![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nouja... rasecht...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne peta en aanverwanten schrijven wel behoorlijk propagandistisch inderdaad, maar er zijn meestal wel waarheden uit te vissen. Laatst gewijzigd op 02-08-2006 om 17:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en @bardamu: je hebt gelijk voor het gros van de paarden. in nederland gaan alleen zieke of oude of afgekeurde paarden naar de slacht, maar ze worden er niet voor gefokt. in landen als italie nog wel, maar naar mijn weten is de slachtstroom van nederlandse paarden meer dan voldoende voor de nederlandse consument, paardenvlees wordt door veel mensen nog als een taboe gezien. jammer want het is lekker en de paarden gaan toch wel dood, of ze nu opgegeten worden of niet. dus men kan beter paardenvlees eten dan koeien of varkensvlees als ze 'verantwoord' vlees willen eten.
||
Citaat:
En in welk opzicht zijn het gros van de vegetariërs/veganisten hypocriet volgens jou?
||
Citaat:
http://www.goveg.com/f-top10chickens.asp
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bla ^^. Oh, overigens ben ik ook hypocriet op gebied van nationaliteit. Als Belgen over Nederlanders zeiken, voel ik me aangesproken en verdedig ik Nederland, als Nederlanders over Belgen zeiken, voel ik me aangesproken en verdedig ik België. *zucht* Nooit rust. |
![]() |
||
Citaat:
"De monopoliserende vleeseter zou met het vegetarisme niet langer zijn gezondheid op het spel zetten door per maaltijd een are land leeg te eten... de meest vruchtbare districten van de bewoonbare wereld zijn nu gecultiveerd door de mens voor dieren, ten koste van een onbecijferbare verspilling van voedsel."
Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 14:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou liever ook met een speer en een berenhuid op mijn eigen damhert gaan jagen maar helaas zijn we dat stadium in de maatschappelijke evolutie al voorbij. Die statistische argumenten zijn dooddoeners; "wat" "als" "zou", het feit dat deze zo gebracht worden spreekt boekdelen over de relevante waarde. De enige reden waardoor vega/vegatirisme een plaats heeft in deze wereld is wegens het medelijden voor dieren. en dat is gewoon EMO. p.s. Ik ben zelf geen fervent vleeseter, ik vind er gewoonweg niet veel aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook gezegd, als je het doet omdat je vindt dat je iets moet doen in deze poel ellende, ga dan mooi je gang, complimenten ervoor zelfs. |
![]() |
||
Citaat:
'Ik ben Anti-AIDS dus daarom vrij ik veilig" woo wat een held ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
lol dit klinkt herkenbaar ![]() alhoewel ik cola light niet alleen om het light drink maar ook omdat ik het lekkerder vind ( ah dat vind ik best een goede reden ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En nu allemaal huilen jongens. ![]() - Ben je eigenlijk hypocriet wanneer je vegetarier claimt te zijn maar wel vis eet?
|
![]() |
|
|