt hele mooie van dat merk met die haai Ik heb ze in noordwijk gezien....
Mooi weet ik precies waar ik moet zijn (is maar een zaak in Noordwijk die paul&shark verkoopt)
Advertentie
Oud 19-09-2002, 08:23
Roger
Roger is offline

Zoek je zoiets Rosi?
Oud 19-09-2002, 10:29
Roos
Roos is offline
Ja beeldig
Pak dat hoofddoekje ook maar gelijk in
Oud 20-09-2002, 09:16
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Nuck schreef:
Ik zoek een donkerblauw-wit gestreepte rugbytrui. Ik heb ze van de zomer megaveel gezien, maar ik dacht, die koop ik wel als het kouder wordt. En nu zit ie nergens meer in de collectie .
Jah ik wil d'r ook 1 maar je heb ze toch bij de Bijenkorf?
Oud 20-09-2002, 09:16
Gwen.
Gwen. is offline
En niemand weet waar ik mijn tweedrokjes ga vinden?
Oud 20-09-2002, 11:16
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
En niemand weet waar ik mijn tweedrokjes ga vinden?
Hebben ze zoiets niet gewoon bij Benetton of zo? (ben er al tijdje niet meer gewesst, maar hebben ze meestal wel standaard in de wintercollectie zitten )
Oud 21-09-2002, 10:58
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Oh zou best kunnen . Ben al een tijd niet meer bij de Bijenkorf geweest...
Oud 21-09-2002, 11:32
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ja beeldig
Hij bedoelde het toch goed.
Oud 21-09-2002, 18:54
Radijs
Radijs is offline
Waar vind ik, een zwarte lange/middellange stoffen jas in de buurt van rotterdam...
Oud 21-09-2002, 18:57
Synonym
Synonym is offline
Waar vind ik leuke winkels in A'dam? PLEASE HELP!!! Ga namelijk morgen naar A'dam... (en ben der nog nooit geweest )
Oud 21-09-2002, 18:58
Friso
Friso is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ja beeldig
Oud 22-09-2002, 08:18
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
@ Moondance :

Ik weet niet of t al gezegd was, maar dan moet je gewoon een setje kleine oorringetjes kopen en de slotjes dr af trekken..
Oud 22-09-2002, 09:03
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
wallflower schreef:
@ Moondance :

Ik weet niet of t al gezegd was, maar dan moet je gewoon een setje kleine oorringetjes kopen en de slotjes dr af trekken..
ik heb al echte neppe gevonden

in de stephanie die hebben ze ook in leiden, dus als iemand eventueel nog interesse heeft in neppiercings
Oud 22-09-2002, 09:52
Qamra
Qamra is offline
Ik zoek kniekousen.. Grrrrrrr ner-gens hebben ze

Ja bij de V&D, maar dat zijn panty's en geen sokken!
Oud 22-09-2002, 10:14
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Ik zoek kniekousen.. Grrrrrrr ner-gens hebben ze

Ja bij de V&D, maar dat zijn panty's en geen sokken!
H&M, Scapino, V&D - goed zoeken , C&A, Hema, overal
Oud 22-09-2002, 11:59
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
H&M, Scapino, V&D - goed zoeken , C&A, Hema, overal
De V&D'ers werden al gek van me geneuzel... C&A heeft ze ook niet, Hema ook echt niet..

Geloof me ik zoek me rot..
Oud 22-09-2002, 13:25
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
De V&D'ers werden al gek van me geneuzel... C&A heeft ze ook niet, Hema ook echt niet..

Geloof me ik zoek me rot..
Ik weet niet wat voor Hema, V&D en C&A jij dan hebt, maar hier hebben ze echt superveel kniekousen.
Oud 22-09-2002, 14:58
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Hebben ze zoiets niet gewoon bij Benetton of zo? (ben er al tijdje niet meer gewesst, maar hebben ze meestal wel standaard in de wintercollectie zitten )
Ik heb d'r een bij de Esprit gezien, echt een koele
Oud 22-09-2002, 15:05
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ik heb d'r een bij de Esprit gezien, echt een koele
Oud 22-09-2002, 16:52
independancy wanted
independancy wanted is offline
Ik zoek een broek, en niet zomaar een. Ik bedoel namelijk een hele strakke (skintight) met veel 'stretch' erin. Qua model zoek ik er eentje die een spijkerbroek-look heeft, maar niet van spijkerstof hoeft te zijn, verder gewoon twee steek- en kontzakken. Oh ja, en zwart
Oud 22-09-2002, 16:57
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Zwart kort plooienrokje ...ik kan het nergens vinden...
Oud 22-09-2002, 16:59
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:

hockeyrokje bij een sportzaak?
Oud 22-09-2002, 17:06
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
hockeyrokje bij een sportzaak?
Die zijn zo duur!
Oud 22-09-2002, 17:08
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Die zijn zo duur!

en die bestaan trouwens niet meer, er zijn nieuwe elastische rokjes waar een broekje al in zit, heb hier nog wel een plooirokje liggen, maar dies heel klein.

bij het waterlooplein heb ik ergens een kraampje gezien waar een bak stond met allemaal tennis en hockeyrokjes
Oud 22-09-2002, 17:12
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
en die bestaan trouwens niet meer, er zijn nieuwe elastische rokjes waar een broekje al in zit, heb hier nog wel een plooirokje liggen, maar dies heel klein.

bij het waterlooplein heb ik ergens een kraampje gezien waar een bak stond met allemaal tennis en hockeyrokjes
Goedkope? Ik moet toch maar weer eens naar Amsterdam geloof ik.
Oud 22-09-2002, 17:14
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
ze hebebn bij de bijenkorf wel strakkere van RL.

De meer sportievere versie (handig als trui om te sporten) hebben ze misschien wel bij steppin out...heb hem daar wel eens zien liggen.
Oud 22-09-2002, 20:29
Verwijderd
Banaan heeft wat te vragen

Ok ik houd dus van broeken die halfwijd zijn met een laag kruis (http://jeffp.endoria.net/upload/jeffoka.jpg de broek die ik hierop aan heb bijvoorbeeld).

Mijn probleem is dat ik ze nergens kan krijgen. De broek op de foto is gescheurd en na heel veel zoeken heb ik min of meer een soortgelijke broek gevonden, spijkerstof. Dit is nu dus eigenlijk mijn enige broek. Waar kan ik dat soort broeken krijgen?!

Ik woon in Amsterdam, independent outlet heeft mijn maat echt nooit, bij the oldman heb ik dus die spijkerbroek weten te vinden. Brittain ofzo heb ik wel eens van gehoord?! Is dat wat? Waar ik die groene had gekocht zou ik echt niet meer weten. Dus als iemand adresjes heeft...graag!

Ik heb een hekel aan kleding kopen dus vandaar dat ik amper winkels weet...
Oud 22-09-2002, 20:31
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
*knip*
Ga maar naar de Britain, Jeff
Oud 22-09-2002, 20:33
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Ok ik houd dus van broeken die halfwijd zijn met een laag kruis (http://jeffp.endoria.net/upload/jeffoka.jpg de broek die ik hierop aan heb bijvoorbeeld).

Mijn probleem is dat ik ze nergens kan krijgen. De broek op de foto is gescheurd en na heel veel zoeken heb ik min of meer een soortgelijke broek gevonden, spijkerstof. Dit is nu dus eigenlijk mijn enige broek. Waar kan ik dat soort broeken krijgen?!

Ik woon in Amsterdam, independent outlet heeft mijn maat echt nooit, bij the oldman heb ik dus die spijkerbroek weten te vinden. Brittain ofzo heb ik wel eens van gehoord?! Is dat wat? Waar ik die groene had gekocht zou ik echt niet meer weten. Dus als iemand adresjes heeft...graag!

waterlooplein
Oud 22-09-2002, 20:34
Verwijderd
Citaat:
MoonDance schreef:
waterlooplein
Daar was ik nog niet geweest Ik kon er alleen wijde broeken vinden.
Oud 23-09-2002, 13:02
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Hier in Vlaardingen in de Black Planet hangt een hele leuke. niet te kort en niet te lang, maakt je niet dik, ribstofje, 35 €, hij heeft alleen riempjes. Ik ga vragen of ze hem voor mij zonder riempjes willen maken
Oud 23-09-2002, 13:03
Marlous
Marlous is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
En ik ben nog steeds op zoek naar zo'n cruella-uit-101-dalmatiers sigaretten-houder-verleng-stok.

Of de oorspronkelijk naam daar van. :/
Die heb ik
Oud 23-09-2002, 18:28
Jules
Jules is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
*lalala*
Ik weet niet of je weleens in Zwolle komt, maar daar hebben ze wel zulke broeken hangen bij de Visions, en ik denk ook wel bij de Sparke, Britain en/of Lucky

Ik zoek zelf ook zoiets, maar dan één waar je wel fatsoenlijk in kan lopen met een redelijke.. uhm .. dikke kont

Weet iemand btw waar je leuke halflange winterjassen kan kopen, met kapushon? (of hoe je het schrijft)
Oud 23-09-2002, 19:30
Gothic
Gothic is offline
Ik zoek een zwarte stoffen lange jas, getaileerd, iets boven de knieeen... (zo'n 'populaire' met opengeslagen hals, weet niet hoe je dat uitlegd)

Verder een zwart redelijk strak (meestal 1 maat) shirtje met lange mouwen...
Oud 23-09-2002, 20:03
Roos
Roos is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Ik zoek een zwarte stoffen lange jas, getaileerd, iets boven de knieeen... (zo'n 'populaire' met opengeslagen hals, weet niet hoe je dat uitlegd)

Verder een zwart redelijk strak (meestal 1 maat) shirtje met lange mouwen...
1) Die hebben ze (volgens mij) bij de H&M, daar hebben ze heel veel van die jassen (ook rib). Verder hebben ze ook heel veel van dat soort jassen bij Esprit. MOet je maar even kijken of er wat tussen zit, dat weet ik zo gauw niet (heb alleen in de etalage gekeken vandaag)

2)Bijenkorf Basics hebben ze wel (van eigen merk dus, niet zo duur)
Oud 23-09-2002, 20:04
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
Marlous schreef:
Die heb ik
oh goh...leuk voor je...*jaloers*
Oud 23-09-2002, 21:57
Verwijderd
Citaat:
halve banaan schreef:

moet je dickies nemen!! Ehh kan je niet gewoon vragen of ze je maat bestellen bij Inde?
Oud 23-09-2002, 21:57
Verwijderd
koele foto trouwens (OKaaaaaa)
Oud 24-09-2002, 08:23
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Waar vind ik in Edingburgh laparte kledingwinkels of een stoffenwinkel?

*Waarschijnlijk krijg ik hier geen reactie op, maarja *
Oud 24-09-2002, 09:14
Verwijderd
Citaat:
halve banaan schreef:

carhartt "simple pant" is wel zo'n soort model,mn vriend heeft er 2, allebei wel een beetje lage kruis, maar niet zo hangend als een skatebroek. als je dan 1 maatje te grootneemt dan issie ook nog eens halfwijd.

of dickies idd
Oud 24-09-2002, 10:04
Verwijderd
oh banaan moet je ff naar nieuwedijk gaan, zit op gegeven moment zo'n eeh surf kleding winkeltje (oneill, carthartt, dickies etc etc) aan de linker kant op een hoek met vet veel stickers op te deur, DAAAAAR moet je ff kijken
Oud 24-09-2002, 10:27
Footprint
Footprint is offline
Hallo
ik ben al een tijdje opzoek naar deze:
http://www.schjipsch.homestead.com/files/stijn1.jpg
zonnebril. Ik had em eerst gekocht bij de C&A maar daar hebben ze hem dus niet meer, ik ben em helaas met wintersport kwijtgeraakt
diegene die weet of ze deze bril nog ergens hebben liggen, zou ik tog wel heeeeeel dankbaar zijn
Oud 25-09-2002, 20:32
S
S is offline
Ik zoek een sjaal voor heren, dus geen shawl (zo'n ding van zijde), maar een sjaal, van gewoon kantoen oid, die heel erg dun is. Dus geen das, maar een sjaal, met franjes .

Voor onder een vest ofzo.
Waar? In Den Bosch.
Oud 26-09-2002, 13:16
Sinqi
Sinqi is offline
euhm..., waar vind ik plooirokjes in Arnhem of Veenendaal? maakt niet uit of het nieuw is of tweedehands
Oud 27-09-2002, 09:19
Verwijderd
Waar vind ik de H&M in Maastricht?
En Doc's in Maastricht?
Oud 27-09-2002, 17:51
Qamra
Qamra is offline
Waar vind ik "goedkope" nepdreads? Laten we zeggen €6/€7 per pakje van 10?
Oud 27-09-2002, 18:00
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Waar vind ik "goedkope" nepdreads? Laten we zeggen €6/€7 per pakje van 10?
Koop een pakje nephaar dat niet al voorgefrizzled is (voor vlechten). Neem een theeketel, breng het water aan de kook. Toupeer een plukje haar, iets dunner dan je je dread wil hebben, hou hem van punt tot punt in de stoom en kijk uit dat je je vingers niet brand, en draai hem goed in elkaar en tadaa je heb een dread . Kost wel even tijd maar je kan perfect je eigen dikte e.d. bepalen.
Oud 27-09-2002, 18:01
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
danique2 schreef:
carhartt "simple pant" is wel zo'n soort model,mn vriend heeft er 2, allebei wel een beetje lage kruis, maar niet zo hangend als een skatebroek. als je dan 1 maatje te grootneemt dan issie ook nog eens halfwijd.

of dickies idd
Dat vind ik echt het koelste model . Das toch echt emo
Oud 27-09-2002, 18:08
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Koop een pakje nephaar dat niet al voorgefrizzled is (voor vlechten). Neem een theeketel, breng het water aan de kook. Toupeer een plukje haar, iets dunner dan je je dread wil hebben, hou hem van punt tot punt in de stoom en kijk uit dat je je vingers niet brand, en draai hem goed in elkaar en tadaa je heb een dread . Kost wel even tijd maar je kan perfect je eigen dikte e.d. bepalen.
Hmm kheb nou net geen leuke kleuren nephaar voor dreads.. Maar ik zal het een keertje proberen Thanks..

(maar ik wil nog stééds weten waar ik goedkope dreads ken kopen, voor het geval dat ik me vingers wél brand )
Oud 27-09-2002, 18:28
Utopia
Utopia is offline
Omdat ik komende tijd nogal veel muziek festivals op de kalender heb gezet ben ik eens geschikte kleren gaan shoppen.
Omdat ik vandaag een leuk TH shirt zag wat ik dus heb gekocht wil ik me volledig in 't wit gaan kleden.
Nu zoek ik hier nog een witte broek bij, 't is een beetje uit de tijd ik weet 't maar witte gympen zijn snel gevonden en dan is 't wat mij betreft af

Ik zoek hier dus een witte broek bij:

Niet te dik, niet te zwaar en gewoon spier wit
Waar haal ik zoiets vandaan?
Het hoeft niet goedkoop te zijn, en 't mag een stuk reizen zijn zolang 't maar de moeite waard is

Hopenlijk weten jullie meer dan ik want ik ben vandaag niks geschikts tegen gekomen

Regels voor berichten