Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als je op t internet gaat kijken, en je vindt 10 plekken waar lijstjes staan met de betekenis van aurakleuren, dan zul je denk ik wel zeker 5 verschillende lijstjes vinden. Er zijn er heel veel, iedereen heeft zijn eigen systeem om kleuren uit te leggen. Ik heb ook zo'n lijstje, gebruik ik voor dromen en visioenen uit te leggen. Ik denk dat de betekenis van kleuren in het paranormale overal dezelfde is. Of het nou dromen of aura's zijn. Voor mijn persoonlijke systeem gaan kleuren ook samen met sterrenbeelden. Je vindt mijn lijstje op http://www.geocities.com/pe100nl/kleuren_in_dromen.html
Wat mensen (bij dromen die ik uitleg) paars noemen is vaak blauw (9 = boogschutter), violet-blauw (11= waterman), of de tussenkleur tussen deze twee (10=steenbok). Grootste kans dat het violetblauw is. In dat geval is de betekenis inderdaad dat ze een spiritueel bewustzijn heeft (op het moment dat die kleur er is). Dat ze geinteresseerd is in bovenaardse vibraties. Ze hoeft niet bewust in paranormale dingen geinteresseerd te zijn, maar dat kan wel. Goud en zilver zijn mannelijk en vrouwelijk. Omdat goud en zilver edelmetalen zijn, staat het volgens mij voor het idee van 'nobele geest' waar je in gelooft. Ik kan het niet zo goed uitleggen, kijk maar op de link. Goud is de aardse manier van goed zijn voor mensen en zilver is weer het spirituele. Goud is de kleur van de sterren en zilver van de maan. O ja, en zelf zie ik geen aura's, ik geloof alleen dat kleuren in dromen hetzelfde uitgelegd moeten worden als kleuren in aura's. Maar dit is alleen maar mijn lijstje, er zijn er nog veel meer. Het zou het beste zijn als de betekenis van de kleuren van aura's door haar gevoeld kan worden. |
![]() |
|
![]() |
een vriendin van me kan ook aura lezen, ze heeft er nu wat afstand van gedaan omdat ze er teveel in op ging. En ze zag is een witte rand om me heen en dan moest ze ineens huilen. Maar ik denk dat het ook beter is om je je er niet door op te laten slokken.
Ik heb een aurafoto laten maken, en hij was knalrood. Een soort bescherming denk ik. Een goeie vriend van me heeft er laatst ook 1 laten maken, en we zeiden al dat ie rood zou zijn. En het was ook zo. maarja
|
![]() |
Op een paranormale beurs hebben we een keer geexperimenteerd. De kleuren van de foto waren somber, dus nog een foto laten maken, en dan aan leuke en lieve dingen denken. Toen werd ie mooi lichtgeel. Ik denk dat die aura op de foto maar een heel klein deel van je aura is, alleen de buitenste laag of zo.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
wisten jullie ook dat je ook aan de hand van je chaklra, een soort van leugen detector test kan doen, echt heel geinig, k heb dat een keer op tv gezien. Ik weet er niet meer van af, maar dat heeft ook met je aura te maken
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Je doet je hand open, en dan je duim en wijsvinger tegen elkaar aan. dan zeg je: Ik ben...(je naam).. Dan krijgt iemand anders je vingers niet opengetrokken. maar als je dan zegt: ik ben joep van hiernaast (je moet toch iets verzinnen) dan krijgt de persoon die aan je vingers trekt je vingers wel heel makkelijk open. Heeft iets te maken met 2 hersenhelften die het niet met elkaar eens zijn als je een leugen verteld, en waardoor je een spierverslapping krijgt.
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |