Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2002, 12:05
martin86
martin86 is offline
Ik was gisteren met een vriend in het zwembad, na het zwemmen hebben wij ons samen omgekleed in een kleedhokje. Op eens hebben we elkaar afgetrokken en gepijpt. Ik val normaal op meisjes. ben ik nu bi? of komt dit vaker voor bij jongens?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 12:08
skyscraper
skyscraper is offline
3 posts, niet serieus gevraagd, ik geloof er geen zak van
Oud 10-02-2002, 12:10
fruitmand
fruitmand is offline
nou, dit kan toch wel echt zijn? Misschien bedoeld deze jongen het wel serieus.

Ik vind dat als je dit doet je jezelf wel bi moet noemen.
Oud 10-02-2002, 12:24
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
martin86 schreef:
Ik was gisteren met een vriend in het zwembad, na het zwemmen hebben wij ons samen omgekleed in een kleedhokje. Op eens hebben we elkaar afgetrokken en gepijpt. Ik val normaal op meisjes. ben ik nu bi? of komt dit vaker voor bij jongens?
zou je het erg vinden om bi te zijn? vind je dat je er per se een naam aan moet geven?
ik denk dat je volgens de definitie bi bent als je verliefd kunt worden op jongens en meisjes
seks hebben met hetzelfde geslacht is ook maar gewoon seks
ik denk dat ik mij seks met een jongen wel kan voorstellen, maar ik kan mij niet voorstellen dat ik ooit verliefd zou worden op een jongen, simpelweg omdat ik met jongens vaak niet overweg kan...daarom zie ik mijzelf ook als hetero
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 12:30
Waarom zou je meteen alles wat je doet moeten verantwoorden, want de term Bi, homo, lesbi is meer voor anderen mensen om jou te defineren en niet echt voor jou persoonlijk. Heb je er zelf behoefte aan om je zelf te defineren?? Het enige wat je dan kan doen is je gevoel volgen en niet na een stap die je hebt genomen je conclusies trekken....................
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 12:30
Koen
Koen is offline
Citaat:
skyscraper schreef:
3 posts, niet serieus gevraagd, ik geloof er geen zak van

Zullen we gewoon even net doen alsof dit wel serieus is? Dat scheelt een hoop geflame over het wel al dan niet serieus zijn van een topic. Alleen ontopic reageren dus aub.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 13:20
Kennedy
Kennedy is offline
ik zou me er niet al te druk om maken hoor. het gebeurt wel vaker bij jongens dat ze soms eens iets doen met elkaar, maar wat mij betreft kun je pas zeggen dat je bi bent als je echt regelmatig sex met jongens hebt of regelmatig op ze valt. zie dit maar als gewoon een grappig en spannend avontuurtje dat opeens gebeurde. en als je het zelf prettig en lekker vond...dan is het toch geen probleem?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 13:46
***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
er is toch helemaal nix mis mee om bi te zijn, heel veel v mn vrienden en vriendinnen zijn bi hoor!! komt vaker voor dan je denkt!!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 14:09
YoungSimba
YoungSimba is offline
Antwoord is simpelweg dat het idd vaker voorkomt bij jongens. Meestal is dat op net iets jongere leeftijd en komt vnl. door de hormonen die door je lichaam vliegen; je bent nu eenmaal snel opgewonden. Als je dat op zo'n moment toevallig allebei bent en de gelenheid is er, dan is de kans groot dat er dingen gebeuren. Ik geloof dat grove schattingen uitwijzen dat zo'n beetje de helft van jongens ooit eens iets seksueels met een andere jongen heeft gedaan op jomge leeftijd.

Niets bijzonders dus. Als jullie er beiden van genoten hebben, is er toch niets aan de hand?

Ik vind het zelfs jammer dat ik nooit zoiets heb mee gemaakt. Maar ja, ik val dan ook op jonge jongens

Wanneer heb je tijd om te gaan zwemmen? (sorry, geintje )

Simba
Oud 10-02-2002, 17:46
Winner
Winner is offline
Je moet doen wat je leuk vind he .
Oud 10-02-2002, 18:13
martin86
martin86 is offline
Zijn er meer jongens die zoiets hebben meegemaakt? was dit 1 malig of doe je het vaker?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 18:52
MP-nl
MP-nl is offline
Er was eens een groepje jongens in hun puberteit en als zij gezamenlijk optrokken (hoe toepasselijk in deze context) deden zij een wedstrijd wie zijn zaad het verst weg kon spuiten. Dus, iedereen met de broek op de knieen en in het bijzijn van een mannetje of 6 een rukwedstrijd. Afhankelijk van de handigheid, of je een goede dag had of gewoon de goede slag te pakken had, varieerde de winnaar keer op keer.

Oh ja, geen van die jongens is op dit moment, als volwassene homo of bi.

Moraal van het verhaal: je bent in je puberteit op onderzoek uit en probeert steeds iets nieuws. Als het je bevallen is, dan doe je het wel weer opnieuw en zo ontwikkel je door naar volwassenheid met bepaalde voorkeuren.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 16:40
Verwijderd
moeilijke vraag........maarruh, (bovenaan je topic staat deze: ) duss ehhhh zou je het zo erg vinden als je bi was dan?
Voor mezelf: sex met een meisje lijkt me best leuk, maar ik denk niet dat ik ooit verliefd op een meisje kan worden. Ik denk er zelf niet zoveel overna eigenlijk. Ookal ben je bi, wat dan nog?
Voor mij is de definitie van bi: als je zowel op mannen als vrouwen VERLIEFD kan worden + ervan kan houden. Niet alleen voor de sex dus.
Of jij jezelf bi noemt bepaal je zelf, jij bepaalt wat je wel/niet bi vindt.
Maar als je nu constant met vlinders in je buik rondloopt (of weetikveel hoe dat gaat bij jongens ) als je aan die ene jongen denkt, ben je in mijn ogen bi.

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 01:02
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Maar als je nu constant met vlinders in je buik rondloopt (of weetikveel hoe dat gaat bij jongens )
Jongens lopen rond met sprinkhanen in hun grote teen

Simba

(dus ook gewoon vlinders in de buik, maar kon deze reactie ff niet laten )
Oud 12-02-2002, 09:55
Verwijderd
Citaat:
YoungSimba schreef:
Jongens lopen rond met sprinkhanen in hun grote teen

Simba

(dus ook gewoon vlinders in de buik, maar kon deze reactie ff niet laten )
nouhou

Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 11:05
JinX_the_Pioneer
JinX_the_Pioneer is offline
Walgelijk wezen! De hel is nog te goed voor je. God zal je hiervoor straffen. Kom maar nooit in mijn wijk wonen want jou soort grijpen we.

JinX
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 11:27
Verwijderd
Citaat:
JinX_the_Pioneer schreef:
Walgelijk wezen! De hel is nog te goed voor je. God zal je hiervoor straffen. Kom maar nooit in mijn wijk wonen want jou soort grijpen we.

JinX
de enige die nodig gestraft moet worden ben jij hoor, dámn heb je m'n reactie in die andere topic niet gelezen? (blijkbaar niet). ga eens ff snel hulp zoeken dan!!!!

ik weet dat ik hier niet op moet reageren maar ik word echt moe van jouw ziekelijke gepraat.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 09:56
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:

ik weet dat ik hier niet op moet reageren maar ik word echt moe van jouw ziekelijke gepraat.

mjuh ben je niet de enige die dr zo over denkt

Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 18:00
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:

JinX
He Jinxje, lieverd. Ik begrijp al waarom je vandaag zo gefrustreerd bent: je hebt je kusje vandaag nog niet gehad!

Nou, daar kom ie dan hoor, van je grote vriend *SMOOOCH*

En nou weer lief zijn, he

[Dit bericht is aangepast door YoungSimba (13-02-2002).]
Oud 14-02-2002, 09:11
JinX_the_Pioneer
JinX_the_Pioneer is offline
Ik vind het zelfs jammer dat ik nooit zoiets heb mee gemaakt. Maar ja, ik val dan ook op jonge jongens

Simba[/B][/QUOTE]

Ziek figuur je bent gewoon een gore kinderverkrachter. Je vormt een bedreiging voor die kindertjes als je zoiets wil meemaken. Ook jij verdient de strop.

JinX

Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 13:48
flowergirl
flowergirl is offline
Citaat:
YoungSimba schreef:
He Jinxje, lieverd. Ik begrijp al waarom je vandaag zo gefrustreerd bent: je hebt je kusje vandaag nog niet gehad!

Nou, daar kom ie dan hoor, van je grote vriend *SMOOOCH*

En nou weer lief zijn, he

[Dit bericht is aangepast door YoungSimba (13-02-2002).]
Hihi
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 19:15
-huktie-
-huktie- is offline
Citaat:
Als je dan zo gelovig bent, laat God t dan ook oplossen. Neem niet t recht in eigen hand. Want wie moest ook al weer de eerste steen werpen? Natuurlijk heb je wel recht op een mening, maar dat kan ook iets genuanceerder.
Oud 14-02-2002, 20:53
cha0s
cha0s is offline
Citaat:

JinX
God* is een walgelijk wezen, en dat reflecteert zich dus mooi op z'n volgelingen.

[ Note: flame intended. ]

*= niet bestaand iemand/iets.. god = verzinsel.
Oud 15-02-2002, 08:02
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:
God* is een walgelijk wezen, en dat reflecteert zich dus mooi op z'n volgelingen.

[ Note: flame intended. ]

*= niet bestaand iemand/iets.. god = verzinsel.

sorry ben ik het niet mee eens.
ik snap niet hoe je zoiets durft te zeggen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 19:10
McMotion
McMotion is offline
Citaat:

sorry ben ik het niet mee eens.
ik snap niet hoe je zoiets durft te zeggen

huh waarom niet dan? als mensen nooit waren begonnen met het bedenken van god, dan waren figuren als JinX_the_Pioneer misschien wel heel normale mensen geworden, en ik zeg niet dat god de schuld is van alle geestelijk mismaakte kinderen, maar zoals je overal ziet en leest hebben er toch wel een hele hoop problemen met god te maken.
Oud 16-02-2002, 22:20
McMe
McMe is offline
Citaat:
Ziek figuur je bent gewoon een gore kinderverkrachter. Je vormt een bedreiging voor die kindertjes als je zoiets wil meemaken. Ook jij verdient de strop.

JinX
Jeetje, JinX. Voor een pionier ben je wel erg bekrompen zeg. Mag ik je er in ieder geval even op wijzen dat God eigenrichting verbiedt? En ook het haten van andersdenkenden kun je gerust als een zonde beschouwen.

Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten