Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2006, 14:58
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 01-08-2006 @ 14:22 :
fijn dat ik het weet Kzal je nog eens een keer iets vertellen wat me zwaar weegt, damn Vandaar dat je die liefdesverklaring op die ballon niet intresseerde
Ach, dat ben je, net als je sleutels, zo weer vergeten.
Oud 01-08-2006, 15:00
grandmommy
grandmommy is offline
hahahaha
Oud 01-08-2006, 17:10
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
cha0s schreef op 01-08-2006 @ 15:58 :
Ach, dat ben je, net als je sleutels, zo weer vergeten.
ik vergeet mijn sleutels nooit En jij was ze ook bijna vergeten vandaag, tis dak je er aan herinnerde XD
Oud 01-08-2006, 17:11
cha0s
cha0s is offline
dat deed ik om jou eraan te herinneren dat jij ze ook aan het vergeten was.
dat en ik laat ze iig niet in de deur hangen als ik weg ga. xD
Oud 01-08-2006, 17:13
zeehond23
zeehond23 is offline
wtf dude, ik had ze bij me want mijn deur was al op slot
Oud 01-08-2006, 18:02
Verwijderd
Ik zeg vaak dat ik onbevooroordeeld ben en tegen kritiek kan terwijl dat best wel tegen valt. Ik vind dagelijkse consumptie van tabak en alcohol minder erg dan 1 keer in het jaar een pilletje slikken. Verder heb ik een hekel aan ordinaire mensen terwijl ik soms ook mijn tokkiemomenten heb. Bovendien hou ik van literatuur en cultfilms maar anderzijds kijk ik ook films zoals saw en meangirls en lees ik wel eens een entertainmentblaadje.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 18:48
Tuc
Tuc is offline
Citaat:
espresso schreef op 01-08-2006 @ 11:08 :
ik zit altijd m'n chicks af te zeiken als ze gasten zitten te pimpen op myspace, maar zelf kijk ik ook 5 keer per dag in m'n inbox of die gast waar ik zaterdag m'n oorbellen heb laten liggen al online is geweest en m'n message heeft geantwoord. maar eigenlijk vind ik mezelf dan niet hypocriet, want ik ken die gast, versus het pimpen van gasten die je eigenlijk nooit ziet. dus.
En vind je het pimpen van een gast die al een vriendin heeft dan niet hypocriet?!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 19:03
Vice
Vice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 01-08-2006 @ 13:00 :
Ik ben vegetariër en eigenlijk vind ik vegan-principes gaver, maar ik vind kaas lekker en zijde mooi dus heb ik geen zin om daar naar te gaan leven. Oja, en nog veel erger, je hebt zo'n pizzatoko in Amsterdam waar ik weleens heen ga en daar hebben ze vast en zeker onverantwoorde stremselkaas maar ja eh.

Ik kanker op E-nummers en magnetronmaaltijden maar ik rook en drink wel teveel.

Ik haat winkelketens maar ik heb wel kleren van de H&M.

Ik erger me aan heel veel mensen en dan vind ik dat ze weg moeten, maar ik vind dat als mensen zich aan míj ergeren ze ook maar weg moeten gaan.

Ik vind lui die 's nachts dronken over straat zwalken en liederen gaan zingen voor mijn ramen kankergay, maar ik zwalk zelf ook vaak genoeg dronken over straat en soms wil ik dan zelfs Hammerfall gaan zingen - wat nog gayer is dan bertbart.

Ik heb een hekel aan geestelijk gehandicapten en ik wil er altijd tegen schelden maar mijn broertje is geestelijk gehandicapt en als iemand onaardig tegen 'm doet dan ben ik niet te beroerd om een rijkelijk met ziektes gevulde monoloog aan diegene te wijden.

Toon mij een mens die zegt niet hypocriet te zijn en ik toon u een leugenaar
Hoewel ik je een toffe meid vind, heb je wel de eigenschappen waar ik me verschikkelijk aan kan ergeren.
Oud 01-08-2006, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 01-08-2006 @ 20:03 :
Hoewel ik je een toffe meid vind, heb je wel de eigenschappen waar ik me verschikkelijk aan kan ergeren.
Eigenlijk ben ik ook helemaal niet tof, ik kan alleen maar goed doen alsof
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 22:21
Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
ik ben anti-drugs, maar als ik dronken ben dan kun je me gerust een lijntje aanbieden. ik vind dat men zuiniger moet zijn met het milieu, maar ik laat me vaak met de auto brengen. met werkgroepjes doe ik heel geinteresseerd en gemotiveerd, maar ik lever mijn stuken altijd te laat in.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 22:24
grandmommy
grandmommy is offline
ohja ik ben ook antidrugs maar als ik in het buitenland ben ineens niet meer
Oud 01-08-2006, 23:06
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 01-08-2006 @ 23:24 :
ohja ik ben ook antidrugs maar als ik in het buitenland ben ineens niet meer
dan moet je je ook bewijzen als rasechte hollander natuurlijk...
nouja... rasecht...
Oud 01-08-2006, 23:10
grandmommy
grandmommy is offline
hehehe misschien is dat het
maar nee rasecht ben ik natuurlijk niet, ik ben tenslotte maar een allochtoontje
Oud 02-08-2006, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Tuc schreef op 01-08-2006 @ 19:48 :
En vind je het pimpen van een gast die al een vriendin heeft dan niet hypocriet?!
Ja en dan expres je oorbellen op het nachtkastje achterlaten, how very wicked
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 17:19
Verwijderd
Citaat:
suvórov schreef op 01-08-2006 @ 10:13 :
Behalve de grootschalige kanker- en overgewicht-problemen die je vergeet. Die komen vooral voor in landen waar de vlees/vis/zuivel-consumptie het hoogst is.

ot: Ik kan wel eens meer consumeren dan me lief is.
http://www.goveg.com/f-top10pigs.asp?int=weekly_enews 10 redenen om geen varkensvlees te eten. 97%van de varkenenhouderij schijnt bioindustrie te zijn in amerika
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 17:36
Carn
Carn is offline
/care

wat een lefty site zeg.
Oud 02-08-2006, 17:37
Carn
Carn is offline
hypocriet is zeuren over dierenleed en zelf te lam zijn om wat nertsen te laten ontsnappen ofzo.
Oud 02-08-2006, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 02-08-2006 @ 18:37 :
hypocriet is zeuren over dierenleed en zelf te lam zijn om wat nertsen te laten ontsnappen ofzo.
dan gaan ze ook dood, schijnt.

Enne peta en aanverwanten schrijven wel behoorlijk propagandistisch inderdaad, maar er zijn meestal wel waarheden uit te vissen.

Laatst gewijzigd op 02-08-2006 om 17:47.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 17:51
Carn
Carn is offline
ja, uit de propaganda van Hitler waren ook waarheden te vissen.
Oud 02-08-2006, 17:52
Verwijderd
Dan zij we daar uit.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 17:52
Carn
Carn is offline
Oud 02-08-2006, 17:58
Vice
Vice is offline
Citaat:
Net zo dat er in vegetarisch voedsel vaak zuiveltroep zit. Zit je alsnog zooi te eten dat uit de bioindustrie komt.
Oud 02-08-2006, 17:58
Carn
Carn is offline
wat ik je brom!
Oud 02-08-2006, 18:23
Tonnie B.
Tonnie B. is offline
ik vind mensen die 'anders' willen zijn vaak nogal irritant.
terwijl ik dat zelf ook niet één van die zelfde miljoen anderen gevonden wil worden.

Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 09:04.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 18:28
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
ik vind eigenlijk het gros van de vegetariers en vegans hypocriet maar dat komt denk ik omdat ik sowieso een hekel heb aan dat ubermenschgevoel van ze. nouja de mensen die het gewoon zijn en verder hun bek er niet over open trekken die zijn gewoon normaal.
Oud 02-08-2006, 18:39
Faerie
Faerie is offline
Ik vind het wel zielig om paardenvlees te eten, maar bij rundvlees heb ik dat veel minder.. en bij kippenvlees nog minder.

Ik verbeter zelf heel graag andere mensen maar als iemand mij verbetert dan ben ik snel op m'n teentjes getrapt..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 18:47
Vice
Vice is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 02-08-2006 @ 19:28 :
ik vind eigenlijk het gros van de vegetariers en vegans hypocriet maar dat komt denk ik omdat ik sowieso een hekel heb aan dat ubermenschgevoel van ze. nouja de mensen die het gewoon zijn en verder hun bek er niet over open trekken die zijn gewoon normaal.
Persoonlijk vind ik vegetariërs hypocrieter dan veganisten.
Oud 02-08-2006, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 02-08-2006 @ 19:39 :
Ik vind het wel zielig om paardenvlees te eten
Paardvlees eten is veel ethischer verantwoord dan koe of varken, gezien deze niet als slachtbeest gefokt worden naar mijn weten.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 20:26
Glory
Glory is offline
ik vind mezelf vooral inconsequent.
Oud 02-08-2006, 22:44
Verwijderd
Ik kan er niet tegen als mensen zeggen: wil je dit niet tegen hem/haar zeggen. Ik zeg dan altijd: Als je niet wil dat mensen iets weten moet je het niet doen. Maar zelf heb ik ook dingen die ik líever voor mezelf houd.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 22:54
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Vice schreef op 02-08-2006 @ 19:47 :
Persoonlijk vind ik vegetariërs hypocrieter dan veganisten.
vegetariers zijn natuurlijk wel een soort nepveganisten, dat is zo

en @bardamu: je hebt gelijk voor het gros van de paarden. in nederland gaan alleen zieke of oude of afgekeurde paarden naar de slacht, maar ze worden er niet voor gefokt. in landen als italie nog wel, maar naar mijn weten is de slachtstroom van nederlandse paarden meer dan voldoende voor de nederlandse consument, paardenvlees wordt door veel mensen nog als een taboe gezien. jammer want het is lekker en de paarden gaan toch wel dood, of ze nu opgegeten worden of niet. dus men kan beter paardenvlees eten dan koeien of varkensvlees als ze 'verantwoord' vlees willen eten.
Oud 03-08-2006, 08:52
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 02-08-2006 @ 19:28 :
Hmmm, ik vind het logisch dat je de directe confrontatie aangaat tegen dingen waar je absoluut tegen bent. Daar horen discussies bij. Als iemand zegt dat hij Power Rangers the movie de gaafste film ooit vindt, heb jij toch ook het recht te zeggen dat het een kutfilm is? Zelfde geldt voor vegetarisme/veganisme.

En in welk opzicht zijn het gros van de vegetariërs/veganisten hypocriet volgens jou?
Oud 03-08-2006, 08:55
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Faerie schreef op 02-08-2006 @ 19:39 :
Ik vind het wel zielig om paardenvlees te eten, maar bij rundvlees heb ik dat veel minder.. en bij kippenvlees nog minder.
Vreemd.

http://www.goveg.com/f-top10chickens.asp
Oud 03-08-2006, 12:01
mookid
mookid is offline
kippen zijn ook zo stom iell getver
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 12:35
Verwijderd
Citaat:
suvórov schreef op 03-08-2006 @ 09:52 :
En in welk opzicht zijn het gros van de vegetariërs/veganisten hypocriet volgens jou?
Ik ben het met haar eens ^^. Kijk, als je gewoon iets wil doen omdat je denkt dat je iets moet doen omdat de wereld al zo'n poel van ellende is, mooi laten doen dan. Maar van die mensen die zeiken over de zieligheid van het beestje en dat ze die beestjes pijn doen... terwijl er vegetariërs wel met leren schoenen enz rondlopen. En daarnaast vind ik het flauwekul, want planten leven ook en die zijn niet fluffy, hebben geen puppy-oogjes en kunnen niet schreeuwen als ze in stukjes gehakt worden (overigen merkt een plant het wel als ze beschadigd wordt, dan scheidt ze een soort stof af). En dus zijn ze ook maar meteen niet zielig?

Bla ^^.

Oh, overigens ben ik ook hypocriet op gebied van nationaliteit. Als Belgen over Nederlanders zeiken, voel ik me aangesproken en verdedig ik Nederland, als Nederlanders over Belgen zeiken, voel ik me aangesproken en verdedig ik België. *zucht* Nooit rust.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 14:24
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Mutant schreef op 03-08-2006 @ 13:35 :
Ik ben het met haar eens ^^. Kijk, als je gewoon iets wil doen omdat je denkt dat je iets moet doen omdat de wereld al zo'n poel van ellende is, mooi laten doen dan. Maar van die mensen die zeiken over de zieligheid van het beestje en dat ze die beestjes pijn doen... terwijl er vegetariërs wel met leren schoenen enz rondlopen. En daarnaast vind ik het flauwekul, want planten leven ook en die zijn niet fluffy, hebben geen puppy-oogjes en kunnen niet schreeuwen als ze in stukjes gehakt worden (overigen merkt een plant het wel als ze beschadigd wordt, dan scheidt ze een soort stof af). En dus zijn ze ook maar meteen niet zielig?

Bla ^^.

Oh, overigens ben ik ook hypocriet op gebied van nationaliteit. Als Belgen over Nederlanders zeiken, voel ik me aangesproken en verdedig ik Nederland, als Nederlanders over Belgen zeiken, voel ik me aangesproken en verdedig ik België. *zucht* Nooit rust.
Oh, het planten-argument. Hoe zit het dan met de planten die in voortplanting afhankelijk zijn van gegeten worden? Bovendien is het de grens die je stelt, en de mate van leed die je veroorzaakt. Eet je vlees, dan ben je verantwoordelijk voor de voeding die nodig was om het dier te voeden. Een veganist leeft van een achtste van het stuk land waarvan een omnivoor dat doet, een stuk minder leed in jouw optiek lijkt me.

"De monopoliserende vleeseter zou met het vegetarisme niet langer zijn gezondheid op het spel zetten door per maaltijd een are land leeg te eten... de meest vruchtbare districten van de bewoonbare wereld zijn nu gecultiveerd door de mens voor dieren, ten koste van een onbecijferbare verspilling van voedsel."

Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 14:29.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 14:33
suvórov
suvórov is offline
Ik snap trouwens niet dat de meeste vegetariërs niet eens weten wat stremsel of gelatine is.
Oud 03-08-2006, 14:41
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 01-08-2006 @ 18:13 :
wtf dude, ik had ze bij me want mijn deur was al op slot
gasten ga allebei wat minder blowen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 14:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
suvórov schreef op 03-08-2006 @ 15:24 :
"De monopoliserende vleeseter zou met het vegetarisme niet langer zijn gezondheid op het spel zetten door per maaltijd een are land leeg te eten... de meest vruchtbare districten van de bewoonbare wereld zijn nu gecultiveerd door de mens voor dieren, ten koste van een onbecijferbare verspilling van voedsel."
/care

Ik zou liever ook met een speer en een berenhuid op mijn eigen damhert gaan jagen maar helaas zijn we dat stadium in de maatschappelijke evolutie al voorbij. Die statistische argumenten zijn dooddoeners; "wat" "als" "zou", het feit dat deze zo gebracht worden spreekt boekdelen over de relevante waarde. De enige reden waardoor vega/vegatirisme een plaats heeft in deze wereld is wegens het medelijden voor dieren.

en dat is gewoon EMO.

p.s.

Ik ben zelf geen fervent vleeseter, ik vind er gewoonweg niet veel aan.
Oud 03-08-2006, 14:58
Verwijderd
Citaat:
suvórov schreef op 03-08-2006 @ 15:24 :
Oh, het planten-argument. Hoe zit het dan met de planten die in voortplanting afhankelijk zijn van gegeten worden? Bovendien is het de grens die je stelt, en de mate van leed die je veroorzaakt. Eet je vlees, dan ben je verantwoordelijk voor de voeding die nodig was om het dier te voeden. Een veganist leeft van een achtste van het stuk land waarvan een omnivoor dat doet, een stuk minder leed in jouw optiek lijkt me.
Zoals je kunt lezen, ging het mij voornamelijk om iets anders: het argument dat beestjes zielig zijn. Ik eet planten en dieren, ik trek het me niet aan. Maar de meeste vegetariërs die ik tot nog toe heb gehoord, komen niet verder dan dat het zo zielig is.
Ik heb ook gezegd, als je het doet omdat je vindt dat je iets moet doen in deze poel ellende, ga dan mooi je gang, complimenten ervoor zelfs.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 15:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mutant schreef op 03-08-2006 @ 15:58 :
Maar de meeste vegetariërs die ik tot nog toe heb gehoord, komen niet verder dan dat het zo zielig is.
Ik heb ook gezegd, als je het doet omdat je vindt dat je iets moet doen in deze poel ellende, ga dan mooi je gang, complimenten ervoor zelfs.
Dat is ook een beetje mijn punt.

'Ik ben Anti-AIDS dus daarom vrij ik veilig" woo wat een held
Oud 03-08-2006, 15:05
grandmommy
grandmommy is offline
ik eet trouwens zelf ook niet veel vlees hoor, net als carn vind ik het niet echt heel lekker. af en toe heb ik wel een walgelijke neiging naar een dik stuk vlees maar dat zal mijn pms wel zijn ofzo.

het is ook niet het hoe en waarom van de vegetariers en veganisten, want daar is imo niet veel kwaads over te zeggen, het is de manier waarop die mensen, en vooral in Engeland is me opgevallen ( enigszins logisch ivm koninklijke vossenjachten en shit) , dit onderwerp onder de aandacht proberen te brengen. ze prediken het normaal omgaan met dieren, zonder geweld, maar de manier waarop dit veelal gebeurt is gewelddadig. Misschien dat het voor sommige mensen helpt die daarvan onder de indruk raken, maar ik vind het altijd erg vuur met vuur bestrijden en in die zin toch wat hypocriet. dit zal vast niet iedereen met me eens zijn.
Oud 03-08-2006, 15:10
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Carn schreef op 03-08-2006 @ 15:55 :
De enige reden waardoor vega/vegatirisme een plaats heeft in deze wereld is wegens het medelijden voor dieren.
Wat dacht je van ecologische, humanitaire, religieuze of gezondheids-redenen?
Oud 03-08-2006, 15:43
biep
biep is offline
ik eet geen vlees, wel vis.

ik heb een hekel aan die blonde amsterdamse jordaandozen in hun jeeps maar wil er zelf ook 1 voor mijn trailer.

ik loop te zeiken dat ik mezelf vadsig vind, maar kan niet van snoep/pasta etc afblijven en heb geen zin om elke ochtend te gaan joggen.

ik lust geen gewone hollandse kaas, alleen mozzarella/geitenkaas/parmesaan etc.

Ik drink cola light bij mijn patat.
Oud 03-08-2006, 15:48
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik huil heel hard om dierenleed als ik weer eens Animal Planet kijk, maar toen ik nog konijnen had was ik ook niet al te aardig.
Oud 03-08-2006, 15:52
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
biep schreef op 03-08-2006 @ 16:43 :

ik heb een hekel aan die blonde amsterdamse jordaandozen in hun jeeps maar wil er zelf ook 1 voor mijn trailer.

ik loop te zeiken dat ik mezelf vadsig vind, maar kan niet van snoep/pasta etc afblijven en heb geen zin om elke ochtend te gaan joggen.

Ik drink cola light bij mijn patat.

lol dit klinkt herkenbaar

alhoewel ik cola light niet alleen om het light drink maar ook omdat ik het lekkerder vind ( ah dat vind ik best een goede reden)
Oud 03-08-2006, 16:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
suvórov schreef op 03-08-2006 @ 16:10 :
Wat dacht je van ecologische, humanitaire, religieuze of gezondheids-redenen?
de enige die van toepassing is op deze maatschappij is de religieuze reden, de rest is ongefundeerd of puur persoonlijke gekmakerij.
Oud 03-08-2006, 18:15
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Carn schreef op 03-08-2006 @ 17:51 :
de enige die van toepassing is op deze maatschappij is de religieuze reden, de rest is ongefundeerd of puur persoonlijke gekmakerij.
Meneer beer zweer keer meer peer leer je hebt ongelijk.
Oud 03-08-2006, 18:20
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Carn schreef op 03-08-2006 @ 17:51 :
Is religie dat ook niet?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 18:21
Metal
Metal is offline
Citaat:
suvórov schreef op 03-08-2006 @ 19:15 :
Meneer beer zweer keer meer peer leer je hebt ongelijk.
Want ik ben een vegan, en die hebben altijd gelijk.
En nu allemaal huilen jongens.

-

Ben je eigenlijk hypocriet wanneer je vegetarier claimt te zijn maar wel vis eet?
Reageren

Regels voor berichten