Advertentie | |
|
![]() |
|
~zwarte *nieuwe* trui
~donker roze, met verschillende kleuren paars rib rokje. Heet geloof ik patchwork ofsowiets ~zwarte kniekousen ~zakdoek bij me, ik iz snipverkouden ~zwarte haarband, ~roze en paarse klemmetjes, haar is opgestoken Heeft iemand ooit ergens roze/paarse met zwart gestreepte kniekousen gezien??? Zo ja, waaaaaaaaaaaaaar?
|
Blauwe 7/8 broek Sutherland
Lichtblauwe polo Rl Rode trui Rl Rode riem Gucci Horloge+ketting+oorbellen. Persoon naast moi: Witte longsleeve Replay Verragte spijkerbroek Evisu Blauwe Puma's (sprint) En een vriendinnetje die er nu ook is: Lichtblauw/donkerblauw/wit gestreepte polo Esprit Azuroblauwe V-hals trui Rl Donkerblauwe spijkerbroek Diesel Rode sneakers TH Ja, ze wilden allebei vermeld worden-->aandachtsgeil ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Lumberjack bootschoenen Burlingtons Donkerblauwe pant. TH Gele polo RL Rugby donkerbruin/donkerblauw/geel Gant Haar: verwaaid Luchtje: Python van Trussardi Horloge: Armani |
![]() |
|
Verwijderd
|
afgezakte sissyboybroek
enorm saai onlyshirtje bh boxer sokken en me HERO (het fruit springt eruit)vest ![]() haar in hoge staart eeh DC's oh en had ff me NUFAN trui aan ![]() kortom te lui om beetje leuk uit te zien ![]() maar ik heb vanaaf hawaii feest dus dat wordt wel ff duiken in me kleren kast, maybe ga ik wel op hakken ![]() |
![]() |
|
*blauw/paarse overseas broek
*paarse teenslippers *roze truitje *wit blousje met bloemetjes Maar ik denk dat ik me maar ga omkleden (ik stink naar rook en varkens (leuk hoor door stallen banjeren maar en fris ga je er niet van ruiken ![]()
|
![]() |
- Beige rok (dunne ribstof) die aan de onderkant een beetje wijd uitloopt (Vero Moda)
- Zwart hemdje (H&M) - Zwart blousje van met aan de voorkant 2 dunne stroken kant (Only geloof ik) - Dun zilveren armbandje - Zilver horloge (Gucci) - Dikke zilveren oorringetjes Mascara en lipgloss op en haar in 2 vlechtjes. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |