Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() in de stephanie ![]() ![]()
||
Citaat:
Geloof me ik zoek me rot..
|
Ik zoek een broek, en niet zomaar een.
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
en die bestaan trouwens niet meer, er zijn nieuwe elastische rokjes waar een broekje al in zit, heb hier nog wel een plooirokje liggen, maar dies heel klein. bij het waterlooplein heb ik ergens een kraampje gezien waar een bak stond met allemaal tennis en hockeyrokjes ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De meer sportievere versie (handig als trui om te sporten) hebben ze misschien wel bij steppin out...heb hem daar wel eens zien liggen.
|
Verwijderd
|
Banaan heeft wat te vragen
![]() Ok ik houd dus van broeken die halfwijd zijn met een laag kruis (http://jeffp.endoria.net/upload/jeffoka.jpg de broek die ik hierop aan heb bijvoorbeeld). Mijn probleem is dat ik ze nergens kan krijgen. De broek op de foto is gescheurd en na heel veel zoeken heb ik min of meer een soortgelijke broek gevonden, spijkerstof. Dit is nu dus eigenlijk mijn enige broek. Waar kan ik dat soort broeken krijgen?! Ik woon in Amsterdam, independent outlet heeft mijn maat echt nooit, bij the oldman heb ik dus die spijkerbroek weten te vinden. Brittain ofzo heb ik wel eens van gehoord?! Is dat wat? Waar ik die groene had gekocht zou ik echt niet meer weten. Dus als iemand adresjes heeft...graag! Ik heb een hekel aan kleding kopen dus vandaar dat ik amper winkels weet... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waterlooplein
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zoek zelf ook zoiets, maar dan één waar je wel fatsoenlijk in kan lopen met een redelijke.. uhm .. dikke kont ![]() Weet iemand btw waar je leuke halflange winterjassen kan kopen, met kapushon? (of hoe je het schrijft)
|
Ik zoek een zwarte stoffen lange jas, getaileerd, iets boven de knieeen... (zo'n 'populaire' met opengeslagen hals, weet niet hoe je dat uitlegd)
Verder een zwart redelijk strak (meestal 1 maat) shirtje met lange mouwen...
||
Citaat:
2)Bijenkorf Basics hebben ze wel (van eigen merk dus, niet zo duur) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of dickies idd |
![]() |
|
Hallo
ik ben al een tijdje opzoek naar deze: http://www.schjipsch.homestead.com/files/stijn1.jpg zonnebril. Ik had em eerst gekocht bij de C&A maar daar hebben ze hem dus niet meer, ik ben em helaas met wintersport kwijtgeraakt ![]() diegene die weet of ze deze bril nog ergens hebben liggen, zou ik tog wel heeeeeel dankbaar zijn
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (maar ik wil nog stééds weten waar ik goedkope dreads ken kopen, voor het geval dat ik me vingers wél brand ![]()
|
Omdat ik komende tijd nogal veel muziek festivals op de kalender heb gezet ben ik eens geschikte kleren gaan shoppen.
Omdat ik vandaag een leuk TH shirt zag wat ik dus heb gekocht wil ik me volledig in 't wit gaan kleden. Nu zoek ik hier nog een witte broek bij, 't is een beetje uit de tijd ik weet 't ![]() ![]() Ik zoek hier dus een witte broek bij: ![]() Niet te dik, niet te zwaar en gewoon spier wit ![]() Waar haal ik zoiets vandaan? Het hoeft niet goedkoop te zijn, en 't mag een stuk reizen zijn zolang 't maar de moeite waard is ![]() Hopenlijk weten jullie meer dan ik want ik ben vandaag niks geschikts tegen gekomen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist? Verwijderd | 217 | 25-12-2008 02:48 | |
Gevolgen van Fitna: deel 2 Mobius | 100 | 07-04-2008 22:35 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
De Kantine |
Terug naar juf Anne: knippen en plakken Nona | 283 | 16-05-2006 20:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 |