![]() |
||
Citaat:
En ik vind het al helemaal erg dat jij denkt te kunnen beoordelen dat jij dat mag weggooien. Natuurlijk hebben die dingen nog wel betekenis, het heeft hem gevormd tot wat hij nu is. Weet hij inmiddels dat je het hebt weggegooid? Hij kan je toch niet meer vertrouwen nu? Je maakt nu echt je eigen relatie kapot. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() beetje andermans spullen weg gaan zitten gooien... |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik maar denken dat ik ver ging met m'n jaloezie. Vergeleken bij jou ben ik vrij normaal geweest... (en nee, dit is geen compliment). Ik kan me heel goed indenken dat je het geen prettig idee vindt, maar hoe je het ook wendt of keert: hij heeft een verleden. Echt, als mijn vriend dit zou doen zou ik m nooit meer willen zien. Niet eens omdat ik nou zo nodig de 'crap' wil bewaren, maar omdat het VAN MIJ is.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Ik vind 25 vrouwen best wel veel, eigenlijk. Maar ja, als hij nu al zijn aandacht aan jou besteedt, moet het geen probleem zijn. En een soa test laten doen. ![]() ![]() Citaat:
Ik heb ook nog veel spullen van (en die me doen denken aan) mijn ex en ik zou het echt niet waarderen als iemand anders ze zou weggooien omdat diegene jaloers was of wat dan ook. Als ik ze kwijt wil, doe ik dat mooi zelf. ![]() Laatst gewijzigd op 31-07-2006 om 20:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je maakt je trouwens ook zorgen om niets, je zou juist trots op jezelf moeten zijn. Je ziet hem op andere foto's staan met mooie meisjes. Maar, als man zijnde kan ik je garanderen, dat je het niet met minder meer doet. Als je eenmaal een vriendin hebt gehad voel je je veel zelfverzekerder en neem je niet zomaar wat aan komt waaien maar je neemt wat je wilt. Je zou zelfverzekerd moeten zijn en blij dat hij jou heeft gekozen, hij is dus kennelijk veel blijer met jou als vriendin als zo'n ander meisje. Je moet je er geen zorgen over gaan zitten maken, die exen zijn trouwens ook allemaal voor jouw tijd en daar heb je dus eigenlijk niets mee te maken noch iets over op te merken. Hij heeft iets met andere meisjes gehad, so what? Hij is nu bij jou en daar gaat het toch om?
||
Citaat:
![]() Praten is het toverwoord. Gewoon van zulke dingen afblijven. Als je je eraan ergert, vraag je maar of je vriendje het op een plek neerzet waar jij nooit kijkt. Ga niet zomaar spullen weggooien. ![]() @Topicstartster: Ik snap je probleem wel. Schatje en liefje vind ik niet echt erg bij exen, maar dat gesprek wel. Volgens mij wil die ex gewoon stoken in jullie relatie. Ik denk dat je het er toch echt even over moet hebben, anders blijft het je dwars zitten.
||
![]() |
Citaat:
Ik had mijn vriend direct gedumpt bij zoiets.En met mij vele anderen zoals ik het lees. Ik ben benieuwd hoe jou vriend is! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoeveel echte vrienden heb jij? Jordy204 | 80 | 16-09-2010 12:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 |